Thanx alvast!!!
quote:Ik sla altijd een nacht over voordat ik ver moet vliegen, dan slaap ik gewoon tijdens de vlucht .... de tijd vliegt voorbij
Op woensdag 18 september 2002 15:03 schreef Madelonie het volgende:
Morgen vlieg ik naar de USA! Ik heb veel zin in de vakantie, maar het is zo'n end vliegen. Totaal zit ik 11 uur en een kwartier in de lucht. Ik vlieg helemaal alleen en dat vind ik saai! Wie heeft er leuke tips om de verveling tegen te gaan?Thanx alvast!!!
quote:Ik kan niet zo geweldig slapen in een vliegtuig. Was het maar zo!!!
Op woensdag 18 september 2002 15:05 schreef Devnull het volgende:[..]
Ik sla altijd een nacht over voordat ik ver moet vliegen, dan slaap ik gewoon tijdens de vlucht .... de tijd vliegt voorbij
.
quote:Op zo'n geweldig 14 inch schermpje, op 10 meter afstand
Op woensdag 18 september 2002 15:06 schreef Tijn het volgende:
Koop een GameboyBovendien draaien ze over het algemeen wel een film in zo'n vliegtuig hoor
quote:Misschien toch maar business class gaan vliegen!!
Op woensdag 18 september 2002 15:07 schreef Devnull het volgende:[..]
Op zo'n geweldig 14 inch schermpje, op 10 meter afstand
.
quote:De laatse keer dat ik vloog hing 'ie 1 rij voor me. Ideaal
Op woensdag 18 september 2002 15:07 schreef Devnull het volgende:[..]
Op zo'n geweldig 14 inch schermpje, op 10 meter afstand
.
En ze verkopen van die koptelefoons voor 10 euro, maar daar je kunt beter gewoon de koptelefoon van je discman/walkman/mp3-speler/whatever erin prikken, das gratis
quote:Nee, dat is echt een goed plan. Maar of ik dan op de plaats van bestemming aankom dat is dan nog maar de vraag!
Op woensdag 18 september 2002 15:08 schreef MREn het volgende:
met een koran, foto van bin laden en een lint uit je schoen de gast naast je om een vuurtje vragen en daar naar het toilet lopen, succes gegarandeerd
quote:Vlieg jij business class? Ik vind het dat prijsverschil niet waard.
Op woensdag 18 september 2002 15:08 schreef Madelonie het volgende:[..]
Misschien toch maar business class gaan vliegen!!
quote:Nee joh! Ik ben nog een arme student.
Op woensdag 18 september 2002 15:09 schreef Devnull het volgende:[..]
Vlieg jij business class? Ik vind het dat prijsverschil niet waard.
quote:Jaja en ik dan helemaal jou gaan missen zeker. Daar word ik ook niet vrolijker van.
Op woensdag 18 september 2002 15:10 schreef m24 het volgende:
denk gewoon continu aan mij, dan verveel je je nooit...
quote:Ik heb het bij Amerikaanse maatschappijen meegemaakt dat die niet werkten! Dan moest je gewoon zo'n el-cheapo headset aanschaffen.
Op woensdag 18 september 2002 15:08 schreef Tijn het volgende:[..]
De laatse keer dat ik vloog hing 'ie 1 rij voor me. Ideaal
En ze verkopen van die koptelefoons voor 10 euro, maar daar je kunt beter gewoon de koptelefoon van je discman/walkman/mp3-speler/whatever erin prikken, das gratis
quote:Dan heb je vast wel iets om te studeren onderweg
Op woensdag 18 september 2002 15:09 schreef Madelonie het volgende:[..]
Nee joh! Ik ben nog een arme student.
quote:Ik neem mijn eigen koptelefoon maar mee!
Op woensdag 18 september 2002 15:10 schreef Devnull het volgende:[..]
Ik heb het bij Amerikaanse maatschappijen meegemaakt dat die niet werkten! Dan moest je gewoon zo'n el-cheapo headset aanschaffen.
quote:
Op woensdag 18 september 2002 15:11 schreef m24 het volgende:
quote:
Op woensdag 18 september 2002 15:03 schreef Madelonie het volgende:
Morgen vlieg ik naar de USA! Ik heb veel zin in de vakantie, maar het is zo'n end vliegen. Totaal zit ik 11 uur en een kwartier in de lucht. Ik vlieg helemaal alleen en dat vind ik saai! Wie heeft er leuke tips om de verveling tegen te gaan?Thanx alvast!!!
zoiets?
* dr.dunno = notoire relschopper als 't ff kan
quote:* meld
Op woensdag 18 september 2002 15:08 schreef Madelonie het volgende:[..]
Misschien toch maar business class gaan vliegen!!
Ieder jaar vlieg ik Business Class KLM vanaf hier naar Schiphol,6 weekjes vakantie in NL en dan weer terug,.. in de KLM business Class kan je je eigen niet vervelen,..daar eet/drink je zowat je hele reis!
Het is echt een aanrader Er draaien ook continue (goede)films en het schermpje is een stuk groter dan de Eco Class
Gewoon BC vliegen!
Edit:
En omdat je vooraan zit,(ik altijd in de neus van een 747) in rij 1, 2 , 3 ,4 of 5 ,merk je niet eens dat je vliegt,.. je hoort geen herrie van de straalmotoren,..helemaaaal nix..
[Dit bericht is gewijzigd door D_Who op 18-09-2002 15:18]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |