Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 8. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van dinsdag 17 september 2002.
Daniela en Judith praten over hun ouders. "Je moet open zijn om iets dicht te kunnen maken als de afsluiting een opening open houdt voor een gedeeltelijke sluiting van de opening die zou kunnen leiden tot een sluitingsceremonie van het geheel dat dat stukje ouders heet."
(oid.)
Hij vertelt dat hij buiten een goede discussie over sex heeft gehad met Mustapha. En het verschil tussen culturen mbt sex. In de Marokkaanse cultuur is het niet de bedoeling sex te hebben voor het huwelijk. Ook met Ting is sex binnen de Chinese cultuur besproken.
Stefan: Ik begin het steeds leuker te vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 18-09-2002 03:10]
De BB-huisstem wordt besproken. Margriet vind van zichzelf dat ze geen goede inspreekstem heeft. Te schel, niet zwoel genoeg.
Jeanette vind de huisstem sexy.
Laurens ligt inmiddels op bed.
Alleen.
Stem: Wil Daniela haar zender checken?
Stem: Wil Daniela naar de dagboekkamer komen?
Margriet is bang dat er nu nog een dilemma of confrontatie komt.
Geheel onnodig aangezien Daniela al weer buiten zit alwaar Jeanette voor de zoveelste keer zegt dat ze bang is dat ze op Donderdag het tehuis moet verlaten.
Margriet probeert haar gerust te stellen. "Ik heb in de reclame gewerkt, ik snap wel een beetje hoe dat werkt, jongere mensen bellen, dat is de doelgroep."
Judith merkt op dat het dit jaar een geheel ander concept is dan vorig jaar. "Er hebben nog niet eens twee mensen gezoend. Vorig jaar was het meer fysiek, met die battles en die beesten en zo. Dit jaar richtten ze zich echt op een ouder publiek. Je zit hier echt nog 4 maanden in Margriet!".
Margriet: Donderdag komt er weer nieuw bloed. Verse Mannen!
Ze had in een oogopslag al gezien dat er niets voor haar tussen zat.
Carmen: Het is dus uiterlijk waar jij meteen opafknapt?
Margriet: Ik hou een beetje van creatieve types, of iemand met een bril of zo. Niet om denigrerend te zijn hoor, maar je ziet het al aan de kleding, het zijn een beetje van die MAVO (?) types.
"Nou, ik heb zoiets van, ik zie het wel."
Na enige tijd gaat Jeanette naar bed.
mustapha en Stefan praten nog even door. Stefan had iets horen fluisteren over 'Juu-Lau-Daan'.
Mustapha: Ach jongen, laat je niet gek maken! Je was dronken, so what? vergeet het. Je moet zijn wie je bent. Je was dronken, punt uit. Als Margriet dronken is zegt ze ook rare dingen, geen discussies aangaan waar je geen zin in hebt. Wees jezelf, relax!
Jeanette is weer naar buiten gekomen, ze kan niet slapen.
(Jeanette gaat wederom een poging doen om te gaan slapen.)
Stefan: Ik sprak met Laurens vanmiddag, ik vroeg wat ga jij doen als we moeten rennen? Hij zei, ik ga eerst achteraan lopen, dan bekijk ik iedereen even en dan ga ik er zo overheen, zoef!
Stefan maakt zich nu ook zorgen. Hij doet een soort zoef geluid na. "Als je dat geluid hoort dan is het mis, als die lampen aan gaan."
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 18-09-2002 03:13]
Jeanette: (Tegen Margriet) Getverdemme, ik wordt misselijk van al dat gerook.
In het rijke gedeelte ligt iedereen op één oor.
Dat goede voorbeeld is ook in de regiekamer gevolgd. (Hi-1 heeft nog steeds geen geluid.)
Edit: Mijn twee uur zijn weer voorbij gevlogen.
7.56 Alle rijken zitten apart van elkaar te schrijven. Margriet bij de keuken, Bo en Daniela op uiteinden van de bank etc. Het is me niet duidelijk wat de confrontatie inhoudt. Arm is niet te zien op de streams.
08.10 uur
Nog niets veranderd aan het BB-front. Iedereen zit nog de formulieren te bestuderen.
8.09 Jeannette haalt iets te drinken uit de koelkast. De bewoners zitten er bij alsof ze ruim de tijd hebben. Uit de lichaamstaal van Margriet krijg ik het idee dat het niet lekker gaat.
8.15 Ook Bo en Daniela consumeren een drankje.
Ik zie hem nu in de DBK. Het zijn dus inderdaad rekenraadsels.
1e vraag: Over een koning.
2e vraag: Over een slak, hoelang die er over doet vanuit de bodem naar boven te komen. 16 dagen en ? sec.
3e vraag: Hoeveel pagina's heeft de boekenworm gegeten? 10.020
4e vraag: Hoeveel muntjes liggen er op de trap. 330
Het geluid in DBK valt bij mij weg. Ik hoor niet hoeveel hij goed heeft.
Hij gaat weer terug naar de bank met zijn formulieren. Misschien moet hij net zolang doorgaan tot alle antwoorden goed zijn?
Nu Ting in de DBK. Geen geluid.
En daar gaat Daniela de DBK in. Met zonnebril op!!!!
Helaas weer geen geluid. En exit Daan uit de DBK met formulieren. Volgens mij had ze er 3 goed.
Bo gaat voor de 2e keer naar binnen. Hij zit er erg verwilderd uit, een echt Polletje Piekhaar. En helaas voor Bo, hij wordt weer naar buiten gestuurd.
En vervolgens is Jeanette in de DBK.
Ik hoor nu Moes hardop de boekenworm vraag aan het uitwerken.
Ook Jeanette heeft geen geluk. Ze komt weer naar buiten met haar formulieren. Margriet heeft zich in de tussentijd omgekleed, waarschijnlijk om toch iets voordeliger in de DBK te komen dan in haar badjas.
Diverse streams
8.29 Mustapha verlaat de dagboekkamer. Bo gaat de dagboekkamer in. Mustapha gaat weer zitten. Mustapha mompelt : Twee meter. Bo verlaat de dagboekkamer, Jeannette gaat de dagboekkamer in. Margriet : Waar liggen die enveloppen ? Binnen ? Hè ? Waar liggen die blauwe enveloppen ? Ik versta geen antwoord.
Ik heb een lowband screenshot gemaakt van een vraag over een boekenwurm. Ik kan het niet helemaal lezen. De boekenwurm moet zich door tien delen van een encyclopedie eten. Ieder deel is duizend pagina's. De vraag is geloof ik hoeveel pagina's de boekenwurm heeft gegeten. Dat lijkt mij toch niet zo'n moeilijke vraag.
8.39 Mustapha mompelt : Beetje vroeg voor deze ... voorkant, achterkant. Hij gaat weer naar de dagboekkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |