Maar dat het bed zo'n zooi word...
Hoewel het in bad wel weer kan vind ik, dan kan je namelijk meteen alles afspoelen.
quote:handdoekje anyone?
Op maandag 16 september 2002 12:23 schreef Aneurism het volgende:
Maar dat het bed zo'n zooi word...
quote:Ben je aan het generaliseren??
Op maandag 16 september 2002 12:19 schreef Alinde het volgende:
Waarvoor willen mannen nooit vrijen als het meisje ongesteld is?
Ik kan er wel inkomen dat ze het wat vies vinden, maar als je uberhaupt al zo intiem met elkaar bent dat je met elkaar vrijt, dan is dat toch niet meer zo'n punt.
Of neem ik het te ligttell me
Ik vrij gewoon hoor als mijn vriendin ongesteld is. Ik zou niet weten waarom niet.
De een die vindt het minder en de ander heeft er geen bezwaar tegen.
Maar je hoeft toch niet al the way te gaan als je gaat vrijen, lekker knuffelen en strelen en wie weet wat ze voor jou in petto heeft
Gewoon doen waar jullie beide zin in hebben
quote:nee hoor ik ben niet aan het generaliseren het valt me gewoon oop dat het voor mannen (voor mijn idee) een probleem(pje) kan zijn.
Op maandag 16 september 2002 12:24 schreef Harmonius het volgende:[..]
Ben je aan het generaliseren??
Ik vrij gewoon hoor als mijn vriendin ongesteld is. Ik zou niet weten waarom niet.
quote:Een goede soldaat schiet niet op het rode kruis
Op maandag 16 september 2002 12:25 schreef Gucciman27 het volgende:
Een echte man gaat gewone door de rooie zee.
Een echte man rijdt gewoon door het rooie licht.
Een echte man ....... (vul in)
quote:
Op maandag 16 september 2002 12:33 schreef The_Matrix het volgende:[..]
Een goede soldaat schiet niet op het rode kruis
?
De ene had er geen verklaring voor de andere zij "dan weet je dat het niet kan en daardoor ben ik makkelijker opgewonden" Tja het zal wel maar als ze ongesteld.....nee dan liever niet!
kent iemand dit?
mav out
Nope.
Laat de natuur daar fijn zijn gang gaan, die 3 dagen zonder seks overleef ik wel.
quote:Inderdaad. Gat, ver, damme.
Op maandag 16 september 2002 12:36 schreef shmoopy het volgende:
ieuwlNope.
Laat de natuur daar fijn zijn gang gaan, die 3 dagen zonder seks overleef ik wel.
quote:Volgens mij moet dat zijn:
Op maandag 16 september 2002 12:25 schreef Gucciman27 het volgende:
Een echte man gaat gewone door de rooie zee.
Een echte man rijdt gewoon door het rooie licht.
Een echte man ....... (vul in)
Ontopic:
Op zich vind ik het niet zo erg om het te doen terwijl een meisje ongesteld is. Het ergste, als je dan iets erg moet vinden, is toch wel die lucht. (ook al is alles net gewassen)
quote:Aaaaach niet zo overdrijven joh! Men neme een handoekje en hebbe een douche/bad in de directe omgeving en ik zie echt geen enkel probleem! Zin is zin en dat beetje bloed (of soms veel) maakt echt helemaal niets uit!
Inderdaad. Gat, ver, damme.
Je kan toch zoiets onozels niet in de weg laten staan van zoiets lekkers Alleen beffen laat ik even achterwege omdat de smaak en structuur me niet zo aanstaan.
>> Mijn idee, ik (m) heb er geen probleem mee, hoewel oraal misschien iets te ver gaat, maar daarna lekker romantisch (?) douchen heeft ook wel wat, ik zou het echt niet weten waarom niet.... Als je je snachts rukt blijft er als maj toch ook wel iets kleverigs zitten dat pas de volgende ochtend er afgespoeld wordt....
Voor mij is het geen probleem....
Gr. Zerk
maar ik denk als het we dan doet..dat er zoveel troep bij komt.
bleeh.. dan maa rene paar dagen wachten kani k weer lekker rampetampen
quote:Je kan je toch douchen? mocht je je echt heel smerig voelen na de tijd.
Op dinsdag 17 september 2002 09:16 schreef DancePlaza het volgende:
mijn vriendin is wel altijd geil als ze ongesteld is..
maar ik denk als het we dan doet..dat er zoveel troep bij komt.bleeh.. dan maa rene paar dagen wachten kani k weer lekker rampetampen
p.s. mijn vriendin menstrueert nooit zo veel, dus tis hier nooit zo'n sopzooi.
quote:Met iemand anders dan je vriendin zeker ?
Op maandag 16 september 2002 12:24 schreef Harmonius het volgende:[..]
Ben je aan het generaliseren??
geintje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |