Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 7. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van zondag 15 september 2002
Ze zijn bezig met stellingen.
"Hoe denk jij dat iedereen gaat reageren op de bunker?", vraagt Margriet.
"Net als ik denk ik", zegt Ting. "Maar er komt veel meer op je af dan je denkt. Ik ben weinig eten en drinken wel gewend, maar niet zo'n kleine ruimte! Hier is veel meer ventilatie op de een of andere manier!"
"Het is wel kloten als je die battles verliest!", zegt Margriet. "Dit geeft je wel weer zelfvertrouwen. Ik ben erg onzeker (fluisterend)..
"Dat is met iedereen zo", zegt Ting...
"Ik ben echt onzeker", fluistert ze weer.
"Herhaal het niet", zegt Ting weer. "Probeer het niet te herhalen. Jij treed op.... hoeveel mensen zouden dat niet durven.. die schijten in hun broek... echt! Ik zou ook willen dansen en acteren!"
"Dat is mijn pantser!", meent Margriet.
"Wat is mijn pantser?", zegt Ting.. "Ik trek jou mee het toilet in... of jij mij!"
"Jij bent sterk!", meent Margriet.
"Jij ook... daarom zijn we hier!"
Jeanette zit op de tafel en luistert aandachtig.
Jeanette begint dan een kaart voor te lezen met stellingen/omschrijvingen over mensen. Ze moet steeds een kaart trekken en schijnt allemaal kaarten te trekken die precies bij haar passen.
Daniela komt er even bij staan en begint met het haarvan Margriet te spelen.
Margriet wil nog even in het bubbelbad. Daniela trekt ook een kaart.
(Voor de Mustapha fans: hij is al een tijdje druk aan de klets in de tuin en lijkt nu toch wat los te komen... het kijken en luisteren naar een behoorlijk aangeschoten Margriet is alleen net even iets leuker!)
"Toen Arnie ging huilen in GTST was dat een breekpunt", zegt Mustapha buiten tegen Stefan. "Dat kon daarvoor toch ook niet in Nederland. Nu zitten we te lachen en donderdag zitten we weer te janken met z'n allen!"
Judith vertelt binnen dat de kleine ruzie met Mustapha al weer over is. Ze hebben al weer wat woorden gewisseld. Ze voegt er wel aan toe dat ze alleen nooit veel met elkaar zullen praten. Ting denkt dat niemand veel met hem zal praten. Dat vindt ze wel jammer omdat ze graag meer over Moslims zou willen weten.
"Ik ben heel streng opgevoed", zegt Ting opeens. "Daarom wilde ik tot nu toe ook niet veel over m;n liefdesleven praten. Ik kan nu niet meer zeggen dat ik maagd ben, maar alles op z'n tijd!"
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-09-2002 00:43]
Margriet komt even buiten.
"Zo, die Margriet is echt dun geworden joh", zegt Mustapha half lachend.
"Ja, je moeder is echt dun geworden!", herhaalt Margriet.
"Ik moet wel op je letten", zegt hij. "Je lippenstift is er weer vol op gegooid!"
"Als een jongen staat te pissen met een deur open is dat mijn probleem!", zegt Ting. "Ik zit hier in Big Brother. Dat is me net gebeurd!"
(over Mustapha blijkbaar)
"Ik vind wel leuk dat ik net even met hem gesproken heb", zegt Carmen. "Dat heb ik hiervoor nog helemaal niet gehad!"
"Die eerste 7 dagen heeft hij alleen maar geslapen!", zegt Judith.
"Is het echt zo dat hij vandaag ook dehele dag niets heeft gezegd?", vraagt Ting verbaasd.
"Ja".
"Raar he", reageert Carmen.
"Dat vroeg ik me ook af", zegt Judith. "Als je zo bent dan ben je zo, maar hij is eigenlijk een vrolijke Frans... hij vindt echt dat er niemand voor hem tussen zit. Ik heb de eerste dagen ook een erge confrontatie met hem gehad en vroeg ook waarom hij uberhaupt aan zo'n project meedoet. En het ergste is dat hij de kans heeft om een andere cultuur te laten zien.... en dat wil hij dus niet!"
"Ik ben ik, zegt hij dan.", vertelt Ting. "Hij wil een individu blijven! Tja.. ik ben ook een individu."
(dan stopt mijn code)
quote:Maak jij dat uit ?
Op maandag 16 september 2002 00:55 schreef APK het volgende:
Ik ben niet in slaap gevallen hoor, er wordt niets vermeldenswaardigs gezegd....
De dames dingessen een beetje in de keuken.
quote:
Op maandag 16 september 2002 00:56 schreef tong80 het volgende:
Maak jij dat uit ?
Mustapha: Ken jij die mop van Margriet en Mustapha die naar de bunker gingen? Ze gingen niet!
(Woe-Ha-Ha-Ha!)
Mustapha: Ach, zo erg was de bunker niet, viel best wel mee. Nu kunnen we lekker stoer doen.
(In de achtergrond hoor ik Margriet om een likeurtje vragen.)
Ting: Straks wordt ze nog dronken.
Mustapha: Jij kent Margriet nog niet, zij is echt de gangmaker van onze groep. In de bunker was ze rustig.
(Ting leest voor uit het regelboek, over aangename dingen die BB zou kunnen doen.)
Mustapha: Ik heb wel zin in een party. Hoewel, da's lullig voor de andere kant. Een feest met slow muziek, kan jij lekker gaan slowen met Margriet.
Ting: Trek je dit morgen weer aan?
Mustapha: Nee, dat denk ik niet, waarschijnlijk iets anders.
Ting: Heb je er nog één, zo'n gewaad?
Mustapha: Ja, ik kreeg een setje.
Ting: Dan doe ik morgen een keftan (?) aan, kunnen we lekker culti doen.
Margriet: Over dat eten enzo...
Daan: Waarom zou ik jaloers zijn?
Margriet: Over dat eten, dat jij dus zei, over dat eten, van ik ga wel vasten....
Daniela: Iedereen begon grapjes te maken over repen verbergen, dan denk ik, het is mijn straf, het is maar twee dagen, dan ben ik er vanaf. Jij zegt dat ik me laat kennen.
Margriet: Nee hoor.
Daniela: Dat zei Bo.
Margriet: Je was daar niet duidelijk in. We weten allemaal dat jij een goede eter bent. Dan gaan we jou niet aandoen dat je niks te eten hebt.
Wij hadden al meteen gezegd, dat doen we niet. We hadden nog extra brood.
Daniela: Dat wist ik dan weer niet....
(Zeer onsamenhangend gesprek.)
Margriet: Ik vind mezelf dus gewoon niet mooi. Ik wil gewoon even zeggen dat ik je een mooi mens vind (tegen Daniela.) Met je pakje, je broekje, je riempje er om heen, dan vind ik je heel mooi. (Straalbezopen!) Met die mooie handen, en je korte... Dat waardeer ik zo. Die dag daarvoor had je die lelijke trui aan, die lichte, die vind ik dus helemaal niet bij je staan. Je hebt een lelijke trui......
Ting: Van wie is die sigaret die op de grond ligt?
Margriet: Van mij, die is uit. Voor hun is het ook allemaal nieuw, ze kijken er naar met de psycholoog, misschien kunnen ze het nog wel verder rekken. Dat mensen allemaal de hele dag liggen te slapen. Als je mij dagenlang ziet liggen te pitten is ook niet leuk. Misschien vinden ze het ook wel leuk om mij ook weer een keer opgemaakt te zien, of met een schort aan in de keuken.
(Twee uur voorbij.....)
quote:Bij mij deden ze het prima...
Op maandag 16 september 2002 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
die streams doen het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |