Dit is het vervolg op: Commentaren op de Streamverslagen, deel 6
Gebruik dit topic alleen voor reacties op iets wat je gelezen hebt in de streamverslagen!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 14-09-2002 00:59]
quote:Misschien willen ze de spanning tussen Judith en Stefan wel weer opheffen omdat het een erg intressante driehoek is?
Op zaterdag 14 september 2002 00:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het is eigenlijk alleen maar negatief voor het programma dat Stefan en Daniela uit elkaar zijngehaald. Dus ik kan niet geloven dat mensen denken dat het juist om die reden is gedaan.... Zou wel heeeeeeeeeeeel erg dom zijn!
"Alles voor de kijkcijfers!!!!"... Dat moet je nooit vergeten!
Het mooiste zou zijn dat Steef nu ineens zijn pijlen op Carmen zou gaan richten en dan Daan helemaal van slag zou raken
Lekker, dat scenario's bedenken
Die Laurens loopt nu al de hele tijd in alleen een strak kort broekje in de bungalow. Dat is wel heel erg uitnodigend richting de meiden, dus als hij nu wordt lastig gevallen is dat wel zijn eigen schuld
quote:Hij kwam even uit bed toen Daniela die sanctie kreeg, maar is er nu weer ingedoken (ga ik vanuit)... Hij zit er een beetje door volgens mij.
Op zaterdag 14 september 2002 01:05 schreef Gamey het volgende:
Leeft Stefan nog wel ?
Afgelopen uren niets meer over hem gehoord
quote:Die Judith is wat zuur naar mannen toe, dat viel al eerder op.
Op zaterdag 14 september 2002 01:09 schreef Joef het volgende:Judith is ermee opgehouden, met verleidelijk zijn, want mannen snappen dat niet.
Of zie ik dat verkeerd?
quote:Het zou me niets verbazen als dit het begin van het einde is voor Stefan. Met die meiden krijgt hij nu toch echt fikse problemen, met Laurens liep het ook al niet, hij zit slecjht in zijn vel... Is Stefan dan degene die er als eerste vrijwillig uitgaat? Of is het toch een bikkel?
Op zaterdag 14 september 2002 01:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hij kwam even uit bed toen Daniela die sanctie kreeg, maar is er nu weer ingedoken (ga ik vanuit)... Hij zit er een beetje door volgens mij.
quote:Of Stefan een bikkel is weet ik niet... (zo komt hij niet over, wat trouwens niet negatief hoeft te zijn)... maar hij gaat er nooit uit. Hij geniet veel te veel van alles... heeft nu even een inzinkertje, maar komt straks wel weer keihard terug met nieuwe truukjes...
Op zaterdag 14 september 2002 01:13 schreef Joef het volgende:
Of is het toch een bikkel?
quote:Toch denk ik dat hij daar erg mee moet uitkijken. Zou heel goed kunnen hoor, wat jij zegt, zie ik hem ook wel doen. Maar hij wordt wel steeds meer uitgekotst dan straks, want daar is de rest zeker niet van gediend, van truckjes. En wat dan?
Op zaterdag 14 september 2002 01:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
Of Stefan een bikkel is weet ik niet... (zo komt hij niet over, wat trouwens niet negatief hoeft te zijn)... maar hij gaat er nooit uit. Hij geniet veel te veel van alles... heeft nu even een inzinkertje, maar komt straks wel weer keihard terug met nieuwe truukjes...
quote:Hoe weet jij of Laurens in de smaak valt bij de meiden??
Op zaterdag 14 september 2002 01:04 schreef scanman01 het volgende:
(even overgenomen van het gesloten topic)Die Laurens loopt nu al de hele tijd in alleen een strak kort broekje in de bungalow. Dat is wel heel erg uitnodigend richting de meiden, dus als hij nu wordt lastig gevallen is dat wel zijn eigen schuld
Ik ben trouwens weer helemaal bijgelezen!
quote:Als hij slim is gaat hij nu aanpappen met een ander meisje.
Op zaterdag 14 september 2002 01:19 schreef Joef het volgende:[..]
Toch denk ik dat hij daar erg mee moet uitkijken. Zou heel goed kunnen hoor, wat jij zegt, zie ik hem ook wel doen. Maar hij wordt wel steeds meer uitgekotst dan straks, want daar is de rest zeker niet van gediend, van truckjes. En wat dan?
hoewel hij donderdagavond/nacht natuurlijk een erg slechte beurt heeft gemaakt, vooral tegenover de nieuwkomers
quote:Nou, Mustapha en Jeanette lijken elkaar ook steeds meer te gaan irriteren
Op zaterdag 14 september 2002 01:12 schreef Rica het volgende:[..]
Die Judith is wat zuur naar mannen toe, dat viel al eerder op.
Of zie ik dat verkeerd?
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 14-09-2002 01:29]
quote:Uhm... vraagje: hoe dom denk jij precies dat die dames zijn?
Op zaterdag 14 september 2002 01:23 schreef Rica het volgende:[..]
Als hij slim is gaat hij nu aanpappen met een ander meisje.
quote:Ze richtte inderdaad huilend haar blik ten hemel. (Staand overigens.)
Op zaterdag 14 september 2002 01:27 schreef FBtje het volgende:
???? Zit Daniela nou te bidden op haar knieën??
quote:Gaat me meer om de reactie van Daan daarop.. veel kans geef ik m niet idd
Op zaterdag 14 september 2002 01:27 schreef Joef het volgende:[..]
Uhm... vraagje: hoe dom denk jij precies dat die dames zijn?
quote:Ow my God, hoe bedoel je drama! Ik zie het helemaal voor me. De ultieme soapopera. Prachtig.
Op zaterdag 14 september 2002 01:33 schreef APK het volgende:
Ze richtte inderdaad huilend haar blik ten hemel. (Staand overigens.)
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 14-09-2002 01:47]
quote:Ik kijk heel even of het nut heeft of dat ze gaan slapen
(En mijn twee uur zitten er weer op.....)
quote:I wondered if she didn't already admit that in one of the psychological tests.....because in the uitzendingen they keep hinting that she is, at least somewhat 'unusually', intersted in Daan.
Op zaterdag 14 september 2002 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Judith is duidelijk gecharmeerd van Daniela volgens mij. Ze bemoeit zich ook een beetje veel met de 'relatie' Stefan/Daniela. Volgens mij is ze best een beetje bi, alleen weet ze dat zelf misschien nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |