Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de Streamverslagen, deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 13 september 2002.
De bewoners van arm wachten tot ze naar buiten komen. 'Aapjes kijken', zoals ze zelf zeggen.
quote:Off topic :
Op zaterdag 14 september 2002 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Margriet zei even dat ze toch maar naar bed ging. Intussen zit ze nog steeds bij de kooi en lijkt geen aanstalten te maken. De dames zijn té nieuwsgierig hoe dit allemaal gaat aflopen.
Wat gaat aflopen ? ( Sorry )
quote:Echt waar....
Op zaterdag 14 september 2002 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Daniela is bezig met het haar van Margriet.
Het fluister incident kwam nog even ter sprake.
Daniela (fluisterend ): we lagen al op bed, een beetje over Herman Brood te praten....
"We deden heel zachtjes omdat Stefan al lag te slapen", vertelt Daniela aan Jeanette.
"En dan beslissen ze zo snel dat je hier heen moet?", vraagt ze verbaast!
De meiden van arm (op Ting na) zitten nog steeds bij het hek te wachten. (waar is Ting in vredesnaam in deze roerige tijden????)
Daniela gaat even ergens anders staan, omdat ze - naar eigen zeggen - wat nerveus wordt van de camera.
"Dat was een lange zit!", zegt Laurens. "Het ging over dat wij buiten zaten te fluisteren gisteren. En verder wat precies een confrontatie is en een dilemma is. Judith zei wel dat zij was begonnen, maar BB zei dat hetging om de hoeveelheid."
"Als iets een confrontatie is dan wordt dat ook gezegd", zegt Judith. "Als ik nog een paar keer over de schreef ga dan is mijn rek eruit en krijg ik ook een sanctie!"
0.22 uur
Bij de tralies praten ze nog even na. "Dus dit was echt de limit" zegt Daan, "Nou ja, duidelijk. Ik word er wel een beetje baldadig van". Daan vertelt dat ze 48 uur gaat vasten. En dat ze op een heel dun matrasje ligt. Margriet geeft Jeanette een tik omdat Jeanette boert. "Daar kan ik niet tegen, als mensen dat zomaar doen" "Maar boeren is ook niet fris" zegt Laurens meteen "Dat vind ik echt asociaal. Probeer het de volgende keer gewoon met je mond dicht te doen." "En dat dan?" zegt Jeanette, terwijl ze naar Bo wijst. "Dat ook, maar hij weet het" zegt Laurens.
Mus is alleen in groep 1 (later corrigeert hij zichzelf, was groep 2) gepest op school, de hele klas zat achter hem aan op de eerste dag.
De volgende dag heeft hij ze 1 voor 1 verrot geslagen.
Hij vecht bijna nooit, heeft in zijn leven maar 2x gevochten.
Al die gasten zijn z'n vrienden geworden.
0.30 uur
Margriet wil morgen graag weer blackjacken. Juut zegt dat dat goed is, als ze het aanvragen zullen ze kijken of de croupier tijd heeft. "Als we een beetje beter gehumeurd zijn" zegt Margriet. Laurens gaat zingen. Margriet wil buiten nog even luchten. "We gaan even naar de luchtplaats" lachen ze met zijn allen. Ze denken dat het morgen slecht weer wordt. Ze zien het aan de lucht. "Nou kun je een beetje kennismaken met Ting" zegt Margriet. Daan blijft maar zeggen dat ze wel erge honger zal krijgen tot maandag. Margriet antwoordt dat ze heus wel te eten krijgt. Volgens Juut heeft een man meer nodig dan een vrowu, qua eten, eigenlijk het dubbele. En Bo lust ook wel wat. maar Mus schijnt echt mager te worden.
Ze begrijpen dat fluisteren tegen de regels is, onder meer omdat de kijkers het anders niet kunnen horen.
Carmen: 'Zeg maar gewoon wat je denkt, dat willen ze thuis ook weten'
Daan vraagt hoeveel eten enzo ze gekregen hebben en of het hetzelfde was als vorige week. Ze hebben dezelfde hoeveelheid als toen ze met zijn vieren waren. Volgens Juut wordt het echt afzien. "Het wordt wat grimmiger" zegt Margriet. Qua sigaretten hebben ze shag, dat helpt wel. Ze hebben wel minder lucifers gekregen.
0.38 uur
Ze moeten meer suiker eten, dat komen ze te kort. In de thee en de koffie, omdat ze te weinig koolhydraten krijgen. Judith legt uit hoe dat werkt. "Als je er bij beweegt, dan val je af als de brandweer hier!" zegt Judith hartgrondig. "Je kan iemand niet leuk ontvangen weet je" zegt Margriet. (wie wou je ontvangen dan???) Jeanette zegt dingen die geen zin hebben in deze fase, dat Mus van zijn eten moet genieten, vertelt Margriet.
Judith vindt het allemaal wel heftig hier. "Ja maar je moet ook eens leren om dingen langs je af te laten glijden" zegt Margriet. "Dat kan ik niet, dat is gewoon mijn karakter, het wordt gewoon heftig" zegt Judith.
Laurens gaat nog een rondje buiten lopen en Carmen rookt een sigaret.
Mus imiteert Jeanette: 'Soms vraag ik me af waarom ze me gekozen hebben'
Jeanette vindt het niet leuk
'Hey Mustafa ik kan jou ook gaan pesten, maar dan op een manier die jij niet leuk vindt!'
Jeanette: 'Nou Mustafa hou je mond eens dicht!'
Een hoop gekakel door elkaar heen. Dames, dames, doe 'es kappen, de streamer kan het niet meer bijhouden!
Er wordt naar bed gegaan. Margriet wil Carmen niet zoenen: "Dan krijg ik ook keelontsteking!". Judith en Daan blijven nog even knuffelen door het hek heen. Ze praten weer met hun kindertsemmetjes. "Ik dacht dat ik weer de stoutste was" zegt Judith, "maar dit keer was jij het" "ja, ik ben altijd de liefste en nu was ik een keer de stoutste". De mutsen gaan weer fluisteren!! "Ik zou gaan slapen voordat Bo slaapt" raadt Judith Daan aan. "Hij slaapt al" zegt Daan. Judith vindt het wel fijn voor Daan dat ze aan de andere kant zit, want het was vandaag toch ook niet top in rijk. Ze verdient het niet, maar ach. "Hier kun je ook niet slapen" zegt Juut. "dan is het maar goed dat je stout bent geweest!". Maar ze vinden het allebei niet leuk dat ze gescheiden zijn.
0.48 uur
Judith vraagt zich af of ze haar tong uit mag steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |