abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5794486
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de Streamverslagen, deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 13 september 2002.

zaterdag 14 september 2002 @ 00:03:09 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_5794523
Laurens en Judith zitten nog steeds in de dagboekkamer.

De bewoners van arm wachten tot ze naar buiten komen. 'Aapjes kijken', zoals ze zelf zeggen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 14 september 2002 @ 00:06:38 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5794587
Margriet zei even dat ze toch maar naar bed ging. Intussen zit ze nog steeds bij de kooi en lijkt geen aanstalten te maken. De dames zijn té nieuwsgierig hoe dit allemaal gaat aflopen. Daniela is bezig met het haar van Margriet.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5794615
Damn it tekst weg!
Shrink - it's a lifestyle
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 september 2002 @ 00:09:43 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_5794624
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Margriet zei even dat ze toch maar naar bed ging. Intussen zit ze nog steeds bij de kooi en lijkt geen aanstalten te maken. De dames zijn té nieuwsgierig hoe dit allemaal gaat aflopen.
Off topic :

Wat gaat aflopen ? ( Sorry )

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5794634
lol lees de verslagen dan
Hamlet watches SST: to see or not to see that's the question
  zaterdag 14 september 2002 @ 00:12:20 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_5794668
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Daniela is bezig met het haar van Margriet.
Echt waar....

Het fluister incident kwam nog even ter sprake.
Daniela (fluisterend ): we lagen al op bed, een beetje over Herman Brood te praten....

zaterdag 14 september 2002 @ 00:12:22 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5794669
Margriet: "Ik begin helemaal niet veel te lullen nu... ik heb de hele dag nog niet veel gezegd" (ze heeft echt haar klep geen moment dicht! Toch grappig dat ze dat zelf niet eens door schijnt te hebben)

"We deden heel zachtjes omdat Stefan al lag te slapen", vertelt Daniela aan Jeanette.
"En dan beslissen ze zo snel dat je hier heen moet?", vraagt ze verbaast!

De meiden van arm (op Ting na) zitten nog steeds bij het hek te wachten. (waar is Ting in vredesnaam in deze roerige tijden????)
Daniela gaat even ergens anders staan, omdat ze - naar eigen zeggen - wat nerveus wordt van de camera.

pi_5794712
0.12 uur
Daan zegt ze dat ze het niet leuk vond dat ze had gewonnen, zeker niet toen ze zag hoe stuk Margriet zat in de bunker. Volgens Margriet had ze toen gewoon nog een glaasje champagne moeten nemen. Het gaat nog meer over het wel of niet bij de groep horen, rechtvaardigheid etc.
Ting, Bo en Mus liggen al in bed. Stefan slaapt dus ook. lau en Juut in de DBK en de rest bij het hek (of vergeet ik nu iemand?).
  zaterdag 14 september 2002 @ 00:15:53 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5794751
Daar komen ze uit de dagboekkamer!

"Dat was een lange zit!", zegt Laurens. "Het ging over dat wij buiten zaten te fluisteren gisteren. En verder wat precies een confrontatie is en een dilemma is. Judith zei wel dat zij was begonnen, maar BB zei dat hetging om de hoeveelheid."

"Als iets een confrontatie is dan wordt dat ook gezegd", zegt Judith. "Als ik nog een paar keer over de schreef ga dan is mijn rek eruit en krijg ik ook een sanctie!"

pi_5794808
0.16 uur
Ze zijn eruit! Het gaat over het fluisteren etc. Het is geen confrontatie maar een sanctie, de rek was eruit. Er wordt nu gezegd door BB dat het vanaf nu een schending van de regels is, als je met elkaar fluistert. Als Juut nog een paar over de schreef gaat dan is bij Juut de rek er verder uit en krijgt zij ook een sanctie. Bij sommige mensen is dat verder dan bij anderen.
"Dus ik heb al teveel gedaan?" vraagt Daan. "Maar waarom wordt dat dan met jullie besproken en niet met mij?" "Omdat wij buiten zaten te speculeren wat de reden was van de sanctie." legt Judith uit. Het is niet omdat ze bepaalde bedoelingen hebben met de bewoners ofzo, het is gewoon een sanctie omdat iemand de regels overtreden heeft.
Er is ze uitgelegd dat als iedereen gaat fluisteren dat er dan geen programma is voor de kijker, en dan is er geen programma en dat is zonde van het hele project. (Met dank namens de streamers).
  zaterdag 14 september 2002 @ 00:18:19 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5794809
"Dus ik heb al te veel fout gedaan?", concludeert Daniela. "Maar waarom praten ze dan niet met mij?"
"Omdat wij buiten zaten te speculeren", legt Laurens uit.
"Wij dachten dat het om een andere reden was, maar dat was niet zo", vult Judith aan.
"Daarom mag je ook niet schrijven", zegt Laurens. "Als iedereen dat gaat doen dan is er geen programma. Dat geldt dus ook voor fluisteren!"
"Als je echt belangrijke informatie aan elkaar doorspeelt dan moet je niet fluisteren", zegt Judith.
  zaterdag 14 september 2002 @ 00:20:05 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_5794843
Laurens en Judith zijn terug uit de dagboekkamer. Ze leggen uit dat het geen confrontatie of dilemma was maar een sanctie. 'Als er constant gefluisterd wordt houden ze geen programma over...'.

zaterdag 14 september 2002 @ 00:20:13 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5794846
* ik stop wel even, anders wordt het wel heel erg dubbelop! *
pi_5794933
0.21 uur
Slaapkamer in arm. Gesprek tussen Mus en Ting over roken. Iedereen begint in arm met roken, zegt Mus. "Jij ook?" vraagt Ting. "Nee" zegt Mus, "Ik heb ook nog nooit gedronken, ook nooit geproefd, wel een keertje bonbons waar alcohol in zat" "Daar kun je ook dronken van worden" zegt Ting.

0.22 uur
Bij de tralies praten ze nog even na. "Dus dit was echt de limit" zegt Daan, "Nou ja, duidelijk. Ik word er wel een beetje baldadig van". Daan vertelt dat ze 48 uur gaat vasten. En dat ze op een heel dun matrasje ligt. Margriet geeft Jeanette een tik omdat Jeanette boert. "Daar kan ik niet tegen, als mensen dat zomaar doen" "Maar boeren is ook niet fris" zegt Laurens meteen "Dat vind ik echt asociaal. Probeer het de volgende keer gewoon met je mond dicht te doen." "En dat dan?" zegt Jeanette, terwijl ze naar Bo wijst. "Dat ook, maar hij weet het" zegt Laurens.

zaterdag 14 september 2002 @ 00:25:56 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_5794981
Ting en Mustapha liggen reeds op bed. Ting vertelt dat ze niet tegen alcohol kan. Ze is een keer dronken geweest en deed allerlei rare dingen. Ze had mensen weggejaagd. Letterlijk, omdat ze over hun slaapzakken had gekotst.
Mustapha: dus je gaat niet drinken hier?
Ting: Nee, waarom zou ik, als ik dat normaal ook niet doe? Misschien een slokje af en toe.
Mustapha: Dat zit toch in de genen, bij Chinese mensen, dat ze niet tegen alcohol kunnen?
Ting: Dat zou best kunnen, ik ben er gewoon allergisch voor.

pi_5795039
Terwijl in de keuken van arm veel mensen met elkaar zitten te praten liggen Mus en Ting al in bed.
Ze praten over vechtsporten, en Ting vraagt of Mus haar iets Marokkaans kan leren.
Bo is er ook bij en schreeuwt af en toe ook wat Marokkaans.
Iets van: 'Doe de deur open!' in het Marokkaans.

Mus is alleen in groep 1 (later corrigeert hij zichzelf, was groep 2) gepest op school, de hele klas zat achter hem aan op de eerste dag.
De volgende dag heeft hij ze 1 voor 1 verrot geslagen.

Hij vecht bijna nooit, heeft in zijn leven maar 2x gevochten.
Al die gasten zijn z'n vrienden geworden.

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_5795116
0.27 uur
Het gaat over wat weer het morgen zal worden. Gaaaap....
"Wil je een appel?" vraagt Margriet aan Daan. "Nee, als ik eenmaal een appel op heb krijg ik weer honger. Ik ga wel aan het water, ik ben al begonnen, lekker ontgiften". Ze constateren dat er straks nog iemand bij komt met hetzelfde rantsoen en dat ze daar dan ook aan moeten wennen. Laurens is afgevallen. "Ja, achter je oren" geeft iemand als antwoord.

0.30 uur
Margriet wil morgen graag weer blackjacken. Juut zegt dat dat goed is, als ze het aanvragen zullen ze kijken of de croupier tijd heeft. "Als we een beetje beter gehumeurd zijn" zegt Margriet. Laurens gaat zingen. Margriet wil buiten nog even luchten. "We gaan even naar de luchtplaats" lachen ze met zijn allen. Ze denken dat het morgen slecht weer wordt. Ze zien het aan de lucht. "Nou kun je een beetje kennismaken met Ting" zegt Margriet. Daan blijft maar zeggen dat ze wel erge honger zal krijgen tot maandag. Margriet antwoordt dat ze heus wel te eten krijgt. Volgens Juut heeft een man meer nodig dan een vrowu, qua eten, eigenlijk het dubbele. En Bo lust ook wel wat. maar Mus schijnt echt mager te worden.

pi_5795173
Ondertussen praat Laurens met Carmen, Jeanette zit erbij.
Ze praten over confrontaties, schending van regels.

Ze begrijpen dat fluisteren tegen de regels is, onder meer omdat de kijkers het anders niet kunnen horen.

Carmen: 'Zeg maar gewoon wat je denkt, dat willen ze thuis ook weten'

pi_5795237
Jeanette gaat naar bed.
Laurens zegt dat ze dat al 1,5 uur geleden heeft gezegd.
Jeanette: 'Ik heb al geslapen dikke gek!'
Laurens: 'Ik ben niet dik, wel gek'
Jeanette: 'Dat is beeldspraak'
Laurens: 'Ik zie dat beeld niet zo'
Jeanette: 'Moet je maar ff in de spiegel kijken'
pi_5795275
0.34 uur
Daan weet nog steeds niet wat de regels nou zijn. Volgens Juut moet ze mee als er een confrontatie plaatsvindt en ze gaan wisselen. Maar als ze na 48 uur nog in de bunker zit mag ze eruit. Nou ja, ze zullen het wel zien. "Het heeft ook geen zin om er uren over door te filosoferen" zegt Margriet, "ga gewoon lekker naar bed". Met Mus gaat het niet zo goed, zeggen ze. Dat eten gaat hem niet in zijn koude kleren zitten.

Daan vraagt hoeveel eten enzo ze gekregen hebben en of het hetzelfde was als vorige week. Ze hebben dezelfde hoeveelheid als toen ze met zijn vieren waren. Volgens Juut wordt het echt afzien. "Het wordt wat grimmiger" zegt Margriet. Qua sigaretten hebben ze shag, dat helpt wel. Ze hebben wel minder lucifers gekregen.

0.38 uur
Ze moeten meer suiker eten, dat komen ze te kort. In de thee en de koffie, omdat ze te weinig koolhydraten krijgen. Judith legt uit hoe dat werkt. "Als je er bij beweegt, dan val je af als de brandweer hier!" zegt Judith hartgrondig. "Je kan iemand niet leuk ontvangen weet je" zegt Margriet. (wie wou je ontvangen dan???) Jeanette zegt dingen die geen zin hebben in deze fase, dat Mus van zijn eten moet genieten, vertelt Margriet.
Judith vindt het allemaal wel heftig hier. "Ja maar je moet ook eens leren om dingen langs je af te laten glijden" zegt Margriet. "Dat kan ik niet, dat is gewoon mijn karakter, het wordt gewoon heftig" zegt Judith.

pi_5795297
Laurens en Carmen blijven over.
Carmen vindt het nog niet gewoon, maar zit wel op haar gemak.
Het valt haar op dat ze de namen al vrij snel onder de knie had. Het leven in het BB-huis went snel.

Laurens gaat nog een rondje buiten lopen en Carmen rookt een sigaret.

pi_5795345
Bo, Mus, Sjaan en Ting in de slaapkamer.

Mus imiteert Jeanette: 'Soms vraag ik me af waarom ze me gekozen hebben'
Jeanette vindt het niet leuk
'Hey Mustafa ik kan jou ook gaan pesten, maar dan op een manier die jij niet leuk vindt!'

pi_5795392
Mus: 'Bo heeft een scheet op je kussen gelaten Margriet'

Jeanette: 'Nou Mustafa hou je mond eens dicht!'

pi_5795400
0.42 uur
Daan kan lekker bijslapen in arm, volgens Juut. "Je legt een matras neer en klaar", "Nou matras!" protesteert Daan meteen, "Ik heb zo'n dun dingetje!" Carmen durft geen appels te eten bij het hek.

Een hoop gekakel door elkaar heen. Dames, dames, doe 'es kappen, de streamer kan het niet meer bijhouden!

Er wordt naar bed gegaan. Margriet wil Carmen niet zoenen: "Dan krijg ik ook keelontsteking!". Judith en Daan blijven nog even knuffelen door het hek heen. Ze praten weer met hun kindertsemmetjes. "Ik dacht dat ik weer de stoutste was" zegt Judith, "maar dit keer was jij het" "ja, ik ben altijd de liefste en nu was ik een keer de stoutste". De mutsen gaan weer fluisteren!! "Ik zou gaan slapen voordat Bo slaapt" raadt Judith Daan aan. "Hij slaapt al" zegt Daan. Judith vindt het wel fijn voor Daan dat ze aan de andere kant zit, want het was vandaag toch ook niet top in rijk. Ze verdient het niet, maar ach. "Hier kun je ook niet slapen" zegt Juut. "dan is het maar goed dat je stout bent geweest!". Maar ze vinden het allebei niet leuk dat ze gescheiden zijn.

0.48 uur
Judith vraagt zich af of ze haar tong uit mag steken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')