abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2000 @ 02:52:04 #1
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_370254
Hallo allemaal,

Ik heb ff een probleempje. Misschien heeft iemand dit ook meegemaakt of heb je tips, reageer dan. Het zit zo:

Al ruim een half jaar geleden had ik een vriendin, Manon. Na een paar weken ging het uit maar op een of andere manier betekende zij veel meer voor mij dan ik voor haar. Ik ben dus nog steeds gek van haar en kan haar maar niet uit mijn hoofd zetten. Nou heeft ze een paar weken nadat het uit was met mij een nieuw vriendje gekregen waar ze nu nog steeds mee heeft. Nadat het uit was heb ik haar bijna niet gesproken.

Ondertussen zit ze nu al 5 weken in Amerika (voor een jaar Highschool). Ik mis haar verschrikkelijk, maar gelukkig heb ik nog wel afscheid van haar genomen voordat ze weg ging. Ik had haar gebeld en we hadden een onwijs gezellig en leuk gesprek en ik ben later nog ff langs geweest om een boek + wat foto's langs te brengen. Haar vriendje was er jammer genoeg ook en die keek me errug boos weg.

Nu heb ik wel haar e-mail adres gehad en eigenlijk wil ik haar al de hele tijd meelen. Maar zij weet wel mijn adres maar heeft nog nix van zich laten horen. Ik wil haar steeds een meeltje sturen maar ik heb geen idee wat in daarin moet zetten en ik kan haar ook niet vertellen dat ik nog steeds verschrikkelijk gek van haar ben omdat ze ten eerste in Amerika zit en ten tweede nog steeds verschrikkelijk gek is van haar vriend en daar is ze heel gelukkig mee en ik wil niet dat dat raar gaat lopen.

Heeft iemand wel eens in zo'n situatie gezeten en wat moet ik haar in hemelsnaam emailen???

Hallo...?
pi_370257
quote:
Op 30 september 2000 02:52 schreef the Flex het volgende:
wat moet ik haar in hemelsnaam emailen???
Precies wat je denkt/voelt en wat je hart je ingeeft. Ut klinkt simpel, maar het is het niet natuurlijk, maar ga je niet anders voor doen dan je bent, zeg niet dat je haar niet mist als je haar wel mist, gewoon met je hart die mail schrijven, dat zal ze ongetwijfeld waarderen, ook al heeft ze nu een andere vriend.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 30 september 2000 @ 03:02:31 #3
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_370264
Maar ik wil het haar niet moeilijk maken. Stel dat ze heel misschien (hopelijk) wel wat voor me voelt en ze zit daar in Amerika. Ik wil niet dat ze Nederland gaat missen enzo.

En ik heb op dit moment ook niet echt het idee wat ik zelf nou precies wil. Ik probeer af en toe wat over mijn gevoelens op te schrijven maar dat kan ik niet echt omschrijven.

Hallo...?
  zaterdag 30 september 2000 @ 03:10:52 #4
3996 Ewoudus
doet altijd rustig aan
pi_370275
wat ik zeg klinkt waarschijnlijk heel makkelijk maar is het zeker niet, vooral niet als je in zo'n situatie zit zoals jij. Maar zeg in dat meeltje gewoon wat je voor haar voelt en wat je denkt. Nee heb je en ja kan je krijgen, toch? zeg haar wat je voor haar voelt, je krijgt dan waarschijlijk een eerlijk antwoord terug.

sterkte,

EwoudUs

Maybe yes, maybe no........... you don't know.
pi_370276
quote:
Op 30 september 2000 03:02 schreef the Flex het volgende:
Maar ik wil het haar niet moeilijk maken.
Zij zal het moelijker hebben als je een mail stuurt waaruit ze, jouw kennende, tussen de regels doorleest dat er iets is met je, dat je je niet volledig uit, dan dat je je gewoon open uit en zegt wat je denkt/voelt.

Kortom: Gewoon mailen wat je hart je ingeeft.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 30 september 2000 @ 03:24:17 #6
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_370284
quote:
Op 30 september 2000 03:11 schreef DIGGER het volgende:
, jouw kennende,
Maar ik heb het idee dat ze mij juist helemaal niet zo goed kent. Want onze 'relatie' was niet van zolange duur dat ze mij heel errug goed kent. Eigenlijk de eerste keer dat ik een beetje een serieuze relatie had dus ik had in het begin nog niet echt precies het idee hoe het zou lopen en wat ik zou doen (ik had me nog steeds niet aangemeld voor Fok! jammergenoeg voor advies ). En later bedenk je dan opeens dingen wat je eigenlijk had moeten doen. Want ik heb nog steeds het idee dat we perfect bij elkaar passen.

Ik ben nu in ieder geval bezig met een behoorlijk lang meeltje hoe het hier is en hoe het daar gaat. Misschien kan ik beter eerst maar kijken hoe ze daar op reageerd en misschien daarna vertellen wat ik voor haar voel.

Maar stel dat ze dan toch (misschien) ook wat voor mij voelt. Dan voel ik me nog kloteriger omdat zij aan de andere kant van de wereld zit, ze heeft een vriend, en ik zie haar pas over 10 maanden ofzo...

Hallo...?
  zaterdag 30 september 2000 @ 03:28:50 #7
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_370288
Dit is trouwens het meeltje dat ik haar wil sturen. Tis wel een beetje oppervlakkig, maar ik ben toch een beetje bang ofzo om mijn gedachtes naar haar te meelen:

Hoi Manon,

Hier dan een meeltje van mij (=Lex). Hoe gaat het daar in Amerika? Ik weet eigenlijk niet echt precies wat ik moet schrijven maar ik wil je eigenlijk al een paar weken een meeltje sturen.

Hier in Nederland gaat het wel aardig. Gister heeft Marieke het alleen uit gemaakt met Nick (na 4,5 maand), dus ik heb de hele avond/nacht bij Nick gezeten en er een beetje over gepraat enzo. En natuurlijk de olympische spelen gevolgd. Nederland weer goud (Leontien van Moorsel - Zijlaard - tijdrit). Het is hier nu trouwens 03.11 (staat 6-6 met Waterpolo). Het zal bij jou nu wel ergens tegen etenstijd zijn, want dat is het in LA ook, want ik weet niet precies waar je zit (sorry, vergeten).

Bedankt trouwens nog voor je groeten (zei Tanja tenminste). Khad alleen gehoopt dat ik al een meeltje van jou had gehad, maar nog niet dus. Maar hier is dan eindelijk mijn meeltje. Bevalt het je trouwens een beetje in Amerika? Hoe is de school en je gastgezin? Nog gezellig mensen daaro? Ik denk trouwens best wel veel aan je (ondanks dat ik je de laatste maanden voordat je wegging bijna niet heb gezien). Ik wil ook al vanaf groep 7 van de basisschool naar het buitenland om te leren. Ik was vandaag naar de studiebeurs in Utrecht. Kheb verschrikkelijk veel folders meegenomen en mijn adres een paar honderd keer ingevuld. Maar de keuze wordt alleen maar moeilijker omdat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn. Een jaar highschool zoals jij doet lijkt me wel gaaf, maar daarnaast lijkt me Australie ook leuk. Of misschien een talenstudie waarbij je eerst een 3 maanden in Engeland zit en daarna 3 maanden is Spanje. Er was ook een stoere studie aan de HES (hogere economische school). Een hele studie in het engels waarin je in het derde jaar verplicht naar het buitenland gaat. Maar ik wil eigenlijk ook wel een universitaire studie. Ik weet het dus nog niet. Maar via welke organisatie ben jij naar Amerika gegaan?

Ik wist trouwens nog niet je hotmail adres of zo dus meel ik heb maar naar dit adres. Ik hoop trouwens dat je een beetje tijd hebt om dit meeltje te lezen en het is wel gezellig als je wat van je laat horen.

Ik xie je wel weer over een maandje of tien ofzo

xxx

Lex

Hallo...?
pi_370290
Klinkt wel behoorlijk bekend jah. Tja, heel vervelend voor je, maar denk dat je haar beter maar gewoon als een vriendin kunt beschouwen en haar vanuit die hoedanigheid een mailtje sturen. Zij heeft gekozen en het enige dat je met een mailtje met je werkelijke gevoelens kunt bereiken, is dat je haar ook nog eens als vriendin kwijt raakt.

-edit- mailtje lijkt me prima

[Dit bericht is gewijzigd door WouterB op 30-09-2000 03:34]

Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  zaterdag 30 september 2000 @ 03:36:11 #9
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_370295
Daar zat ik ook aan te denken WouterB, maar dat is ook weer verschrikkelijk frustrerend voor mij, want ik probeer haar al een half jaar uit mijn kop te zetten.

Maar ik stuur nu wel dat meeltje zoals ik die net geschreven heb

Hallo...?
pi_370300
bij mij heeft het nog wel wat langer geduurd voordat ik volledig los was (maar ja, ik zat dan ook bij haar in de klas en zag haar dus elke dag, hoezo frustrerend)
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  zaterdag 30 september 2000 @ 15:01:13 #11
467 Creep
Here we go again!
pi_370646
Tja ik ken het gevoel

En ik heb werkelijk geen idee wat je ermee moet doen, nog steeds niet

Gelukkig heb ik nooit iets met het meisje gehad, we zijn gewoon vrienden, nog steeds .
Dus misschien dat ik er daardoor iets anders tegen aankijk.

Toch kan ik het wel voorstellen.

Het enige wat je kan doen is accepteren dat het niets word. Jammer, maar helaas, niet alles gaat zoals je wenst.

Uit een ander perspectief gezien. Da meisje waar ik het overhad d'r eerste vriend zegt dat hij het niet meer kan opbrengen om haar te zien, dat hij geen masochist is.
Ik kan daar helemaal niet bij, als je iemand leuk vind mag je toch blijzijn dat je er tenminste een vriendschap aan overhoud ?!
Maar probeer het niet zo ver te laten komen, het zou jammer zijn als je een vriendschap vergooit..

En nu spreek ik mezelf tegen. Ik vind het zulke ontzettende bullshit dat een goede vriendschap meer waard is dan liefde.

pi_370657
Het mailtje was volgens mij wel goed. En het gevoel ken ik ook wel, een beetje dan. Ik ben ook een tijd heel erg verliefd geweest op een jongen. (voor de zomervakantie). Ik had dus ook wat met hem gehad (later hoorde ik dat hij het niet vond, maar goed, dat terzijde), maar hij had het na een tijd uitgemaakt (wel uitgemaakt, ja het is raar).
Ik kon hem maar niet uit mijn hoofd zetten, en ging 2 maanden op vakantie, wat dus ook betekende dat ik hem zo lang niet zou zien. Dat was een kutgevoel. Maar uiteindelijk hebik hem dan toch uit mijn hoofd kunnen zetten. (wat nogal lastig was, omdat ik hem iedere dag zie. Ik zit bij hem in de klas en heb ook nog eens dezelfde clusters).
Maar het is dus zo, dat je er na een tijd wel overheen komt. (LOOS ik weet het) Maar echt veel kan je er niet aan doen. Gewoon verder kijken naar andere meisjes is mijn tip en na een tijdje kom je wel iemand anders tegen die je alles doet vergeten. En misschien heb je zo iemand helemaal niet nodig.

Kort samengevat: ne een tijdje gaat dat vervelende gevoel over. Iig: veel suc6

-x-

pi_371040
Ja ik weet niet of dit de beste tip is, maar ik geef hem maar stuur haar dit op
http://www.fokforum.nl/showtopic/19714/1 dan kan ze jou gevoelens lezen, en weet ze hoe het met jou zit.Een betere uitleg dan dit kan je niet aan haar sturen toch
sucksex

[Dit bericht is gewijzigd door Aneurism op 30-09-2000 20:03]

zondag 1 oktober 2000 @ 02:31:06 #14
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_371853
Deze nacht ff een meeltje naar een vriendin van me gestuurd. Maar uiteindelijk niet opgestuurd. Waarom weet ik ook niet maar het klinkt als een beetje gezeur en heb er niet zin om over te praten. Maar het lucht wel op. Dat is het voordeel van Fok!. Je kent elkaar niet echt en je kan alles vertellen zodat je weet dat er tenminste iemand het leest (wat op lucht) en die misschien nog tips kan geven.

Kheb dit in ieder geval vanavond geschreven en je moet maar kijken of je reageert ofzo.

ej Niña,

Hoe gaat ie met jou? Ik heb je al een tijd niet gesproken dus ik denk laat ik jou maar ff gezellig een meeltje sturen. Ging je vandaag trouwens nog uit? Dan ben je nu misschien ook nog wakker.

Ik heb vandaag gegourmet met de mensen met wie we op vakantie gingen. Maar het was errug gezellig en waarschijnlijk is het nog erg gezellig want mijn ouders zijn er nog. En ik heb nog geen zin om te gaan slapen. Ik ga nu alweer laat naar bed. Het was gister ook al half 5. Nick zijn ouders waren niet thuis dus ik heb gister de hele avond/nacht bij Nick gezeten. Beetje gepraat over Marieke en gewoon gezellig. Beetje olympische spelen gekeken en wat gedronken. Ik baal er echt van dat het uit is tussen Marieke en Nick. Zonde. Maar uiteindelijk was ik een uur of half 4 uur thuis en toen heb ik nog een uurtje geinternet.

Ik heb Manon toen maar een meeltje gestuurd. Ik wilde dat al 5 weken doen maar ik had geen idee wat ik moest meelen. Want ik heb de afgelopen dagen een beetje lopen denken en ik vind Manon nog steeds verschrikkelijk leuk en ik baal er verschrikkelijk van dat ik de maanden nadat het uit was haar bijna niet meer gesproken heb. Ben blij dat ik haar nog gebeld heb voordat ze weg ging. Heb toen een uur met haar gepraat en was heel gezellig. Ik was toen later nog ff langs geweest om ff wat langs te brengen en afscheid te nemen (ik ging de volgende dag op vakantie en zij vertrok die week daarna). Ik was dus een van de eerste die afscheid van haar nam. Die zondag was trouwens ook de laatste dag van de feestweek en was toen wel gezellig. Maar in ieder geval toen ik afscheid ging nemen van Manon was Mark (haar vriendje) er ook en die keek mij eigenlijk behoorlijk boos aan (wat ie altijd al doet) en ben eigenlijk ook maar 10 min. gebleven. Gelukkig liep Manon nog heel ff mee naar buiten waardoor ik nog ff 1 minuut met haar alleen was. Was wel gezellig en daarna heb ik haar nooit meer gesproken.

Maar ik wilde haar al heel lang een meeltje sturen maar ik wist maar niet wat ik erin moest zetten. Toen vroeg ik deze week aan Tanja of ze nog wat van Manon had gehoord. Zij wel, maar ik kreeg wel de groeten. Nu was het gisteravond erg laat en ik had wat gedronken dus heb ik haar eindelijk een meeltje gestuurd. Maar waar ik eerst een uur over na moest denken. Ik zat met wat bekenden van Internet te praten en die hebben me nog wat tips gegevens. Want ik heb het idee dat zij veel meer voor mij betekent als ik voor haar. Want zij had maar 1,5 week en 1 dag met mij en voor mij was dat onwijs lang en ik was ook verschrikkelijk gek van haar. Maar ik wilde haar eigenlijk vertellen wat ik van haar vind maar dat kon ik niet echt. Want ik heb geen idee hoe ze zal reageren. En misschien is het beter als ik niks daarover zeg omdat ze toch aan de andere kant van de wereld zit. En omdat ze verschrikkelijk blij is met die Mark (wat ik trouwens heel blij voor haar mee ben, kmag die Mark alleen niet). Die Mark had laatst trouwens vanuit Nederland naar Amerika gebeld en vanuit daar bloemen laten bezorgen in Manons klas. Had ik moeten doen , maar wel aardig van hem. Maar toch mag ik hem niet. Maar ik vind het leuk voor Manon maar aan de andere kant niet. Want ik heb het idee dat ik totaal geen kans maak bij haar. Ik hoorde van Roland (=broertje Manon) dat ze van plan zijn om met zijn 2en een week naar Parijs te gaan als ze terug is. Dat wordt dus nix.

Uiteindelijk heb ik maar een heel oppervlakkig meeltje gestuurd waar helemaal nix in staat over hoe ik over haar denk. Maar ik heb hem al bijna 24 uur geleden opgestuurd maar nog niks teruggehad.

Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik dit naar je tik maar het lucht wel op. Ik hoop dat ik je van de week weer is zie en dat we elkaar weer wat vaker spreken.

Xie je weer!

xxx Lex

PS: Hoe was jou weekend?

Hallo...?
  zondag 1 oktober 2000 @ 04:52:56 #15
6382 Apie
Ooh-ooh ah-ah-ah!
pi_371905
quote:
Maar ik wil het haar niet moeilijk maken. Stel dat ze heel misschien (hopelijk) wel wat voor me voelt en ze zit daar in Amerika.
tis duidelijk dat je d'r terug wil (open deur ik weet 't) en volgens mij zijn dit je keuzes:

1) niets doen en je gevoelens met je meeslepen tot je er overheen bent (kan lang duren en is erg pijnlijk)
2) mailtje sturen en heb je weer 2 mogelijkheden:
   2.1) ze wil wel
   2.2) ze wil niet

Voor het geval je 2 kiest: of het nou 2.1 of 2.2 wordt...je weet in ieder geval waar je aan toe bent. En ik weet 't de spanning is ondraaglijk en de waarheid is hard, maar lang zo hard niet als keuze numero 1...

sorry alsk zo kort door de bocht ben, of recht toe recht aan, maar tis 4:54...ent is goed bedoeld...

suc5+1

[p.s.]
xpreek uit ervaring...en ja m'n ex zat toen ook in de US. tisnu 5.40 ben nog steeds wazig imme hoofd (waarom is er geen gaap-smiley?)(en néé ben niet dronken gwoon moe), maar wilde er nog aan toevoegen dat ik dat mailtje toen dus niet gestuurd heb omdat ze ruzie met me maakte om nix en ik dat mailtje niet meer nodig vond...I got the message...eigenlijk offtopic dus...
Bij andere ex heb ik wel contact gehouden en 't 7 maanden door laten slepen en dat deed behoorlijk auw die onzekerheid (ze was ondertussen alweer heel snel vrijgezellig), maar de verlossing kwam pas toen ik ein-duh-luk die brief schreef...en daar ben ik mezelf nog steeds heel erg dankbaar voor
[/p.s.]

[Dit bericht is gewijzigd door Apie op 01-10-2000 05:48]

Before the Light, there was Darkness and this shit in my head, don't know where to park this. I must though, before I'm getting Heartless, but I love the Darkness. I want it to be part of me. Even more I need it...just to feed the Light in me
  zondag 1 oktober 2000 @ 13:49:55 #16
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_372527
Thanx allemaal
Hallo...?
  woensdag 4 oktober 2000 @ 15:41:34 #17
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_377986
Ik weet niet wat je haar al hebt geschreven, maar ik wou er nog even een mening tussendoorgooien.
wat al die mensen hier schrijven klinkt wel leuk enzo, maar kan ook heel verkeerd uitpakken.

Mijn advies: LAAT HAAR LOS!

Iets wat zo lang doorsleep kan zo pijnlijk zijn! En ze is gelukkig met haar vriend. Denk je dat ze dat kan zijn als ze nog gevoelens heeft voor jou? (hard, maar wel waar)
Ik proef nu al de giftige jalouzie ten opzichte van hem, en dat is niet een goed iets.

laat het los, laat het gaan. Een eerste relatie geeft ongal een overweldigende indruk, logisch, maar ze is heus de ware niet voor jou. En al is ze dat wel, dan zijn er nog vele andere "waren."
Probeer van iets wat goed was, dat goede te behouden, als vriendschap. Schrijf haar des noods dat je die gevoelens hebt, en dat je niet weet wat je er mee moet, maar dat je eerlijk wil zijn en het haar daarom verteld, maar probeer haar niet terug te winnen, dat zal toch niet lukken.
Eerlijk eerlijk eerlijk, dat is altijd het belangerijkste!!!

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 16:44:14 #18
5108 equilan
DE elfengodin
pi_378084
Als ik jou was, zou ik lekker ff niets doen.
Het laatste waar ze nu behoefte aan heeft, denk ik, is een mailtje van jou waar je je hart in lucht.
Ze heeft nu een ander vriendje en ze zit voor een jaar in amerika. Ik denk dat als ik onder die omstandigheden een mailtje zou krijgen van een vriend die opeens verklaart nog verliefd te zijn....ik het zonder mankeren in de prullebak had gegooid; heb wel wat anders aan mn hoofd!!

Maar je wil haar terug. Kan ik je een simpel advies geven. Het voorbeeldmailtje van hierboven was vrij goed, heel neutraal en toch heeeeeeeel subtiel laten merken dat je aan haar denkt, zonder echt iets te zeggen. Je geeft haar in dat mailtje ook de ruimte op er NIET op te reageren(omdat je het over zoveel algemene dingen hebt)...ook heel goed.
Jouw prioriteit zou nu moeten zijn; goed bevriend met haar blijven, leuk mailen, echt goed contact houden. Ik bedoel, een jaar in amerika...wie weet wat dat betekent voor haar relatie
Als ze dan terugkomt heeft ze in ieder geval een hele goede vriend waar ze op kan bouwen en die weet wat ze in amerika allemaal heeft meegemaakt (jij dus) en dan kun je altijd nog wel zien wat daaruit voortvloeit...

Elfensex is superspannend...
  woensdag 4 oktober 2000 @ 16:48:29 #19
5108 equilan
DE elfengodin
pi_378096
Ben iets vergeten...is voor jou inderdaad het beste om eerlijk tegen haar te zijn, want dan is het uit jou systeem...maar je zadelt haar dan op met iets met ze helemaal niets mee kan....waarom zou je dat doen??

Dus wat wil je?? Haar terug??? dan zou ik haar niet overvallen nu met al jou gevoelens...nogmaals, ze zit in amerika!! ze kan er nu niets mee!!
Haar uit je systeem?? Dan kan een afsluitend mailtje goed werken...

Elfensex is superspannend...
  woensdag 4 oktober 2000 @ 17:56:41 #20
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_378213
Gewoon laten lopen hoe pijn het ook doet..

en hoe vaak je ook aan haar denkt..

ik heb het ook....terwijl ik girlie heb..

Ik probeer de ex te vergeten..hoe moeilijk het soms ook is..

She is a bitch..always was and always will be.. is helaas de waarheid maar krijg haar soms niet uit mijn gedachte..denk dan aan mijn huidige of ik ga slapen ofzo.

Forget it..it's the past.. look into the future..

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_378244
Ik heb zelf ook zo'n jaar highschool gedaan in Amerika, en je kunt je niet voorstellen wat een impact dat heeft gehad. Ik had een vriend voordat ik wegging, waar ik helemaal gek op was. Het was heel serieus, ik hield van hem en we hadden samenwoonplannen, en stiekem heel ver achter in mij hoofd zag ik ons in de toekomst ook wel als gezinnetje.

Na acht maanden in de VS realiseerde me ik daar dat ik veel meer nog in mijn leven moest doen en kon nergens mijn gevoel voor hem meer vinden. Toen ik terug kwam hebben we nog een troosteloze poging gedaan, maar het was voorbij..

Wat ik hiermee probeer duidelijk probeer te maken is dat er heel veel met dat meisje gaat gebeuren daar, het is een soort spoedcursus volwassen worden. Ik had enorm veel behoefte aan contact met Nederland, dus geef haar dat, als vriend. De mensen waar ik mee geschreven heb gedurende dat jaar zijn me heel veel waard gebleken.

Als ik jou was zou ik me dus daar op concentreren, dat je als er als vriend- en ach, als zij vermoedt als een beetje meer dan alleen een vriend- gewoon voor haar bent hier, dan kan er van alles ontstaan.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 4 oktober 2000 @ 21:50:01 #22
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_378882
thanx fashionably_late,

dat klinkt goed ,

maar dan moet ze wel ff terugmeelen als ze contact wil met nederland,

maar dat komt wel goed

Hallo...?
  donderdag 5 oktober 2000 @ 08:12:24 #23
1542 Ludo
Still YF&S
pi_379286
quote:
Op 30 september 2000 02:52 schreef the Flex het volgende:
Al ruim een half jaar geleden had ik een vriendin, Manon.
meisjes die Manon heten? Direct vergeten!
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_384096
Gewoon vergeten en verder gaan met nieuwe vriendinnetjes. Get life !!!
Er komt een dag dat je er de balle niet van snapt dat je op dat meisje ooit zo verliefd bent geweest.
Zo gaat dat.

[Dit bericht is gewijzigd door Flexer op 08-10-2000 10:28]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')