Heeft u ook zo'n grafhekel aan draaiorgels? Zeik ze hier af.
Het zijn (bijna) nooit meer draaiorgels maar spelen gewoon automatisch en dan staan ze met hun bakje te rammelen
quote:Automatische-motor-orgels zijn het dan
Op vrijdag 13 september 2002 08:38 schreef Koen het volgende:
bedelaarsHet zijn (bijna) nooit meer draaiorgels maar spelen gewoon automatisch en dan staan ze met hun bakje te rammelen
quote:thnx...
Op vrijdag 13 september 2002 08:41 schreef dennisdotcom het volgende:
Deel 1 en 2 zijn niet meer zo succesvol
quote:Britney-Spears-Orgieel
Op vrijdag 13 september 2002 08:43 schreef Zander het volgende:
Het ergste zijn die orgels die van die Top40 hits spelen in plaats van 'Tulpen uit Amsterdam' en andere Oudhollandsche Wijsjes...
En zeg nou zelf, wat klinkt er nou beter, K-Otic uit de boxen van een willekeurige kledingzaak of K-Otic uit een willekeurig draaiorgel met een mannetje met een rammelbakje ervoor die kindjes die geld bij hem deponeren een biskwietje van drie dagen oud geeft...
Het zijn ook nog eens smerige achterbakse onderkruipsels ide mensne van het draaiorgel. Want de meeste draaiorgels zijn op sterven na dood, al jaaaren! tenminste dat wordt de argeloze voorbijganger keer op keer aan de neus gehangen. Dus men geeft geld, want jaja voor je het weet komen ze JOUW 20 eurocent tekort om verder voort te kunnen bestaan en dan zit JIJ met een schuld gevoel, want dan had JIJ het draaiorgel kunnen redden met je 20 eurocent die je NIET hebt gedeponeerd in het daartoe bestemde bakje.
Het gaat echt al jaaaaaren slecht met de draaiorgels en toch hebben ze elke keer weer hun repetoire flink uit weten te breiden van het geld dat ze eigenlijk niet schijnen te hebben? ach schei toch uit!
quote:Mee eens... Ik heb een hekel aan straat muzikanten, wat dacht je van die negers die op van die blaaspijpjes staan de blazen in Amsterdam daar wordt je ook niet vrolijk van.
Op vrijdag 13 september 2002 08:46 schreef XoXo het volgende:
Ik heb liever draaiorgelmuziek en een indianenbandje uit Peru dan die irritante zigeuners uit Hongarije welke je trommelvliezen aantasten met dat achterlijke accordeonmuziek
quote:De allesovertreffende trap van teringtyfustakkek#t-hekel
Op vrijdag 13 september 2002 08:51 schreef Rieuwert het volgende:
Wat is een "grafhekel"
quote:Staat er nog wel eens een draaiorgel op de Grote Noord. Ik weet van vroeger dat er wel eentje stond, maar ik probeer Hoorn de laatste jaren te mijden.
Op vrijdag 13 september 2002 08:41 schreef Vork het volgende:
Er is nog geen Draaiorgel topic te vinden (althans, volgens de Fok!search niet). Zander, gefeliciteerd met je primeur
quote:Weetjewat erg is?
Op vrijdag 13 september 2002 08:41 schreef Vork het volgende:
Er is nog geen Draaiorgel topic te vinden (althans, volgens de Fok!search niet). Zander, gefeliciteerd met je primeur
Ik wil met name wijzen op de nuttige tip van Vlenske het Voske.
vooral omdat hij veel amsterdamse liedjes speelt
quote:In Groningen valt het nog wel mee... zou mij benieuwen of hij ze ook in Rotterdam of Den Haag durft te spelen
Op zondag 26 januari 2003 02:22 schreef nikky het volgende:
ik vind dat de orgelman in groningen veel lef heeft......
vooral omdat hij veel amsterdamse liedjes speelt
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 26-01-2003 02:27]
quote:Iedere vrijdag ochtend staat er zo n VERSCHRIKKELIJK FUCKDING onder mijn raam...KLotezooi.. en dat al een half jaar lang..
Op vrijdag 13 september 2002 08:37 schreef Zander het volgende:
Deel drie in een reeks succesvolle topics.Heeft u ook zo'n grafhekel aan draaiorgels? Zeik ze hier af.
opzouten dr mee...
pleite.. ophoeren..weg... heb ik er omgevraagd ?? Nee !!
mooi.. weg dr mee dus
ben dat tulpen uit amsterdam nu zat
quote:Ralf Arnie overleden.
Op zondag 26 januari 2003 03:56 schreef MissRotterdam het volgende:[..]
ben dat tulpen uit amsterdam nu zat
quote:GOdzijdank
Op zondag 26 januari 2003 04:05 schreef sig000 het volgende:[..]
nu die man van het draaiorgel nog..
quote:Die sterven vanzelf uit. Hun rol wordt overgenomen door "El-Condor-Pasa" fluiters.
Op zondag 26 januari 2003 04:12 schreef MissRotterdam het volgende:[..]
nu die man van het draaiorgel nog..
quote:Ik heb jaren in een bibliotheek gewerkt waar élke zaterdag een draaiorgel buiten stond die ik uren MOEST aanhoren en de laatste tijd dat ik er werkte stonden er tevens peruanen te fluiten met hun verterkertjes en die lui gingen constant tegen het draaiorgel inspelen. En vice versa...
Op zondag 26 januari 2003 04:18 schreef sig000 het volgende:[..]
Die sterven vanzelf uit. Hun rol wordt overgenomen door "El-Condor-Pasa" fluiters.
quote:Weet je dat een emmer water dan heel effectief is?
Op zondag 26 januari 2003 03:56 schreef MissRotterdam het volgende:
Iedere vrijdag ochtend staat er zo n VERSCHRIKKELIJK FUCKDING onder mijn raam...
quote:Muziek barbaar
Op zondag 26 januari 2003 20:41 schreef Zander het volgende:
Oeh ja, die Peruaanse Panfluiters, ze zijn geen eigen 'Wie heeft er ook zo'n hekel aan'-topic waard, maar ook zij weten het slechtste in mij naar boven te brengen. Ik kom die gasten werkelijk elke dag op het station tegen...
quote:Er is 1 klein voordeel. Ze staan niet met zo'n irritant bakje uit de maat te rammelen.
Oeh ja, die Peruaanse Panfluiters, ze zijn geen eigen 'Wie heeft er ook zo'n hekel aan'-topic waard, maar ook zij weten het slechtste in mij naar boven te brengen. Ik kom die gasten werkelijk elke dag op het station tegen...
quote:Nog erger: http://www.draaiorgel.org/
Op zondag 26 januari 2003 20:50 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
quote:Argh idd, die kom ik ook regelmatig tegen. Afschieten die lui
Op zondag 26 januari 2003 02:24 schreef VRiL het volgende:
Die veredelde bedelaar in Hoorn zet zn orgelwagen dwars over de winkelstraat zodat je wel langs zn centenbakkie moet. Wat heb ik daar een t*fushekel aan zeg...
quote:Helemaal mee eens. Die zigeunermuziek kan mij ook wel bekoren. Indianenbandjes helemaal
Op vrijdag 13 september 2002 10:39 schreef Seborik het volgende:
Soms is het wel leuk (verwacht zeer binnenkort klappen) in bepaalde sociale situaties hoort het natuurlijk echt in het straatbeeld van de betreffende locatie en werkt het sfeerverhogend.
Dat is pas je reinste geluidsoverlast!!! Wat nou de kroegen om 0200 dicht gek van!!!!
Dat was wel cool
Daarna alleen maar takkeherrie gehoord
Ook Top40 muziek hoor ik hier in de stad op het draaiorgel echt leuk, net het nieuwe nummer van Jamai gehoord, is tof mensen Ik sta er echt van te kijken hoe snel ze zon liedje erop kunnen krijgen
Dus geef die man gewoon 50eurocent en wees blij dat ie er nog staat, stelletje saaie eenheidsworsten.
Er komt een dag!!
Orgelmuziek tegen hangjongeren
De hangjongeren op het Schouwburgplein in Rotterdam zijn een doorn in het oog van veel winkeliers. Veel Winkeliers klagen over de jongeren die zich ophouden bij het plein of op de Lijnbaan.
De gemeente Rotterdam wil daarom keiharde draaiorgelmuziek gaan draaien om de jongeren te 'verjagen'. De winkeliers zijn van mening dat veel winkelend publiek wegblijft uit het gebied door de grote groepen hangjongeren die er zich bevinden. De komende weken moeten uitwijzen of de muziek niet ook het winkelend publiek wegjaagt.
quote:Tja, zolang er geen rechtstreekse treinen naar Peru zijn blijf je ze nog wel ff tegenkomen op 't station vrees ik.
Maar het is ook wel eens gebeurd dat de draaiorgelman vlakbij de Peruanen ging staan waardoor de Peruanen dus mochten opkrassen. Of hoe leuk is 't als je bij de slager staat en je kunt nauwelijks een bestelling opgeven omdat de slager je niet kan horen vanwege de opdringerige orgelman?
Erger nog zijn die figuren van allerlei verschillende organisaties (niks tegen de organisaties zelf) die elke keer dat je langskomt (ook al is het de derde keer) maar blijven vragen of ze even een paar minuten van je tijd mogen. Dan kan ik zo'n orgelploert nog wel hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |