abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5762932
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen: Deel 5

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van woensdag 11 september 2002

pi_5763153
0.04 uur
In rijk ruimen ze boodschappen op en kletsen nog wat. Dan stelt Judith voor om het bubbelbad in te gaan. Dan moet ie het wel doen natuurlijk, dus dat gaan ze even checken. Laurens komt terug met de mededeling dat ie het niet doet. Judith heeft inmiddels haar sigaartjes gevonden tussen de boodschappen. Ik hoor Stefan fluisteren maar ik kan er natuurlijk weer niks van maken.

0.07 uur
Stefan en Daan staan samen in de slaapkamer. Hij zegt iets dat het zo anders is geworden allemaal sinds Daan in het spel is gekomen en dat dat heel raar is. Ze knuffelen elkaar. "Omdat ik hou van emotionele en spirituele dingen, zo ben ik. daar hou ik van. Ik geef me graag bloot." zegt Stefan. "Ja maar dat geeft toch ook niet" zegt Daan. "En met jou heb ik zo'n soort synergie; ik weet niet wat dat is". zegt Steef. "Het is gewoon raar. Ik mag jou erg graag". Knuffel. In de DBK is aan hem gevraagd of er iets is tussen hem en Daan. Hij heeft steeds 'nee' gezegd. "ben je jaloers als er straks meer vrouwen bij komen?" vraagt Steef. "nee" zegt Daan. "Ken jij mij goed genoeg?" vraagt hij weer. "Nee, ik ken jou nog niet. Maar jij mij ook niet." Daan mompelt iets over geduld. Intussen zijn ze samen in de keuken aangeland. Nog altijd heeft Stefan een arm om Daan heen geslagen. "Ik jou ook" zegt Daan. (maar wat dan, ook?) Ze staan rozen in het water te zetten, die bij de boodschappen zaten.

0.12 uur
Jeanette komt even bleren dat ze gaat slapen. Stefan komt tegen Daan terug op de discussie met Laurens. Dat hij aan mensen die hij kent en waar hij veel om geeft, veel geeft. Hij heeft veel vrienden en veel kennissen. Relaties die hij gehad heeft zijn spaarzaam: "Innerlijk geef ik om heel weinig mensen, maar uiterlijk geef ik om veel mensen. Ik hou van mensen om me heen, dat geeft me kracht."

Shrink - it's a lifestyle
  donderdag 12 september 2002 @ 00:17:30 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_5763247
In de rijke tuin roken Laurens en Judith een sigaret.
Ze zijn in gesprek met een met dubbele tong sprekende Margriet.

Laurens zegt dat hij blij is dat Bo de confrontatie gewonnen heeft, zodat ze met z'n allen konden eten.
Margriet zegt dat ze het bijzonder vond dat hij reeds na een half uurtje in de bunker zo volwassen was.

Margriet: Ik ga naar bed, gaan jullie effe heel lekker uit je dak.
Laurens: Dat weet ik nog niet.
Margriet: Jullie gaan toch nog dansen zo?
Laurens: Nou dat weten we nog niet. Julie moesten gelijk in de kooi, er stond nergens dansen....
Margriet: Oh, dus er is helemaal geen disco?

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5763406
0.15 uur
Daan en Stefan rommelen verder in de keuken, lopen wat heen en weer en zeggen even niet veel. Waar Laurens en Judith uithangen is mij onbekend. Ha, daar duikt Laurens op. Ze hebben geen eucalyptustakken gekregen. Volgens Steef is dat klote.
Waar blijft dat feestje nou? Oh, dat vraagt Laurens ook al. Stefan zegt dat er geen feest is. Ja, dat hadden wij ook al gezien. Duh!

0.18 uur
Ha, ik heb Laurens gevonden. Hij zegt tegen Margriet dat ze er hartstikke goed en jong en fris uitziet. Als hij niet wist dat ze 34 was had hij haar gevraagd of ze met hem wilde trouwen. Margriet moet er erg om lachen.
Ondertussen hoor ik een heel raar geluid, maar ik weet niet wat het is. Bo doet iets verkeerd. Margriet vindt het wel een leuke gedachte dat er een restaurantje op het terrein is. Nu weten ze nog beter wat er allemaal om hen heen is en dat vindt ze wel goed voor d'r mindset.
"Nieuwe bewoners is morgen he?" vraagt Laurens. Niemand antwoordt. Laurens probeert de camera op Margriet te laten richten, en ze moet zeggen dat ze een leuke avond heeft gehad maar ze wil niet. "Doe maar effe op Ju" zegt Margriet. "Ik vind jullie nog steeds een leuk stel" zegt Margriet tegen Judith en Laurens. Jeanette zit er ook nog steeds bij.

0.23 uur
Geluid van de slaapkamer in arm. Bo tegen Mus: "Mus, kom even tegen me aan liggen".
Aha, daarom hoorde ik Jeanette; zij ligt daar ook al. Bo vindt dat Mus de mensen thuis wel Marokkaans kan leren. Bo rekent iets uit: 14,27 woorden per dag. Waarom dat aantal? Jeanette heeft haar zender nog om en haar bril nog op. Ze ligt denk ik tegen Bo aan, want die vraagt: "Blijf jij hier slapen?" Ze mag naast hem slapen vannacht. Ze roept nu heel hard "Joepie" en zegt meteen erna sorry tegen de mensen van microfooncheck. "Maar dan moet je wel even je matras pakken". "En owee, als je hard gaat snurken!" "Nee, ik ga niet snurken" zegt Bo. "Heb ik net heel m'n bed opgemaakt... kan ik weer!" zegt Jeanette.
Bo: "jij hebt wel de hele tijd geluk zeg, Mus! Jij ligt de hele tijd tussen twee vrouwen, niet dat ze supermooi zijn ofzo." Jeanette vindt het allemaal heel grappig, zo vies bivakkeren, zoals ze het noemt. Uh-uh.

donderdag 12 september 2002 @ 00:27:09 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_5763411
Buiten zijn Judith en Laurens aan het bonden...

In de arme slaapkamer ligt Jeanette tegen Bo aan.

Ze zeurt dat ze bij hem wil blijven slapen, Bo vindt het goed als ze haar eigen matras erbij pakt.

donderdag 12 september 2002 @ 00:33:39 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_5763508
Jeanette had inderdaad gelijk dat ze een ander mens wordt met drank op. Ze probeert ook Mustapha even te knuffelen en kruipt dan weer tegen Bo aan. (Niet half...)

donderdag 12 september 2002 @ 00:41:23 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_5763653
Nog even een dansje voor de camera. (ik heb even geen geluid uit rijk.)

pi_5763707
0.31 uur
Stefan is nog altijd bezig met de rozen. En ik moet alweeeeer plassen!

0.34 uur
In arm liggen Mus, Bo en Jeanette te praten over vrouwen. In de tuin van rijk zitten Laurens en Judith, samen met Margriet. Stefan vraagt aan Daan waar ze is. Ze antwoordt: "Op het toilet". Hij wil weten waar de gieter is. "In de keuken" zegt Daan. Stefan loopt naar de keuken. "Ehm... broodrooster, check, citroenpers... check! Gieter!" En vervolgens: "Zit je te poepen?" "Hmhm" zegt Daan. "Dat meen je niet!" roept Stefan uit. "Eerst douchen!" (heuh?) Stefan loopt wat in zichzelf te praten over de rozen en de gieter, en zingt af en toe flarden van een liedje. Blij dat ik net ben wezen plassen want het klatert gezellig uit die gieter.
"Dat heb ik nou altijd willen doen" zegt ie. Op dat moment komt Daan binnen en hij zoent haar op haar buik. "Heb je ook wel eens als je naar het toilet gaat, dat je van zulke mooie drollen draait dat je dan wel toiletpapier gebruikt, amar dat dat eigenlijk niet eens nodig is?" zegt Daan giechelend. Stefan loopt achter haar aan want hij wil haar billen zien. maar Daan zegt dat ze al genoeg in string en broekje heeft rondgeparadeerd voor hem om alles gezien te kunnen hebben.

0.40 uur
En weer gaat het over de rozen. Daan heeft een rode roos in haar mond genomen. Gedoe rondom de laatste roos. Daan noemt Stefan eigenwijs. Judith is ondertussen ook binnen gekomen. Daan en Stefan staan elkaar weer een knuffel te geven. Laurens is nu ook binnen. "Ohhh, je bent lief!" fluistert Daan tegen Stefan. Stefan vraagt of hij een duizendste van zichzelf mag laten zien aan Daan, als ik het goed verstaan heb. Ze fluisteren erover wat ze met elkaar willen enzo. Daan wil niet teveel loslaten, ze houdt hem wat op een afstand, maar geeft ook wel wat toe. Stefan is duidelijker in wat hij wil. Ze geven elkaar weer en weer een knuffel. Daan ligt nu op de bank en Stefan buigt over haar heen en geeft haar een zoen.

donderdag 12 september 2002 @ 00:45:22 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_5763719
Stefan en Daniela dartelen continu om elkaar heen.

pi_5763720
Oke, laat ik ook weer eens een steentje bijdragen aan de streamverslagen.
Stefan en Daniela staan innig omstrengeld te kleffen.
Stefan:"ik mag je graag"
Daniela: "ik jou ook"
Ze lopen elkaar uit te lokken en belanden uiteindelijk beiden op de bank. Kus kus.
Nu gaan ze toch maar gezellig bij Judith en Laurens aan de bar hangen.
I'm not nuts. I just have guts!!
  donderdag 12 september 2002 @ 00:51:06 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_5763805
Bo en Jeanette gedragen zich een beetje als middelbare scholieren.
Bo kietelt Jeanette en zij gilt het uit omdat ze niet tegen kietelen kan.

pi_5763834
Judith: "hebben wij geen sjampoepel besteld?"
Nee dus, maar ze hebben al drie flessen opgedronken vandaag.
Laurens en Judith staan nu ook al te kleffen bij de koelkast.
En er wordt weer gezongen: Hey big spender. Ondertussen schenkt Daan wat alcohol in op een bedacht verleidelijke manier. De heren zitten aan de ene kant van de bar en Daan doet haar best aan de andere kant.
Stefan verwacht toch nog een feestje denk ik, want hij roept maar eens: "And there is the music!"
  donderdag 12 september 2002 @ 00:54:28 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5763840
wrong topic.. sorry
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5763850
0.47 uur
Het stel zit nu aan tafel met zijn allen in rijk en Laurens heeft de fruitschaal op zijn kop. Hij is de sinaasappelkoning. Stefan gaat iedereen morgenochtend een ontbijt op bed geven. De dames gaan champagne opentrekken (het kon wel eens een lange nacht gaan worden!). Er is alleen niks besteld en ze hebben er vandaag al drie opgemaakt. Laurens fluistert iets tegen Judith waarop zij reageert: "Oh, als ik dąt verder vertel!"

0.51 uur
Ze zingen nu van de "big spender". Er wordt ook bij gefloten en dat vind ik nou niet zo'n succes. Daan staat drankjes klaar te maken. Rosé als ik het goed zie. De heren zitten lui aan de eettafel en de dames zijn bezig met drankjes etc. In hun kerstjurk, zoals Laurens zegt. De 'big spender' blijft favoriet.
Stefan vraagt aan iemand of diegene 'dat *piep* nog heeft'. "Nee, nu nog niet, straks" zegt hij vervolgens. Waar gaat dit over???
Ze hebben nu een dobbelsteen en hoeveel ogen je gooit, zoveel uur ga je slapen vannacht. Om te bewijzen dat het echt werkt moeten ze nu allemaal nog een keer gooien. Maar helaas.

donderdag 12 september 2002 @ 00:55:33 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_5763857
Jeanette strijkt Bo door zijn haar....
....Bo doet of hij slaapt en maakt snurkgeluiden.

donderdag 12 september 2002 @ 01:01:58 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_5763931
Bo maakt even een uitstapje naar Margriet die inmiddels ook in de slaapkamer is.

(Allemaal erg speels hoor. )

pi_5763987
0.58 uur
Daan vraagt of ze echt niet in het bad kunnen. Judith vraagt het aan Laurens in het Frans. Ze gaan nu Frans lullen. En over in het Engels. Yuk, het is saai. Jongens, doorzuipen en leuke dingen gaan doen, kom op! Steef praat zeer Amerikaans, met een hoop fucks erdoorheen, Laurens probeert het meer op z'n Brits. Ze hebben het aldoor over het bubbelbad, waar de dames toch echt in willen.
Judith komt samen met Daan terug en zegt dat het haar verstandig lijkt om naar bed te gaan. Het bad doet het niet en ze vindt dat ze in deze staat niet moeten gaan bubbelen. De heren vinden dat maar niks. Buiten is toch ook een bad? Kan dat niet? "ja, het is optioneel" zegt Juut.
Laurens begint over zijn kleding. Judith vindt het raar dat hij geen sjiekere kleding bij zich heeft. "Een man zoals jij is daar toch op voorbereid". "Ja, ik dacht dat ik dat gewoon kreeg".

1.05 uur
Stefan heeft het over de nieuwe mensen morgen. Judith moppert dat zij de wc's morgen wel weer gaat schoonmaken. Stefan wil morgen fonduen, overmorgen Thais (iedereen: "thuis?"). Het gaat nu over guacamole die Laurens zal gaan maken. Volgens hem hebben ze alle ingredienten voor de fondue morgen, behalve de huzarensalade (yuk). De dames willen morgen Thais koken, Stefan kan dat goed. Laurens vindt dat geen goed idee omdat ze alle ingredienten voor een fondue hebben. Dat is anders zonde. Dat kan ook als lunch en dan 's avonds nog Thais. Judith vindt dat too much. Laurens vindt dat leuk voor in de live-uitzending. "Kunnen de nieuwe bewoners gelijk de keuken opruimen".

pi_5764010
Ik probeer nu een gesprek te volgen tussen Stefan en Laurens. Stefan praat onsamenhangend, volgens mij is hij een ietsie pietsie dronken.
"Ik denk dat we naar bed moeten" zegt Daan. Ze heeft gevraagd in de DBK waarom het bubbelbad het niet doet en als antwoord kreeg ze 'dat het niet verstandig zou zijn als ze in deze staat gaan bubbelen'.
Daniela begrijpt er niets van. Waarom is deze avond anders dan de andere avonden hier?
Judith vind het vreemd dat Laurens geen kerstkleding bij zich heeft. Je moet toch overal op voorbereid zijn?
Stefan: "Okee, morgen, 2 nieuwe meiden erbij!

Ze springen echt van de hak op de tak. Van nieuwe bewoners naar schoonmaaktaken en nu weer over het eten morgen. Stefan wil wel gaan fonduen. Daniela vindt dat ze daar morgen maar over moeten hebben, ze leven nu in het nu.
De anderen gaan gewoon door over het menu van morgen. Hebben ze alle ingrediėnten in huis? We kunnen ook morgenmiddag fonduen? En ze hebben morgen een live-uitzending, hoe doen ze dat dan met het fonduen?

Daniela: "Zullen we maar gewoon naar bed toe gaan dan?"
Stefan blijft maar doorgaan over het eten van morgen.

donderdag 12 september 2002 @ 01:15:38 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_5764083
Stefan zegt tegen Laurens (terwijl Daniela wegloopt) dat hij geen grip op haar kan krijgen.....
....en gaat dan verder over 11 september.....
'Wie ben ik in Godsnaam om daar iets over te zeggen? De President zou iets moeten zeggen, of de mensen die rechtsstreeks betrokken waren. Ik ben niet de aangewezen persoon om te zeggen, het is 11 september....'
Laurens: Ik zat met Bo te kaarten gisteren, het was 12 uur, dan ga ik niets zeggen.
Stefan: Daan's moeder is jarig, natturlijk dan... maar met alle respect, 11 september gaat boven alles, voor het zelfde geld had je nu in je militaire pakje gelopen, je weet het niet...

(Volgt U het nog Ik neem de rol van 'hoefvottograf' maar weer op mij....)

pi_5764115
1.09 uur
Weer het idee van Judith om te gaan slapen. Stefan wil nu nog hapjes gaan klaarmaken voor morgen. "Elke morgen als ik wakker word" zegt Laurens, "Dan zie ik die koe van Jeanette; die koe die kan lachen. En als ik dan de andere kant op kijk, dan zie ik Judith" "De koe die niet kan lachen" zegt Judith zelf.
"Het is nu woensdagavond, ik drink nooit op woensdagavond" zegt Laurens. "Je verlegt hier je hele slaapritme, ik wil terug naar 22.00 uur in bed en 's morgens om 9.00 uur wakker". Laurens loopt nog altijd met z'n eerste zender, die erg fijn is. "Goed gehoor, goeie uitzending, ik ben er heel blij mee" (Nou nog een verstaanbaar accent he Lau?)

1.12 uur
De dames zijn weg. Steef tegen Lau: "Ik krijg echt geen grip" "Nee, maar dat is juist het spannende; ik had dat met Janneke ook, dat duurde ook even, dat is juist het spannende".

1.13 uur
Nu hebben ze het over 11 september. Dat zij niet degene zijn die daar iets over zouden moeten zeggen. Dat de minister-president dat zou moeten doen, en de overlevenden. Het raakt Stefan wel erg. Dat een jaar geleden echt de hele wereld is veranderd. Laurens vertelt dat ze het er gisteren net na twaalf uur ook over hebben gehad. Dat ze uit moesten kijken met grapjes. "11 september gaat boven alles" vindt Stefan "Voor hetzelfde geld had je nu in je militaire pakje gelopen. Nederland mag dan neutraal lijken, maar dat dachten we in de eerste wereldoorlog ook".

1.16 uur
Het geluid springt naar Judith en Daan. Ze zitten samen in de tuin te roken. BB heeft zowel aan Daan als aan Steef gevraagd wat er tussen hen beiden was. Dat er bekoeling leek te zijn tussen hen. "Dat klopt", zegt Daan, "want ik weet het gewoon niet precies met hem. Hij is heel lief, maar soms dramt hij teveel. Zoals met dat 'ik wil je bene scheren, ik wil je benen scheren'. Dat werkt niet bij mij. "Dat vind ik ook niet bij hem passen!" zegt Judith, "Hij is zo aperelaxed." Daan doet Steef een beetje onvriendelijk na, dat hij over zei dat het voor hem iets onverklaarbaars, iets raars is. "Ja maar jij bent zo" zegt Judith, "Jij kan ook verleidelijk naar Bo kijken en..."

En toen stopten mijn streams....

donderdag 12 september 2002 @ 01:21:22 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_5764141
Buiten bespreken Daniela en Judith het gedrag van Stefan.
Daniela vind hem een hardstikke leuke jongen, maar wil verder niets met hem.
Judith: Nee, zo ben jij je gewoon, je kunt ook zo naar Bo kijken, je loopt gewoon als een panter door het huis, dat ben jij. Hij let alleen maar op jou.
Daniela beaamt dat.

(Hmmz, en wel de hele avond om zijn nek hangen en met hem flirten.... Niet met Laurens bv. )

pi_5764145
1:10
Er wordt nog druk gepraat en gelachen in de bunker.
Margriet praat echt als iemand die teveel gedronken heeft.
Ze hebben het nu over wat ze thuis allemaal wel doen, wat ze hier niet KUNNEN doen.
'Neus peuteren', 'Naakt doucen', roept Margriet.

Margriet hoopt van harte dat er morgen 2 mannen bijkomen
Ze hebben het constant over Geesje en Mustapha hoopt dat Carmen bij Rijk komt te zitten

Margriet laat zien wat voor 'n rekenwonder ze is. Er wordt een schatting gemaakt van wat
Big Brother nou aan winst maakt in die 4 maanden.

Margriet kan het niet voorstellen hoe het is om beroemd te zijn en dat er straks bekers met haar gezicht zullen verschijnen. (ik ook niet)

Judith wil na Big Brother best een gesprek over hoe alles nou precies in z'n werk gaat.
Ook zou ze graag door de gangen willen lopen

(er wordt nu overgeschakeld op Rijk)

pi_5764146
Margriet: morgen krijgen we vast mensen waar we geen zin in hebben.
Mus hoopt dat Carla naar de andere kant gaat en de andere meiden daar een beetje gek maakt.
Margriet zegt dat ze geen flauw benul hebben van de mensen achter BB. Ze hebben maar een paar mensen gezien. Nu gaat ze uitrekenen hoeveel geld er omgaat in BB. Zij schat zo'n 7 miljoen. Bo denkt ook zoiets. We krijgen nu een hele verhandeling van Margriet waar dat geld allemaal vandaan moet komen. "Bekers met mij erop".
Mus: "Daar draaien ze verlies op."
Jeanette wil na het einde een gesprek met BB om te vragen hoe het allemaal werkt. Hoe het er allemaal uitziet.
Mus: "Ik kan niet wachten dat ik eruit ben"
Bo: "En hij meent het ook nog"
  donderdag 12 september 2002 @ 01:26:57 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_5764192
Daniela: Ik heb gewoon een echte kerel nodig. Een ruwe bolster met een blanke pit. Dit is gewoon te easy...
Ik ga toch voor de chemie, maar ik voel helemaal niks, echt helemaal niks. Stefan is gewoon een maatje, verder niks.
Judith: Ja, dat heb ik met Lau nou ook...

pi_5764258
1:28
Daniela en Judith zitten nog steeds buiten.
'Als we buiten niet kunnen bubbelen, dan maar binnen', zegt Judith.

En dat doen ze waarschijnlijk ook, want ze zijn zich in de slaapkamer aan het omkleden.

Daniela laat het bad vollopen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')