abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 september 2002 @ 08:11:30 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5750064
quote:
Dat meisje probeert overigens al jaren door te breken (ik zag haar een paar jaar geleden al een geflopte Christina Aguilera-ripoff, 'real good', zingen waar van de clip al tigduizend keer op Omroep Brabant TV is vertoond. Ze zal wel Brabants zijn of zo), maar om de een of andere reden is het d'r nog steeds niet gelukt.... Twijfel: *1/2 of **
schreef posttinggirl deze zondag nog,

vandaag staat in de telegraaf :

quote:
Brabantse Do (20) scoort wereldhit

AMSTERDAM - De 20-jarige Dominique van Hulst uit Eindhoven scoort momenteel een wereldhit met het nummer Heaven. De zangeres Do, een dochter van Willem-Jan van Hulst, coach van toptennisser Sjeng Schalken, staat op nummer één in Australië en in de toptien van Amerika.

De Brabantse Do weet niet wat haar overkomt. "Overal waar ik kom, zingt iedereen mijn liedje mee. Met tienduizenden tegelijk."

Deze week is Heaven van niets op elf binnengekomen in de Engelse hitparade.

Binnenkort wordt de plaat ook in China en Japan uitgebracht.

Heaven, een gecoverde dance-versie van het nummer van Bryan Adams, was eerder al een grote hit in Duitsland. Hoewel het nummer in bijna heel Europa in de top 10 belandde, kwam het in ons land niet verder dan een elfde plaats in de hitparade.

De Eindhovense, die de plaat maakte met DJ Sammy en producer Yanou Feat, is opeens een wereldster. "Onvoorstelbaar hè?", zegt Dominique vanuit New York, waar zij de komende weken op tournee is. "Het is keihard werken, maar wel fantastisch. Dit is wat ik altijd gewild heb."

Do werd op haar vijftiende ontdekt tijdens een talentenjacht in café Old Dutch in Valkenswaard. "Eigenlijk zou ik proftennisster worden", lacht Do. "Maar ik had te veel last van blessures. Zingen vond ik toen ook al hartstikke leuk. Ik heb lang gezocht naar een stijl die bij me past. Nu weet ik gewoonweg niet wat ik meemaak. Vorige week stond ik in de tv-show van Jerry Lewis. Ik ben best moe, maar ik geniet van elke minuut.

En gelukkig heb ik mijn vader ook al ontmoet in New York."

pi_5750069
Wie?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 11 september 2002 @ 08:14:33 #3
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5750075
quote:
Op woensdag 11 september 2002 08:12 schreef Jordy-B het volgende:
Wie?

ff lezen smorgensvroeg is zwaar ik weet het, maar vind dit nu al een belachelijke vraag van je....
pi_5750084
Ik dacht dat ze uit de randstad kwam
Brabants trots !!!
pi_5750086
Goh...een cover. Verassend.
Hmmzz....
pi_5750090
't Is ook best een leuk liedje!
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5750096
quote:
Op woensdag 11 september 2002 08:11 schreef Cybart het volgende:

[..]

De Eindhovense, die de plaat maakte met DJ Sammy en producer Yanou Feat, is opeens een wereldster.
[..]

* Proest

Yanou Feat???

Hehe, die is grappig. Gewoon Yanou is ook wel genoeg hoor. Hebben die lui van de Telegraaf niet door dat "feat" als in "DJ Sammy & Yanou feat Do" dat dit staat voor "featuring"??? Die lui denken volgens mij serieus dat dit een achternaam is...

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_5750098
we're in heaven alleen een beetje vaag.. 11 september

hoop dat ze het gaat maken... leuk voor dat meissie

Ons Veux Voir Des Nichons!!
  woensdag 11 september 2002 @ 08:21:00 #9
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5750099
feat is anders wel een erg veel voorkomdende achternaam in de muziekscene

pi_5750117
quote:
Op woensdag 11 september 2002 08:14 schreef Cybart het volgende:

[..]

ff lezen smorgensvroeg is zwaar ik weet het, maar vind dit nu al een belachelijke vraag van je....

wie? als in: "hoe komt 't dat ze in het buitenland wèl succes heeft, maar dat hier geen hond d'r kent..."
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 11 september 2002 @ 08:31:18 #11
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5750132
quote:
Op woensdag 11 september 2002 08:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

wie? als in: "hoe komt 't dat ze in het buitenland wèl succes heeft, maar dat hier geen hond d'r kent..."

ok, nothing said, sorry...
pi_5750144
Heb hem inderdaad ook al regelmatig hier op de radio gehoord! Twee maanden geleden zelfs al!

Maar volgens mij heb ik ook in Nederland dat nummer regelmatig gehoord?

woensdag 11 september 2002 @ 08:36:20 #13
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5750155
quote:
Op woensdag 11 september 2002 08:34 schreef Nerd het volgende:
Heb hem inderdaad ook al regelmatig hier op de radio gehoord! Twee maanden geleden zelfs al!

Maar volgens mij heb ik ook in Nederland dat nummer regelmatig gehoord?

ja, dat zal best, hij heeft hier op 11 gestaan
  woensdag 11 september 2002 @ 08:52:37 #14
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_5750237
Ja, dat nummer is bekend, maar van haar had ik echt nog nooit gehoord. Wat voor naam is dat dan ook, Do??! Verzin dan wat leuks...
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_5750275
BLAAT!!!!
Deal with it; rock 'n roll
pi_5750309
weer zon stom blondje die door haar goodlooks een beetje mag figureren in een liedje elke regel text wordt door de pc gehaald, ze wordt alleen voor de leukheid gebruikt. hou op: doorgebroken BAH gadver wat een stom nummer ook! altijd weer die covers, ik baal hier zo van, al die troep op de tv en radio, niemand die dat probeert tegen te gaan, alleen maar die commercieele troep. zo ik heb gesproken
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_5750323
Ik vind het nieuwe nummer ook veel beter en gevarieerder dan "heaven!".
Wie?
pi_5750340
quote:
Op woensdag 11 september 2002 08:20 schreef CJ het volgende:

[..]

* Proest

Yanou Feat???

Hehe, die is grappig. Gewoon Yanou is ook wel genoeg hoor. Hebben die lui van de Telegraaf niet door dat "feat" als in "DJ Sammy & Yanou feat Do" dat dit staat voor "featuring"??? Die lui denken volgens mij serieus dat dit een achternaam is...

!
pi_5750372
Origineel toch veeeeeeeeeeeel mooier dan deze schijtcover.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_5750454
Net gedowned omdat ik het niet kende...
Jeetje, wat een *piiiiiiieeeeep* nummer. Hoe kan je hier in godsnaam trots op zijn? Wat een dertien in een dozijn TMF-baggerdancecoverliedje. Jammer dat de Britse top 40 hier nu ook mee vervuild wordt
  woensdag 11 september 2002 @ 12:29:04 #21
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5752375
Nog nooit van gehoord, dat zegt eigenlijk al genoeg... Zeker met dat afgrijselijke 538 continu aan op het werk had ik wel verwacht het al te kennen.
  woensdag 11 september 2002 @ 12:31:07 #22
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5752396
Trouwens...
quote:
De Brabantse Do weet niet wat haar overkomt. "Overal waar ik kom, zingt iedereen mijn liedje mee. Met tienduizenden tegelijk."
"Haar" liedje? Het was toch een cover? Dat mensen het kunnen meezingen heeft echt geen fluit met haar te maken, vermoed ik...
  woensdag 11 september 2002 @ 12:35:22 #23
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_5752439
zouteloze dance covers
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_5752670
quote:
Op woensdag 11 september 2002 08:20 schreef CJ het volgende:

[..]

* Proest

Yanou Feat???

dat viel mij ook al op ja... Maar een trance-nummer in de top 10 van Amerika
pi_5752672
Het artikel is niet helemaal up-to-date, want in Amerika staat het nummer inmiddels al een aantal weken niet meer in de top 10.

De hoogste positie was nr. 8, en deze week staat-ie op 16. Hij staat er al wel 16 weken in en dat is best wel goed te noemen. En het is zowiezo al bijzonder dat een mainstream trancenummertje het zo goed doet in Amerika... normaal gesproken doen dit soort nummers namelijk nagenoeg bijna niets in Billboard... en nu stond het gewoon een paar weken top 10.

Sex is like Nokia: Connecting People
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')