quote:Uhm...
Op donderdag 26 december 2002 23:58 schreef Minkeltje het volgende:
*lief vraag modus* Moet ik tijdelijk het management overnemen van het Ranjastalletje?*/lief vraag modus*
Ik heb dat ding nu al zo lang dat het me echt veel moeite zou kosten om het uit handen te geven.
Maar wel bedankt voor het aanbod, ik zal er alles aan doen (lees: ik zal dus zo min mogelijk doen) om er snel weer helemaal te zijn
zet schoteltje neer, gooit daar 2 eurootjes op, en schenkt zichzelf een glaasje ranja in
quote:Zeg hoe zit het met mijn bestelling?
Op maandag 2 december 2002 10:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als ik een cd koop krijg ik dan ook gratis een glaasje ranje en een kusje op mijn voorhoofd? Dat heb ik namelijk allebei hard nodig.
in spanning wachten ze op de dingen die komen gaan ...
quote:de grond trilt, en het stalletje schudt. Een zwarte gloed wordt zichtbaar. Zou dit het monster zijn wat het stalletje wilt vernietigen.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:20 schreef ninja-mod het volgende:
in spanning wachten ze op de dingen die komen gaan ...
* Asschen_sukar gaat grijpt naar zijn zwaard. Niemand komt aan de ranja van de prinses!
hij rent naar de dojo. Onderweg hoort hij allerlei flarden van gespreken, waarin vooral de woorden ranjastalletje, groot en monster
voorkomen. Nadat hij in de dojo een zwaard bemachtigd heeft rent hij naar het stalletje.
In de verte kan hij het stalletje al zien. Als hij iets dichterbij komt ziet hij Asschen en de Ninja, ze zien er bezorgt uit.
"Ik dacht dat mijn hulp wel welkom zou zijn."
Heeft er iemand wat t drinken voor mij?
Daar staat nog een reserve ranja tapvaatje
Het Ranjastalletje ziet er niet al te stevig uit. Niet echt een uitdaging dus.
Had ik maar een vriendje, dan konden we samen voor totale anarchie zorgen!
De aap loopt dreigend op Godzilla af. Hij snuift hevig en zegt dan:
Neuken? Heb jij ook zo'n teringhekel aan dit stalletje?
Bwoehahahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |