abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 december 2002 @ 21:11:27 #201
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7538749
Vraag me inderdaad af wanneer het weer opengaat?
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_7552206
[er niet is mode]
pluisje is haar kanariepietje aan het zoeken, die ws richting het vasteland is gevlogen (irl: ik heb even wat gezondheidsprobleempjes en ben er daardoor even niet echt als user, het modden red ik nog net)
[/er niet is mode]
  donderdag 26 december 2002 @ 23:58:26 #203
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7554878
*lief vraag modus* Moet ik tijdelijk het management overnemen van het Ranjastalletje?*/lief vraag modus*
  vrijdag 27 december 2002 @ 10:30:13 #204
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_7559312
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:58 schreef Minkeltje het volgende:
*lief vraag modus* Moet ik tijdelijk het management overnemen van het Ranjastalletje?*/lief vraag modus*
Uhm...
Liever niet eik

Ik heb dat ding nu al zo lang dat het me echt veel moeite zou kosten om het uit handen te geven.

Maar wel bedankt voor het aanbod, ik zal er alles aan doen (lees: ik zal dus zo min mogelijk doen) om er snel weer helemaal te zijn

zaterdag 28 december 2002 @ 03:20:53 #205
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7575889
okidokie:) Maarre als je t dan toch niet erg vind.....

zet schoteltje neer, gooit daar 2 eurootjes op, en schenkt zichzelf een glaasje ranja in

pi_7814812
quote:
Op maandag 2 december 2002 10:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als ik een cd koop krijg ik dan ook gratis een glaasje ranje en een kusje op mijn voorhoofd? Dat heb ik namelijk allebei hard nodig.
Zeg hoe zit het met mijn bestelling?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 10:23:10 #207
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_7815494
* pluisje is nog steeds haar kanarie aan het zoeken op het vasteland, maar belooft er zo snel mogelijk weer te zijn, en dan meteen meneer Karel van ranja te voorzien
  vrijdag 10 januari 2003 @ 10:26:07 #208
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7815537
dat zou mooi zijn ; de ninja heeft namelijk ook wel ernstig trek in die goddelijke ranja van pluisje....
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7815555
MUST NEED RANJA........
pi_7839479
Zelfs assie begint de prinses al te missen..... voor wie moet hij nu zijn buigingen maken
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:20:43 #211
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7892250
.... de ninja en asschen komen aan bij het verlaten ranjastalletje...
in de verte is het monster al te zien.... het tweetal is echter niet van plan om dit mormel het zo geliefde ranjastalletje te laten vernietigen....

in spanning wachten ze op de dingen die komen gaan ...

> BTi <
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:21:41 #212
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_7892268
Hier Lliki voor het ranjastalletje, ik zou wel een beetje hulp kunnen gebruiken
Enhanced owl
pi_7892352
* du_ke besteld een glaasje ranja, maar merkt dat er niet gereageerd wordt en gaat op het terras zitten en wacht tot er bediend wordt
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:34:14 #214
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7892467
pluisje is nog weg dus kan ff duren voor je je ranja krijgt, ik zie wel een tonnetje staan op die standaard daar, misschien de ranja thuistap die ze nog niet opgeruimd heeft
pi_7893281
* du_ke tapt zichzelf dan maar een ranjatje in en gooit wat kleingeld in het schoteltje
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_7895862
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:20 schreef ninja-mod het volgende:
in spanning wachten ze op de dingen die komen gaan ...
de grond trilt, en het stalletje schudt. Een zwarte gloed wordt zichtbaar. Zou dit het monster zijn wat het stalletje wilt vernietigen.

* Asschen_sukar gaat grijpt naar zijn zwaard. Niemand komt aan de ranja van de prinses!

pi_7903986
Als ik Lucio mag geloven, heeft hij net een kanarie gezien in de tuin bij de Muncherie... Nou komen er wel meer vogels in de tuin en weet Lucio nog geen onderscheid te maken tussen een duif en een struisvogel (hoewel hij beide wel goed kan verwerken in een gerecht ) maar het beestje was volgens hem geel...
The prettiest people do the ugliest things
pi_7905923
Op de een of andere manier voelde Daron dat Asschen in gevaar was. Hij deed zijn, nog steeds gehavende, harnas aan. Hij rende bijna naar buiten toen hij zich bedacht dat zijn zwaard nog niet gemaakt was. Hij moest een zwaard hebben. Hij keek even snel om zich heen...geen zwaard. Hij besloot toch vast te gaan en zou wel langs de dojo rennen om een zwaard te lenen, dat zou vast wel oke zijn.

hij rent naar de dojo. Onderweg hoort hij allerlei flarden van gespreken, waarin vooral de woorden ranjastalletje, groot en monster
voorkomen. Nadat hij in de dojo een zwaard bemachtigd heeft rent hij naar het stalletje.
In de verte kan hij het stalletje al zien. Als hij iets dichterbij komt ziet hij Asschen en de Ninja, ze zien er bezorgt uit.
"Ik dacht dat mijn hulp wel welkom zou zijn."

woensdag 15 januari 2003 @ 10:56:43 #219
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7906455
dag daron ; alle hulp is welkom bij het verslaan van de drijging voor het ranjastalletje...
> BTi <
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:00:45 #220
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_7906525
* Lliki ging even voor de heren op de grond zitten om uit te rusten.

Heeft er iemand wat t drinken voor mij?

Enhanced owl
pi_7907293
* Asschen_sukar wijst naar het ranja stalletje.

Daar staat nog een reserve ranja tapvaatje

woensdag 15 januari 2003 @ 11:52:59 #222
43374 Lliki
Klein is fijn
pi_7907346
yummie, snel drinkt Lliki een voor zijn grootte enorme hoeveelheid ranja. BATS KLABANG knonkt het en Lliki stuiterde op en neer. "Dat is een stevig tovergoedje nu ga ik dat monster een lesje leren" en snel vloog Lliki weer weg
Enhanced owl
pi_7923225
* Met grote passen, als ware hij Erica Terpstra zelve, komt Godzilla aanzetten bij het Ranjastalletje. In z'n ooghoeken ziet hij Asschen_sukar klaarstaan met wat voor mensen een zwaard zal zijn, maar voor een monster van de omvang van Godzilla niet meer is dan een speld. Godzilla merkt bij zichzelf op dat dit een peulenschil wordt.

Het Ranjastalletje ziet er niet al te stevig uit. Niet echt een uitdaging dus.

Had ik maar een vriendje, dan konden we samen voor totale anarchie zorgen!

pi_7923322
* Diep uit de bossen klinkt een luid gebrul. Insecten, reptielen, moderators en ander ongedierte maken dat ze wegkomen. Bomen begeven het her en der. Uit het oerwoud (is hier eigenlijk een oerwoud op het eiland?) zijn langzaam de contouren waar te nemen van een enorm beest. Het is nog het best te omschrijven als een gorilla, alleen dan in een belachelijk grote maat.

De aap loopt dreigend op Godzilla af. Hij snuift hevig en zegt dan:

Neuken? Heb jij ook zo'n teringhekel aan dit stalletje?

pi_7923968
* Een werverwind komt aangewaaid vanaf zee. Het is orkaan Sint Lurky die wel vaker het eiland teistert.
De giganten Godzilla en KingKong wiebelen in de tegenwind die alles plat drukt behalve hun monstrueuze afmetingen. Hun woorden verwaaien op de wind.
Langs de grond scheert de orkaan en neemt alles wat daar rond ligt op. Een vat ranja vliegt als eerste. Ze mikt het welgetroffen op het puntje van Godzilla's weerzinwekkende snuit.
Het is dat de eilandgeest en beschermheilige toen ze nog leefde biologe was en dus respect heeft voor deze wonderen der natuur.
Met de orkaankracht die zij zelf is zwiept ze de ranja stal omhoog: de lucht in buiten het bereik van de klauwen.

Bwoehahahahahahaha

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')