abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5743039
* pluisje is al weer bijna een dag vrij en komt eens kijken hoe het met haar ranjastalletje staat.

Hm, alles spik en span zo te zien

* pluisje heeft wel uit angst voor nog meer ontvoeringen enzo een alarmknopje om een touwtje aan haar nek hangen, waarmee ze met 1 druk alarms doet rinkelen bij haar bodyguards, bij Gerdy en rickmans en natuurlijk bij het ranjastalletje zelf. Tenslotte heeft zij ook nog een alarmbel bevestigd bij Khalein's ontbijterie, want die zorgt altijd zo goed voor haar

dinsdag 10 september 2002 @ 20:17:41 #2
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5743108
* Het is al tegen de avond als Dagobert polshoogte gaat nemen bij het ranjastalletje. In het donkerbruin gehuld, langs de kant van de weg, loopt hij voorzichtig op het stalletje af. Er brand een lampje en hij ziet pluisje achter de toonbank staan. Naast haar een bel en een touw en bovenop het stalletje staan wat ondefinieerbare dingen.

Dagobert houdt afstand en oberserveert. Hij ziet pluisje drinken, wachten, drinken en nog meer drinken. Ze was duidelijk aan een hoop ranja toe. Dagobert gooit vanuit de bosjes een steentje tegen het stalletje aan....

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_5743147
* pluisje hoort wat herrie en frummelt zenuwachtig wat aan haar alarmknopje
  dinsdag 10 september 2002 @ 20:23:47 #4
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5743238
* Een grote lamp gaat branden, de dingen op het dak beginnen te bewegen. Dagobert twijfelt niet langer, doet zn capuchon op en sluipt de bosjes uit. Gebukt loopt hij erachter langs, terug richting Tara's paleis.
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_5743411
* terwijl Gerdo in de veronderstelling was dat ook Pluisje nog achter hem aan dribbelde in zijn strandbarretje, begint ineens de alarmbel die hij van Pluisje heeft gekregen verschrikkelijk te janken.

Hmm... Alarmbel... En Pluisje is weg... Wat moest ik dan ook al weer doen...

* Gerdo graaft diep in zijn geheugen naar het antwoord, en een helder moment verschaft hem dat...

De alarmbel, was dat niet het teken om een perenijsje te eten?

* Gerdo twijfelt aan de juistheid van zijn ingeving...

Of had het toch te maken met het bijvullen van de vriezer? Of het bijstellen van de koel-temperatuur...

* Gerdo is een beetje confused

PLUISJE!!?? Waar ben je nou?! Wat moest ik nou dan als dat alarmbelletje ging??

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5743434
Psst, doet eens lezen
Te zien of niet te zien, dat is de vraag - Meestal offtopic
pi_5743446
Joehoe Gerdo!
Ik geloof dathet vals alarm was, ik hoor inmiddels niks meer...maar dat kan natuurlijk ook van de herrie komen
pi_5743489
Misschien is het inderdaad slim het volume van je alarm wat lager te zetten. Je zou bijkans doof worden van deze herrie! Ik zal zo wel een rondje lopen in de buurt van het stalletje, om te kijken of er iets vreemds te zien is. Hoe vond je m'n hutje trouwens, of ben je gelijk al weggeslopen en heb je er niets van gezien?
pi_5743536
Je hutje was geweldig, mag ik er nog wat nachtjes blijven slapen? Ik ben na al dat enge gedoe liever niet alleen 's nachts
pi_5743661
Tuurlijk mag je er wat nachtjes blijven slapen, vind het erg gezellig als ik eindelijk eens wat gezelschap heb in m'n hutje. Weet jij toevallig ook wat Rickmans er van vond? want waar die nu is gebleven?! Rondom je stalletje is het trouwens wel vielig nu, ik heb niet echt vreemde dingen gezien...

off-topic: Gerdo gaat ff wat drinken, komt daarna nog wel even terug

pi_5743772
* pluisje huppelt opgelucht achter Gerdo aan
pi_5744009
In mijn hutje ben je vanacht wel veilig hoor, en zeker als Rickmans ook blijft logeren. Ik heb trouwens geen idee waar hij is. Heb jij 'm nog gezien Pluisje? Ik hoop maar dat hij bij mij strandbar is, want door jou ontvoering was ik wel van plan de dievenklauw op de deur te doen en die reservesleutel heb ik nog niet gegeven. Het zou toch vervelend zijn als hij midden in de nacht voor een dichte deur staat...

* al dribbelend naderen Pluisje en Gerdo de strandbar.

Wil je zo soms een perenijsje Pluisje? Om een beetje bij te komen van alles wat er gebeurt is de laatste tijd?

[Dit bericht is gewijzigd door Gerdo op 10-09-2002 20:58]

pi_5744017
Nee dank je, ik zit helemaal vol van de ranja
pi_5744048
Dan moet je inderdaad geen ijs nemen nee, daar wordt je dan alleen maar ziek van. Ik weet niet wat jij doet Pluisje, maar ik ga zo lekker op m'n bank zitten en een DVD'tje kijken. Als je wilt mag je wel meekijken, Resevoir Dogs staat op het programma...
pi_5750549
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:14 schreef pluisje het volgende:

* pluisje heeft wel uit angst voor nog meer ontvoeringen enzo een alarmknopje om een touwtje aan haar nek hangen, waarmee ze met 1 druk alarms doet rinkelen bij haar bodyguards, bij Gerdy en rickmans en natuurlijk bij het ranjastalletje zelf. Tenslotte heeft zij ook nog een alarmbel bevestigd bij Khalein's ontbijterie, want die zorgt altijd zo goed voor haar

* ninja-mod is verbaasd dat hij niet in het lijstje van bodyguards voorkomt....
maar ik ben blij dat de ranjastal weer de oude glorie terugheeft hoor...
ik heb best wel dorst trouwens...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5751864
* pluisje geeft ninja-mod wat ranja en legt hem uit dat ze met "haar bodyguards" op hem en marky b doelde.

Die andere mensen zijn er alleen maar ter extra bescherming

pi_5753474
okee , dat is duidelijk...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5759785
* Khalein heeft een lang nagedacht over de situatie waarin pluisje zich bevindt. Het is toch allerergst dat je je niet veilig kunt voelen op het eiland? De inzet van bodyguards kan hij zeker begrijpen en hij heeft ook het volste vertrouwen in de daarvoor gevraagde mensen. Ook het plaatsen van een alarmbel in zijn Ontbijterie vindt hij prima, hoewel er niet mee gespeeld moet gaan worden...

Om pluisje een beetje extra zekerheid te geven, overhandigt Khalein een Heckler and Koch H&K USP Compact .40 S&W compleet met laser om extra goed te kunnen mikken.

ik had nog wat liggen van mijn jacht op de gremlin... aangezien het beest verdwenen lijkt te zijn, kun jij dit nu beter gebruiken...

The prettiest people do the ugliest things
pi_5759814
Oe Khalein, bedankt zeg

* pluisje oefent op wat voorbij kruipende miertjes

pi_5760021
* Een voorbij lopende guard schrikt zich een hoedje van het geratel van het machine geweer in pluisjes handen en duikt weg achter een bosje..

Daar ziet hij hoe pluisje in haar poging om miertjes te raken met een wapen dat veel te groot is om miertjes te raken enkele vaten ranja doorzeeft. Het mierzoete vocht spuit er uit en maakt van de omgeving van het ranja stalletje één grote kleffe boel.

die by the sword
pi_5766677
* Pluisje moet nogsteeds een ranjamis houden ter ere van St Lurky's wonderbaarlijke hulp bij haar bevrijding. De ranjavoorraad die Pluisje daartoe leek aan te maken is ze nu moedwillig aan het vernielen. Met een geweer schiet ze alle vaten onaangelengde ranja kapot. Een vorm van zelfdestructie die men wel vaker bij getraumatiseerde ex-gevangen waarneemt. Dat het in wezen Sinte Lurky's geest is die haar drijft tot deze waanzin weet niemand.
Of misschien toch wel... In Kerk van Onze Stoute Vrouwe heeft een vrome gelovige hulp ingeroepen van de Sinte.
De oranje aanmaaklimonade stroomt nu vrijelijk langs de ranjastal de weg over. Kolonnes mieren drinken zich tot de laatste druppel vol met het zoete goedje.
In hun holen lozen ze het suikersap en gaan meteen op pad naar nieuwe ranja. Ze krioelen rond de stal en speuren Pluisjes gangen na. Ze gaan op pad om over het hele eiland te zoeken waar de overige door Pluisje uitgezette ranja zich bevindt...
Sinte Lurky probeert Pluisje te bedaren met boodschappen van Gener Zijde:

Pluisje, dit gekriebel is een zenuwprikkelende massage om weer lekker in je vel te komen.
Leg nu je geweer weg...
Concentreer je op het gekrioel om je heen...
Kijk of je elk miertje apart kan volgen en iedere mier kan herkennen...
Verdiep je in hun fascinerende bestaan...
Ook zij zijn eilanders...
Heb ook hun lief...
Wordt kalm...
...
Boehahahahaha

pi_5766794
* pluisje dept de weggelopen ranja op en mengt rustig wat nieuwe
pi_5767475
* Een heel stel mieren blijft aan haar dweiltje plakken. Ze gillen het uit:
Zet ons neer! Dat is onze ranja!!!
* Maar Pluisje hoort het niet. Ze ziet niet eens hoe een hele troep mieren onder haar stalletje wacht tot ze de volgende hoeveelheid voor ranja ze heeft klaargemaakt.
pi_5768094
* Khalein heeft de Ontbijterie voor vandaag gesloten en vind het hoog tijd om pluisje te bezoeken. Na al die ranjaloze weken weet je pas echt wat je liefhebt...

Dag pluisje... Een ongegeneerd groot glas ranja graag

The prettiest people do the ugliest things
pi_5768111
* pluisje schenkt vrolijk een groot glas ranja voor Khalein in, met dit keer wel 2 rietjes en parasolletjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')