Gewoon muziek met een beetje beat erin zodat je er wel op kan bewegen. Het is voor kinderen tussen 6-9 jaar en 10-13 jaar
Probeer die eens, had mijn ex ook een hele dans op verzonnen, zag er wel cool uit.
anyway... een lekker dansnummer (maar wel commercieel) is
narcotic thrust - safe from harm
die gaat nog wel een hit(je) worden.
quote:hmmm, het klinkt niet echt goed (de titel bedoel ik) maar alvast bedankt, je hoort zo wel wat ik er van vind!
Op dinsdag 10 september 2002 16:46 schreef FLIPNEUS het volgende:
Propellorheads - Take CaliforniaProbeer die eens, had mijn ex ook een hele dans op verzonnen, zag er wel cool uit.
quote:Zeker om op te dansen
Op dinsdag 10 september 2002 16:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Liquido - Narcotic is lekker vrolijk
...
quote:Hoe origineel, had ik vlak na de vakantie al een dansje op bedacht.
Op dinsdag 10 september 2002 16:51 schreef poep het volgende:
de curry-song heeft een heel eigen dansje, misschien ook wel leuk?
Daar kan iedereen op dansen!!!
Dat wordt gegarandeerd een afwisselend dansje.
Waar is alle swingende muziek gebleven voor kleine meisjes?
Destiny's child met independent women
Jlo met lover don't cost a thing
Chrsitina Milian met AM to Pm
Waar zijn die nummers allemaal gebleven? Ik kon er altijd makkelijk dansjes op bedenken voor mijn dansgroep maar nu weet ik het allemaal niet meer.
Weet er 1 van jullie er nog 1? En geen las ketchup!
quote:kazaa laat dit niet toe
Op woensdag 11 september 2002 15:20 schreef Riesz het volgende:
Entombed - out of Hand
quote:He loves me not-Dream
Op woensdag 11 september 2002 15:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dan maar hier.
Waar is alle swingende muziek gebleven voor kleine meisjes?Destiny's child met independent women
Jlo met lover don't cost a thing
Chrsitina Milian met AM to PmWaar zijn die nummers allemaal gebleven? Ik kon er altijd makkelijk dansjes op bedenken voor mijn dansgroep maar nu weet ik het allemaal niet meer.
Weet er 1 van jullie er nog 1? En geen las ketchup!
Is een beetje in de trant van de eerste Christina Aguilera-nummers, die mij ook wel bruikbaar lijken (hoewel commercieel).
O ja, in de nieuwe van Daniel Beddingfield ('James Dean') zit ook een ritme waarop het me best lekker dansen lijkt. Het klinkt een beetje als de (eveneens bruikbare maar nogal oude) nummers van Michael Jackson's Dangerous-album. In the closet, en zo.
quote:hmmmzzz he loves me not is al vrij oud
Op woensdag 11 september 2002 15:29 schreef postinggirl het volgende:[..]
He loves me not-Dream
Is een beetje in de trant van de eerste Christina Aguilera-nummers, die mij ook wel bruikbaar lijken (hoewel commercieel).
O ja, in de nieuwe van Daniel Beddingfield ('James Dean') zit ook een ritme waarop het me best lekker dansen lijkt. Het klinkt een beetje als de (eveneens bruikbare maar nogal oude) nummers van Michael Jackson's Dangerous-album. In the closet, en zo.
die van daniel ga ik even downloaden, dank je wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |