abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5737753
Hoe kom ik van ze af? Ik lig ziek thuis en kan dus niet naar de winkel voor een killermachine of moordlint of weetikveel..wat zijn simpele en doeltreffende tactieken om van vliegen af te komen?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_5737790
koop een kat!
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_5737816
Je moet eens wat vaker afwassen en de WC schoonmaken
  dinsdag 10 september 2002 @ 15:10:44 #4
34371 _MeX_
ja, dat klopt!
pi_5737823
je vaker wassen

nee, serieus.. er zijn bepaalde kruiden die vliegen doen wegjagen

dus bel ff iemand op en zeg dat die met spoed naar de apotheker/drogist gaat

Life is great, but you are better...
pi_5737838
Probeer ze te ontkennen ..
Onthouding is de basis van ieder genot ...
  dinsdag 10 september 2002 @ 15:11:36 #6
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_5737839
effe midden in de kamer eeenorm gaan zitten kleien, daarna een uurtje wachten totdat alle vliegen op die dampende hoop gier zitten en dan een grote emmer erop zetten. Allemaal gevangen!!!!

SIM-PEL

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_5737906
Schoteltje stroop, bus Axe en een aansteker, een mepper, 2 houten stokjes (zie karate kid) of oogkleppen en oordoppen...
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 10 september 2002 @ 15:17:40 #8
27044 Janoesky
What is, just is
pi_5737954
Bel je moeder, familie, vrienden, kenissen of ze wat vliegenkillmiddel kunnen halen voor je...
-= Stiekem wil jij ook een ITOfilter op fok he!? =-
pi_5738023
koop bij de blokker een electrische vliegenmepper, dan krijgen ze een stoot stroom door hun flikker, los van het feit dat het effectief is beleef je er ook nog een hoop lol aan
pi_5738134
Ik schoot ze vroeger altijd van de muur af met zo'n groot postbode-elastiek. Gaat heel goed en is een leuk tijdverdrijf als je ziek thuis zit. M'n moeder vond het minder, vanwege de vlekken (vooral van muggen, vliegen vlekken niet).
Some weasel took the cork out of my lunch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')