abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5708871
mijn dinnetje kan maar niet klaarkomen

we neuken nog niet want zij is daar nog niet aan toen en ik wil haar neit opdringen

nou vinger ik haar regelmatig en bef ik haar ook graag

maar hoelang of hoe ik het ook doe ze komt maar neit klaar en zou haar zograag ook eens willen laten komen

wat kan ik fout doen gister heeft ze me alle plekjes die ze lekker vind uitgelegd maar het lukt gewoon niet

zondag 8 september 2002 @ 17:29:52 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_5708895
Beter je best doen
pi_5708910
misschien de klitorus proberen te stimuleren?
Er
is
nochtans
H O O P
pi_5708942
Eeeuhm, misschien moet je hier iets meer op geilen?

Er zal vast wel iets zijn, of ze loopt jou gewoon te faken

zondag 8 september 2002 @ 17:34:52 #5
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_5708951
Of een andere vrouw bij het seksen betrekken? Dus een trio'tje?
pi_5709024
heb echt alles gedaan echt vanalles (de clit heus wel gestimuleerd zie ik eruit als mongool ofzo??)
maar het lukt niet
  zondag 8 september 2002 @ 17:43:02 #7
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5709070
quote:
Op zondag 08 september 2002 17:40 schreef PlaceR het volgende:
heb echt alles gedaan echt vanalles (de clit heus wel gestimuleerd zie ik eruit als mongool ofzo??)
maar het lukt niet
Moet je sneller stuimuleren wedden dat het werkt
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  zondag 8 september 2002 @ 17:43:26 #8
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5709075
Heeft zei er trouwens problemen mee?
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_5709076
Zal ik het eens proberen anders?
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_5709094
Klaarkomen zit bij vrouwen vaak voor een groot deel ook in de psyche. Ik kan me zo voorstellen dat als ze nog niet toe is aan 'all the way' met je gaan, ze ook nog niet bij je klaar kan komen. Geduld hebben dus, komt vanzelf wel een keer.
pi_5709138
quote:
Op zondag 08 september 2002 17:40 schreef PlaceR het volgende:
maar het lukt niet
Gewoon enorm veel geduld hebben!! Na vijf jaar weet ik ook pas wat echt klaar komen is...ik vond het altijd wel lekker maar sinds 9 maanden weet ik wat het echt betekend!! Ik kom niet snel klaar...dus het duurd allemaal langer.

Gewoon je best blijven doen en allerlei dingen proberen. Laat haar ook zelf dingen aangeven wat ze op dat moment lekker vind.

Met veel geduld kom je een heel eind...mijn vriend weet er alles van
Veel succes ermee

In love with RoBBeR_W_M
pi_5709218
Als ze het bij haar zelf doet, lukt het dan wel?
quote:
Op zondag 08 september 2002 17:31 schreef n00fer het volgende:
en het is clitorus...

[Dit bericht is gewijzigd door SuperJERK op 08-09-2002 17:58]

Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
  zondag 8 september 2002 @ 17:58:25 #13
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5709322
OF ze is lesbisch, OF ze wordt gewoon niet geil van je.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_5709419
ik heb wel geduld (ze vond het al heel lief van me dat ik het begreep dat ze niet gelijk all the way wou gaan)

hopelijk lukt het oer een tijdje wel

zelf vind ze het niet erg maar ze heeft ernog nooit gehad zei ze en ik wil de eerte zijn die haar er 1 geeftt

zondag 8 september 2002 @ 18:06:50 #15
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5709471
Wow nog nooit 1 gehad? Hoe oud is ze?
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_5709509
quote:
Op zondag 08 september 2002 18:03 schreef PlaceR het volgende:
ik heb wel geduld (ze vond het al heel lief van me dat ik het begreep dat ze niet gelijk all the way wou gaan)

hopelijk lukt het oer een tijdje wel

zelf vind ze het niet erg maar ze heeft ernog nooit gehad zei ze en ik wil de eerte zijn die haar er 1 geeftt

Het betekend natuurlijk niet dat als jullie 'all the way' gaan dat ze dan wel klaar komt... de meeste meisjes komen meestal alleen klaar met het vinger en bef werk en niet door het neuken.

Wat meestal het probleem is (jeetje het lijkt echt dat ik er verstand van heb ) is dat het meisje zich niet goed kan ontspannen, ook al denk ze van wel. Dus gewoon lekker afwachten en voor jou maakt het toch niet uit dat zij niet klaarkomt, zolang jij het maar wel doet

Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_5709930
quote:
Op zondag 08 september 2002 18:06 schreef ParAlien het volgende:
Wow nog nooit 1 gehad? Hoe oud is ze?
17

ze is principieel tegen mastuberen en heeft dus nog nooit zelf gekloot en wil pas all the way na een paar maanden.

zondag 8 september 2002 @ 18:38:58 #18
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5709945
quote:
Op zondag 08 september 2002 18:38 schreef PlaceR het volgende:

[..]

17

ze is principieel tegen mastuberen en heeft dus nog nooit zelf gekloot en wil pas all the way na een paar maanden.

Begrijpelijk
pi_5709967
quote:
Op zondag 08 september 2002 18:08 schreef SuperJERK het volgende:

Het betekend natuurlijk niet dat als jullie 'all the way' gaan dat ze dan wel klaar komt... de meeste meisjes komen meestal alleen klaar met het vinger en bef werk en niet door het neuken.

Wat meestal het probleem is (jeetje het lijkt echt dat ik er verstand van heb ) is dat het meisje zich niet goed kan ontspannen, ook al denk ze van wel. Dus gewoon lekker afwachten en voor jou maakt het toch niet uit dat zij niet klaarkomt, zolang jij het maar wel doet

Ik kom echt wel klaar tijdens het "neuken"...
Als je als vrouw zijnde bovenop gaat dan kun jezelf of je partner de clitoris stimuleren en dan kom je zeker wel klaar.
Ik vond het ook altijd lekker...van mij hoefde ik ook niet klaar te komen, maar sinds 9 maanden heb ik daar toch hele andere ideeen over. Mijn vriend heeft mij wel klaar laten komen en sinds die tijd vind ik het ook heel erg lekker...geniet ook veel en veel meer van het vrijen.

Zoals ik al zei gewoon door gaan waar je mee bezig bent...blijf praten over hoe jullie het vinden en dan komt er heus een moment dat het een keer gebeurd!!

In love with RoBBeR_W_M
pi_5709999
quote:
Op zondag 08 september 2002 18:38 schreef PlaceR het volgende:

[..]

17

Ik ben nu 21...dus...ze heeft nog wat jaartjes te gaan. Ik was 16 toen ik voor het eerst met ex naar bed ging.
In love with RoBBeR_W_M
pi_5712448
quote:
Op zondag 08 september 2002 17:31 schreef n00fer het volgende:
even voor de duidelijkheid, voor als ze het zelf niet aangeeft. dáár zit de clitoris:

zorg dat ze niet gesprannen is, zet er geen druk achter, ga elkaar een beetje verwennen, doe wat je leuk vindt. orgasme komt vanzelf wel. drank schijnt te helpen bij vrouwen. niet bij mannen..

misschien is ze tegen mastruberen, maar als ze het samen met jou doet, is dat geen oplossing? als een vorm van sex zegmaar...

[Dit bericht is gewijzigd door Phynny op 08-09-2002 21:21]

maandag 9 september 2002 @ 00:32:07 #22
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5716089
quote:
Op maandag 09 september 2002 00:31 schreef Poepoog het volgende:

[..]

OOOOOOOO zit ie daar....

Ik dacht ook dat ie bij de anus zat
pi_5716118
quote:
Op maandag 09 september 2002 00:32 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

sommige mensen weten het echt niet

als je een vriendje krijgt die het niet weet vergaat het lachen je wel

pi_5716142
quote:
Op maandag 09 september 2002 00:32 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Bij de anus??? Nee joh.. achter de linker oor
In mijn tijd gaven ze tenminste op de scholen nog fatsoenlijke sexuele voorlichting...
  maandag 9 september 2002 @ 00:37:10 #25
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5716171
quote:
Op maandag 09 september 2002 00:33 schreef Phynny het volgende:

[..]

sommige mensen weten het echt niet

als je een vriendje krijgt die het niet weet vergaat het lachen je wel

dat denk ik niet

later mischien als je het tegen een vriendin verteld

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')