we neuken nog niet want zij is daar nog niet aan toen en ik wil haar neit opdringen
nou vinger ik haar regelmatig en bef ik haar ook graag
maar hoelang of hoe ik het ook doe ze komt maar neit klaar en zou haar zograag ook eens willen laten komen
wat kan ik fout doen gister heeft ze me alle plekjes die ze lekker vind uitgelegd maar het lukt gewoon niet
Er zal vast wel iets zijn, of ze loopt jou gewoon te faken
quote:Moet je sneller stuimuleren wedden dat het werkt
Op zondag 08 september 2002 17:40 schreef PlaceR het volgende:
heb echt alles gedaan echt vanalles (de clit heus wel gestimuleerd zie ik eruit als mongool ofzo??)
maar het lukt niet
quote:Gewoon enorm veel geduld hebben!! Na vijf jaar weet ik ook pas wat echt klaar komen is...ik vond het altijd wel lekker maar sinds 9 maanden weet ik wat het echt betekend!!
Op zondag 08 september 2002 17:40 schreef PlaceR het volgende:
heb echt alles gedaan echt vanalles (de clit heus wel gestimuleerd zie ik eruit als mongool ofzo??)
maar het lukt niet
Gewoon je best blijven doen en allerlei dingen proberen. Laat haar ook zelf dingen aangeven wat ze op dat moment lekker vind.
Met veel geduld kom je een heel eind...mijn vriend weet er alles van
Veel succes ermee
quote:en het is clitorus...
Op zondag 08 september 2002 17:31 schreef n00fer het volgende:
misschien de klitorus proberen te stimuleren?
[Dit bericht is gewijzigd door SuperJERK op 08-09-2002 17:58]
hopelijk lukt het oer een tijdje wel
zelf vind ze het niet erg maar ze heeft ernog nooit gehad zei ze en ik wil de eerte zijn die haar er 1 geeftt
quote:Het betekend natuurlijk niet dat als jullie 'all the way' gaan dat ze dan wel klaar komt... de meeste meisjes komen meestal alleen klaar met het vinger en bef werk en niet door het neuken.
Op zondag 08 september 2002 18:03 schreef PlaceR het volgende:
ik heb wel geduld (ze vond het al heel lief van me dat ik het begreep dat ze niet gelijk all the way wou gaan)hopelijk lukt het oer een tijdje wel
zelf vind ze het niet erg maar ze heeft ernog nooit gehad zei ze en ik wil de eerte zijn die haar er 1 geeftt
Wat meestal het probleem is (jeetje het lijkt echt dat ik er verstand van heb ) is dat het meisje zich niet goed kan ontspannen, ook al denk ze van wel. Dus gewoon lekker afwachten en voor jou maakt het toch niet uit dat zij niet klaarkomt, zolang jij het maar wel doet
quote:17
Op zondag 08 september 2002 18:06 schreef ParAlien het volgende:
Wow nog nooit 1 gehad? Hoe oud is ze?
ze is principieel tegen mastuberen en heeft dus nog nooit zelf gekloot en wil pas all the way na een paar maanden.
quote:Begrijpelijk
Op zondag 08 september 2002 18:38 schreef PlaceR het volgende:[..]
17
ze is principieel tegen mastuberen en heeft dus nog nooit zelf gekloot en wil pas all the way na een paar maanden.
quote:Ik kom echt wel klaar tijdens het "neuken"...
Op zondag 08 september 2002 18:08 schreef SuperJERK het volgende:Het betekend natuurlijk niet dat als jullie 'all the way' gaan dat ze dan wel klaar komt... de meeste meisjes komen meestal alleen klaar met het vinger en bef werk en niet door het neuken.
Wat meestal het probleem is (jeetje het lijkt echt dat ik er verstand van heb
) is dat het meisje zich niet goed kan ontspannen, ook al denk ze van wel. Dus gewoon lekker afwachten en voor jou maakt het toch niet uit dat zij niet klaarkomt, zolang jij het maar wel doet
Zoals ik al zei gewoon door gaan waar je mee bezig bent...blijf praten over hoe jullie het vinden en dan komt er heus een moment dat het een keer gebeurd!!
quote:Ik ben nu 21...dus...ze heeft nog wat jaartjes te gaan. Ik was 16 toen ik voor het eerst met ex naar bed ging.
Op zondag 08 september 2002 18:38 schreef PlaceR het volgende:[..]
17
quote:even voor de duidelijkheid, voor als ze het zelf niet aangeeft. dáár zit de clitoris:
Op zondag 08 september 2002 17:31 schreef n00fer het volgende:
misschien de klitorus proberen te stimuleren?
zorg dat ze niet gesprannen is, zet er geen druk achter, ga elkaar een beetje verwennen, doe wat je leuk vindt. orgasme komt vanzelf wel. drank schijnt te helpen bij vrouwen. niet bij mannen..
misschien is ze tegen mastruberen, maar als ze het samen met jou doet, is dat geen oplossing? als een vorm van sex zegmaar...
[Dit bericht is gewijzigd door Phynny op 08-09-2002 21:21]
quote:Ik dacht ook dat ie bij de anus zat
Op maandag 09 september 2002 00:31 schreef Poepoog het volgende:[..]
OOOOOOOO zit ie daar....
quote:sommige mensen weten het echt niet
Op maandag 09 september 2002 00:32 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Ik dacht ook dat ie bij de anus zat
als je een vriendje krijgt die het niet weet vergaat het lachen je wel
quote:Bij de anus??? Nee joh.. achter de linker oor
Op maandag 09 september 2002 00:32 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Ik dacht ook dat ie bij de anus zat
quote:dat denk ik niet