Maar sinds z'n solo platen, is het eigenlijk nooit meer leuk, verrassend, fris.
Triest als je op je 30e je beste tijd al hebt gehad
quote:Je bedoelt: 'vind ik'.
Op zondag 08 september 2002 13:27 schreef kezmania het volgende:
Wycleff Jean is eigenlijk heel triest, toen hij in the fugees 2e viool mocht spelen was ie nog wel te pruimen.Maar sinds z'n solo platen, is het eigenlijk nooit meer leuk, verrassend, fris.
quote:2e viool? Tja, dan zou Lauryn Hill eerder 2e viool spelen. Zij zong en rapte eigenlijk alleen maar.
Wycleff Jean is eigenlijk heel triest, toen hij in the fugees 2e viool mocht spelen was ie nog wel te pruimen.Maar sinds z'n solo platen, is het eigenlijk nooit meer leuk, verrassend, fris.
Het kan natuurlijk zo zijn dat je Wyclef's solo-platen niet goed vindt, maar verrassend kan je het toch wel noemen als je het vergelijkt met het Fugees-werk.
Ik heb het nummer nog niet helemaal gehoord, want elke keer als ik die Sarah Connor zag, dan zapte ik gelijk weg... Wat een gedrocht...
quote:Ik ook niet, daarom verbaasde dit nummer (en deze samenwerking) me best wel....
Op zondag 08 september 2002 15:17 schreef postinggirl het volgende:
en die Sarah Connor, daar ben ik persoonlijk niet zo wild van.
quote:Mij ook inderdaad. Maar persoonlijk vind ik Wycleff nog helemaal niet zo achteruit gegaan en hij weet toch ook (of moet ik zeggen zelfs) hier een leuk nummer van te maken.
Op zondag 08 september 2002 21:38 schreef LoekB het volgende:
Ik ook niet, daarom verbaasde dit nummer (en deze samenwerking) me best wel....
quote:Tweede viool? Wycleff was notabene het brein achter de Fugees!
Wycleff Jean is eigenlijk heel triest, toen hij in the fugees 2e viool mocht spelen was ie nog wel te pruimen.
The carnival was een geweldig album!!!
efleftic vonnik al minder en die nieuw is nog minder....
hij heeft natuurlijk ook nog honderd en 1 nummers voor anderen geproduceert
quote:Och, z'n laatste cd mag dan misschien iets minder dan z'n vorige twee, maar steekt desalniettemin nog altijd met kop en schouders uit boven 99% van de overige rotzooi die er tegenwoordig in dit 'genre' uitkomt.
Op maandag 09 september 2002 21:48 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
mmm vind Wyclef Jean idd wel achteruit gaan delaatste tijd.
quote:True
Op maandag 09 september 2002 22:16 schreef Nuoro het volgende:[..]
Och, z'n laatste cd mag dan misschien iets minder dan z'n vorige twee, maar steekt desalniettemin nog altijd met kop en schouders uit boven 99% van de overige rotzooi die er tegenwoordig in dit 'genre' uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |