Hoe kan ik meedoen?
Iedereen die mee wil doen aan dit tournament maakt een lijst van zijn/haar twintig beste films. Nummer deze films van 1 t/m 20, waarbij op 1 je favoriete film staat.
Stuur deze lijst onder vermelding van je nickname op Fok! naar Mike zijn emailadres: Mike@fok.nl.
Het mooiste is als je je top20 ook nog even in dit topic post, zodat we kunnen controleren of alles eerlijk verloopt.
Hoe komen we aan de definitieve lijst?
Elke film die op nr.1 staat krijgt 20 punten. De film die op nr.2 staat krijgt 19 punten etc. Daarna worden van alle mailtjes de punten bij elkaar opgeteld en ontstaat de uiteindelijke lijst.
Bij een gelijke stand in punten geeft de waardering op www.imdb.com de doorslag. Is deze waardering ook gelijk, dan geeft het aantal Academy Awards de doorslag. Is dat hetzelfde dan het aantal Oscarnominaties. Is er dan nog geen verschil dan wordt het loten.
Zeg...er loopt toch al een soort van tournament over de beste film aller tijden?
Ja, dat klopt. Er loopt eenzelfde soort tournament, alleen dan op de 'oude' manier: elke ronde staan 2 films tegenover elkaar waarvan er telkens 1 door gaat naar de volgende ronde. Met het gelijktijdig spelen van dit tournament kunnen we dus mooi controleren of beide vormen dezelfde winnaar opleveren.
Dit tournament zal net zo lang lopen als Fok! Movie Tournament, zodat we gelijktijdig met de uitslag kunnen komen.
Mike hoopt op de medewerking van velen van jullie!
[edit]
hier is trouwens de link naar het eerste deel
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 07-09-2002 01:36]
Tja ik heb een vrij eigenaardige smaak qua films
quote:Ik vind het allemaal wel leuke films hoor. Heb er maar 1 of 2 niet gezien uit je rijtje, maar ik kan er in ieder geval mee leven
quote:Een film met veel auto's erin doet het blijkbaar goed bij jou
Op zaterdag 07 september 2002 01:21 schreef existenz het volgende:[..]
quote:Op de 1 of andere manier vind ik dat meestal wel aardige films ja...Maar een grote autofreak ben ik nu niet
Op zaterdag 07 september 2002 01:30 schreef Gorro het volgende:[..]
Een film met veel auto's erin doet het blijkbaar goed bij jou
quote:hackers op 2
Op zaterdag 07 september 2002 01:21 schreef existenz het volgende:
01. The Fast & The Furious
02. Hackers
quote:Dan moet ik je teleurstellen, heb m wel gezien..
Op zaterdag 07 september 2002 02:17 schreef Phynny het volgende:
mensen die memento niet in hun lijst hebben, hebben hem waarschijnlijk ook niet gezien
quote:En ik ook. Aardige film, maar ik vond het geen topper.
mensen die memento niet in hun lijst hebben, hebben hem waarschijnlijk ook niet gezien
quote:Die komt op 21
1. The Shawshank Redemption
2. The Usual Suspects
3. American Beauty
4. American History X
5. As Good as it Gets
6. Airplane!
7. Cube
8. The Sixth Sense
8. Dirty Harry
10 In the Mouth of Madness
11 Se7en
12. Die Hard
13. The Game
14. Lord of the Rings
15. Recervoir Dogs
16. The Godfather
17. The Last Seduction
18. The Hot Spot
19. Austin Powers; International Man of Mystery
20. the Naked Gun
quote:Huur no man's land eens, het verhaal is in grote lijnen hetzelfde als thatf, dus undercover agentje en relatie met zus van slechtererik. Alleen nu gaat het over een bende die alleen maar porsches stelen, met charlie sheen.
quote:Je kunt ver komen met mooi camerawerk en een leuk chronologietruukje maar zó ver...
quote:-edit- Oh gevonden, de goede was: http://us.imdb.com/Title?0093638 Jammer dat er geen dvd van is
Op zaterdag 07 september 2002 14:56 schreef Tweek het volgende:[..]
Huur no man's land eens, het verhaal is in grote lijnen hetzelfde als thatf, dus undercover agentje en relatie met zus van slechtererik. Alleen nu gaat het over een bende die alleen maar porsches stelen, met charlie sheen.
quote:Wel erg nieuw allemaal en totaal niet mijn smaak.
02. Hackers
03. Monsters Inc
04. Taxi 1
05. Blade
06. Gone in 60 seconds
07. The Matrix
08. The Cannonball Run
09. Mad Max 2
10. American Pie 2
11. Ice Age
12. Beverly Hills Cop
13. Taxi 2
14. Spiderman
15. The godfather
16. Go
17. Blade 2
18. Dude, where is my car?
19. Indenpendance Day
20. Road TripTja ik heb een vrij eigenaardige smaak qua films
quote:Sterker nog, hoort in mijn top 10 slechtste films.
quote:Wat is er zo kut aan hackers??? aardig verhaal, goed opgezet.. vlot aardig.. vind het een goede film!!
Op zaterdag 07 september 2002 02:15 schreef Phynny het volgende:[..]
hackers op 2
dat is echt een kutfilm
quote:Noem dat maar smaak
02. Hackers
03. Monsters Inc
04. Taxi 1
05. Blade
06. Gone in 60 seconds
07. The Matrix
08. The Cannonball Run
09. Mad Max 2
10. American Pie 2
11. Ice Age
12. Beverly Hills Cop
13. Taxi 2
14. Spiderman
15. The godfather
16. Go
17. Blade 2
18. Dude, where is my car?
19. Indenpendance Day
20. Road Trip
quote:het is hier en daar wel grappig, maar er zijn films waarik krom om heb gelegen, dus voor de humor hoeft het ook niet
Op zondag 08 september 2002 04:50 schreef Stranger het volgende:[..]
Wat is er zo kut aan hackers??? aardig verhaal, goed opgezet.. vlot aardig.. vind het een goede film!!
quote:Je aangepaste lijstje opnieuw naar Mike mailen.
Op maandag 09 september 2002 23:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een probleem, ik ben een film vergeten.. En niet eens de nummer 20. Wat nu?
Ik heb clueless vervangen door Saving Private Ryan, hoe kon ik m vergeten...
quote:hoe kan het nou dat je de nummer 15 kan vervangen en weglaten uit de lijst?? dan hoort toch alles gewoon een nummertje op te schuiven en de nummer 20 te verdwijnen?
Op dinsdag 10 september 2002 00:26 schreef Atreidez het volgende:
ok, done.Ik heb clueless vervangen door Saving Private Ryan, hoe kon ik m vergeten...
quote:Reactie had ik verwacht, en je hebt gelijk.. Maar met clueless ging t eigenlijk meer om de actrice en toen zat ik dus voor een nieuwe nummer 20 na te denken tot ik erachter kwam dat ik saving private ryan was vergeten. Komt ongeveer op de goeie plaats ook.. En voor die ene punt verschil aan het eind heb ik geen zin om het mike zo moeilijk te maken dat ik alles gelijk weer door elkaar gooi.. Ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen argumenteren voor je
Op dinsdag 10 september 2002 00:30 schreef Stranger het volgende:[..]
hoe kan het nou dat je de nummer 15 kan vervangen en weglaten uit de lijst?? dan hoort toch alles gewoon een nummertje op te schuiven en de nummer 20 te verdwijnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |