Deel 2 en 3 worden uitgezonden op respectievelijk 13 en 20 september.
Dit mag je niet missen! Deze show is echt geweldig. Ook al ken je alle 3 de shows al...
[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 06-09-2002 12:20]
*ben er wel niet maar kan wel de video instellen
*Burp*
quote:Shit, kom er nu pas achter nu ik dit topic zie. Was naar de bios en kwam om 0:00 thuis
Op vrijdag 06 september 2002 12:19 schreef Tackleberry het volgende:
Vanavond (vrijdag 6 september) op Nederland 3, van 23.00 tot 0.00: Deel 1 van Acda & De Munnik - Trilogie.Deel 2 en 3 worden uitgezonden op respectievelijk 13 en 20 september.
Dit mag je niet missen! Deze show is echt geweldig. Ook al ken je alle 3 de shows al...
Had gelukkig wel vorige week al een mailtje gestuurd naar Nederland of iemand het voor me kon opnemen
Dan is er aardig in geknipt Alle liedjes eruit waarschijnlijk
quote:Ik heb het nog niet gezien, maar in de openingspost lees je dat het in 3 delen uitgezonden zal worden. Dus waarschijnlijk is het niet (amper) in geknipt.
Op zaterdag 07 september 2002 00:15 schreef Nerd het volgende:
Trouwens? van 23.00 tot 00.00?? Damn...dat is maar een uurtje!!!Dan is er aardig in geknipt
Alle liedjes eruit waarschijnlijk
quote:Dat zijn de 3 verschillende delen van de trilogie. Dus 3 verschillende shows.
Op zaterdag 07 september 2002 00:33 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik heb het nog niet gezien, maar in de openingspost lees je dat het in 3 delen uitgezonden zal worden. Dus waarschijnlijk is het niet (amper) in geknipt.
quote:juist niet....3 sketches ofzow en veel liedjes
Op zaterdag 07 september 2002 00:15 schreef Nerd het volgende:
Trouwens? van 23.00 tot 00.00?? Damn...dat is maar een uurtje!!!Dan is er aardig in geknipt
Alle liedjes eruit waarschijnlijk
quote:Nope, het is de show Trilogie die in drie delen wordt uitgezonden...
Op zaterdag 07 september 2002 00:44 schreef Nerd het volgende:
Dat zijn de 3 verschillende delen van de trilogie. Dus 3 verschillende shows.
En ik kan het weten, want ik heb die show gezien
quote:Hoe zit dat dan precies? Want volgens mij zijn het gewoon fragmenten uit de vorige shows... of is het ook een soort van best-of-de-vorige-3?
Op maandag 09 september 2002 15:25 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Nope, het is de show Trilogie die in drie delen wordt uitgezonden...
En ik kan het weten, want ik heb die show gezien
quote:Het zijn stukjes uit de show Trilogie (wat een samenvatting van de vorige 3 shows is),
Op maandag 09 september 2002 16:01 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Hoe zit dat dan precies? Want volgens mij zijn het gewoon fragmenten uit de vorige shows... of is het ook een soort van best-of-de-vorige-3?
"als je kijkt naar foto's uit de jaren '70, dan is het gras altijd GEEL !"
Is dat nou exact hetzelfde als met deze drie uitzendingen ?
Of betreft het (ook nog) iets anders..
quote:Er is iets in geknipt omdat er problemen waren met rechten waren van bepaalde nummers, zoals de Macarena (schijf je dat zo
Op vrijdag 10 januari 2003 19:32 schreef Durbin het volgende:
Hoe zit het nou met de dvd 'Trilogie' ?Is dat nou exact hetzelfde als met deze drie uitzendingen ?
Of betreft het (ook nog) iets anders..
quote:Thx!. Een dvd-aanschaf is in principe dus niet nodig.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:05 schreef JackRyan het volgende:[..]
Er is iets in geknipt omdat er problemen waren met rechten waren van bepaalde nummers, zoals de Macarena (schijf je dat zo
) Dan zou de DVD onbetaalbaar worden, aldus Thomas Acda in het forum van hun eigen website. Vandaar dat op de DVD ook staat: Geknipt voor tv.
quote:wtf waarom schop je dit topic nu pas naar boven. nu heb ik het gemist
Op vrijdag 10 januari 2003 23:52 schreef Durbin het volgende:[..]
Thx!. Een dvd-aanschaf is in principe dus niet nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |