abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_360584
Ik ben soort van nieuw op dit forum, en ik vraag me af wie er in Amsterdam wonen zodat ik met ze kan chatten (bijv. ICQ).
Ik zelf woon al mijn hele leven in het centrum van Amsterdam (bij mijn ouders wel) en ben een grote Amsterdamfan!

En nee, ik heb geen kamers te huur!

[Dit bericht is gewijzigd door Kip op 26-09-2000 09:27]

maandag 25 september 2000 @ 21:38:37 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_360590
Weet of heb je daar nog 'n kamer te huur?

kga d'r wel naar school slenter d'r graag doorheen, maar een kamer? nogsteeds niet gevonden..

pi_360592
Nou, bij mijn ouders denk ik niet... sorry.
  maandag 25 september 2000 @ 21:41:17 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_360597
Jah tis lastig ik weet... ik zoek me trot maar nogsteedss niets gevonden... ik heb zelfs geen hoge eisen of wijkvoorkeuren ofzo... alles best.. maarjah... tis gewoon erg lastig
pi_360631
Even van de gelegenheid gebruik maken-

Woningruil aangeboden:

Ik zoek een 3 kamer woning op het IJ-plein, Gieterij, Smederij oid in Noord. Alleen met uitzicht op het IJ.

Heb een 2 kamer woning in de Weteringbuurt
5 minuten van het Leidse- en 5 minuten van het Rembrandtplein. Lage huur, grote dubbele ramen en veel licht, altijd parkeerruimte voor de deur, avondwinkel coffeeshop & AH om de hoek, vlak aan de toekomstige Noord-Zuidlijn.

???

Jusqu'ici tout va bien...
pi_360632
yep, ik woon ook in amsterdam, (geboren en getogen)ene vork, ik heb maar een 2 kamer woning dus heb helaas geen plaats voor je. anders had je wel een kamer kunnen huren hoor!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  maandag 25 september 2000 @ 22:12:17 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_360674
Jah.. 2 nogwel.. ik heb geen kamer
pi_360693
ok, mijn leuke 'probeer nieuwe vrienden te maken' topic is veranderd in een woningruil-topic...

hmmm, maar ok. ik probeer het wel eens anders.

pi_360702
Jop, ik zit er ook al een tijdje. Ben wel geimporteerd uit Beverwijk (grote stap vooruit!!!!!!)

[Dit bericht is gewijzigd door Rudi1 op 25-09-2000 22:24]

maandag 25 september 2000 @ 22:23:48 #10
3878 Vork
Manisch creatief
pi_360703
Sorry, ik zal d'r niet meer over beginnen.. kgloof dat er nog wat ouwe 'Ik zoek een kamer' topic's rondzwerven...

eeuhm ok nou we toch een vriendenmaak topic hebben hier, eeuhm moeten we (jah ik weet het tis alemaal zo standaard en cliché) wat dingejtes van mekaar te weten kunnen komen (Bah wat staat dat erg zeg , ff geen andere woorden)

Maargoed, je favoriete hangplek in A'dam.. i kweet het, t zit er vol mee, maargoed, ik trap dan wel ff af:

- Die 'Arbeidersboulevard, voor Station Sloterdijk (da's omdat t dichtbij me school is)

- Plein voor Rijksmuseum, zeg maar ales tussen de AH daar en t Rijksmuseum

- Spui, maar dan helemaal aan 't begin (niet aan de kant van de Kalverstraat)

- en T vondelpark (natuurlijk)

pi_360712
Favoriete plek: Vondelpark en Lux (cafee aan Marnixstraat) staat op vrijdag avond een godin achter de bar!!!!!
pi_360719

- Vondelpark (duh, ja!)
- hagedissies op het leidse...
- mijn school (St. NicolaasLyceum, tussen WTC en Rai)
- Barlaeus (veel toffe kinderen!)
- Kalverstraat (loop ik wel eens 5 keer op en neer op een middag, je komt altijd bekenden tege)
- En voor de rest overal een beetje, gwoon wandelen met andere mensen, gwoon gezellie...

Uitgaan wel vooral Leidse - Rembrant...

k, dat was ik dus

maandag 25 september 2000 @ 22:35:17 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_360733
Jah.. ach.. uitgaan doei k niet zoveel... maar als.. dan is het eerder een tent als Paradiso of Melkweg.. en anders boeit 't me niet zoveel. als t maar gezellig is en er gezellige mensen bij zijn...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 22:39:12 #14
862 Arcee
Look closer
pi_360737
Amsterdam kicks ass!!! Eén van de gaafste steden ter wereld, makkelijk zat. Ik zou er ook wel willen wonen, op zich.
quote:
Op 25 september 2000 21:36 schreef Kip het volgende:
Ik ben soort van nieuw op dit forum, en ik vraag me af wie er in Amsterdam wonen zodat ik met ze kan chatten (bijv. ICQ).
Je vraagt mensen die juist vlakbij je wonen om mee te chatten?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_360739
Ik ben een echt mensen mens... Als ik zo'n eenzame tocht over de oceaan zou doen, dan zou ik geflipt aan de andere kant aankomen (als ik zou aankomen). Op dit moment dan.

Dus, dat verklaart misschien...

Misschien ook niet

Hmmm, ja. Vrienden maken, is mijn grote doel. Eerst chatten natuurlijk... Mischien later wat afspreken, maakt niet uit of jongen of meisje enz. (ookals ben ik pro-meisje)

[Dit bericht is gewijzigd door Kip op 25-09-2000 22:42]

maandag 25 september 2000 @ 22:40:21 #16
3878 Vork
Manisch creatief
pi_360741
aders valt het al gauw buiten lokaal tarief en dat is duurder he
pi_360744
Laat ik eens een schot voor open doel niet inkoppen...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_360753
Leidse en Rembrants vind ik een beetje boeruh lullen heikneuter zooitje in het weekend.. Allemaal lam en hossen.... Dan inderdaad Paradiso....... SUPER!!!
pi_360760
[reminder]
'vrienden maak topic' niet 'uitgaan (of woningruil) topic'

hmmm, k.
sorry...

pi_360763
ik ga zelden of nooit uit, ik heb het allemaal wel gezien!!! maar als ik wel ff de kroeg in ga is het op de zeedijk. lekker rustig een biertje drinken in een klein cafè,tje. en daarna shoarma eten of naar de chinees!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  maandag 25 september 2000 @ 23:02:02 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_360792
mogen we hier echt niet een heel erg klein beetje offtopic? toenou... plies!

eeuhm als je zo nodig wil icq'en.. me nummers in algemeen bekend.

pi_360806
Hmmm, ik ga slaap! School ja, *zucht*
En ik kijk morge wel weer wat er van geworden is... Jullie gaan je gang maar. In ieder geval bedankt. Contact mij maar via ICQ (ben trouwens te vinden op MSN Messenger met 'forstertimothy@hotmail.com') als je wil chatten, betwijfel dat je dat wil... maar ALS

Nou, laters dan maar...

pi_360866
quote:
Op 25 september 2000 22:29 schreef Kip het volgende:

- WTC

Daar woon en werk ik vlakbij
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_360871
quote:
Op 25 september 2000 23:35 schreef Xamira het volgende:
Daar woon ik vlakbij
eeh, justitie???
  maandag 25 september 2000 @ 23:41:51 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_360880
quote:
Wie wonen er in Amsterdam?
eeeeeh, Amsterdammers?

V

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: