En nee, ik heb geen kamers te huur!
[Dit bericht is gewijzigd door Kip op 26-09-2000 09:27]
kga d'r wel naar school slenter d'r graag doorheen, maar een kamer? nogsteeds niet gevonden..
Woningruil aangeboden:
Ik zoek een 3 kamer woning op het IJ-plein, Gieterij, Smederij oid in Noord. Alleen met uitzicht op het IJ.
Heb een 2 kamer woning in de Weteringbuurt
5 minuten van het Leidse- en 5 minuten van het Rembrandtplein. Lage huur, grote dubbele ramen en veel licht, altijd parkeerruimte voor de deur, avondwinkel coffeeshop & AH om de hoek, vlak aan de toekomstige Noord-Zuidlijn.
???
hmmm, maar ok. ik probeer het wel eens anders.
[Dit bericht is gewijzigd door Rudi1 op 25-09-2000 22:24]
eeuhm ok nou we toch een vriendenmaak topic hebben hier, eeuhm moeten we (jah ik weet het tis alemaal zo standaard en cliché) wat dingejtes van mekaar te weten kunnen komen (Bah wat staat dat erg zeg , ff geen andere woorden)
Maargoed, je favoriete hangplek in A'dam.. i kweet het, t zit er vol mee, maargoed, ik trap dan wel ff af:
- Die 'Arbeidersboulevard, voor Station Sloterdijk (da's omdat t dichtbij me school is)
- Plein voor Rijksmuseum, zeg maar ales tussen de AH daar en t Rijksmuseum
- Spui, maar dan helemaal aan 't begin (niet aan de kant van de Kalverstraat)
- en T vondelpark (natuurlijk)
- Vondelpark (duh, ja!)
- hagedissies op het leidse...
- mijn school (St. NicolaasLyceum, tussen WTC en Rai)
- Barlaeus (veel toffe kinderen!)
- Kalverstraat (loop ik wel eens 5 keer op en neer op een middag, je komt altijd bekenden tege)
- En voor de rest overal een beetje, gwoon wandelen met andere mensen, gwoon gezellie...
Uitgaan wel vooral Leidse - Rembrant...
k, dat was ik dus
quote:Je vraagt mensen die juist vlakbij je wonen om mee te chatten?
Op 25 september 2000 21:36 schreef Kip het volgende:
Ik ben soort van nieuw op dit forum, en ik vraag me af wie er in Amsterdam wonen zodat ik met ze kan chatten (bijv. ICQ).
Dus, dat verklaart misschien...
Misschien ook niet
Hmmm, ja. Vrienden maken, is mijn grote doel. Eerst chatten natuurlijk... Mischien later wat afspreken, maakt niet uit of jongen of meisje enz. (ookals ben ik pro-meisje)
[Dit bericht is gewijzigd door Kip op 25-09-2000 22:42]
eeuhm als je zo nodig wil icq'en.. me nummers in algemeen bekend.
Nou, laters dan maar...
quote:Daar woon en werk ik vlakbij
Op 25 september 2000 22:29 schreef Kip het volgende:- WTC
quote:eeh, justitie???
Op 25 september 2000 23:35 schreef Xamira het volgende:
Daar woon ik vlakbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |