En Prins Tara heeft zn paleis teruggevorderd en houdt geheimzinnige audities.
Er zijn gebivakten die een gesluierde mannen-party in het bos houden waar ieder welkom is...
En er moet eens een tv-eredienst/relishow voor St Lurky en Zwarte Bok inelkaar gezet worden met die lui van Geenideetv.
En er is een nieuwe pizzaboer die graag klandizie wil.
En Forau Diavolina zit te wachten op avontuur. Als ik me niet vergis zelfs op de achterbank van een van de autowrakken Vraag is wie die auto een start gaat geven
Genoeg te doen lijkt mij zo.
* Lurky gaat even naar de Munt: naar de Bloemenmarkt en de Hema in de Kalvertoren.
quote:Thx voor de samenvatting
Op maandag 09 september 2002 12:18 schreef Lurky het volgende:En er moet eens een tv-eredienst/relishow voor St Lurky en Zwarte Bok inelkaar gezet worden met die lui van Geenideetv.
* Lurky gaat even naar de Munt: naar de Bloemenmarkt en de Hema in de Kalvertoren.
hmm tja .. religie tv hebben we niet, en die zwarte mis van jou is er wel geschikt voor
quote:Forau's mondhoeken trekken min of meer tegen zijn zin naar boven, op die manier een glimlach tevoorschijn toverend
Op maandag 09 september 2002 13:08 schreef Tamea het volgende:
* Tamea strooit hier maar wat zonnestof in het rond om de humeurtjes van de eilandertjes weer wat op te klaren.
quote:Mijn dank is groot!
Op maandag 09 september 2002 13:08 schreef Tamea het volgende:
* Tamea strooit hier maar wat zonnestof in het rond om de humeurtjes van de eilandertjes weer wat op te klaren.
mijn humeur kon wel een boostje gebruiken eerlijk gezegd...
oh dat zonnepoeder kriebelt
.. Nou ja m'n humeur is toch goed gebleven
quote:Dan eet ik jouw pizza wel op
Op maandag 09 september 2002 15:04 schreef Num het volgende:
ben tussen 15:15 en 19:00 afwezig
Wat dacht je ervan om het -¥-Vixen's Castle-¥- eens aan te pakken
Misschien heb je daar meer 'succes'
Vixy, honey, ik heb een leuke vent voor je om mee te 'spelen'... Ik stuur 'm nu naar je toe...
Bwoehahahahaha
zoekactie naar 'ranja' (op fokeiland)leverde 199 resultaten op. aha
Pluisjes Ranjastalletje (4)
Aan jou de eer Num!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |