Wat hebben jullie en hoe bevallen ze????
gewoon om af-en-toe even een balletje te trappen.
En ze zijn daar goed genoeg voor.
quote:haha, die bedoel ik ja
Op dinsdag 03 september 2002 12:46 schreef zjroentje het volgende:
De copa Mundial van Adidas. In het leer natuurlijk.
quote:Dacht al, wat zijn dat voor schoenen de Mundo Copial.
Op dinsdag 03 september 2002 12:47 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
haha, die bedoel ik ja
ik maak me er nooit zo druk om welke voetbal schoenen ik koop..
voetballen kun je, ja of nee. Dat ligt niet aan je schoenen
Zelfde als Raul Gonzalez van Real Madrid.
edit/
ff plaatje toegevoegd
quote:Die witte schoenen zijn de laatste tijd erg in. Bij ons heeft zelfs de keeper witte schoenen.
Op dinsdag 03 september 2002 12:50 schreef jcartastic het volgende:
Adidas Predator Mani XTRXSG. In het wit.Zelfde als Raul Gonzalez van Real Madrid.
edit/
ff plaatje toegevoegd
quote:Idd en misschien dat ik zelf ook nog wel die rode er bij koop. Vindt ik ook erg gaaf.
Op dinsdag 03 september 2002 12:55 schreef zjroentje het volgende:[..]
Die witte schoenen zijn de laatste tijd erg in. Bij ons heeft zelfs de keeper witte schoenen.
quote:Eigenlijk zou iedere zichzelf respecterende voetballer gewoon op zwarte schoenen moeten voetballen.
Op dinsdag 03 september 2002 12:56 schreef jcartastic het volgende:[..]
Idd en misschien dat ik zelf ook nog wel die rode er bij koop. Vindt ik ook erg gaaf.
quote:wat een opluchting zeg!
Op dinsdag 03 september 2002 13:06 schreef PUGrulez het volgende:
ik reageer NIET
quote:Helemaal mee eens, ik voetbal in een vriendenteam op z'n beetje het laagste niveau, als er bij de tegenstander iemand loopt op van die walgelijke gekleurde schoenen is hij de 1e die een schop krijgt.
Op dinsdag 03 september 2002 12:59 schreef zjroentje het volgende:[..]
Eigenlijk zou iedere zichzelf respecterende voetballer gewoon op zwarte schoenen moeten voetballen.
quote:Jij wil cker maar een wedstrijd in het seizoen spelen. Ik hoop voor je dat je met die houding een keer een flinke doodschop krijgt. Ik heb ook gekleurde schoenen. En ik vind het niks erg dat er mensen anders over denken. Dat mag, dat is goed.
Op dinsdag 03 september 2002 13:44 schreef Luni het volgende:[..]
Helemaal mee eens, ik voetbal in een vriendenteam op z'n beetje het laagste niveau, als er bij de tegenstander iemand loopt op van die walgelijke gekleurde schoenen is hij de 1e die een schop krijgt.
Ik ga van de week ook effe nieuwe halen, het word waarschijnlijk Quick, waar Bosvelt ook op loopt.
Maar om dan meteen te zeggen "hij is de 1e die een schop krijgt". Dat is gewoon zielig. Hoop voor je dat je niet tegen mij hoeft te voetballen. Want als zo iemand een schop geeft met deze gedachte..... Bel dan maar vast het ziekenhuis want dan ben ik echt wel diegeen die je netjes in een duel over midden schopt. SUKKEL
quote:Hij is alleen niet de enige die er zo over denkt. Ik ken eerlijk gezegd geen enkele voetballer die de sterspeler met de witte schoenen geen rotschop zou verkopen...
Op dinsdag 03 september 2002 13:52 schreef jcartastic het volgende:[..]
Jij wil cker maar een wedstrijd in het seizoen spelen. Ik hoop voor je dat je met die houding een keer een flinke doodschop krijgt. Ik heb ook gekleurde schoenen. En ik vind het niks erg dat er mensen anders over denken. Dat mag, dat is goed.
Maar om dan meteen te zeggen "hij is de 1e die een schop krijgt". Dat is gewoon zielig. Hoop voor je dat je niet tegen mij hoeft te voetballen. Want als zo iemand een schop geeft met deze gedachte..... Bel dan maar vast het ziekenhuis want dan ben ik echt wel diegeen die je netjes in een duel over midden schopt. SUKKEL
quote:Ik zeg ook niet dat niemand er zo over mag denken. Vindt het alleen een beetje raar. Iemand in een mooie dure Ferrari met een ander kleurtje dan jij dan ga je daar toch ook geen deuk in trappen of wel ????
Op dinsdag 03 september 2002 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Hij is alleen niet de enige die er zo over denkt. Ik ken eerlijk gezegd geen enkele voetballer die de sterspeler met de witte schoenen geen rotschop zou verkopen...
quote:Henk Vos is het ook nooit vergeven dat hij een keer op witte schoenen kwam opdraven
Op dinsdag 03 september 2002 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Hij is alleen niet de enige die er zo over denkt. Ik ken eerlijk gezegd geen enkele voetballer die de sterspeler met de witte schoenen geen rotschop zou verkopen...
Maar ach, ik heb die dingen voor de lol. We voetballen toch maar 2/3 keer in de week voor de lol met een aantal vrienden, dus mijn gekleurde schoenen zijn geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |