abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2002 @ 12:40:46 #1
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_5636385
Ik ben van plan nieuwe te gaan kopen. Nu ben ik aan het twijvelen welke te kopen. Ik wil graag goede stevige schoenen met een prijs van rond de 100 euro

Wat hebben jullie en hoe bevallen ze????

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_5636401
'k heb 'n paar schoenen die'k jaaaren geleden 'n keer gekocht heb voor 30 gulden ofzo bij de scapino...

gewoon om af-en-toe even een balletje te trappen.

En ze zijn daar goed genoeg voor.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5636443
Calcio Italia of de goedkope versie van de Mundo Copial van Adidas
pi_5636452
De copa Mundial van Adidas. In het leer natuurlijk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_5636466
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:46 schreef zjroentje het volgende:
De copa Mundial van Adidas. In het leer natuurlijk.
haha, die bedoel ik ja
pi_5636480
Van die Rivaldo-dingetjes: Mizuno. Gekocht in Spanje voor een spotprijsje. Geel, groen en wit zijn ze, zitten lekker en zijn voor zo af en toe hierachter op de velden voetballen heel geschikt.
pi_5636482
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:47 schreef CosmoKramer het volgende:

[..]

haha, die bedoel ik ja

Dacht al, wat zijn dat voor schoenen de Mundo Copial.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_5636486
van die adidas dingen..

ik maak me er nooit zo druk om welke voetbal schoenen ik koop..
voetballen kun je, ja of nee. Dat ligt niet aan je schoenen

Er
is
nochtans
H O O P
pi_5636503
Adidas Predator Mani XTRXSG. In het wit.

Zelfde als Raul Gonzalez van Real Madrid.

edit/

ff plaatje toegevoegd

You know what your going to do... so do it
pi_5636575
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:50 schreef jcartastic het volgende:
Adidas Predator Mani XTRXSG. In het wit.

Zelfde als Raul Gonzalez van Real Madrid.

[afbeelding]

edit/

ff plaatje toegevoegd

Die witte schoenen zijn de laatste tijd erg in. Bij ons heeft zelfs de keeper witte schoenen.
pi_5636587
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die witte schoenen zijn de laatste tijd erg in. Bij ons heeft zelfs de keeper witte schoenen.

Idd en misschien dat ik zelf ook nog wel die rode er bij koop. Vindt ik ook erg gaaf.
pi_5636626
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:56 schreef jcartastic het volgende:

[..]

Idd en misschien dat ik zelf ook nog wel die rode er bij koop. Vindt ik ook erg gaaf.

Eigenlijk zou iedere zichzelf respecterende voetballer gewoon op zwarte schoenen moeten voetballen.
pi_5636668
Adidas Precision II is oud model maar ze voetballen heerlijk
pi_5636702
ik voetbal NIET
PUG 205 rulezzzzzzz
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:07:06 #15
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_5636710
Ik vind die rode en witte adidas schoenen net klompen, ziet er flitsend uit, maar het voelt gewoon lomp aan!
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:11:32 #16
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_5636754
Replica Adidasjes van 60 Euro.

They'll do the job.

pi_5636808
IK heb Eve&Adam voetbalschoene
pi_5636809
2 jaar geleden een paar Nikes gekocht.....maar moet echt nieuwe hebben....ze zijn heel smal, dus als je brede voeten hebt dan zijn Nikes niet echt geschikt
pi_5636824
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:06 schreef PUGrulez het volgende:
ik reageer NIET
wat een opluchting zeg!
Er
is
nochtans
H O O P
pi_5637174
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:59 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Eigenlijk zou iedere zichzelf respecterende voetballer gewoon op zwarte schoenen moeten voetballen.

Helemaal mee eens, ik voetbal in een vriendenteam op z'n beetje het laagste niveau, als er bij de tegenstander iemand loopt op van die walgelijke gekleurde schoenen is hij de 1e die een schop krijgt.
Ik ga van de week ook effe nieuwe halen, het word waarschijnlijk Quick, waar Bosvelt ook op loopt.
  dinsdag 3 september 2002 @ 13:48:33 #21
23255 snickel
Merry Newyear
pi_5637228
Ik heb Puma King, ik weet niet precies hoe duur ze zijn, maar ze zijn iig wel goed (voor een beetje een smalle voet)
---Spelfouten zijn bewust niet gecorrigeerd. Dit voor mensen die het verbeteren hiervan tot levenstaak zien. ---
pi_5637272
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:44 schreef Luni het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik voetbal in een vriendenteam op z'n beetje het laagste niveau, als er bij de tegenstander iemand loopt op van die walgelijke gekleurde schoenen is hij de 1e die een schop krijgt.
Ik ga van de week ook effe nieuwe halen, het word waarschijnlijk Quick, waar Bosvelt ook op loopt.

Jij wil cker maar een wedstrijd in het seizoen spelen. Ik hoop voor je dat je met die houding een keer een flinke doodschop krijgt. Ik heb ook gekleurde schoenen. En ik vind het niks erg dat er mensen anders over denken. Dat mag, dat is goed.

Maar om dan meteen te zeggen "hij is de 1e die een schop krijgt". Dat is gewoon zielig. Hoop voor je dat je niet tegen mij hoeft te voetballen. Want als zo iemand een schop geeft met deze gedachte..... Bel dan maar vast het ziekenhuis want dan ben ik echt wel diegeen die je netjes in een duel over midden schopt. SUKKEL

pi_5637431
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:52 schreef jcartastic het volgende:

[..]

Jij wil cker maar een wedstrijd in het seizoen spelen. Ik hoop voor je dat je met die houding een keer een flinke doodschop krijgt. Ik heb ook gekleurde schoenen. En ik vind het niks erg dat er mensen anders over denken. Dat mag, dat is goed.

Maar om dan meteen te zeggen "hij is de 1e die een schop krijgt". Dat is gewoon zielig. Hoop voor je dat je niet tegen mij hoeft te voetballen. Want als zo iemand een schop geeft met deze gedachte..... Bel dan maar vast het ziekenhuis want dan ben ik echt wel diegeen die je netjes in een duel over midden schopt. SUKKEL

Hij is alleen niet de enige die er zo over denkt. Ik ken eerlijk gezegd geen enkele voetballer die de sterspeler met de witte schoenen geen rotschop zou verkopen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_5637455
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij is alleen niet de enige die er zo over denkt. Ik ken eerlijk gezegd geen enkele voetballer die de sterspeler met de witte schoenen geen rotschop zou verkopen...

Ik zeg ook niet dat niemand er zo over mag denken. Vindt het alleen een beetje raar. Iemand in een mooie dure Ferrari met een ander kleurtje dan jij dan ga je daar toch ook geen deuk in trappen of wel ????
pi_5637470
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Henk Vos is het ook nooit vergeven dat hij een keer op witte schoenen kwam opdraven

Maar ach, ik heb die dingen voor de lol. We voetballen toch maar 2/3 keer in de week voor de lol met een aantal vrienden, dus mijn gekleurde schoenen zijn geen probleem

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')