abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5629523
Ik zit met een probleempje. Het is als volgt:

M'n vriendin woont 90km van me vandaan en daarom zien we elkaar alleen maar in de weekenden. We zijn al 1,5 jaar erg gelukkig met elkaar, maar in de sex wil het nog steeds niet echt lukken.

Ze heeft heel erg veel moeite met klaarkomen, sterker nog, ze is nog nooit klaar gekomen. Ze speelt nooit met zichzelf en wil ook geen 'hulpmiddelen'. Ze houd het graag puur natuur. Ze wilt heel erg graag klaarkomen en misschien soms veel te graag, alleen het lukt haar niet.

Ik denk zelf dat het misschien komt omdat we geen 'regelmaat' hebben in de seks omdat het alleen maar in het weekend gebeurd. Heeft iemand dit al eens ervaren? En heeft iemand misschien een tip voor me?

Ik kan haar misschien overhalen om iets uit zo'n erotische gids te bestellen om haar makkelijker te laten klaarkomen, maar dan is nog de vraag of dat wel echt werkt.

Het werk van een Systeembeheerder bestaat uit 80% wachten...
  maandag 2 september 2002 @ 21:43:58 #2
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5629547
Als je je er juist op focust, lukt het in ieder geval niet.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_5629630
Zoals vermeld, het je erop focussen werkt alleen maar averechts...

en verder.... three words: use your tongue etc etc

pi_5629687
check eens op www.sexwoordenboek.nl staan handige tips in, die je vriendin misschien wel kan waarderen
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_5629694
/edit

Dubbelpost

/edit

[Dit bericht is gewijzigd door Disher op 02-09-2002 21:51]

"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  maandag 2 september 2002 @ 21:51:18 #6
13477 broodroosters
 Geen tefal, maar philips
pi_5629697
ooit eens gehad met mijn vriendin... maar sinds een jaartje geen probeem meer .
probeer 't eens op een andere plek (zoals in een tentje ofzo). Maar zorg ervoor dat ze 't iig warm heeft. De ene vrouw houdt van lang gevingerd worden vooraf (veel voorspel) de ander....'t is lastig maar je moet 't zoeken. Ze is iig niet de enige.
pi_5629706
quote:
Op maandag 02 september 2002 21:43 schreef MSXUser het volgende:
Als je je er juist op focust, lukt het in ieder geval niet.
Tja, hoe leg je dat iemand uit dat zoveel van dat soort verhalen van vriendinnen heeft gehoord en zo graag zelf eens wilt klaarkomen?
pi_5629712
Vind ze dit zelf ook een groot probleem??

o ja tip: beffen

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_5629716
Huh?! Als ze nooit met zichzelf 'speelt' weet ze toch niet wat ze lekker vindt?! En hoe moet JIJ dat dan weten?
  maandag 2 september 2002 @ 21:54:50 #10
8885 moralia
Grip op je zak
pi_5629758
Twaalfje heeft hier zeker een punt, ze moet er zelf ook wel wat voor "doen" natuurlijk! Oefening baart kunst.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_5629797
quote:
Op maandag 02 september 2002 21:52 schreef Twaalfje het volgende:
Huh?! Als ze nooit met zichzelf 'speelt' weet ze toch niet wat ze lekker vindt?! En hoe moet JIJ dat dan weten?
Na 1,5 jaar weet je wel wat je vriendin lekker vind. Ze geeft dat ook trouwens aan bij de seks. Beffen doe ik ook vaak bij haar, maar na drie kwartier m'n tong heen en weer heb ik het wel gehad. Ze vind het in ieder niet echt lekker om de hele tijd gebeft te worden bij haar clitoris.
pi_5629817
Ik vind het bijna schokkend om te horen dat ze zichzelf zo slecht kent en zelfs niet bevredigt.

Is haar geleerd dat het slecht of vies was ofzo?

Volgens mij is het verstandiger eerst te weten te komen waarom ze zichzelf niet vingert, omdat dat imo niet zo'n goed teken is.
Hoe kan ze jou nou vertellen wat lekker is als ze dat zelf niet eens weet?

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5629835
quote:
Op maandag 02 september 2002 21:54 schreef moralia het volgende:
Twaalfje heeft hier zeker een punt, ze moet er zelf ook wel wat voor "doen" natuurlijk! Oefening baart kunst.
Ze zegt dat ze het vies vind om aan haarzelf te komen, ik respecteer dat en dwing haar nergens toe. Maar misschien wel een goede tip. Daarover zal ik het eens met haar over hebben.
pi_5629899
quote:
Op maandag 02 september 2002 21:58 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het bijna schokkend om te horen dat ze zichzelf zo slecht kent en zelfs niet bevredigt.

Is haar geleerd dat het slecht of vies was ofzo?

Volgens mij is het verstandiger eerst te weten te komen waarom ze zichzelf niet vingert, omdat dat imo niet zo'n goed teken is.
Hoe kan ze jou nou vertellen wat lekker is als ze dat zelf niet eens weet?

Wij hebben natuurlijk het onderwerp 'seks' altijd kunnen bespreken met onze ouders, leraren of andere mensen die we konden vertrouwen. Zij heeft dat niet, haar ouders vinden haar daar te jong voor en de enige met wie ze over seks kan praten is met mij.
pi_5630034
Dat ze niet aan zichzelf komt is niet zo heel vreemd. Komt vaker voor, alleen wordt daar minder over gepraat. Veelal vind men dan het aan zichzelf komen helemaal niet opwindend.

Verder moet zij zich helemaal aan jou (kunnen) geven en zich daar dan ook volledig in laten rusten. ontspanning cq. innerlijke rust en orgasme als gevolg.

En wat jou betreft, probeer zoveel mogelijk dingen / plekken tegelijk te stimuleren en te doen. Alles tegelijk zeg maar...

Good luck !

People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_5630036
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:03 schreef renault19 het volgende:

[..]

Wij hebben natuurlijk het onderwerp 'seks' altijd kunnen bespreken met onze ouders, leraren of andere mensen die we konden vertrouwen. Zij heeft dat niet, haar ouders vinden haar daar te jong voor en de enige met wie ze over seks kan praten is met mij.

Hoe oud is ze dan??
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
  maandag 2 september 2002 @ 22:15:51 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_5630146
quote:
Op maandag 02 september 2002 21:43 schreef renault19 het volgende:

Ik denk zelf dat het misschien komt omdat we geen 'regelmaat' hebben in de seks omdat het alleen maar in het weekend gebeurd. Heeft iemand dit al eens ervaren? En heeft iemand misschien een tip voor me?

Elk weekend: da's een behoorlijk regelmaat hoor!

Ik zie niet in waarom het verkeerd zou zijn om niet met jezelf te spelen... Als ze dat niet nodig vindt...

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_5630168
http://www.animenfo.com/anime.php?id=630

gewoon die film kijken weet je hoe het moet

even zonder sig
pi_5630250
Ik denk dat het eerst belangrijk is om te weten of ze, wanneer ze zichzelf vingert, wel kan klaarkomen.

In dat geval moet ze toch kunnen aangeven hoe je haar tot een hoogtepunt kan brengen.

Verder doen die verplichte weekendjes er geen goed aan.
De druk wordt op deze manier steeds hoger. Ik denk dat je, als je de kans hebt, haar gewoon moet verrassen op een doordeweekse dag.

maandag 2 september 2002 @ 22:25:49 #20
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_5630351
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:16 schreef Biobakker het volgende:
http://www.animenfo.com/anime.php?id=630

gewoon die film kijken weet je hoe het moet

Kan hem niet downen....
pi_5630530
Ze is 19 jaar oud. Ik ben 20.
pi_5630557
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:25 schreef bigwig het volgende:

[..]

Kan hem niet downen....

nee duh tis een NFO zoek maar op kazaa naar f3 vind je m wel
even zonder sig
  maandag 2 september 2002 @ 22:37:35 #23
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5630626
quote:
Op maandag 02 september 2002 21:51 schreef renault19 het volgende:

Tja, hoe leg je dat iemand uit dat zoveel van dat soort verhalen van vriendinnen heeft gehoord en zo graag zelf eens wilt klaarkomen?

Dat is inderdaad heel erg moeilijk. Hoe goed jij dan ook je best doet, als zij zichzelf blijft vastklampen aan de gedachte 'ik moet', dan gebeurt het gewoon ook niet. Het zit echt bij haar tussen de oren. Ook het feit dat ze niet met zichzelf aan de gang durft te gaan omdat ze het vies vindt is ronduit raadselachtig. Probeer eens via omwegen uit te vinden waarom ze het vies vindt (niet direct confronteren). Indien zij haar lichaam leert respecteren, gaat het ook vanzelf, maar dat zal niet van de ene op de andere dag gaan. Doe het rustig, doe het tactisch en forceer niets.

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 02-09-2002 22:40]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  maandag 2 september 2002 @ 22:38:05 #24
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_5630639
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:34 schreef Biobakker het volgende:

[..]

nee duh tis een NFO zoek maar op kazaa naar f3 vind je m wel

HAAHAHHAhA, okee dan
pi_5630656
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:20 schreef spinloop het volgende:
Ik denk dat het eerst belangrijk is om te weten of ze, wanneer ze zichzelf vingert, wel kan klaarkomen.

In dat geval moet ze toch kunnen aangeven hoe je haar tot een hoogtepunt kan brengen.

Verder doen die verplichte weekendjes er geen goed aan.
De druk wordt op deze manier steeds hoger. Ik denk dat je, als je de kans hebt, haar gewoon moet verrassen op een doordeweekse dag.

Ik weet niet of dat nou zo belangrijk is, misschien om erachter te komen of ze zich op haar gemak voelt bij mij, maar dat zit wel goed. Misschien ligt het aan dat de seks bij ons meestal niet langer dan 30-45min duurt? Als ik al die wilde verhalen hoor van mensen die de hele nacht doorgaan...

Je laatste reactie lijkt mij een goed idee, ik zal haar eens verassen op een doordeweekse dag. Bedankt voor je tip!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')