M'n vriendin woont 90km van me vandaan en daarom zien we elkaar alleen maar in de weekenden. We zijn al 1,5 jaar erg gelukkig met elkaar, maar in de sex wil het nog steeds niet echt lukken.
Ze heeft heel erg veel moeite met klaarkomen, sterker nog, ze is nog nooit klaar gekomen. Ze speelt nooit met zichzelf en wil ook geen 'hulpmiddelen'. Ze houd het graag puur natuur. Ze wilt heel erg graag klaarkomen en misschien soms veel te graag, alleen het lukt haar niet.
Ik denk zelf dat het misschien komt omdat we geen 'regelmaat' hebben in de seks omdat het alleen maar in het weekend gebeurd. Heeft iemand dit al eens ervaren? En heeft iemand misschien een tip voor me?
Ik kan haar misschien overhalen om iets uit zo'n erotische gids te bestellen om haar makkelijker te laten klaarkomen, maar dan is nog de vraag of dat wel echt werkt.
en verder.... three words: use your tongue
etc etc
Dubbelpost
/edit
[Dit bericht is gewijzigd door Disher op 02-09-2002 21:51]
quote:Tja, hoe leg je dat iemand uit dat zoveel van dat soort verhalen van vriendinnen heeft gehoord en zo graag zelf eens wilt klaarkomen?
Op maandag 02 september 2002 21:43 schreef MSXUser het volgende:
Als je je er juist op focust, lukt het in ieder geval niet.
o ja tip: beffen
quote:Na 1,5 jaar weet je wel wat je vriendin lekker vind. Ze geeft dat ook trouwens aan bij de seks. Beffen doe ik ook vaak bij haar, maar na drie kwartier m'n tong heen en weer heb ik het wel gehad. Ze vind het in ieder niet echt lekker om de hele tijd gebeft te worden bij haar clitoris.
Op maandag 02 september 2002 21:52 schreef Twaalfje het volgende:
Huh?! Als ze nooit met zichzelf 'speelt' weet ze toch niet wat ze lekker vindt?! En hoe moet JIJ dat dan weten?
Is haar geleerd dat het slecht of vies was ofzo?
Volgens mij is het verstandiger eerst te weten te komen waarom ze zichzelf niet vingert, omdat dat imo niet zo'n goed teken is.
Hoe kan ze jou nou vertellen wat lekker is als ze dat zelf niet eens weet?
quote:Ze zegt dat ze het vies vind om aan haarzelf te komen, ik respecteer dat en dwing haar nergens toe. Maar misschien wel een goede tip. Daarover zal ik het eens met haar over hebben.
Op maandag 02 september 2002 21:54 schreef moralia het volgende:
Twaalfje heeft hier zeker een punt, ze moet er zelf ook wel wat voor "doen" natuurlijk! Oefening baart kunst.
quote:Wij hebben natuurlijk het onderwerp 'seks' altijd kunnen bespreken met onze ouders, leraren of andere mensen die we konden vertrouwen. Zij heeft dat niet, haar ouders vinden haar daar te jong voor en de enige met wie ze over seks kan praten is met mij.
Op maandag 02 september 2002 21:58 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het bijna schokkend om te horen dat ze zichzelf zo slecht kent en zelfs niet bevredigt.Is haar geleerd dat het slecht of vies was ofzo?
Volgens mij is het verstandiger eerst te weten te komen waarom ze zichzelf niet vingert, omdat dat imo niet zo'n goed teken is.
Hoe kan ze jou nou vertellen wat lekker is als ze dat zelf niet eens weet?
Verder moet zij zich helemaal aan jou (kunnen) geven en zich daar dan ook volledig in laten rusten. ontspanning cq. innerlijke rust en orgasme als gevolg.
En wat jou betreft, probeer zoveel mogelijk dingen / plekken tegelijk te stimuleren en te doen. Alles tegelijk zeg maar...
Good luck !
quote:Hoe oud is ze dan??
Op maandag 02 september 2002 22:03 schreef renault19 het volgende:[..]
Wij hebben natuurlijk het onderwerp 'seks' altijd kunnen bespreken met onze ouders, leraren of andere mensen die we konden vertrouwen. Zij heeft dat niet, haar ouders vinden haar daar te jong voor en de enige met wie ze over seks kan praten is met mij.
quote:Elk weekend: da's een behoorlijk regelmaat hoor!
Op maandag 02 september 2002 21:43 schreef renault19 het volgende:Ik denk zelf dat het misschien komt omdat we geen 'regelmaat' hebben in de seks omdat het alleen maar in het weekend gebeurd. Heeft iemand dit al eens ervaren? En heeft iemand misschien een tip voor me?
Ik zie niet in waarom het verkeerd zou zijn om niet met jezelf te spelen... Als ze dat niet nodig vindt...
In dat geval moet ze toch kunnen aangeven hoe je haar tot een hoogtepunt kan brengen.
Verder doen die verplichte weekendjes er geen goed aan.
De druk wordt op deze manier steeds hoger. Ik denk dat je, als je de kans hebt, haar gewoon moet verrassen op een doordeweekse dag.
quote:Kan hem niet downen....
Op maandag 02 september 2002 22:16 schreef Biobakker het volgende:
http://www.animenfo.com/anime.php?id=630gewoon die film kijken weet je hoe het moet
quote:nee duh tis een NFO zoek maar op kazaa naar f3 vind je m wel
Op maandag 02 september 2002 22:25 schreef bigwig het volgende:[..]
Kan hem niet downen....
quote:Dat is inderdaad heel erg moeilijk. Hoe goed jij dan ook je best doet, als zij zichzelf blijft vastklampen aan de gedachte 'ik moet', dan gebeurt het gewoon ook niet. Het zit echt bij haar tussen de oren. Ook het feit dat ze niet met zichzelf aan de gang durft te gaan omdat ze het vies vindt is ronduit raadselachtig. Probeer eens via omwegen uit te vinden waarom ze het vies vindt (niet direct confronteren). Indien zij haar lichaam leert respecteren, gaat het ook vanzelf, maar dat zal niet van de ene op de andere dag gaan. Doe het rustig, doe het tactisch en forceer niets.
Op maandag 02 september 2002 21:51 schreef renault19 het volgende:Tja, hoe leg je dat iemand uit dat zoveel van dat soort verhalen van vriendinnen heeft gehoord en zo graag zelf eens wilt klaarkomen?
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 02-09-2002 22:40]
quote:HAAHAHHAhA, okee dan
Op maandag 02 september 2002 22:34 schreef Biobakker het volgende:[..]
nee duh tis een NFO zoek maar op kazaa naar f3 vind je m wel
quote:Ik weet niet of dat nou zo belangrijk is, misschien om erachter te komen of ze zich op haar gemak voelt bij mij, maar dat zit wel goed. Misschien ligt het aan dat de seks bij ons meestal niet langer dan 30-45min duurt? Als ik al die wilde verhalen hoor van mensen die de hele nacht doorgaan...
Op maandag 02 september 2002 22:20 schreef spinloop het volgende:
Ik denk dat het eerst belangrijk is om te weten of ze, wanneer ze zichzelf vingert, wel kan klaarkomen.In dat geval moet ze toch kunnen aangeven hoe je haar tot een hoogtepunt kan brengen.
Verder doen die verplichte weekendjes er geen goed aan.
De druk wordt op deze manier steeds hoger. Ik denk dat je, als je de kans hebt, haar gewoon moet verrassen op een doordeweekse dag.
Je laatste reactie lijkt mij een goed idee, ik zal haar eens verassen op een doordeweekse dag. Bedankt voor je tip!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |