abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5625119
in navolging op De Gratis streams doen het nog!!!!

Ik zit met mediaspy van r.lans hier gewoon te kijken sinds vanmiddag 12.50 alleen breedband2 vloog er 30min geleden uit en daar heb ik nu ook geen beeld meer op.

ff offtopic

QT ik begrijp dat het modden nieuw voor je is en alle respect daarvoor, maar lees aub wel even mijn post goed door.

pi_5625225
ze zijn wel erg onstabiel (ze vallen uit -> nu bb1)...

Maar iemand een verklaring hier voor?

pi_5625271
Beste Stefan, ik heb je post goed doorgelezen. Heb zelfs de Spy aangezet om te kijken of er beeld is. Ik krijg tot nu toe geen verbinding. Niemand behalve jij lijkt gratis te kunnen kijken, vandaar het slotje
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  maandag 2 september 2002 @ 17:19:48 #4
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5625294
Ik krijg alleen maar het in vieren gedeeld beeld zonder geluid, dus ik weet niet welke url jij hebt
eurobilltracker.com
pi_5625310
quote:
Op maandag 02 september 2002 17:18 schreef Qt het volgende:
Beste Stefan, ik heb je post goed doorgelezen. Heb zelfs de Spy aangezet om te kijken of er beeld is. Ik krijg tot nu toe geen verbinding. Niemand behalve jij lijkt gratis te kunnen kijken, vandaar het slotje
nou dan ben ik de enige, maar ik denk, ik meld het ff.... reden voor een slotje dan ineens??? vind ik raar, maar ok, you're tha boss
  † In Memoriam † maandag 2 september 2002 @ 17:21:58 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5625326
quote:
Op maandag 02 september 2002 17:20 schreef StefanFM het volgende:
maar ok, you're tha boss
*kuch*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 2 september 2002 @ 17:23:23 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5625343
Toch maar ff een centraal topic zoeken ergens. Overigens natuurlijk mooi meegenomen dat je gratis kijkt. Nu wij nog.

Slotje.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')