Het 'newbie' onderschrift bij je naam kan je vervangen door een eigen tekst, door zelf een zinnetje in te vullen in je profiel. (staat bovenaan de webpage een link naar)
je kan nl. al meelezen sinds november ofzo, dus je weet hoe je moet reageren om een beetje in de smaak te vallen
maar het kan ook zijn dat je je net hebt geregistreerd en er nog weinig van af weet..
dus het ligt er maar aan hoe je je gedraagt hier.. en niet altijd meelopen, maar ook wel es een eigen mening (anders als alle anderen) hebben, dat ziet men graag
Greetz and have a nice time..
Jungle *your FOK-guide* Man
quote:
op 06-13-2000 om 09:23 PM schreef kwanten het volgende:
Ik las net een heel mooi topic over newbie's afzeiken. Alleen hoe kan ik "promoveren" tot iets anders? moet je dan elke dag een reactie plaatsen of zo lang lid zijn??
Ik zou het niet weten.
nope, je zou danny@fokzine.net even kunnen mailen wat de exacte regels zijn. Ik zou het niet weten. Welkom op Fok! trouwens.
quote:
op 06-14-2000 om 02:26 AM schreef beelzebub het volgende:Of je komt op auditie bij de ballotagecommissie en voert een aantal toelatingstests uit
En laat me raden: zowel jij als Linda zijn lid van de commissie?
Welkom kwanten!
(zoals ik met mijn 3122 posts)
[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 14 Juni 2000).]
quote:
op 06-14-2000 om 04:33 AM schreef Ulx het volgende:
nope, je zou danny@fokzine.net even kunnen mailen wat de exacte regels zijn. Ik zou het niet weten. Welkom op Fok! trouwens.
*kwijl*
quote:
op 06-14-2000 om 07:07 AM schreef Gaoxing het volgende:
En laat me raden: zowel jij als Linda zijn lid van de commissie?Welkom kwanten!
Dat heeft u helemaal goed, mijne Schoone Daeme.
BTW welkom kwanten.
quote:Heb je geen sociaal leven ofzo?
Op woensdag 14 juni 2000 10:42 schreef Knut het volgende:
30 posts maken.<BR>Het lijkt veel ik weet het maar voor je het weet ben je verslaafd en zit je ruim boven de 3000<P>(zoals ik met mijn 3122 posts)
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 09:29 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Heb je geen sociaal leven ofzo?
.
quote:
Op donderdag 15 juni 2000 15:34 schreef risk one het volgende:
Het is een proces waarover ik hier niet teveel wil zeggen. Alles wat ik kan zeggen is; Volle maan, 12 uur 's nachts, vondelpark. Neem een geit, een maagd en een paar schone sokken mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 04-02-2003 12:02]
quote:Vergelijk de userid's van jou & topicstarter eens, en kijk gelijk naar de datum.
Op dinsdag 4 februari 2003 12:02 schreef FlyingFox het volgende:
nooit...als het aan mij ligt
quote:goeje schop!!
Op dinsdag 4 februari 2003 09:29 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Heb je geen sociaal leven ofzo?
.
Ik zit trouwens ook nog steeds aan mn newbie status vast
quote:ben een uitzondering
Op dinsdag 4 februari 2003 12:04 schreef Slarioux het volgende:[..]
Vergelijk de userid's van jou & topicstarter eens, en kijk gelijk naar de datum.
Dan kom je al een heel eind.
verder gewoon beetje meelullen in verschillende threads op verschillende fora en t komt wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |