Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 2. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van zondag 1 september 2002.
Bo:"morgen rook ik niet"
vervolgens een discussie over wie welke aanstekers meegenomen heeft. Daarna wat ze morgen gaan eten
0.04 Laurens en Jeannette op de bank. Bo komt er bij zitten. Bo : Morgen ga ik een dag niet roken. Jij rookt ook veel. Laurens : Ik rook heel veel. Jeannette : Bo, ik ben gestopt zolang het duurt. Bo: Het zou helemaal niet verkeerd zijn een tijdje daar te zitten. Jeannette : Stel dat je naar die kant moet. Laurens : Dan ga ik. Jeannette : Zou je dat een probleem vinden ? Laurens : Vanuit deze kant lijkt het erg. Naarmate je daar langer zit wordt het leuker terug te komen. Bo : Je bent daar de hele dag aan het fitnessen. Hier eet je je vol. Hij zegt dat dat bij een confrontatie een voordeel is. De bewoners zijn duidelijk onder onvloed van alcohol. Jeannette lacht veel. Jeannette : Schat mag ik mijn aansteker ? Ik vind je lief. Seksen ? Laurens : Ik heb met Daniela de kaart bekeken. We gaan hele lekkere dingetjes eten. Toscaanse sushi, groenterolletjes met honingsaus uit Sydney, kalkoensalade met haricots (nederlands uitgesproken), kipsalade, falafel en stokbrood. Jeannette : En dat heeft Daantje bedacht ? Lauren : Ja, samen met mij. Jeannette : Zo.
0.14 Margriet zegt dat ze naar bed gaat. Jeannette : Mag ik nog een zoentje mama ? Jeannette krijgt haar zoentje. Eén van de mannen ook. Ik zie niet wie want het beeld staat stil. Margriet wil de andere man geen zoentje geven. Jeannette : Doe het dan, dan ben je er overheen. Welterusten. Ik heb het helemaal niet zo warm, ja, ik heb een rooie kop, maarre. Ik denk dat ik vanavond gewoon maar weer hier bivakkeer. Laurens (?) : Kan je dat ? Jeannette : Ja. Bo : Ik ben echt vier kilo aangekomen. Jeannette : Dat valt wel mee joh. Bo : Ja, het zal wel. Jeannette : Ik snap niet dat iedereen het zo heet heeft hoor. Bo : Als je rustig op je nest gaat liggen en je denkt niet dat het warm is, je denkt alleen maar aan een zwart gat. Ik drink weinig water, maar twee liter per dag. Jeannette : Ik snap niet dat die mensen de hele nacht rondjes blijven lopen om het huis heen (ik denk dat ze het over de bewaking heeft). Ik ga straks weer een wedstrijdje doen met een camera.
0.23 Stream naar Laurens die is gaan douchen. Even later gaat de stream naar Jeannette die haar bed opmaakt op de bank. Ook Bo is vertrokken. Nu staat de stream op de lege bank.
Stefan, Jeanette en Bo zitten binnen op de bank. Ze praten over het eetgedrag van Jeanette. jeanette vind het niet leuk dat andere commentaar hebben over haar eetgedrag.
Stefan: Over Bo zitten te zeiken over zijn buik. Vind hij ook helemaal niet erg.
Jeanette: Maar ik vind het toevallig wel heel erg. En de eerst volgende die er een grapje over maakt, die krijg me, nou van achter naar voren, want ik wordt er schijtziek van. Vraag het gewoon normaal, simpel. Je moet geen ongemeende, of geen grapjes maken met mij met een steek onder water. Dat moet je bij mij niet in je hoofd halen.
St: dat is geen steek onder water.
Jet: Zal best. en jullie kunnen dat......
St: Als hij begint over het scheerapparaat van haar. (doet scheerapparaat na)
Jet: Ja prima
St: dat zeg hij niet 1 keer, maar 4 keer.Ja voor jou is het prima, zij lacht net zo hard mee. zij heeft zoiets van joh dat is leuk. Maar maakt niet uit.
Jet: Ja maar ik wil toch niet zeiken.
St: jij trekt je veel te veel dingen aan.
Jet: Nee we zitten godverdomme smorgens zitten we te eten aan het ontbijt!En dan is het al weer wat eten we vanavond? Jeanette lust je dit wel? Jeanette lus je dat wel? Ik zegt het tegen Laurens, kook maar gewoon wat jullie willen. als ik het niet lust dan eet ik wel wat anders.Maar ik heb er gewoon geen zin in daar iets over te horen! en je ken bij mij best een grapje maken, maar je gaat bij mij niet nu al 4 dagen zeiken over mijn eetlust.
St: Niemand zit te zeiken over jou eetlust.
Jet: Jawel. En daar heb ik het gewoon mee gehad.
St: Niemand zit te zeiken over jou eetlust.Iedereen vraagt gewoon netjes aan iedereen wat die eet. Mustapha bijvoorbeeld ook. wordt ook gevraagd wat hij wilt eten. Mustapha zegt ik wil graag pizza eten vanavond. eten we pizza. En we eten pizza. En er is niks aan de hand. En niemand zit te zeiken over zijn eetlust. Want hij heeft precies hetzelfde als jij. Hij eet sommige dingen ook niet op.
Jet: maar waarom wordt het dan niet aan hem gevraagd?
St: Niemand reageerd daarop.
Jet:Voor de duizendste keer?
St: nee omdat hij er niet zo op reageerd als jij.
Jet: DAG!Je gaat mij geen schuldgevoel aanpraten kerel.Ga fietsen!
St: we vragen aan jou wta wil je eten, Laurens komt er tussen en die zegt, ik ga vanavond zelf koken.
Jet: Het gaat de manier op hoe je het zegt.Daar gaat het mij om.
St: Jij bepaald net als iedereen in dit huis wat jij wilt. Klaar.
Jet: Nee dat bepaal ik absoluut niet.
St: Iedereen in dit huis bepaald iets voor zichzelf en iedereen heeft zijn eigen stem en zijn eigen mening. En iedereen respecteerd ook die mening. gewoon Klaar! dat van vanavond was een geintje, het spijt ons, en wat ik nu ga doen, we accepteren elkaar.
Jet: het gaat me niet alleen om jou, het gaat me om alles. Ik wil gewoon niet meer dat gezeur over mijn eten hebben, Klaar!
St: Dat krijg je ook niet meer van mij.
Jet: Nee dat wil ik van niemand meer hebben.Ze kunnen het vragen, ze kunnen gewoon koken.
Bo: je zegt net ze kunnen het vragen, maar als wij na het eten gaan zeggen
Jet: maar Bo lieve schat niet iedere keer. En niet iedere keer in het kookboek kijken van lust je dit wel, lust je dat wel? ik zil niet een soort stoorzender zijn in jullie leven.
St: Je bent geen stoorzender.
Jet: Maar zo voelt het bij mij wel!Want iedereen loopt iedere keer te zeuren!
St: Maar dit soort dingen moet je je dus niet gaan aantrekken, want die battle straks, die worden veel en veel zwaarder.Op het moment dat je je nu al iets gaat aantrekken, st er boven.
Jet: Nee want dat is mijn grens. Ik geef me grens aan, hoe onredelijk die soms voor een ander ook is.
St: Hij is niet onredelijk.
Jet: Hoe onbegrijbaar. Jawel.
St: Hij is helemaal niet onredelijk. Hij is echt niet onredelijk. Maar je geeft wel duidelijk je grens aan!
Jet: Ja!
St: daarom zeg ik ook....
Jet: En dat blijf ik ook doen.
St: ik ben er klaar mee.Voor mij ik zal het nooit meer zeggen. ene fout.En als ik de volgende keer aan jou vraag wat wil je eten, dat meen in dan oprecht omdat ik wil dat je 's avonds wel eet.want de volgende dag wil ik wel dat je de triatlon loopt te hollen, en dat je niet op een gegeven moment na 75 minuten zeg , sorry ik kan niet meer want ik heb gister niks gegeten.
Jet: ow nee ik zorg wel goed voor me zelf.
St: OK.
Bo: Dat is het belangrijkste.
Jet: Ja
St: Voor mij gaat het hierom Teamspirit.Dat is mijn doel.
Jet: Nou dat kun je vergeten hier.Geloof mij dat kun je vergeten.
St: Nee
Jet: Maar waarom, wat zo jij doen jij krijgt straks een dilemma of een confrontatie, met iets voor jezelf en iets met de groep. Stel goh als je dit en dat doen, maar je verziekt dat, dan ga je met al je bewoners naar de bunker?wat doe jij dan? Is dat dan nog steeds teamspirit?
St: Dan ga ik daarheen.
Jet: Met z'n allen he?
St: met ze allen?
Jet:Ja jij moet kiezen voor je eentje
St: dan ga ik met z'n allen daarheen.
Jet: Met ze allen daarheen???????
St: Stel je voor, als ik een 6 gooi op een gegeven moment, maar ik had een 5 moeten gooien, en ik moet dan 4 mensen meenemen naar dat hok.
Bo: Of in je eenjte hier komen te zitten
St:Dan gaan er 4a 5 mensen mee naar dat andere hok.Waarom? Als jij op een geven moment 2 weken verder bent.
St: dan red jij het niet meer in je eentje lieve schat.
Bo: nee
St: dan sta je hier leuk te springen en te huppelen, maar je red het niet want je bent een lonelygirl in dit hele huis. Je wordt compleet genegeerd door iedereen. dan red je dat niet in je eentje. No way!je gaat het echt niet in je eenjte daar reden hoor!Als jij op een gegeven moment 's avond zegt: ja wat nu?
Jet:Wie ikke Daar niet in me eentje? (wijst naar bunker)
St: Nee in je eenjt binnen een groep. Dat red je niet. Waarom? Omdat je op een gegeven moment. in je eentje een week volhouden kan ik ook, en 2 weken volhouden ook. Maar in je eentje een paar maanden opsluiten? Binnen een groep die de hele tijd zegt, we hebben zo'n lol en jij denkt op een gegeven moment, fuck, tering, fuck de rest, red jij niet.En nog maals no hard feelings richting jou. want we zitten net zo goed andere mensen uit te testen.
Jet: Nou ik ben gewoon straks, ik heb nog wel eens mijn twijfels over de mensen hiernamelijk
.
Bron: http://tv.clubs.nl/reality
quote:....en bekijkt zichzelf in de spiegel.
Op maandag 02 september 2002 00:28 schreef Magics het volgende:
Nu Bo naakt in de douche, dat ziet er iets minder fraai uit.
Hij poetst kundig zijn tanden.
Stream 3
0.41 Op deze stream is te zien dat Jeannette een appel zit te eten terwijl ze leest.
Streams 5 en 6
0.42 In de slaapkamer. Met name Margriet en Bo zijn aan het woord. Het gaat nergens over. De bewoners zijn melig.
quote:Dit is de betreffende stream:
Op maandag 02 september 2002 00:53 schreef karn het volgende:
Is that Mustapha outside on the matrass???
quote:Echt slapen is het nog niet, het object beweegt regelmatig.
Op maandag 02 september 2002 01:18 schreef Bus watcher het volgende:
Sinds 1.09 is het stil in de slaapkamer. Jeannette is op geen van de streams te zien. Ik vermoed dat het Daniela is die buiten ligt.
Ik wilde toch nog even een laatste verslag schrijven nu de streams nog echt geheel gratis zijn
Wonderbaarlijk eigenlijk, want het snurken gaat continu door. Dat zou ik dus echt erger vinden dan honger lijden in arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |