Foppe de Haan heeft de afgelopen jaren veel betekend voor Heerenveen. Maar ooit zal er een tijd komen dat de wegen van De Haan en Heerenveen zich zullen scheiden.
Vaak is het zo dat als mensen lang op een zelfde plek zitten dat zij "vastroesten" en dit heeft invloed op de prestaties.
Daarom opper ik deze stelling ook niet bij elke trainer/club.
Dus als Heerenveen hogerop wil zullen zij van Foppe de Haan afmoeten.
Mocht Heerenveen beslissen om De Haan als hoofdtrainer te ontslaan dan zal dat zeker niet op basis van 3 wedstrijden gebeuren. Heerenveen is een club die zeker niet over 1 nacht ijs gaat...
Zodat Wim Suurbier hoofdcoach kan worden
quote:Volledig mee eens.. Sowieso vind ik dergelijke stellingen aan het begin van het seizoen veel te vroeg. Geef hem eerst amar eens de kans met zijn team terug te komen.
Op zondag 1 september 2002 17:57 schreef detulp050 het volgende:
Niet mee eens, hij weet de groep altijd goed te motiveren
<ik denk dat de beperkingen vooral in de groep liggen ,niet bij de trainer>
quote:In uitwedstrijden komt Heerenveen altijd erg gemotiveerd over ja.
Op zondag 1 september 2002 17:57 schreef detulp050 het volgende:
Niet mee eens, hij weet de groep altijd goed te motiveren
<ik denk dat de beperkingen vooral in de groep liggen ,niet bij de trainer>
Foppe is een hardstikke goeie trainer
Alle geluiden dat foppe op moet rotten komen uit het westen
Jullie kunnen zeuren wat jullie willen, Foppe blijft
quote:Ik kom uit het oosten
Op zaterdag 21 september 2002 23:02 schreef Fulton het volgende:
wat een onzin allemaalFoppe is een hardstikke goeie trainer
Alle geluiden dat foppe op moet rotten komen uit het westen
Jullie kunnen zeuren wat jullie willen, Foppe blijft
quote:
Op zondag 22 september 2002 13:09 schreef Krankjorem het volgende:
Zolang Foppe's aanblijven een garantie is voor de slechte klassering van H'veen, mag hij van mij trainer blijven.
quote:Yep.
Op zondag 22 september 2002 14:14 schreef superjoden het volgende:
De resultaten van Heerenveen zeggen momenteel meer over de spelers dan over Foppe.
Foppe moet dan ook gewoon blijven,maar ik denk dat ze dat in Friesland zelf ook wel door hebben.De media e.d. maken zich drukker over de klassering van Heerenveen dan Heerenveen zelf.....
Ik vind het wel jammer, ik ben zelf Ajacied (oh ja joh?) maar H'veen is wel sympathiek als club en moet wel lekker in de subtop kunnen blijven hangen.
quote:Inderdaad, ik vond het raar om te zien hoe Foppe niet eens uit zijn woorden kwam tegenover een journalist na afloop van de wedstrijd.
Op zaterdag 21 september 2002 20:20 schreef Duiveltja het volgende:
Het is trouwens wel leuk (en triest) hoe Foppe zijn positie in de pers probeerd te verdedigen.
quote:Nee, maar een frisse wind door de club kan wonderen doen!
Op maandag 23 september 2002 11:51 schreef HeatWave het volgende:
tja, elke andere trainer had er allang uitgelegen. Ik denk ook niet dat ze Foppe moeten en zullen ontslaan, maar het moet nu heel snel beter gaan. Niemand is onvervangbaar...
Na Jan Wouters stonk de ArenA nog steeds. Co Adriaanse kon de mestlucht ook niet klaren. Pas bij Koeman ging het beter.
1997 - 1998 Morten Olsen. Halverwege seizoen op non-actief gesteld, na enige teleurstellende resultaten
1998 - 2000 Jan Wouters. Op non-acief gesteld op dinsdag 21 maart. Zijn taken werden tot het eind van het seizoen waargenomen door Hans Westerhof, tevens directeur opleidingen.
2000 - 2001 Co Adriaanse Op 29 november 2001 ontslagen.
2001- Ronald Koeman. Halverwege het seizoen 2001-2002, op 3 december 2001, aangesteld als hoofdtrainer.
Foppe blijft lekker zitten
quote:ja dan heb je het hier ook over ajakkes!
Op zaterdag 28 september 2002 00:30 schreef Beetle het volgende:
Noem eens een voorbeeld....Na Jan Wouters stonk de ArenA nog steeds. Co Adriaanse kon de mestlucht ook niet klaren. Pas bij Koeman ging het beter.
1997 - 1998 Morten Olsen. Halverwege seizoen op non-actief gesteld, na enige teleurstellende resultaten
1998 - 2000 Jan Wouters. Op non-acief gesteld op dinsdag 21 maart. Zijn taken werden tot het eind van het seizoen waargenomen door Hans Westerhof, tevens directeur opleidingen.
2000 - 2001 Co Adriaanse Op 29 november 2001 ontslagen.
2001- Ronald Koeman. Halverwege het seizoen 2001-2002, op 3 december 2001, aangesteld als hoofdtrainer.
Foppe blijft lekker zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |