abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2002 @ 17:54:41 #1
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5609860
Zo dat lijkt mij wel een leuke stelling met de slechte seizoensstart van Heerenveen in het achterhoofd

Foppe de Haan heeft de afgelopen jaren veel betekend voor Heerenveen. Maar ooit zal er een tijd komen dat de wegen van De Haan en Heerenveen zich zullen scheiden.

Vaak is het zo dat als mensen lang op een zelfde plek zitten dat zij "vastroesten" en dit heeft invloed op de prestaties.

Daarom opper ik deze stelling ook niet bij elke trainer/club.

Dus als Heerenveen hogerop wil zullen zij van Foppe de Haan afmoeten.

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_5609892
Niet mee eens, hij weet de groep altijd goed te motiveren
<ik denk dat de beperkingen vooral in de groep liggen ,niet bij de trainer>
pi_5609935
Ik denk dat Foppe en Heereveen voor altijd aan elkaar verbonden zullen blijven. Ik bedoel niet dat hij daar altijd trainer zal blijven maar voor hem is er altijd wel een functie binnen de club beschikbaar.

Mocht Heerenveen beslissen om De Haan als hoofdtrainer te ontslaan dan zal dat zeker niet op basis van 3 wedstrijden gebeuren. Heerenveen is een club die zeker niet over 1 nacht ijs gaat...

Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
pi_5609970
het gaat gewoon nooit zo goed in seizoenen wanneer we europees spelen
het gaat een beetje slecht nu ja, maar das foppe z'n schuld niet helemaal
zijn ook allemaal spelers weg enzo
pi_5609979
Ik denk dat Foppe idd beter TD of hoofd opleidingen kan worden.

Zodat Wim Suurbier hoofdcoach kan worden

You only live once
pi_5876247
Mee eens, en ik denk ook wel dat Riemer vd Velde het eens is met deze stelling.
Heb het idee dat Riemer op zoek is om op een nette manier van Foppe af te komen. Hem wegpromoveren bijvoorbeeld.
Foppe maakt het elftal niet meer beter, twee seizoenen terug had Heerenveen al een andere trainer moeten halen. Het is toch niet normaal dat je thuis de topclubs dolt, en dat je uit geen deuk in een pakkie boter trapt.
Het is ook wel tekenend hoe Foppe Wim Suurbier behandeld, hij ziet hem als een concurrent en houdt hem overal buiten op kinderachtige wijze.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_5883016
quote:
Op zondag 1 september 2002 17:57 schreef detulp050 het volgende:
Volledig mee eens.. Sowieso vind ik dergelijke stellingen aan het begin van het seizoen veel te vroeg. Geef hem eerst amar eens de kans met zijn team terug te komen.
Hatsjoe!
pi_5883051
quote:
Op zondag 1 september 2002 17:57 schreef detulp050 het volgende:
In uitwedstrijden komt Heerenveen altijd erg gemotiveerd over ja.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_5895428
Volledig mee eens hij is zowiezo al overschat als trainer
pi_5907568
ja weg als trainer moet ie en hij wordt maar iets van technisch directeur ofzow
fok
pi_5911085
De magie is gewoon echt op! Aan alles komt een eind...
Why must I deal with this bullshit?! Every fucking day!
pi_5911216
Het is trouwens wel leuk (en triest) hoe Foppe zijn positie in de pers probeerd te verdedigen.
  zaterdag 21 september 2002 @ 20:30:21 #13
30919 mitt
Michael Corleone
pi_5911348
Wie moet hem dan opvolgen..ik vind Suurbier niet echt een trainer voor Heereveen..Foppe zal der niet snel uitvliegen..ook niet als ze een jaartje 10e ofzo worden..bouwen naar volgend seizoen dan maar weer
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_5912548
wat een onzin allemaal

Foppe is een hardstikke goeie trainer
Alle geluiden dat foppe op moet rotten komen uit het westen
Jullie kunnen zeuren wat jullie willen, Foppe blijft

zondag 22 september 2002 @ 10:59:51 #15
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5915849
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:02 schreef Fulton het volgende:
wat een onzin allemaal

Foppe is een hardstikke goeie trainer
Alle geluiden dat foppe op moet rotten komen uit het westen
Jullie kunnen zeuren wat jullie willen, Foppe blijft

Ik kom uit het oosten
pi_5916771
Zolang Foppe's aanblijven een garantie is voor de slechte klassering van H'veen, mag hij van mij trainer blijven.
StraightOuttaGrunn
  zondag 22 september 2002 @ 14:08:08 #17
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5917454
quote:
Op zondag 22 september 2002 13:09 schreef Krankjorem het volgende:
Zolang Foppe's aanblijven een garantie is voor de slechte klassering van H'veen, mag hij van mij trainer blijven.
pi_5917514
De resultaten van Heerenveen zeggen momenteel meer over de spelers dan over Foppe.
Foppe moet dan ook gewoon blijven,maar ik denk dat ze dat in Friesland zelf ook wel door hebben.De media e.d. maken zich drukker over de klassering van Heerenveen dan Heerenveen zelf.....
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zondag 22 september 2002 @ 14:45:26 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_5917930
quote:
Op zondag 22 september 2002 14:14 schreef superjoden het volgende:
De resultaten van Heerenveen zeggen momenteel meer over de spelers dan over Foppe.
Foppe moet dan ook gewoon blijven,maar ik denk dat ze dat in Friesland zelf ook wel door hebben.De media e.d. maken zich drukker over de klassering van Heerenveen dan Heerenveen zelf.....
Yep.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_5930331
De sportpers heeft weer een nieuw speeltje
3 wedstrijden verliezen (ja wel van flutclubs maar ja) moet kunnen en is zeker geen reden om iemand na meer dan 15 jaar aan de kant te zetten.
pi_5930766
tja, elke andere trainer had er allang uitgelegen. Ik denk ook niet dat ze Foppe moeten en zullen ontslaan, maar het moet nu heel snel beter gaan. Niemand is onvervangbaar...

Ik vind het wel jammer, ik ben zelf Ajacied (oh ja joh?) maar H'veen is wel sympathiek als club en moet wel lekker in de subtop kunnen blijven hangen.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 23 september 2002 @ 11:58:21 #22
30732 -F-
He's here He's there
pi_5930864
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 20:20 schreef Duiveltja het volgende:
Het is trouwens wel leuk (en triest) hoe Foppe zijn positie in de pers probeerd te verdedigen.
Inderdaad, ik vond het raar om te zien hoe Foppe niet eens uit zijn woorden kwam tegenover een journalist na afloop van de wedstrijd.
He's fuckin everywhere
pi_6004808
quote:
Op maandag 23 september 2002 11:51 schreef HeatWave het volgende:
tja, elke andere trainer had er allang uitgelegen. Ik denk ook niet dat ze Foppe moeten en zullen ontslaan, maar het moet nu heel snel beter gaan. Niemand is onvervangbaar...
Nee, maar een frisse wind door de club kan wonderen doen!
  zaterdag 28 september 2002 @ 00:30:55 #24
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_6008782
Noem eens een voorbeeld....

Na Jan Wouters stonk de ArenA nog steeds. Co Adriaanse kon de mestlucht ook niet klaren. Pas bij Koeman ging het beter.

1997 - 1998 Morten Olsen. Halverwege seizoen op non-actief gesteld, na enige teleurstellende resultaten

1998 - 2000 Jan Wouters. Op non-acief gesteld op dinsdag 21 maart. Zijn taken werden tot het eind van het seizoen waargenomen door Hans Westerhof, tevens directeur opleidingen.

2000 - 2001 Co Adriaanse Op 29 november 2001 ontslagen.

2001- Ronald Koeman. Halverwege het seizoen 2001-2002, op 3 december 2001, aangesteld als hoofdtrainer.

Foppe blijft lekker zitten

pi_6012054
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 00:30 schreef Beetle het volgende:
Noem eens een voorbeeld....

Na Jan Wouters stonk de ArenA nog steeds. Co Adriaanse kon de mestlucht ook niet klaren. Pas bij Koeman ging het beter.

1997 - 1998 Morten Olsen. Halverwege seizoen op non-actief gesteld, na enige teleurstellende resultaten

1998 - 2000 Jan Wouters. Op non-acief gesteld op dinsdag 21 maart. Zijn taken werden tot het eind van het seizoen waargenomen door Hans Westerhof, tevens directeur opleidingen.

2000 - 2001 Co Adriaanse Op 29 november 2001 ontslagen.

2001- Ronald Koeman. Halverwege het seizoen 2001-2002, op 3 december 2001, aangesteld als hoofdtrainer.

Foppe blijft lekker zitten

ja dan heb je het hier ook over ajakkes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')