ow, ja.. btw (by the way) dat opscheppen van je he.. ookal zou het waar zijn ( ) moet dat nou echt? is het goed voor je zelfbeeld om rijke ouders te hebben? toegegeven, het kan makkeljik zijn, maarja, om nou helemaal trots te zijn dat je ouders jou financiėren.. nee, niet echt makker.
maarja ieder zijn eigen ding denk ik
quote:zeg gast: ik zou als ik jou was ff heeeeel snel dat topicje lezen over die fiets. daarin schrijf ik dat ik JUIST een pleuris hekel heb aan mensen die alles maar krijgen! ik werk voor m'n geld...
Op dinsdag 03 september 2002 16:02 schreef jogy het volgende:
well, vind het wel leuk om dit allemaal te lezen enzo, maar... in godensnaam.. HBO peeps moeten toch wel een btje kunnen lezen met wat improvisatietalent??? maw als iemand zegt "ik ben zo blei met jou" () moet je toch wel genoeg IQ puntjes in je kop hebben (niet letterlijk :p ) om te begrijpen dat ie "blij" bedoelt. is dat niet het geval, tja.. dan is jou nivo/niveau toch echt een tikkeltje te laag.
ow, ja.. btw (by the way) dat opscheppen van je he.. ookal zou het waar zijn (
) moet dat nou echt? is het goed voor je zelfbeeld om rijke ouders te hebben? toegegeven, het kan makkeljik zijn, maarja, om nou helemaal trots te zijn dat je ouders jou financiėren.. nee, niet echt makker.
maarja ieder zijn eigen ding denk ik
verder heb ik improvisatievermogen alleen word ik er zoooooooo moe van dat er van die gigantisch domme spelfouten worden gemaakt. kan er geen spellingchecker op het fok forum gaan rondlopen ofzo??? dat die gast na 3 keer gebant wordt als hij weer eens een spelfout maakt?
quote:Gebant wordt?? Wat te denken van gebanD wordt...
Op dinsdag 03 september 2002 17:10 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
zeg gast: ik zou als ik jou was ff heeeeel snel dat topicje lezen over die fiets. daarin schrijf ik dat ik JUIST een pleuris hekel heb aan mensen die alles maar krijgen! ik werk voor m'n geld...
verder heb ik improvisatievermogen alleen word ik er zoooooooo moe van dat er van die gigantisch domme spelfouten worden gemaakt. kan er geen spellingchecker op het fok forum gaan rondlopen ofzo??? dat die gast na 3 keer gebant wordt als hij weer eens een spelfout maakt?
Dat was 1 keer Puke... nog twee van zulke fouten en je ligt eraf (en nu zie ik het niet gebruiken van hoofdletters aan het begin van elke zin maar even door de vingers).
quote:gebant, gebanned of geband wat is het verschil
zeg gast: ik zou als ik jou was ff heeeeel snel dat topicje lezen over die fiets. daarin schrijf ik dat ik JUIST een pleuris hekel heb aan mensen die alles maar krijgen! ik werk voor m'n geld...
maar M_P ik ga niet al jou topics lezen om te checken hoe jij in elkaar steekt en wat je allemaal wel of niet gezegd zou hebben, srry heb wel wat beters te doen. veranderen kan je die mensen toch niet
en als je er echt moe van word heb je altijd dit nog
mischien hebben ze ook wel een forum tolk voor je, als je weer een keertje "zoooooooo moe" wordt
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 03-09-2002 17:42]
quote:Maak daar maar van dat hij geband wordt. Ik weet namelijk ook niet wat de volgende vetgedrukte woorden betekenen. (De schuingedrukte woorden heb ik maar even door de vingers gezien)
Op dinsdag 03 september 2002 17:15 schreef ElisaB het volgende:[..]
Gebant wordt?? Wat te denken van gebanD wordt...
Dat was 1 keer Puke... nog twee van zulke fouten en je ligt eraf (en nu zie ik het niet gebruiken van hoofdletters aan het begin van elke zin maar even door de vingers).
quote:Wat heb ik er een hekel aan als mensen, die aanmerkingen op andermans spelfouten maken, spelfouten maken.
zeg gast: ik zou als ik jou was ff heeeeel snel dat topicje ?? lezen over die fiets. daarin schrijf ik dat ik JUIST een pleuris hekel heb aan mensen die alles maar krijgen! ik werk voor m'n geld...
quote:Ik heb niet alle reactie's doorgelezen, dus misschien is het al wel verteld:
Op zondag 01 september 2002 12:24 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
moderne spelling misschien?
Ik typ bij www.vandale.nl het woord "nivo" in. Vandale's reactie hierop:
Helaas levert het door u gezochte woord geen resultaat op.
Niveau is de moderne spelling. Hehe.. over nivo gesproken!
quote:mijn klonenscanner maakt overuren
Op dinsdag 03 september 2002 15:05 schreef Sitethief het volgende:
ik vind dat kikkerlikker zonder typvauten saai is , zo herken je hem meteen
quote:Ach ja...
Op dinsdag 03 september 2002 17:48 schreef MrWilliams het volgende:Wat heb ik er een hekel aan als mensen, die aanmerkingen op andermans spelfouten maken, spelfouten maken.
![]()
![]()
![]()
Anyway; met het niveau van de mede-Fokkers valt het nog wel mee... vind ik!
Elisa
quote:Ja, alleen niet Mister_Puke vind ik af en toe wat minder hoor
Op dinsdag 03 september 2002 19:17 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ach ja...
Grinzzzzzzz....Anyway; met het niveau van de mede-Fokkers valt het nog wel mee... vind ik!
Elisa
MrW
Ik heb het nu even vanuit jouw positie bekeken, maar ik wil toch een kleine poging ondernemen om je uit te leggen hoe het echt zit. Je bent namelijk helemaal niks meer dan een 'omhooggevallen' HBO-studentje dat nog maar net om de hoek komt kijken in de echte wereld en dat zich veel beter voelt dan anderen. Aan een aantal mensen die lager opgeleid zijn en daardoor in jouw ogen minder zijn zou jij een voorbeeld moeten nemen. Ik denk dat je moet proberen mensen niet te beoordelen op de opleiding die ze genoten hebben of de spelfouten die ze maken, maar op het niveau dat ze werkelijk hebben. Met dat niveau bedoel ik dus ook de mate van volwassenheid. Als ik je topics doorlees is die ver te zoeken en kan ik niet anders concluderen dan dat je erg kinderachtig bent voor je leeftijd. Daar is op zich niks mis mee hoor, maar ga aub anderen niet naar beneden halen en laat iedereen in zn eigen waarde. Je moet heel erg oppassen met het beoordelen van mensen. Ik stond vroeger ook redelijk snel met mn oordeel klaar over mensen. Maar je zult er nog achter komen dat die laag opgeleide sukkels waar jij zo op neerkijkt in sommige situaties opeens hele andere mensen blijken te zijn waar jij niet tegenop kunt met je HBO-diplomaatje.
Je zult je nu wel afvragen wat ik dan wel niet doe. Nou ik ben dus zelf niets meer dan een derdejaars HBO-student en ik voel me niks beter dan iemand met een lagere opleiding. Ik ken genoeg mensen met een lagere opleiding die een niveau hebben dat jij nooit van je leven zult bereiken en waar ik zelf een voorbeeld aan neem.
Oh ja doe me een plezier en ga aub niet de spelfouten uit mijn topic quoten (die zitten er ongetwijfeld in) omdat je geen zinnig antwoord weet. Reageer inhoudelijk of reageer niet!
quote:Dit meen je toch niet serieus he?
quote:Ja, vind ik ook. Voordeel: de rest steekt er zo lekker positief bij af :-)
Op dinsdag 03 september 2002 20:19 schreef MrWilliams het volgende:[..]
Ja, alleen niet Mister_Puke vind ik af en toe wat minder hoor
MrW
quote:Mja heel schique van je kerel maar je zei net zelf dat je niet te snel over mensen moet oordelen en nu doe je het zelf, je kent die hele mister puke niet
Ik ken genoeg mensen met een lagere opleiding die een niveau hebben dat jij nooit van je leven zult bereiken en waar ik zelf een voorbeeld aan neem.
quote:Als ik spellingchecker was geweest, dan had je nu een ban voor een week gekregen vanwege meerdere spel-, stijl- en interpunctiefouten in één post.
zeg gast: ik zou, als ik jou was, ff heeeeel snel dat topicje lezen over die fiets. daarin schrijf ik dat ik JUIST een pleuris hekel heb aan mensen die alles maar krijgen! ik werk voor m'n geld...
WDV
Zal ik jullie als 16jarige eens een goede raad geven?
Negeer die dombo, dit is precies wta ie wil. Hij zit jullie te neppen en jullie trappen erin.
Over trappen gesproken, je kan hem er natuurlijk ook uit fok! trappen OF een apart Mr_Puke forum maken waar alleen Mr_Puke kan posten en voor de rest alleen lezen
quote:Tot zover het zeuren om het zeuren.
Op zondag 01 september 2002 12:23 schreef Mister_Puke het volgende:
Beste Fok,wat is dat? ik ken wel de term fokkers.
ik loop hier nu een tijdje op het fokforum en ik moet helaas meededelen dat het nivo schrikbarend laag is.
In elk topic staan de meest idiote spelfouten. Niemand kan hier spellen lijkt het wel.
Natuurlijk is dit generaliseren en zijn er natuurlijk fokkers bij die dit wel kunnen. Helaas zijn dit er veel te weinig.
Verder merk ik op dat heel veel fokkers denken dat ze ergens verstand van hebben maar er eigenlijk geen bal vanaf weten. Precies
![]()
Neem nou bijvoorbeeld zaken over politiek. Ik als rasechte VVD'er heb misschien wat afwijkende standpunten, maar hier is WEL Is het een afkorting? Nee, dan graag in kleine letters. over nagedacht.
Ik hoop daarom dat fokkers topics gaan openen die een hoog nivo hebben.
Verder pleit ik ervoor om een apart kinderforum te openen voor iedereen die jonger is dan 16 jaar. Daar mogen ze onzin spuiten. LAat kleinere a die gastjes alleen maar toe op het kinderforum en laat ze de rest alleen maar kunnen lezen.
Het fokforum is net zoals de programma's op de televisie: als het je niet bevalt of als het onder je niveau is, dan kijk je toch lekker niet?
quote:ik heb respect voor arbeiders die werken. ik heb alleen een onzettende tering hekel aan bloedzuigers. Mensen die geen poot uitsteken TERWIJL ZE DAT WEL KUNNEN. ik werk voor hun uitkering
Op dinsdag 03 september 2002 20:29 schreef Penotti het volgende:
Mister_Puke als ik je posts zo eens doorlees op dit forum heb je het wel geweldig met jezelf getroffen. Je bent echt geweldig bezig man je gaat het vast helemaal maken. Tweedejaars HBO-student!!! Je loopt ver voor op de gemiddelde arbeider. Echt goed van je hoor dat je dat niveau aankunt, je behoort tot de gelukkige mensen die 'hoger opgeleid' zijn.Ik heb het nu even vanuit jouw positie bekeken, maar ik wil toch een kleine poging ondernemen om je uit te leggen hoe het echt zit. Je bent namelijk helemaal niks meer dan een 'omhooggevallen' HBO-studentje dat nog maar net om de hoek komt kijken in de echte wereld en dat zich veel beter voelt dan anderen. Aan een aantal mensen die lager opgeleid zijn en daardoor in jouw ogen minder zijn zou jij een voorbeeld moeten nemen. Ik denk dat je moet proberen mensen niet te beoordelen op de opleiding die ze genoten hebben of de spelfouten die ze maken, maar op het niveau dat ze werkelijk hebben. Met dat niveau bedoel ik dus ook de mate van volwassenheid. Als ik je topics doorlees is die ver te zoeken en kan ik niet anders concluderen dan dat je erg kinderachtig bent voor je leeftijd. Daar is op zich niks mis mee hoor, maar ga aub anderen niet naar beneden halen en laat iedereen in zn eigen waarde. Je moet heel erg oppassen met het beoordelen van mensen. Ik stond vroeger ook redelijk snel met mn oordeel klaar over mensen. Maar je zult er nog achter komen dat die laag opgeleide sukkels waar jij zo op neerkijkt in sommige situaties opeens hele andere mensen blijken te zijn waar jij niet tegenop kunt met je HBO-diplomaatje.
Je zult je nu wel afvragen wat ik dan wel niet doe. Nou ik ben dus zelf niets meer dan een derdejaars HBO-student en ik voel me niks beter dan iemand met een lagere opleiding. Ik ken genoeg mensen met een lagere opleiding die een niveau hebben dat jij nooit van je leven zult bereiken en waar ik zelf een voorbeeld aan neem.
Oh ja doe me een plezier en ga aub niet de spelfouten uit mijn topic quoten (die zitten er ongetwijfeld in) omdat je geen zinnig antwoord weet. Reageer inhoudelijk of reageer niet!
Verder vind ik dat veel spelfouten makkelijk door de beugel kunnen echter er zitten hier gastjes (waarschijnlijk kindertjes van 14) die echt alles fout tikken, of geen alineas maken ofzo. die moeten maar es aangepakt worden.
en zoals ik al in een ander topic zei: maak een kindertopic. daar kunnen ze kloten met elkaar: niet hier!
quote:Dat heeft hij al maaaaaaanden geleden gedaan! kijk in ja! ik heb een van der valk diploma met pics! :
Op dinsdag 03 september 2002 22:32 schreef Marc_mga het volgende:[..]
...
in zoverre dat ik er zelfs aan twijfel of die mister_puke überhaubt HBO doet, misschien een bewijsje inscannen?
Steven, Tim 1, Renske, Tim 2, Bianca, Eurvin en Suzanne
quote:
Mister_Puke schreefSteven staat dus helemaal links en ik sta precies in het midden, tussen die donkere jongen en die gast met dat vage kapsel
oord heet steven op die foto en ik ben tim 2
jullie zouden goed met elkaar kunnen opschieten
quote:Oke, ik zei een aantal posts terug dat ik het met je eens ben wat betreft de grote lijn. Of beter gezegt: ik snap waarom je je ergert, want dat doe ik ook, al kan ik dat beter niet doen natuurlijk. Maar nu moet je eens ff goed luisteren. (waar doe ik het eigenlijk voor, volgens mij ben je een clone) Ik ga nu ff lekker iritant doen. Jij ben een VDD'er he'? Dat is wel te merken aan je inlevingsvermogen. En een cursus psychologie zou je ook goed doen, mannetje. En denk eens na over de dingen die je zegt, want dat doe je overduidelijk niet. Een apart forum maken voor mensen die een bepaalde leeftijd hebben, is technisch - niet - mogelijk. Dus hou maar op met dat gezeur daarover. Verder zijn er een hoop mensen die het gewoon leuk vinden om spellingsfouten te maken. Ja, echt waar. Ik vind het ook stupid, maarja, ik mag hier ook doen wat ik leuk vind. Bijv. sommige mensen afzeiken. Wat jij ook doet dus. Andere mensen hebben geen zin om elke keer hun posts na te lezen of er misschien ergens een foutje in staat. Weer andere mensen kunnen gewoon slecht schrijven. Moeten die mensen eerst een cursus volgen om te mogen Fokken?! Of beter gezegt: moeten ze eerst slimmer worden om bij jou in de buurt te mogen komen?
Op dinsdag 03 september 2002 23:43 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
ik heb respect voor arbeiders die werken. ik heb alleen een onzettende tering hekel aan bloedzuigers. Mensen die geen poot uitsteken TERWIJL ZE DAT WEL KUNNEN. ik werk voor hun uitkering
. opzouten.
Verder vind ik dat veel spelfouten makkelijk door de beugel kunnen echter er zitten hier gastjes (waarschijnlijk kindertjes van 14) die echt alles fout tikken, of geen alineas maken ofzo. die moeten maar es aangepakt worden.
en zoals ik al in een ander topic zei: maak een kindertopic. daar kunnen ze kloten met elkaar: niet hier!
btw, je kan gratis zelf een forum maken. Zoek even met google ofzo. Dan mag je daar dictatortje spelen.
En over die bloedzuigers, daar hebben we allemaal een hekel aan! Ik zou zeggen, verzin maar iets om het op te lossen. Iets dat waterdicht is. Succes.
En nu oprotten.
Groeten,
MAVO-klantje.
PS: Ik moet een reactie.
[Dit bericht is gewijzigd door Svart Rose op 04-09-2002 11:19]
quote:Nietes, want die persoon doet het tenminste in klaagbak
Op woensdag 04 september 2002 00:00 schreef nikky het volgende:
ABNjullie zouden goed met elkaar kunnen opschieten
[Dit bericht is gewijzigd door Svart Rose op 04-09-2002 11:32]
|
Forum Opties | |
---|---|