ik loop hier nu een tijdje op het fokforum en ik moet helaas meedelen dat het nivo schrikbarend laag is.
In elk topic staan de meest idiote spelfouten. Niemand kan hier spellen lijkt het wel.
Natuurlijk is dit generaliseren en zijn er natuurlijk fokkers bij die dit wel kunnen. Helaas zijn dit er veel te weinig.
Verder merk ik op dat heel veel fokkers denken dat ze ergens verstand van hebben maar er eigenlijk geen bal vanaf weten.
Neem nou bijvoorbeeld zaken over politiek. Ik als rasechte VVD'er heb misschien wat afwijkende standpunten, maar hier is WEL over nagedacht.
Ik hoop daarom dat fokkers topics gaan openen die een hoog nivo hebben.
Verder pleit ik ervoor om een apart kinderforum te openen voor iedereen die jonger is dan 16 jaar. Daar mogen ze onzin spuiten. LAat die gastjes alleen maar toe op het kinderforum en laat ze de rest alleen maar kunnen lezen.
quote:moderne spelling misschien?
Op zondag 01 september 2002 12:24 schreef Kemania het volgende:
niveau
quote:Ow natuurlijk! Want de topicstarter kan het weten!
Op zondag 01 september 2002 12:24 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
moderne spelling misschien?
quote:Kikkerlikker maakt nog wel eens een spelfout ja.
Op zondag 01 september 2002 12:25 schreef Mister_Puke het volgende:
kopen van een gestolen fiets? meningen graagneem dit topic als voorbeeld.
quote:Dit is het brilliantste topic ooit op fok...
Op zondag 01 september 2002 12:26 schreef QyRoZ het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
quote:mara dta is mein mening he he
Op zondag 01 september 2002 12:27 schreef Myster_E het volgende:[..]
Kikkerlikker maakt nog wel eens een spelfout ja.
btw. Hoe hoog is jouw niveau????
quote:Die is van de topicopener
Op zondag 01 september 2002 12:27 schreef Kreator het volgende:[..]
Dit is het brilliantste topic ooit op fok...
Thx! Die ga ik ff bookmarken...
quote:Newbie.
Op zondag 01 september 2002 12:23 schreef Mister_Puke het volgende:
ik loop hier nu een tijdje op het fokforum
quote:2e jaars HBO.
Op zondag 01 september 2002 12:28 schreef akkien het volgende:
nou ja misschien mag ik hier dan als 16jarige niet op reageren van jou, maar het zijn echt niet alleen de mensen die jonger zijn dan 16 die een laag niveau hebben. En dan heb ik het even niet over spelfouten maar over bepaalde reacties...btw. Hoe hoog is jouw niveau????
quote:Omdat jij hebt nagedacht over je politieke voorkeur... ja ja
Neem nou bijvoorbeeld zaken over politiek. Ik als rasechte VVD'er heb misschien wat afwijkende standpunten, maar hier is WEL over nagedacht.Ik hoop daarom dat fokkers topics gaan openen die een hoog nivo hebben.
quote:Onzin SPUIEN kerel..
Verder pleit ik ervoor om een apart kinderforum te openen voor iedereen die jonger is dan 16 jaar. Daar mogen ze onzin spuiten. LAat die gastjes alleen maar toe op het kinderforum en laat ze de rest alleen maar kunnen lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Rieuwert op 01-09-2002 12:33]
quote:dus jij denkt dan maar ... if you can't beat them, join them
een verhaaltje
quote:Dan ben je dus 18... en jij zeikt over mensen van 16 ???
Op zondag 01 september 2002 12:29 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
2e jaars HBO.
quote:HBO en niveau gaan niet samen in één zin.
2e jaars HBO.
quote:dat zegt niks over je niveau....dat is je opleiding
2e jaars HBO.
[Dit bericht is gewijzigd door SliderTPP op 01-09-2002 12:32]
quote:Je hebt het over idiote spelfouten, maar het gebruik van hoofdletters is je vreemd
Op zondag 01 september 2002 12:31 schreef Mister_Puke het volgende:
ik hoop dat fokkers gewoon meer gaan nadenken.
maar ff serieus wat heb je politieke voorkeur hiermee te maken dat wij laag NIVEAU zijn. als je het niet leuk vind kom j hier toch nie meer?
(sorry voor de spelfouten ben een buitenlander)
ik loop hier nu een tijdje op het fokforum en ik moet helaas meedelen dat het aantal lekkere wijven schrikbarend laag is.
In elk topic staan de meest idiote wijven. Niemand kan hier lekkere wijven lijkt het wel.
Natuurlijk is dit generaliseren en zijn er natuurlijk fokkers bij die wel lekker wijf zijn. Helaas zijn dit er veel te weinig.
Verder merk ik op dat heel veel fokkers denken dat ze een lekker wijf hebben maar er eigenlijk geen bal vanaf weten.
Neem nou bijvoorbeeld zaken over lekkere wijven. Ik als rasechte VVD'er heb misschien wat afwijkende standpunten, maar hier is WEL over nagedacht.
Ik hoop daarom dat fokkers topics gaan openen die over lekkere wijven gaan.
Verder pleit ik ervoor om een apart lekkere wijvenforum te openen voor iedereen die jonger is dan 16 jaar. Daar mogen ze lekkere wijven spuiten. LAat die gastjes alleen maar toe op het lekkere wijven forum en laat ze de rest alleen maar kunnen lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 01-09-2002 12:36]
Mijn conclusie: Een kansloze wannabe zonder stijl.
en voor je spellingsfouten:
Hey vatziguh VeeveeDee-er!! Gei sukt aars !!
-laag nivo hè- Maarja.. ik weet niet beter, kan je me niet kwalijk nemen.
quote:idd
Op zondag 01 september 2002 12:29 schreef dwerg het volgende:[..]
Newbie.
quote:Daar pleit ik ook voor, maar dan lekkere mannetjes
Op zondag 01 september 2002 12:34 schreef Kreator het volgende:
Beste Fok,ik loop hier nu een tijdje op het fokforum en ik moet helaas meedelen dat het aantal lekkere wijven schrikbarend laag is.
In elk topic staan de meest idiote wijven. Niemand kan hier lekkere wijven lijkt het wel.
Natuurlijk is dit generaliseren en zijn er natuurlijk fokkers bij die wel lekker wijf zijn. Helaas zijn dit er veel te weinig.
Verder merk ik op dat heel veel fokkers denken dat ze een lekker wijf hebben maar er eigenlijk geen bal vanaf weten.
Neem nou bijvoorbeeld zaken over lekkere wijven. Ik als rasechte VVD'er heb misschien wat afwijkende standpunten, maar hier is WEL over nagedacht.
Ik hoop daarom dat fokkers topics gaan openen die over lekkere wijven gaan.
Verder pleit ik ervoor om een apart lekkere wijvenforum te openen voor iedereen die jonger is dan 16 jaar. Daar mogen ze lekkere wijven spuiten. LAat die gastjes alleen maar toe op het lekkere wijven forum en laat ze de rest alleen maar kunnen lezen.
quote:O.k., o.k. Een spelfout mag, maar bepaalde spelfouten kunnen echt niet. Loopt met een d, ofzoiets.
Op zondag 01 september 2002 12:35 schreef Mister_Puke het volgende:
ok okspelfout mag. maaaaar bepaalde spelfouten kunnen echt niet. loopd met een d ofzo.
quote:ohohohoh, weer zo'n mannetje die niet weet wat ie moet tikken
Op zondag 01 september 2002 12:37 schreef detulp050 het volgende:[..]
O.k., o.k. Een spelfout mag, maar bepaalde spelfouten kunnen echt niet. Loopt met een d, ofzoiets.
echt zo'n WANNABE MISTER_PUKE!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_Puke op 01-09-2002 12:38]
quote:moet dat!!
ik hoop dat fokkers gewoon meer gaan nadenken.
quote:Ja, als jij gaat zeiken over spelfouten, dan mag je ook wel hoofdletters en punten etc. gaan gebruiken hoor
Op zondag 01 september 2002 12:38 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
ohohohoh, weer zo'n mannetje die niet weet wat ie moet tikken
quote:interpunctie !
Op zondag 01 september 2002 12:39 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ja, als jij gaat zeiken over spelfouten, dan mag je ook wel hoofdletters en punten etc. gaan gebruiken hoor
quote:[zeikmode]
quote:Doe zelf eens een poging.
quote:Precies, dan volgen wij wel !
Op zondag 01 september 2002 12:41 schreef Seborik het volgende:[..]
Doe zelf eens een poging.
quote:Oh, oh, oh, weer zi'n mannetje dat niet weer wat hij moet tikken.
quote:Het schiet natuurlijk niet op als er niemand meer iets post.
Op zondag 01 september 2002 12:43 schreef detulp050 het volgende:[..]
Oh, oh, oh, weer zi'n mannetje dat niet weer wat hij moet tikken.
I'm going to have fun in this topic
quote:Moderne spelling is alleen voor 2e jaars HBO-ers die te stom zijn om te snappen hoe woorden in het echt gespeld worden.
- onder het motto: als we toch allemaal zeikerige onzin aan het posten zijn, dan AEJT ook -
quote:mister_puke gaat nu pleite. lekker vaarweer. dag arbeiders!!
Op zondag 01 september 2002 12:52 schreef Kemania het volgende:
Mister_puke is hard aan het nadenken over wat voor slims hij nu weer zal posten.
quote:hij is bezig met de spelfouten uit zn nieuwe bericht halen
Op zondag 01 september 2002 12:52 schreef Kemania het volgende:
Mister_puke is hard aan het nadenken over wat voor slims hij nu weer zal posten.
quote:op de titanic
Op zondag 01 september 2002 12:55 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
mister_puke gaat nu pleite. lekker vaarweer. dag arbeiders!!
quote:Als dat zou kunnen...
Op zondag 01 september 2002 12:57 schreef amnesiac het volgende:[..]
op de titanic
![]()
quote:Mister_puke gaat er nu vandoor. Het is lekker vaarweer. Dag arbeiders !
> Dag Mister_puke kijk je uit voor storm en omslaande boten ?
quote:lol...
quote:Ik loop ook met een grote grijns te reageren hoor, dit soort topics maakt FoK! juist leuk!
Op zondag 01 september 2002 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik dacht dat meeste hardcore fokkers nu wel beter wisten dan nog op dit soort topics, welke de opener waarschijnlijk met een enorme grijns heeft geopend, te reageren
quote:Hei meent hte wel deglijk hoor !
Op zondag 01 september 2002 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik dacht dat meeste hardcore fokkers nu wel beter wisten dan nog op dit soort topics, welke de opener waarschijnlijk met een enorme grijns heeft geopend, te reageren
quote:ik ben geen spellingsfout-neukertje, maar 'nivo' is toch echt 'niveau'. 'nivo' is het zgn. Hema spellen (zoals 'kado' ipv cadeau/kadeau(?))
quote:
Ik hoop dat fokkers gewoon meer gaan nadenken.
quote:En hoe oud ben je zelf joh?
Beste Fok,ik loop hier nu een tijdje op het fokforum en ik moet helaas meedelen dat het nivo schrikbarend laag is.
In elk topic staan de meest idiote spelfouten. Niemand kan hier spellen lijkt het wel.
Natuurlijk is dit generaliseren en zijn er natuurlijk fokkers bij die dit wel kunnen. Helaas zijn dit er veel te weinig.
Verder merk ik op dat heel veel fokkers denken dat ze ergens verstand van hebben maar er eigenlijk geen bal vanaf weten.
Neem nou bijvoorbeeld zaken over politiek. Ik als rasechte VVD'er heb misschien wat afwijkende standpunten, maar hier is WEL over nagedacht.
Want dat zet je niet in je profiel
quote:Hee Mister_Puke,
2e jaars HBO.
Btw was t lekker op t water? Waren er nog meisjes loos?
Hou vol Einstein!
Je gabber,
Barman
quote:Haha, aan de ene kant zijn we 16-jarigen die niet kunnen schrijven, aan de andere kant zijn we arbeiders.
En jij, jij bent een rasechte VVD'er die standpunten heeft waar over na is gedacht, helaas niet door jou blijkbaar.
Ik denk niet dat je er prat op moet gaan dat je 2e jaars HBO'er bent (welke opleiding? heb je ook al wat gehaald?) en zelf nog nooit een poot hebt uitgestoken.
Presteer eerst eens wat in je leven voor je je laagdunkend uit laat op anderen.
Sufferd.
quote:Ik betrap jou ook op de nodige spelfouten. En zelfs op een bedacht 'spreektaal' woord.
Beste Fok,ik loop hier nu een tijdje op het fokforum en ik moet helaas meedelen dat het nivo schrikbarend laag is.
En dan reageer ik nog niet eens inhoudelijk op je posting
wie zn cloon is dit?
Ben overigens zelf 15, en kan niet zeggen dat ik mijn replies zo "schrikbarend" vind, bij lange na niet.
Met HBO kan je bvb een toepassing voor een metalen buis ontwerpen: Mister X Buistechniek Verwarmings-instelateur.
MBO (middelbaar) kan je een winkeltje in metalen buistoepassingen openen: Buizenhandel Mister X.
LBO (lager) kan je metalen buizen voor de toepassingen op maat buigen, zagen en plaatsen Mister X voor al uw buiswerk aan huis en bedrijf.
Hoe dat in Belgie heet weet ik niet: het is een soort gilde opleiding van gezel tot meester.
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:14 schreef berney het volgende:[..]
quote:Eeen beetje typisch gesteld, zo geldt het al bijna niet meer in NL. Er zijn nogal wat HBO opleidingen in NL die niks met handwerksvakken te maken hebben. Voorbeeldje: ik heb de School voor de Journalistiek gedaan (HBO).
Op zondag 01 september 2002 17:51 schreef barman het volgende:
HBO betekent Hoger Beroeps Onderwijs. Het bestaat voor allerlei handwerksvakken: van pedicure tot metselaar. Vroeger hete het de technische school en de huishoudschool. Die zijn samen gegaan.Met HBO kan je bvb een toepassing voor een metalen buis ontwerpen: Mister X Buistechniek Verwarmings-instelateur.
MBO (middelbaar) kan je een winkeltje in metalen buistoepassingen openen: Buizenhandel Mister X.
LBO (lager) kan je metalen buizen voor de toepassingen op maat buigen, zagen en plaatsen Mister X voor al uw buiswerk aan huis en bedrijf.Hoe dat in Belgie heet weet ik niet: het is een soort gilde opleiding van gezel tot meester.
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 01-09-2002 18:04]
quote:mmmm, dat gilde, gezel en meester gebeuren hadden we hier in de middeleeuwen ook
Op zondag 01 september 2002 17:51 schreef barman het volgende:
Hoe dat in Belgie heet weet ik niet: het is een soort gilde opleiding van gezel tot meester.
quote:ik vind jouw username van een laag niveau
quote:Nou, dat is meestal juist het enige wat hij goed schrijft
Op zondag 01 september 2002 12:28 schreef QyRoZ het volgende:[..]
mara dta is mein mening he he
quote:deze is hilarisch!
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je een agressieve bui hebt.
Het gaat zo.
Je loopt naar de moeder van Mister_Puke die naast zo'n kansloos figuur op een kleedje zit.Je gooi 50 eurocent naar dat wijf en koopt Mister_Puke voor dat geld.
Dan leg je Mister_Puke op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Moeder helemaal flippen natuurlijk (mijn zoontje wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
copyright Frostbite
Wat het ook mag zijn , hij heeft nen hoge dunk van zichzelf
quote:Een nieuwe zin ALTIJD met een hoofdletter beginnen
quote:
quote:
Op zondag 01 september 2002 12:26 schreef Kreator het volgende:
Ja, met een naam als Meneer Kots straal je wel niveau uit...
quote:Waar haal je de groffe moed vandaan om een topic te openen over 'Nivo
WDV
quote:Uit
quote:De intelligentie straalt er vanaf
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
quote:Wow!!!!!!!!
2e jaars HBO.
quote:Kan dat dan?
Ik kan het me echt niet voorstellen
quote:dat zeg niks.. dat heb ik ook... maar zo zie je wel dat elke idioot op een HBO aangenomen kan worden.
Op zondag 01 september 2002 18:34 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wow!!!!!!!!
quote:Het was dan ook sarcastisch bedoelt
Op zondag 01 september 2002 18:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
dat zeg niks.. dat heb ik ook... maar zo zie je wel dat elke idioot op een HBO aangenomen kan worden.
Maar in zijn ogen is dat blijkbaar héél wat
quote:pas als je het gehaald heb dan mag je je wat BEGINNEN te menen...
Op zondag 01 september 2002 18:42 schreef DuchessX het volgende:[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoelt
Maar in zijn ogen is dat blijkbaar héél wat
quote:En een Toekan diploma
2e jaars HBO.
quote:Ow ja?
Op zondag 01 september 2002 18:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
pas als je het gehaald heb dan mag je je wat BEGINNEN te menen...
Alsnog vlug begint met arrogant en onrespectvol zijn
is het heel erg wanneer dat mij niet lukt?
quote:Ripley toch, "School voor Journalistiek" gedaan, en dan nog een "e" teveel in "Een"
Eeen beetje typisch gesteld, zo geldt het al bijna niet meer in NL. Er zijn nogal wat HBO opleidingen in NL die niks met handwerksvakken te maken hebben. Voorbeeldje: ik heb de School voor de Journalistiek gedaan (HBO).
[Dit bericht is gewijzigd door Devnull op 01-09-2002 18:53]
quote:Ja maar dan heb je ook echt wat
Op zondag 01 september 2002 18:45 schreef Juup© het volgende:[..]
En een Toekan diploma
quote:Ik heb geen typediploma
Op zondag 01 september 2002 18:52 schreef Devnull het volgende:[..]
Ripley toch, "School voor Journalistiek" gedaan, en dan nog een "e" teveel in "Een"
.
dit soort schrijfwijzes zie je overal. en het feit dat ik geen hoofdletters gebruik is gemakzucht. maar ik doe wel een spatie na de punt dus weten mensen heel goed dat de zin is afgelopen.
als je je ergert aan dit soort schrijfwijzes lees je die posts toch niet? dan hoef je er ook niet zo'n drukte over te maken....
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 01-09-2002 18:56]
quote:nou ik doe dat ook (journalistiek)... maar foutloos fokken is iets waarna je moet streven!
Op zondag 01 september 2002 18:55 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik heb geen typediploma
.
quote:
Op zondag 01 september 2002 18:52 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ja maar dan heb je ook echt wat
quote:T'is wat
k weet een leuke (matige) grap voor als je bij een van der Valk restautant bent.
Het gaat zo.Je loopt naar de balie of bar waar zo'n kansloos figuur denk een toekomst te kunnen opbouwen.
Je gooi 5 euro naar dat mannetje en besteld een drankje.
Dan gooi je het glas met het drankje op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn glas met drankje wat doe je?)
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 01-09-2002 18:58]
quote:heb je de schrijffouten in die post al ontdekt?
Op zondag 01 september 2002 18:57 schreef Juup© het volgende:[..]
[..]T'is wat
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij één van der Valk restautants bent.
Het gaat zo.waar is de dubbele punt?
Je loopt naar één Van der Valk restaurants waar zo'n kansloos figuur denk een toekomst te kunnen opbouwen.
Je gooit 5 euro naar dat mannetje en besteld een drankje.
Dan gooi je het glas met het drankje op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
Hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn glas met drankje wat doe je?)
Jij zo van: ja heb hem toch gekocht he! Hehehehe
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 01-09-2002 19:03]
quote:Na zoveel uren op Fok! zouden ze je gewoon zo'n ding moeten geven vind ik
Op zondag 01 september 2002 18:55 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik heb geen typediploma
.
quote:Heb geen HBO diploma dus
Op zondag 01 september 2002 18:58 schreef nikky het volgende:[..]
heb je de schrijffouten in die post al ontdekt?
quote:hehehehe kijk maar naar de vorige post van mij.....
Op zondag 01 september 2002 18:59 schreef Juup© het volgende:[..]
Heb geen HBO diploma dus
-edit- puntje vergeten na de laatste zin
quote:Wanneer er bij 'een' geen andere vorm mogelijk is dan mogen de accents achterwege gelaten worden.
Op zondag 01 september 2002 18:58 schreef nikky het volgende:[..]
heb je de schrijffouten in die post al ontdekt?
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij één van der Valk restautants bent.
Het gaat zo.waar is de dubbele punt?
Je loopt naar één Van der Valk restaurants waar zo'n kansloos figuur denk een toekomst te kunnen opbouwen.Je gooit 5 euro naar dat mannetje en besteld een drankje.
Hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn glas met drankje wat doe je?)
Jij zo van: ja heb hem toch gekocht he! Hehehehe
WDV (2e Jaars HBO Nederlands )
quote:van het huilen of van het lachen?
Op zondag 01 september 2002 19:39 schreef buzzer het volgende:
De tranen lopen over mijn wangen bij het lezen van dit topic.
super gevaren. vorkje meegeprikt bij de BBQ. Goed wijntje (goed jaar)
Heerlijk.
morgen ff naar de kerk in leiden om de opening van het academische jaar mee te maken. Damn i like it to be a student.
ff een leids kippetje nemen op de bank daaro. zijn er genoeg. allemaal geile sjaarsjes...... heeeeeerlijk
quote:tja vertel jij maar es in wat voor een sociale wereld je leeft?
Op zondag 01 september 2002 23:16 schreef Brennie het volgende:
Hahahahahahahaha..
Blijf jij je maar lekker beter voelen dan anderen,in je eigen perfecte wereldje.
quote:Mensen snappen gewoon niet dat jij ten minste een rijk sociaal leven met veel uitgaan, culturele dingen doen enzo hebt:
Op maandag 02 september 2002 11:14 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
tja vertel jij maar es in wat voor een sociale wereld je leeft?
quote:en goed opgevoed als jij zijn de meesten ook al niet:
Mister_Puke schreef in leuke (matige) grap op een rommelmarkt:met koninginnedag in amterdam ergens op een dakterras bier en bierflesjes naar beneden gooien naar die kansloze figuren.
whehehehehe, zij natuurlijk pissed he! dus jij gaat als de zodemieter nog meer bier zuipen en gooien he!
je kan het ook met eieren doen das ook erg cool!
quote:Zie hier hoe het hoort:
...ik ben opgevoed met het idee dat je zelfstandig moet worden. tuurlijk kunnen je ouders alles voor je regelen. maar zal het niet eens handig zijn om zelf misschien een baan te nemen? werken en dan zelf dingen te betalen? ik denk dat je dan veel meer voldoening hebt.
vierde punt: studentenver. je kent het leven daar niet. Lul nooit over dingen waar je de ballen verstand van hebt.ik zeg niet hoef jij hoeft te leven. JIJ bent degene die mij aanvalt omdat ik toevallig iets minder aan het milieu hecht dat je zou willen
Hij wil gewoon iets aangeven en dwingt je niet tot lage moraal!
Hij is gewoon een gestudeerde man met meer inzicht dan de meesten hier:
quote:Nou ik hou er mee op want als ik om t even wat dan ook lees van Mister_Puke krijg ik achting en ontzag samen met zo iemand op het forum te mogen zijn. Hij weet tenminste wat humor is en hoe je je moet gedragen!!!
uit de verleiding in leiden zuigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ten eerste staat die 'muziek' onwijs hard. Je kan niet met elkaar praten, je kan ook niet ff ergens gaan staan omdat er simpelweg geen aparte ruimte/zaal ofzo is. Goed je staat er dus een beetje, probeert lekker te dansen (met 12 mensen tegen je aan gedrukt ). maar goed denk ik, ik ga me es ff een beetje uitleven. probeer dus een keer normaal te dansen, maar kan gewoon echt niet: heb ongeveer 10 mensen half in elkaar gebeukt (per ongeluk dus ) en kwam tot de conclusie dat ik hier heeeel snel weg moest zijn...
hehe ik zou heel goed kunnen begrijpen dat mensen hier met een wapen naar binnen willen
Er is niks aan te veranderen. Tenminste... iedereen wat meer na laten denken is niet te doen. Veel mensen komen hier niet om na te denken. Da's vervelend voor anderen, maar het is gewoon zo. Er is gekozen voor toelating van alles en iedereen. Tja, dan moet alles en iedereen het daar mee doen.
Maarja, ooit ga ik m'n eigen forumpje beginnen. De uitstraling alleen al zal een hoop mafkezen weren
quote:It's alife
Op zondag 01 september 2002 23:09 schreef Mister_Puke het volgende:
mister_puke is back!super gevaren. vorkje meegeprikt bij de BBQ. Goed wijntje (goed jaar)
Heerlijk.morgen ff naar de kerk in leiden om de opening van het academische jaar mee te maken. Damn i like it to be a student.
ff een leids kippetje nemen op de bank daaro. zijn er genoeg. allemaal geile sjaarsjes...... heeeeeerlijk
quote:Oeh ja
Op zondag 01 september 2002 23:13 schreef Mister_Puke het volgende:
gister nog even een nieuw pak gekocht bij dennis classic in leiden. Geweldig. Zit er nog over te denken om er 1 op maat te laten maken. dat is namelijk helemaal geil...
quote:Ga jij nu een beetje alles afzeiken wat er gezegt wordt?
Op maandag 02 september 2002 12:44 schreef DuchessX het volgende:[..]
Oeh ja
quote:
Op maandag 02 september 2002 13:04 schreef Svart Rose het volgende:[..]
Ga jij nu een beetje alles afzeiken wat er gezegt wordt?
quote:Ga jij het nu een beetje eens zijn met alles wat Dhr_kots zegt?
Op maandag 02 september 2002 13:04 schreef Svart Rose het volgende:[..]
Ga jij nu een beetje alles afzeiken wat er gezegt wordt?
quote:Met de grote lijn ben ik het eens ja. (een oplossing zoals een forum van 16 jarige enzo, dat is natuurlijk niks. Het is technisch niet eens uitvoerbaar) Maar er is niks aan te doen. De enige oplossing is hier weg gaan of accepteren. Dat laatste doe ik maar... (af en toe ga ik er tegenin, zoals net bij jou, maarja... dat is dan gewoon mee doen met de rest. Zij mij pesten, ikke terug pesten.)
Op maandag 02 september 2002 13:05 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ga jij het nu een beetje eens zijn met alles wat Dhr_kots zegt?
quote:Huh?
quote:Tssk, als je het niveau niet aankan post dan niets.
Op maandag 02 september 2002 13:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Huh?
Wattes?
ik op dat soort mensen.
quote:sowwy
Op zondag 01 september 2002 19:19 schreef Tristitia_Ante het volgende:[..]
Wanneer er bij 'een' geen andere vorm mogelijk is dan mogen de accents achterwege gelaten worden.
WDV (2e Jaars HBO Nederlands
)
quote:ik kots op van die linkse rakkers die mij een beetje gaan vertellen hoe IK moet gaan leven. denk aan het milieu enzo. blah
Op maandag 02 september 2002 20:49 schreef beany het volgende:
Er zijn altijd mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen. Of dat ze hun leven beter op orde hebben. Of nog erger: Die denken dat de VVD de partij is...ik
op dat soort mensen.
ow, ja.. btw (by the way) dat opscheppen van je he.. ookal zou het waar zijn ( ) moet dat nou echt? is het goed voor je zelfbeeld om rijke ouders te hebben? toegegeven, het kan makkeljik zijn, maarja, om nou helemaal trots te zijn dat je ouders jou financiëren.. nee, niet echt makker.
maarja ieder zijn eigen ding denk ik
quote:zeg gast: ik zou als ik jou was ff heeeeel snel dat topicje lezen over die fiets. daarin schrijf ik dat ik JUIST een pleuris hekel heb aan mensen die alles maar krijgen! ik werk voor m'n geld...
Op dinsdag 03 september 2002 16:02 schreef jogy het volgende:
well, vind het wel leuk om dit allemaal te lezen enzo, maar... in godensnaam.. HBO peeps moeten toch wel een btje kunnen lezen met wat improvisatietalent??? maw als iemand zegt "ik ben zo blei met jou" () moet je toch wel genoeg IQ puntjes in je kop hebben (niet letterlijk :p ) om te begrijpen dat ie "blij" bedoelt. is dat niet het geval, tja.. dan is jou nivo/niveau toch echt een tikkeltje te laag.
ow, ja.. btw (by the way) dat opscheppen van je he.. ookal zou het waar zijn (
) moet dat nou echt? is het goed voor je zelfbeeld om rijke ouders te hebben? toegegeven, het kan makkeljik zijn, maarja, om nou helemaal trots te zijn dat je ouders jou financiëren.. nee, niet echt makker.
maarja ieder zijn eigen ding denk ik
verder heb ik improvisatievermogen alleen word ik er zoooooooo moe van dat er van die gigantisch domme spelfouten worden gemaakt. kan er geen spellingchecker op het fok forum gaan rondlopen ofzo??? dat die gast na 3 keer gebant wordt als hij weer eens een spelfout maakt?
quote:Gebant wordt?? Wat te denken van gebanD wordt...
Op dinsdag 03 september 2002 17:10 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
zeg gast: ik zou als ik jou was ff heeeeel snel dat topicje lezen over die fiets. daarin schrijf ik dat ik JUIST een pleuris hekel heb aan mensen die alles maar krijgen! ik werk voor m'n geld...
verder heb ik improvisatievermogen alleen word ik er zoooooooo moe van dat er van die gigantisch domme spelfouten worden gemaakt. kan er geen spellingchecker op het fok forum gaan rondlopen ofzo??? dat die gast na 3 keer gebant wordt als hij weer eens een spelfout maakt?
Dat was 1 keer Puke... nog twee van zulke fouten en je ligt eraf (en nu zie ik het niet gebruiken van hoofdletters aan het begin van elke zin maar even door de vingers).
quote:gebant, gebanned of geband wat is het verschil
zeg gast: ik zou als ik jou was ff heeeeel snel dat topicje lezen over die fiets. daarin schrijf ik dat ik JUIST een pleuris hekel heb aan mensen die alles maar krijgen! ik werk voor m'n geld...
maar M_P ik ga niet al jou topics lezen om te checken hoe jij in elkaar steekt en wat je allemaal wel of niet gezegd zou hebben, srry heb wel wat beters te doen. veranderen kan je die mensen toch niet
en als je er echt moe van word heb je altijd dit nog
mischien hebben ze ook wel een forum tolk voor je, als je weer een keertje "zoooooooo moe" wordt
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 03-09-2002 17:42]
quote:Maak daar maar van dat hij geband wordt. Ik weet namelijk ook niet wat de volgende vetgedrukte woorden betekenen. (De schuingedrukte woorden heb ik maar even door de vingers gezien)
Op dinsdag 03 september 2002 17:15 schreef ElisaB het volgende:[..]
Gebant wordt?? Wat te denken van gebanD wordt...
Dat was 1 keer Puke... nog twee van zulke fouten en je ligt eraf (en nu zie ik het niet gebruiken van hoofdletters aan het begin van elke zin maar even door de vingers).
quote:Wat heb ik er een hekel aan als mensen, die aanmerkingen op andermans spelfouten maken, spelfouten maken.
zeg gast: ik zou als ik jou was ff heeeeel snel dat topicje ?? lezen over die fiets. daarin schrijf ik dat ik JUIST een pleuris hekel heb aan mensen die alles maar krijgen! ik werk voor m'n geld...
quote:Ik heb niet alle reactie's doorgelezen, dus misschien is het al wel verteld:
Ik typ bij www.vandale.nl het woord "nivo" in. Vandale's reactie hierop:
Helaas levert het door u gezochte woord geen resultaat op.
Niveau is de moderne spelling. Hehe.. over nivo gesproken!
quote:mijn klonenscanner maakt overuren
Op dinsdag 03 september 2002 15:05 schreef Sitethief het volgende:
ik vind dat kikkerlikker zonder typvauten saai is , zo herken je hem meteen
quote:Ach ja...
Op dinsdag 03 september 2002 17:48 schreef MrWilliams het volgende:Wat heb ik er een hekel aan als mensen, die aanmerkingen op andermans spelfouten maken, spelfouten maken.
![]()
![]()
![]()
Anyway; met het niveau van de mede-Fokkers valt het nog wel mee... vind ik!
Elisa
quote:Ja, alleen niet Mister_Puke vind ik af en toe wat minder hoor
Op dinsdag 03 september 2002 19:17 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ach ja...
Grinzzzzzzz....Anyway; met het niveau van de mede-Fokkers valt het nog wel mee... vind ik!
Elisa
MrW
Ik heb het nu even vanuit jouw positie bekeken, maar ik wil toch een kleine poging ondernemen om je uit te leggen hoe het echt zit. Je bent namelijk helemaal niks meer dan een 'omhooggevallen' HBO-studentje dat nog maar net om de hoek komt kijken in de echte wereld en dat zich veel beter voelt dan anderen. Aan een aantal mensen die lager opgeleid zijn en daardoor in jouw ogen minder zijn zou jij een voorbeeld moeten nemen. Ik denk dat je moet proberen mensen niet te beoordelen op de opleiding die ze genoten hebben of de spelfouten die ze maken, maar op het niveau dat ze werkelijk hebben. Met dat niveau bedoel ik dus ook de mate van volwassenheid. Als ik je topics doorlees is die ver te zoeken en kan ik niet anders concluderen dan dat je erg kinderachtig bent voor je leeftijd. Daar is op zich niks mis mee hoor, maar ga aub anderen niet naar beneden halen en laat iedereen in zn eigen waarde. Je moet heel erg oppassen met het beoordelen van mensen. Ik stond vroeger ook redelijk snel met mn oordeel klaar over mensen. Maar je zult er nog achter komen dat die laag opgeleide sukkels waar jij zo op neerkijkt in sommige situaties opeens hele andere mensen blijken te zijn waar jij niet tegenop kunt met je HBO-diplomaatje.
Je zult je nu wel afvragen wat ik dan wel niet doe. Nou ik ben dus zelf niets meer dan een derdejaars HBO-student en ik voel me niks beter dan iemand met een lagere opleiding. Ik ken genoeg mensen met een lagere opleiding die een niveau hebben dat jij nooit van je leven zult bereiken en waar ik zelf een voorbeeld aan neem.
Oh ja doe me een plezier en ga aub niet de spelfouten uit mijn topic quoten (die zitten er ongetwijfeld in) omdat je geen zinnig antwoord weet. Reageer inhoudelijk of reageer niet!
quote:Dit meen je toch niet serieus he?
quote:Ja, vind ik ook. Voordeel: de rest steekt er zo lekker positief bij af :-)
Op dinsdag 03 september 2002 20:19 schreef MrWilliams het volgende:[..]
Ja, alleen niet Mister_Puke vind ik af en toe wat minder hoor
MrW
quote:Mja heel schique van je kerel maar je zei net zelf dat je niet te snel over mensen moet oordelen en nu doe je het zelf, je kent die hele mister puke niet
Ik ken genoeg mensen met een lagere opleiding die een niveau hebben dat jij nooit van je leven zult bereiken en waar ik zelf een voorbeeld aan neem.
quote:Als ik spellingchecker was geweest, dan had je nu een ban voor een week gekregen vanwege meerdere spel-, stijl- en interpunctiefouten in één post.
zeg gast: ik zou, als ik jou was, ff heeeeel snel dat topicje lezen over die fiets. daarin schrijf ik dat ik JUIST een pleuris hekel heb aan mensen die alles maar krijgen! ik werk voor m'n geld...
WDV
Zal ik jullie als 16jarige eens een goede raad geven?
Negeer die dombo, dit is precies wta ie wil. Hij zit jullie te neppen en jullie trappen erin.
Over trappen gesproken, je kan hem er natuurlijk ook uit fok! trappen OF een apart Mr_Puke forum maken waar alleen Mr_Puke kan posten en voor de rest alleen lezen
quote:Tot zover het zeuren om het zeuren.
Beste Fok,wat is dat? ik ken wel de term fokkers.
ik loop hier nu een tijdje op het fokforum en ik moet helaas meededelen dat het nivo schrikbarend laag is.
Verder merk ik op dat heel veel fokkers denken dat ze ergens verstand van hebben maar er eigenlijk geen bal vanaf weten. Precies
![]()
Neem nou bijvoorbeeld zaken over politiek. Ik als rasechte VVD'er heb misschien wat afwijkende standpunten, maar hier is WEL Is het een afkorting? Nee, dan graag in kleine letters. over nagedacht.
Verder pleit ik ervoor om een apart kinderforum te openen voor iedereen die jonger is dan 16 jaar. Daar mogen ze onzin spuiten. LAat kleinere a die gastjes alleen maar toe op het kinderforum en laat ze de rest alleen maar kunnen lezen.
Het fokforum is net zoals de programma's op de televisie: als het je niet bevalt of als het onder je niveau is, dan kijk je toch lekker niet?
quote:ik heb respect voor arbeiders die werken. ik heb alleen een onzettende tering hekel aan bloedzuigers. Mensen die geen poot uitsteken TERWIJL ZE DAT WEL KUNNEN. ik werk voor hun uitkering
Op dinsdag 03 september 2002 20:29 schreef Penotti het volgende:
Mister_Puke als ik je posts zo eens doorlees op dit forum heb je het wel geweldig met jezelf getroffen. Je bent echt geweldig bezig man je gaat het vast helemaal maken. Tweedejaars HBO-student!!! Je loopt ver voor op de gemiddelde arbeider. Echt goed van je hoor dat je dat niveau aankunt, je behoort tot de gelukkige mensen die 'hoger opgeleid' zijn.Ik heb het nu even vanuit jouw positie bekeken, maar ik wil toch een kleine poging ondernemen om je uit te leggen hoe het echt zit. Je bent namelijk helemaal niks meer dan een 'omhooggevallen' HBO-studentje dat nog maar net om de hoek komt kijken in de echte wereld en dat zich veel beter voelt dan anderen. Aan een aantal mensen die lager opgeleid zijn en daardoor in jouw ogen minder zijn zou jij een voorbeeld moeten nemen. Ik denk dat je moet proberen mensen niet te beoordelen op de opleiding die ze genoten hebben of de spelfouten die ze maken, maar op het niveau dat ze werkelijk hebben. Met dat niveau bedoel ik dus ook de mate van volwassenheid. Als ik je topics doorlees is die ver te zoeken en kan ik niet anders concluderen dan dat je erg kinderachtig bent voor je leeftijd. Daar is op zich niks mis mee hoor, maar ga aub anderen niet naar beneden halen en laat iedereen in zn eigen waarde. Je moet heel erg oppassen met het beoordelen van mensen. Ik stond vroeger ook redelijk snel met mn oordeel klaar over mensen. Maar je zult er nog achter komen dat die laag opgeleide sukkels waar jij zo op neerkijkt in sommige situaties opeens hele andere mensen blijken te zijn waar jij niet tegenop kunt met je HBO-diplomaatje.
Je zult je nu wel afvragen wat ik dan wel niet doe. Nou ik ben dus zelf niets meer dan een derdejaars HBO-student en ik voel me niks beter dan iemand met een lagere opleiding. Ik ken genoeg mensen met een lagere opleiding die een niveau hebben dat jij nooit van je leven zult bereiken en waar ik zelf een voorbeeld aan neem.
Oh ja doe me een plezier en ga aub niet de spelfouten uit mijn topic quoten (die zitten er ongetwijfeld in) omdat je geen zinnig antwoord weet. Reageer inhoudelijk of reageer niet!
Verder vind ik dat veel spelfouten makkelijk door de beugel kunnen echter er zitten hier gastjes (waarschijnlijk kindertjes van 14) die echt alles fout tikken, of geen alineas maken ofzo. die moeten maar es aangepakt worden.
en zoals ik al in een ander topic zei: maak een kindertopic. daar kunnen ze kloten met elkaar: niet hier!
quote:Dat heeft hij al maaaaaaanden geleden gedaan! kijk in ja! ik heb een van der valk diploma met pics! :
Op dinsdag 03 september 2002 22:32 schreef Marc_mga het volgende:[..]
...
in zoverre dat ik er zelfs aan twijfel of die mister_puke überhaubt HBO doet, misschien een bewijsje inscannen?
Steven, Tim 1, Renske, Tim 2, Bianca, Eurvin en Suzanne
quote:
Mister_Puke schreefSteven staat dus helemaal links en ik sta precies in het midden, tussen die donkere jongen en die gast met dat vage kapsel
oord heet steven op die foto en ik ben tim 2
jullie zouden goed met elkaar kunnen opschieten
quote:Oke, ik zei een aantal posts terug dat ik het met je eens ben wat betreft de grote lijn. Of beter gezegt: ik snap waarom je je ergert, want dat doe ik ook, al kan ik dat beter niet doen natuurlijk. Maar nu moet je eens ff goed luisteren. (waar doe ik het eigenlijk voor, volgens mij ben je een clone) Ik ga nu ff lekker iritant doen. Jij ben een VDD'er he'? Dat is wel te merken aan je inlevingsvermogen. En een cursus psychologie zou je ook goed doen, mannetje. En denk eens na over de dingen die je zegt, want dat doe je overduidelijk niet. Een apart forum maken voor mensen die een bepaalde leeftijd hebben, is technisch - niet - mogelijk. Dus hou maar op met dat gezeur daarover. Verder zijn er een hoop mensen die het gewoon leuk vinden om spellingsfouten te maken. Ja, echt waar. Ik vind het ook stupid, maarja, ik mag hier ook doen wat ik leuk vind. Bijv. sommige mensen afzeiken. Wat jij ook doet dus. Andere mensen hebben geen zin om elke keer hun posts na te lezen of er misschien ergens een foutje in staat. Weer andere mensen kunnen gewoon slecht schrijven. Moeten die mensen eerst een cursus volgen om te mogen Fokken?! Of beter gezegt: moeten ze eerst slimmer worden om bij jou in de buurt te mogen komen?
Op dinsdag 03 september 2002 23:43 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
ik heb respect voor arbeiders die werken. ik heb alleen een onzettende tering hekel aan bloedzuigers. Mensen die geen poot uitsteken TERWIJL ZE DAT WEL KUNNEN. ik werk voor hun uitkering
. opzouten.
Verder vind ik dat veel spelfouten makkelijk door de beugel kunnen echter er zitten hier gastjes (waarschijnlijk kindertjes van 14) die echt alles fout tikken, of geen alineas maken ofzo. die moeten maar es aangepakt worden.
en zoals ik al in een ander topic zei: maak een kindertopic. daar kunnen ze kloten met elkaar: niet hier!
btw, je kan gratis zelf een forum maken. Zoek even met google ofzo. Dan mag je daar dictatortje spelen.
En over die bloedzuigers, daar hebben we allemaal een hekel aan! Ik zou zeggen, verzin maar iets om het op te lossen. Iets dat waterdicht is. Succes.
En nu oprotten.
Groeten,
MAVO-klantje.
PS: Ik moet een reactie.
[Dit bericht is gewijzigd door Svart Rose op 04-09-2002 11:19]
quote:Nietes, want die persoon doet het tenminste in klaagbak
Op woensdag 04 september 2002 00:00 schreef nikky het volgende:
ABNjullie zouden goed met elkaar kunnen opschieten
[Dit bericht is gewijzigd door Svart Rose op 04-09-2002 11:32]
quote:Ik
(waarschijnlijk kindertjes van 14) die echt alles fout tikken, of geen alineas maken ofzo.
quote:Hebben we toch al Something Completely Different
En zoals ik al in een ander topic zei: maak een kindertopic. daar kunnen ze kloten met elkaar: niet hier!
En waar maak jij je überhaupt druk om, laat mensen toch in hun waarde. Ga je mede-klasgenootjes op je HBO opleiding maar lekker afkraken, op de meeste opleidingen zitten toch genoeg mensen die geen flikker uitvoeren of heb ik het nu verkeerd?
Kortom geef eerlijk antwoord op mij: je hardwerkende minder bedeelde medemens! Laat me naar je op blijven kijken!!!
Voor de rest vind ik FOK! cool
[Dit bericht is gewijzigd door Fayaaz op 04-09-2002 19:17]
quote:hey barman. je denkt toch niet echt dat ik ooit een foto van mezelf op internet zou zetten??? natuurlijk bne ik dat niet!!! DUH. zat naar hotels te zoeken en toen kwam ik die kansloze foto tegen. Zo dit is eruit.
Op woensdag 04 september 2002 11:54 schreef barman het volgende:
Hee Puke, wat is dat nou? In je profiel heet je ineens Jos terwijl ze bij Van Der Valk zeggen dat je Tim heet!
Zit je ons nou toch in de maling te nemen? Daar is een apart forum voor hoor
http://forum.fok.nl/listtopics.php/49
Mij moet je niet neppen man! Dat heb ik nergens aan verdiend: ik ben je grootste fan. Heb nogwel een Icoon van je gemaakt. Heb je die nog? Eudoria doet t nl niet meer en jij wou toen nog dat alle fokkers jou icoon namen maar ik heb het nooit merr ergens gezien.
Je was ook de meest humorvolle fokker aller tijden maar dan moag je best wat vaker leuke (matige) grappen maken!Kortom geef eerlijk antwoord op mij: je hardwerkende minder bedeelde medemens! Laat me naar je op blijven kijken!!!
quote:jongen ik heb geeneens zin om hierop te reageren. Waarschijnlijk ben je links. En je MAVO. lullig voor je zeg. *zucht*
Op woensdag 04 september 2002 11:09 schreef Svart Rose het volgende:[..]
HIER STOND DOM GEOUWEHOER......
quote:Dank je wel dat je toch nog een mooie reactie hebt gegeven kerel. Heb ik toch nog mijn zin gekregen. Doet veel goeds zo'n regel. Maar ik denk dat jou gelul even heel veel dommer wordt gevonden dan dat van mij. (oke, ik was lomp en ongenuaceerd, maar dat heb ik aangegeven in m'n post)Maarja, als je een beetje kan lezen was je daar al achter natuurlijk. En toch nog door blijven zeveren op dezelfde manier in dit topic. Ja, dan heb je stijl hoor! Hallo, mister, het wordt tijd dat je je mening bijstelt denk ik. Het moet natuurlijk niet, maar als je een beetje normaal functioneert moet er toch een belletje gaan rinkelen.
Op donderdag 05 september 2002 00:14 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
jongen ik heb geeneens zin om hierop te reageren. Waarschijnlijk ben je links. En je MAVO. lullig voor je zeg. *zucht*
lalalalalala, wat is Fok! toch heerlijk zo nu en dan. Please, reageer weer, dan kunnen we ons gesprek voortzetten... Het zou zonden zijn als het verloren gaat natuurlijk.
Oke.. en dan nu even serieus:
Wat wil je nou eigenlijk echt? Wat wil je nou bereiken? En vooral, hoe wil je dat bereiken? Dat je je aan dingen ergert, oke, maar doe dan iets goeds met dat gegeven/gevoel. Overtuig ons.
[Dit bericht is gewijzigd door Svart Rose op 05-09-2002 01:31]
quote:Je hebt volkomen gelijk dit is dus een prima voorbeeld van hoe snel je de fout in kunt gaan met het geven van oordelen. Hoewel ik probeer dat zo min mogelijk te doen ga ik toch min of meer automatisch de fout in waar ik zelf voor waarschuwde. Al die beoordelingen in dit topic van mensen op basis van hun opleiding / spelling stonden mij zo tegen dat ik op het moment dat ik dat bericht tikte eigenlijk voornamelijk op mn gedachten afging. Maar feit blijft wel dat onze Mister_Puke momenteel een niveau heeft dat zeker niet hoger ligt dan dat van de mensen waar hij het zelf over heeft.
Op dinsdag 03 september 2002 22:32 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Mja heel schique van je kerel maar je zei net zelf dat je niet te snel over mensen moet oordelen en nu doe je het zelf, je kent die hele mister puke niet
In ieder geval sta ik wel achter je mening enzo, in zoverre dat ik er zelfs aan twijfel of die mister_puke überhaubt HBO doet, misschien een bewijsje inscannen?
Gelukkig maak ik nog steeds fouten, ik ben nog een mens
quote:Ik denk dat je daar een heel goed punt te pakken hebt. En datgene wat Mister_Puke in zn 'HBO-termen' verwoord is naar mijn mening niet erg hoog van niveau.
Op donderdag 05 september 2002 00:34 schreef G1Ace het volgende:
het spijt me dat mijn spelling niet het beste is van de wereld, ja ik heb een probleem met het spellen
Maar het gaat niet om de spelfouten, het gaat erom wat ik bedoel uiteindelijk.
quote:Mag ik vragen waar die opmerking op slaat? Misschien kun je iets genuanceerder zijn mbt je oordelen over anderen. En wat betreft die MAVO: mijn baas heeft de mavo niet eens afgemaakt en bij ons werken een aantal mensen met een universitaire opleiding. Ik heb in de jaren dat ik er werk nog niemand meegemaakt die hem te slim af was. Ondanks zijn niet afgemaakte mavo verteld geeft hij ons als hoger-opgeleiden toch elke dag hoe we dingen beter kunnen doen.
jongen ik heb geeneens zin om hierop te reageren. Waarschijnlijk ben je links. En je MAVO. lullig voor je zeg. *zucht*
In jouw taal: hij lult ons klem en wij staan met onze mond vol tanden!
quote:En zo zie je maar weer dat opleiding en IQ totaal los van elkaar staan.
quote:Dat klopt, hetzelfde geldt voor IQ in combinatie met beroep, maatschappelijke ladder, schrijfvaardigheid en de mate van emotionele intensiteit.
Op donderdag 05 september 2002 02:01 schreef Danny het volgende:
En zo zie je maar weer dat opleiding en IQ totaal los van elkaar staan.
Ik vind persoonlijk trouwens het IQ van een standaard FOKker niet schrikbarend ver onder die van de gemiddelde Nederlander zitten. En ook het EQ op FOK! vertegenwoordigt het gemiddelde van deze samenleving prima.
(Of dat een positief kenmerk is, valt dan wel weer te betwijfelen. )
quote:Goh... hoe kom je aan die wijsheid? Heb je de Fokkers getest (wanneer was de testdag; ik heb 'm gemist)? Voor zover ik ben opgeleid kun je IQ niet 'vinden', slechts 'meten'.
Op donderdag 05 september 2002 02:56 schreef Lamon het volgende:
Ik vind persoonlijk trouwens het IQ van een standaard FOKker niet schrikbarend ver onder die van de gemiddelde Nederlander zitten. En ook het EQ op FOK! vertegenwoordigt het gemiddelde van deze samenleving prima.
Niveau bedroevend laag? In vergelijking waarmee? Waarop gebaseerd? Ik weet het niet hoor, maar hier kan je toch verder niets zinnigs meer over zeggen lijkt me...
Elisa
quote:De manier van posten is over het algemeen een vrij duidelijke indicatie van het IQ van een persoon, althans, volgens mijn maatstaven.
Op donderdag 05 september 2002 03:05 schreef ElisaB het volgende:[..]
Goh... hoe kom je aan die wijsheid? Heb je de Fokkers getest (wanneer was de testdag; ik heb 'm gemist)? Voor zover ik ben opgeleid kun je IQ niet 'vinden', slechts 'meten'.
En het 'IQ van een standaard-FOKker' is al helemaal een begrip. Een standaard-FOKker en daar dan ook nog het IQ van? Nee, je bent de weg kwijt vrees ik!Elisa
'vinden' is overigens een woord wat toch met enige regelmaat gebruikt wordt voor het verkondigen van een mening. En aangezien een mening per definitie geen onwaarheid verkondigt, zie ik niet zo in waarom deze pretentieuze 'wijsheden' zo nodig op mijn post betrokken moeten worden..
Lamon (..I'm down with the kids)
quote:Hee Puke.
Op donderdag 05 september 2002 00:12 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
hey barman. je denkt toch niet echt dat ik ooit een foto van mezelf op internet zou zetten??? natuurlijk bne ik dat niet!!! DUH. zat naar hotels te zoeken en toen kwam ik die kansloze foto tegen. Zo dit is eruit.
Goed dat je het bekent man. Je hebt ons dus genept door een faketopic in een serieus forum te posten! General Chat is geen Onzin!!!
Waarom is die foto kansloos? Die mensen hebben zich juist van een toekomst verzekerd.
Jij zoekt naar hotels voor je vrijetijdsbesteding en kijkt neer op het personeel dat zich daar aan je voorstelt! Van der Valk is trots op deze mensen en deze mensen zijn trots op hun diploma. Terecht.
Ik dacht dat je respect had voor mensen die door hard werken een diploma haalden. Valt mij vies van je tegen kerel.
Jammer maar mensen met een lullig horecadiploma zoals jij dat ziet hebben vaak meer tolerantie, mensenkennis en grotere levenservaring dan studenten die gespecialiseerd zijn in het zooien en domweg feitjes uit hun kop stampen.
Of jij werkelijk de 2e jaars HBO-VVD-korpsbal bent trek ik nu ook erg in twijfel. Dat zal ook wel nep zijn.
Je noemt anderen in veel van je topics kansloos: ben je dat zelf misschien? Als je je steeds anders voordoet dan je bent en een "laag zelfbeeld" hebt van die "identiteit" moet je maar eens hulp gaan zoeken. Zo'n houding is namelijk zelf kansloos.
Als het je om te dollen te doen is: ga met je fantasie-identiteit naar Something Completely Different, Slowchat of Fokeiland maar hou op mensen hier in de maling te nemen.
We hebben hier geen trek in neppers en fakers.
Een heleboel fokkers zetten wel hun foto online. Die hebben hier een sociaal online-leven en gaan normaal om met hun medefokkers. Het is juist leuk om te zien met wie je te doen hebt. Kijk je daar ook al op neer: op alle fotoboekers, fokbabes-enhunks en meetinggangers?
Het valt mij vies van je tegen kerel. Laat de mensen in hun waarde. Dat is ook veel beter voor je gevoel over je eigen ego.
Barman
quote:hey idioot, ik zeg alleen dat die foto nep is. kwam hem tegen en moest er wat mee doen. Ik heb respect voor mensen die hard werken. Die hebben we nodig!! Laat ze een voorbeeld zijn voor de rest van de maatschappij!!
Op donderdag 05 september 2002 09:09 schreef barman het volgende:[..]
Hee Puke.
Goed dat je het bekent man. Je hebt ons dus genept door een faketopic in een serieus forum te posten!
General Chat is geen Onzin!!!
Waarom is die foto kansloos? Die mensen hebben zich juist van een toekomst verzekerd.
Jij zoekt naar hotels voor je vrijetijdsbesteding en kijkt neer op het personeel dat zich daar aan je voorstelt!Van der Valk is trots op deze mensen en deze mensen zijn trots op hun diploma. Terecht.
Ik dacht dat je respect had voor mensen die door hard werken een diploma haalden. Valt mij vies van je tegen kerel.
Jammer maar mensen met een lullig horecadiploma zoals jij dat ziet hebben vaak meer tolerantie, mensenkennis en grotere levenservaring dan studenten die gespecialiseerd zijn in het zooien en domweg feitjes uit hun kop stampen.
Of jij werkelijk de 2e jaars HBO-VVD-korpsbal bent trek ik nu ook erg in twijfel. Dat zal ook wel nep zijn.Je noemt anderen in veel van je topics kansloos: ben je dat zelf misschien? Als je je steeds anders voordoet dan je bent en een "laag zelfbeeld" hebt van die "identiteit" moet je maar eens hulp gaan zoeken. Zo'n houding is namelijk zelf kansloos.
Als het je om te dollen te doen is: ga met je fantasie-identiteit naar Something Completely Different, Slowchat of Fokeiland maar hou op mensen hier in de maling te nemen.
We hebben hier geen trek in neppers en fakers.Een heleboel fokkers zetten wel hun foto online. Die hebben hier een sociaal online-leven en gaan normaal om met hun medefokkers. Het is juist leuk om te zien met wie je te doen hebt. Kijk je daar ook al op neer: op alle fotoboekers, fokbabes-enhunks en meetinggangers?
Het valt mij vies van je tegen kerel. Laat de mensen in hun waarde. Dat is ook veel beter voor je gevoel over je eigen ego.Barman
Ik ga toch nog even antwoord geven op je post. Maar niet om ruzie te zoeken. Bedoel het niet lullig. Er bestaat naar mijn odee spraakverwarring over het begrip IQ...
quote:
Op donderdag 05 september 2002 03:15 schreef Lamon het volgende:[..]De manier van posten is over het algemeen een vrij duidelijke indicatie van het IQ van een persoon, althans, volgens mijn maatstaven.
quote:Ik snap niet wat je hiermee bedoelt. Ik deed nou net mijn best uit te leggen dat IQ niet bedoeld is als subjectief begrip. Er zijn wetenschappers die er een dagtaak hebben (en hadden... Bell) het (wetenschappelijke!) begrip IQ zo te operationaliseren dat het objectief meetbaar is.
Als je op iedere slak zout gaat leggen, kun je dit inderdaad evenals bijna ieder ander 'meetbaar' menselijk kenmerk als volledig subjectief beschouwen..
quote:Ik bedoelde te zeggen dat je niets kunt vinden van het IQ van de 'standaard FOKker', omdat er ten eerste geen 'standaard FOKker bestaat en ten tweede je het IQ van de FOKkers niet kent omdat je het niet gemeten hebt...
'vinden' is overigens een woord wat toch met enige regelmaat gebruikt wordt voor het verkondigen van een mening. En aangezien een mening per definitie geen onwaarheid verkondigt, zie ik niet zo in waarom deze pretentieuze 'wijsheden' zo nodig op mijn post betrokken moeten worden..
PPffttt... misschien moeten we deze discussie hier verder maar niet voeren. Komen we toch niet uit
Elisa
quote:Vast niet, maar ik ga het toch proberen:
Op donderdag 05 september 2002 11:27 schreef ElisaB het volgende:
PPffttt... misschien moeten we deze discussie hier verder maar niet voeren. Komen we toch niet uit
quote:Nee hoor. IQ is een begrip wat door bepaalde tests tot op zekere hoogte meetbaar is. Of die metingen 100% betrouwbaar zijn, betwijfel ik, maar dat doet er niet zoveel toe.
Ik ga toch nog even antwoord geven op je post. Maar niet om ruzie te zoeken. Bedoel het niet lullig. Er bestaat naar mijn idee spraakverwarring over het begrip IQ...
quote:Ik bedoel dan ook niet dat het IQ zelf subjectief is. Ik bedoel dat conclusies over het IQ van een persoon of bepaalde groep door andere personen altijd subjectief is evenals conclusies over EQ of andere meetbare zaken.
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt. Ik deed nou net mijn best uit te leggen dat IQ niet bedoeld is als subjectief begrip. Er zijn wetenschappers die er een dagtaak hebben (en hadden... Bell) het (wetenschappelijke!) begrip IQ zo te operationaliseren dat het objectief meetbaar is.
quote:Iets 'vinden' mag je altijd.
Ik bedoelde te zeggen dat je niets kunt vinden van het IQ van de 'standaard FOKker', omdat er ten eerste geen 'standaard FOKker bestaat en ten tweede je het IQ van de FOKkers niet kent omdat je het niet gemeten hebt...
Sterker nog, zelfs marktonderzoeken zijn gebaseerd op speculatie. Er wordt een klein deel van een wijk/stad/beroepsgroep getest, vervolgens zeggen mensen doodleuk op de tv of ander medium dat het een wijk/stad/beroepsgroep met een ondergemiddeld IQ betreft.
Misschien betrouwbaarder dan mijn conclusies, maar ik zeg nog dat het een eigen mening, en derhalve een conclusie voortvloeiend uit persoonlijke obeserveringen betreft.
Die 'metingen' daarentegen worden met enige regelmaat als pure waarheid op het publiek losgelaten.
Dan mag ik best een beetje speculeren hier vind ik, evenals de rest van de posters.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 05-09-2002 12:43]
Zullen we het topic dan verder maar niet meer vermoeien met onze discussie? Dank je wel voor je reacties!
Zo... we kunnen weer ontopic hoor... Is het niveau bedroevend laag? Neh... (ik val in herhaling); valt toch wel mee!
Elisa
quote:
Op donderdag 05 september 2002 10:06 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]hey idioot,
..(knip)..
quote:ik ben een btje in de war....
Op donderdag 05 september 2002 10:06 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
hey idioot, ik zeg alleen dat die foto nep is. kwam hem tegen en moest er wat mee doen. Ik heb respect voor mensen die hard werken. Die hebben we nodig!! Laat ze een voorbeeld zijn voor de rest van de maatschappij!!
\/\/\/\/\/\/\/
quote:respect hoor puke.. je spreekt jezelf tegen in elke 2de post die je uitbraakt...getuigt niet van veel respect voor de vd valkers knul
Op donderdag 05 september 2002 00:12 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
hey barman. je denkt toch niet echt dat ik ooit een foto van mezelf op internet zou zetten??? natuurlijk bne ik dat niet!!! DUH. zat naar hotels te zoeken en toen kwam ik die kansloze foto tegen. Zo dit is eruit.
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 05-09-2002 14:04]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |