abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5605669
Ik heb sinds paar maanden weer wat met mijn ex, nu dus weer vriendin

Tis 9 maanden uit geweest en we hadden daarvoor 2 1/2 jaar lang wat gehad. We hebben elkaar ontmaagd en allebei hadden we nog geen sex gehad met iemand anders dan elkaar. Zij heeft alleen in die periode dat het uit was wat met een andere jongen gehad en daarmee is ze ook naar bed geweest.

Nou kan ik mij herrineren dat voordat het uit was, ik haar eens gevraagd had of ze nou echt klaar kwam tijdens het vrijen, want zo leek het soms wel, maar ze antwoordde toen nee. Ze vertelde me dat er niet echt een hoogtepunt was, maar dat het meer één grote lijn van lekkerheid was

Ik als jongen kan dat natuurlijk niet begrijpen, maar ik kon er toen mee leven.

Nou begin ik me intussen toch af te vragen of dat zij gewoon niet weet wat klaarkomen is. Wat ik mij niet kan voorstellen want iedereen zegt altijd (ook voor meisjes) dat áls je klaarkomt, je het echt wel weet
Of dat ze dus gewoon echt niet klaarkomt, maar als ik haar bef/vinger, dan kronkelt ze soms half het bed uit van genot. Ik kan me dan niet voorstellen dat ze dan niet één keer klaarkomt, of zie ik nu iets verkeerd

ps. typo @ topictitel, denk moet "denkt ze" zijn

pi_5605692
quote:
Op zondag 01 september 2002 03:50 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Nou begin ik me intussen toch af te vragen of dat zij gewoon niet weet wat klaarkomen is.
Geloof me, als een vrouw eenmaal klaar is gekomen, weet ze absoluut wat dat is. Je vriendin komt dus gewoon echt niet klaar bij jou. Jammer maar helaas.

Gewoon verder 'oefenen', gaat vast wel komen.

pi_5605797
quote:

Tis 9 maanden uit geweest en we hadden daarvoor 2 1/2 jaar lang wat gehad. We hebben elkaar ontmaagd en allebei hadden we nog geen sex gehad met iemand anders dan elkaar. Zij heeft alleen in die periode dat het uit was wat met een andere jongen gehad en daarmee is ze ook naar bed geweest.

Nou kan ik mij herrineren dat voordat het uit was, ik haar eens gevraagd had of ze nou echt klaar kwam tijdens het vrijen, want zo leek het soms wel, maar ze antwoordde toen nee. Ze vertelde me dat er niet echt een hoogtepunt was, maar dat het meer één grote lijn van lekkerheid was

Nou begin ik me intussen toch af te vragen of dat zij gewoon niet weet wat klaarkomen is. Wat ik mij niet kan voorstellen want iedereen zegt altijd (ook voor meisjes) dat áls je klaarkomt, je het echt wel weet
Of dat ze dus gewoon echt niet klaarkomt, maar als ik haar bef/vinger, dan kronkelt ze soms half het bed uit van genot. Ik kan me dan niet voorstellen dat ze dan niet één keer klaarkomt, of zie ik nu iets verkeerd

pi_5606522
quote:
Op zondag 01 september 2002 05:13 schreef Phynny het volgende:

[..]

sex is meer dan alleen penetreren hoor

zondag 1 september 2002 @ 14:16:55 #5
26048 Sneakie
what goes around comes around
pi_5607809
ik zit ook ongeveer met hetzelfde probleem, mijn vriendin zegt dan wel dat ze wel altijd klaarkomt, maar zelf denk ik dat het niet zo is. maar lijkt me niet dat ze erover liegt, maar ik geloof het niet omdat ik het niet zo zeer merk als zij klaar komt
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read
pi_5608083
Ik zit niet met zo'n probleem, want het is mijn vriendin niet, het is een vriendin waar ik wel eens wat mee uitgevreten heb...

Maar het lijkt alsof die niet kan klaarkomen, ze vingert zichzelf ook vrij vaak, ze is pas 1 keer klaargekomen in de jaren dat ze het nu doet. Daarna is het nooit meer voorgekomen. Het lijkt alsof haar clitoris totaal ongevoelig is...

Zijn er meer mensen die dat kennen??

Vind dat vreemd, en hoe kom je dan wel klaar, of kom je gewoon helemaal niet klaar. Hoe beleef je dan zelf de sex eigenlijk? Mocht jou dit gebeuren, ik heb altijd zoiets van elkaar laten komen is het hoogtepunt tijdens het sexuele spel...

pi_5608112
quote:
Op zondag 01 september 2002 14:45 schreef CrazyByte het volgende:
Ik zit niet met zo'n probleem, want het is mijn vriendin niet, het is een vriendin waar ik wel eens wat mee uitgevreten heb...

Maar het lijkt alsof die niet kan klaarkomen, ze vingert zichzelf ook vrij vaak, ze is pas 1 keer klaargekomen in de jaren dat ze het nu doet. Daarna is het nooit meer voorgekomen. Het lijkt alsof haar clitoris totaal ongevoelig is...

Zijn er meer mensen die dat kennen??

Vind dat vreemd, en hoe kom je dan wel klaar, of kom je gewoon helemaal niet klaar. Hoe beleef je dan zelf de sex eigenlijk? Mocht jou dit gebeuren, ik heb altijd zoiets van elkaar laten komen is het hoogtepunt tijdens het sexuele spel...

Wat je niet kent kun je niet missen...
pi_5608199
quote:

Er zijn voor meisjes best wel veel verschillende dingen die je kunt voelen, allemaal bijna even lekker, maar heel anders. Meiden kunnen dus heel erg genieten (kronkelen van genot zoals jij het beschrijft ), zonder dat ze klaarkomen. Misschien moeilijk voor te stellen voor een jongen
Wij hebben die drang om klaar te komen ook niet zo, zeker als je niet weet wat je mist vind je het niet zo erg om niet klaar te komen. Bij jongens zal dat dan wel anders zijn.
En wat ze zeggen is waar, als ze klaarkomt, dan merkt ze het heus wel

Kijk anders ff in het topic klaarkomen enzo..., daar heb ik ook ooit een heel verhaal gezet hierover.

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5636419
Mja... penetreren vindt ze gewoon fijn... dat ze daar niet bij klaarkomt, is begrijpelijk en is mee te leven...

Het gaat mij meer om vingeren en beffen. Ik kan me van laatst herrineren dat ik haar gevingerd had en dat ze echt helemaal 'gek' werd. Ik had de nagels zowat in m'n rug staan

En dan, toch niet klaarkomen

pi_5636463
Mja,als ik ben klaargekomen weet ik dat echt wel (lees:lopen gaat wat moeilijk)
Maar ja,je hebt wel verschillen in orgames.
Voor de een voelt het als een aardbeving en voor de ander als flink niezen...
Misschien moet je wat langer doorgaan ?
Of vindt ze dat niet prettig?
Als ze het niet prettig vind,omdat het te gevoelig is,kan het zijn dat ze wel een (klein) orgasme heeft gehad en dat het daardoor te gevoelig is.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_5638610
Mijn eerste vraag is: is je vriendin ooit wel eens klaargekomen? Dan heb ik het niet over klaarkomen met jou in het bijzonder, maar over altijd. Met een ander iemand of met haar zelf? Want meestal ligt het wel of niet klaarkomen van de vrouw in het beginsel. Dus bij het ontdekken van haar eigen lichaam. In die periode komen vrouwen er achter wat het allemaal is en hoe ze het beste tot die gevoelens kunnen komen. Zo ook met klaarkomen...
Klaarkomen is iets waar de vrouw achter moet komen hoe dat moet. Hoe ze moet ontspannen of juist spannen.
En als ze niet weet hoe dat moet, dan wordt het over het algemeen lastiger om klaar te komen tijdens sex met iemand.
Dus als ze wel kan klaarkomen tijdens masturberen, zou dat ook kunnen beteken dat ze klaar kan komen tijdens sex.
Ik hoop dat je hier wat wijzer uit bent geworden.
pi_5664805
Ik weet dat ze niet masturbeert, maar ik kan wel vragen of ze ooit wel eens is klaargekomen (en dan dus in het bijzonder bij haar ex)... al weet ik niet of ik dat wil weten
  vrijdag 6 september 2002 @ 13:44:30 #13
17928 averty
Retroactief ziener
pi_5683372
Klaarkomen kan een vrouw voor zichzelf echt niet missen, je komt volgens mij echt niet ongemerkt klaar.

Maar dit 'probleem' ligt misschien nog wel meer aan je vriendin. Je zou er aan kunnen werken. Jij moet toch gewoon van haar te horen krijgen wat zij lekker vind en wat zij wil. En volgens mij als je goed op de reacties van je vriendin let merk je dat er bepaalde activiteiten zijn die jij ontplooit die meer effect hebben dan andere activiteiten.
De activiteiten met meer (positief) effect zijn de effecten waarbij je moet denken: 'En nu veel meer van hetzelfde'!

Vertel haar ook eens dat het jou misschien ook frustreert. Dat je haar graag net zoveel plezier wil geven als zij jou geeft.

"Belief in that which reason denies is associated with steadfastness and courage, while skepticism is often identified with cynicism and weak character".
pi_5683490
Er zijn genoeg vrouwen,die nooit klaarkomen.
Wil daarom nog niet zeggen dat ze er niet van genieten [lees bijna kronkelend van t bed rollen}
Bij de ene vrouw is t juist de clitoris dat zo gevoelig is ,bij de ander moet je daar zo min mogelijk aankomen.
Min is dus niet NIET
Neem je de tijd, zoek "De" plek waar ze t meest van geniet en volhouden,tot je erbij neer valt kan namelijk ERG lang duren
pi_5687324
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 13:44 schreef averty het volgende:
Klaarkomen kan een vrouw voor zichzelf echt niet missen, je komt volgens mij echt niet ongemerkt klaar.

Maar dit 'probleem' ligt misschien nog wel meer aan je vriendin. Je zou er aan kunnen werken. Jij moet toch gewoon van haar te horen krijgen wat zij lekker vind en wat zij wil. En volgens mij als je goed op de reacties van je vriendin let merk je dat er bepaalde activiteiten zijn die jij ontplooit die meer effect hebben dan andere activiteiten.
De activiteiten met meer (positief) effect zijn de effecten waarbij je moet denken: 'En nu veel meer van hetzelfde'!

Vertel haar ook eens dat het jou misschien ook frustreert. Dat je haar graag net zoveel plezier wil geven als zij jou geeft.

Nou... ik wist heel goed wat ik lekker vond, maar bij geen van die dingen had ik het idee dat dat tot klaarkomen leidde... en dat was ook niet zo. Wat er wel toe leidt is eigenlijk veel minder intens
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')