meer foute uitspraken graag!
Wijlen Bert Jacobs.
quote:Is niet Cruijffiaans lijkt me...
Op zondag 01 september 2002 16:28 schreef Tristitia_Ante het volgende:
'Ik lag wakker in de armen van Morpheus.'Harry Mulisch
quote:Tja, misschien heb ik Cruijf íets té hoog ingeschat...
Op zondag 01 september 2002 17:05 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Is niet Cruijffiaans lijkt me...
WDV
J.Cruijff (heeft die echt gezegd!)
In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk.
zoiets was het, geen idee meer van wie die was
quote:Gary Linneker
Op zondag 01 september 2002 23:32 schreef ToXiCitY het volgende:
"Voetbal blijft hetzelfde, 22 mensen die tegen elkaar spelen, en uiteindelijk winnen de Duitsers."zoiets was het, geen idee meer van wie die was
Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander.
quote:Soccer is a game for 22 players and 3 referees. It has a duration of 90 minutes. And in the end, it's always the germans who win the game.
Op zondag 01 september 2002 23:32 schreef ToXiCitY het volgende:
"Voetbal blijft hetzelfde, 22 mensen die tegen elkaar spelen, en uiteindelijk winnen de Duitsers."zoiets was het, geen idee meer van wie die was
quote:soccer..??? ik neem aan dat Lineker als engelsman gewoon de term Football gebruikte..???
Op maandag 02 september 2002 00:18 schreef twi het volgende:[..]
Soccer is a game for 22 players and 3 referees. It has a duration of 90 minutes. And in the end, it's always the germans who win the game.
Dat is dus niet de bedoeling van het spreekwoord wanneer het gaat om de zure druiven. Tenminste volgens de Johan (da's nog eens een naam voor een voetbalblad) van een aantal maanden terug.
- honkbal is voor 90% mentaal, de andere helft is psychisch
- als de mensen thuis willen blijven kun je ze natuurlijk niet tegenhouden.
Als iemand weet hoe die honkballer heet zeg dan aub ff
quote:
Op zondag 01 september 2002 23:38 schreef mitt het volgende:
De Argentijnen Italianen kennen niet van jouw winnen maar je kunt wel van hun verliezen; das logisch.Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander.
quote:Volgens mijn zeer slechte geheugen heette dit figuur Yogi Beara (serieus) [de naam vd tekenfilmfiguur is hierop geinspireerd]
Op dinsdag 03 september 2002 21:10 schreef J-Will het volgende:
Als iemand weet hoe die honkballer heet zeg dan aub ff
Ik heb wel eens gezegd: als je met 4-0 voor staat en er zijn nog tien minuten te spelen, kun je beter twee ballen op de lat schieten, zodat de mensen "oei" en "ai" roepen, want als je 5-0 maakt, is dat alleen maar voor de stand."
"Als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren."
"Bij AS Roma zal ik nooit kunnen werken. Daar ligt een sintelbaan rond het veld, dat is het ergste wat er is."
"Als je dan zegt dat het stadion eigenlijk het Johan Cruijff Stadion had moeten heten dan geef ik je gelijk. Als je commercieel denkt, dan had het stadion naar mij vernoemd moeten worden. Ze denken hier commercieel, maar toch hebben ze dat niet gedaan. Dat is raar."
"Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |