Al jaren zijn er regelmatig grote storingen bij de kaartverkoop en het lijkt er maar niet beter op te worden. Vandaag dus ook niet, telefoonlijnen om 10.00 overbezet en via Internet kom je al helemaal nergens.
Wonderbaarlijk genoeg verloopt het dan bij de vvk van Bruce Springsteen wel redelijk, kaarten binnen 5 minuten ofzo uitverkocht maar ligt het systeem er vanaf het begin van de middag uit. Gevolg, nergens kaarten te bestellen... Via telefoon krijg je dan eerst een stel mededelingen waar je niet op zit te wachten a 45 eurocent per minuut en krijg je dan te horen dat je het over 10 minuten maar weer eens moet proberen.
10 minuten en dat rijtje onzinnige medelingen a 45 eurocent per minuut, later "Nee nog steeds stuk" "ik mag helaas uw naam niet noteren" "probeer het over 1 uur nog eens".
1 uur en dat rijtje onzinnige medelingen a 45 eurocent per minuut, later "nee helaas" "we doen er alles aan" "nee ik kan u zelfs niet terugbellen als het systeem het weer wel doet".
Nog later, om "19.00 moet het allemaal weer werken meneer, probeert u het dan nog eens". Niet dus
Maar weer eens gebeld, a 45 eurocent, kreeg ik een overspannen chagrijn aan de telefoon (hij ook maar goed, ik ben de klant ) en nog steeds niks anders "dan helaas, probeert u het later nog eens"....
En dat noemt zichzelf "TicketSERVICE"!?!?! Wel 45 cent per minuut vragen en dan niks anders kunnen doen dan zeggen "probeert u het later nog eens" ?
Sowieso is die hele klup oplichterij eerste klas, voor elk kaartje waarvoor je hooguit 25 keer (bij postkantoor, telefonisch iets meer) op een toets van een computer drukt bijna 4 euro vragen.
quote:Bestel jij dan even een kaartje voor de Manic Street Preachers voor mij ?
Op zaterdag 31 augustus 2002 22:47 schreef Seborik het volgende:
De site werkt.
wijsneus
quote:Ok, wat is je creditcardnummer?
Op zaterdag 31 augustus 2002 22:49 schreef calvobbes het volgende:[..]
Bestel jij dan even een kaartje voor de Manic Street Preachers voor mij ?
wijsneus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |