Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 2. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen donderdag 29 augustus deel II.
Scanman denkt dat dit de preutste bb ooit gaat worden
quote:ze mist thuis denk ik, ze is een beetje sipjes, een glimlach kan er iig niet vanaf
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:19 schreef Jolieke het volgende:
Jeanette doet een beetje vreemd of ligt het aan mij?
0.06 Stefan, Laurens, Jeannette en Margriet in de woonkamer. Stefan : Ik wil gewoon dat de groep bij elkaar blijft. Ze bespreken de regels, o.a. de strafpunten. Jeannette : Ik ga lekker de jacuzzi in. Jeannette vertrekt. Margriet vertelt welk eten ze niet lekker vindt in de bestellijst. Margriet : Ik ben blij dat ik ja heb gezegd (om in BB te gaan). Ze zijn het eens dat ze allemaal spijt hadden gehad als ze nee gezegd hadden. Laurens : Nu zit je hier en heb je elke dag spijt. Margriet : Als ik battles verlies krijg ik spijt.
0.10 Stream naar het bubbelbad. Jeannette zit daar alleen in.
Breedbandstream 2
0.12 In de woonkamer. Bo staat er nu ook bij. Laurens : Alles wat er niet in staat wordt achteraf door BB bepaald. Margriet : Wat is een dilemma (er zijn nu 'dilemma's' en 'confrontaties' i.p.v. battles) ? Laurens : Keuzes maken. Dat kan ook op het speelveld. Margriet leest voedsel voor dat besteld kan worden. In strijd met de regels noemt ze allerlei merknamen. Judith verschijnt in bikini.
Het beeld staat voortdurend stil dus ik kan het moeilijk volgen.
quote:Hoe doe je dat, dat uploaden? Heb wel captures, maar ik weet niet hoe... kan iemand mij dit uitleggen?
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:17 schreef StefanFM het volgende:
op 1lo is ze anders leuk in beeld...
quote:pak die url van dat plaatje maar en registreer je
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:24 schreef Remquito het volgende:[..]
Hoe doe je dat, dat uploaden? Heb wel captures, maar ik weet niet hoe... kan iemand mij dit uitleggen?
quote:ik heb (nog) geen close hier...
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:25 schreef Jolieke het volgende:
Bo en jeanette samen in bad, ze beginnen te stoeien..
en ik wou net naar bed gaan
quote:ok nu op breed1 Bo en Jeanette inderdaad in de jacuzzi
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:27 schreef StefanFM het volgende:[..]
ik heb (nog) geen close hier...
quote:audio is errug slecht door de bubbels. ik kan er dus ook niks van verstaan
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:28 schreef StefanFM het volgende:[..]
ok nu op breed1 Bo en Jeanette inderdaad in de jacuzzi
quote:mmmm ze beginnen weer een diepzinnig gesprek, want dat hadden ze tenslotte nog niet gedaan vandaag, je mist dus niet veel
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:27 schreef StefanFM het volgende:[..]
ik heb (nog) geen close hier...
0.21 Het bubbelbad is leeg. Vrouw : Ik ga weer naar binnen want het bad zit vol met vlieggies.
Breedbandstream 2
0.23 Laurens en Judith in de keuken. Laurens wil sigaren bestellen. Judith : Dat wordt erg vervelend, dilemma's. Veel vervelender als confrontaties. Ze bespreken een mogelijk sigarettentekort. Laurens vraagt zich af of hij gel mee mag nemen naar arm. Laurens : Voor de gezondheid van mijn haar. Judith : Nee, misschien wel vitaminepillen of een scheermes.
0.27 Judith : Ik krijg er een ander gevoel bij. Spannend. Het gaat beginnen. Gisteravond begint me een beetje parten te spelen. Dan wordt het geluid weggedraaid. Na een minuut is het weer terug. Judith en Margriet zijn in de slaapkamer. Margriet is met haar kastje bezig.
Breedbandstream 1
0.30 Bo en Jeannette in het bubbelbad binnen. Ik versta niets door de bubbels. Jeannette gaat op de rand van het bad zitten.
Breedbandstream 2
0.32 Judith in het bubbelbad buiten. Laurens gaat er bij staan. Laurens : Ik hoop dat ik uiteindelijk een band krijg van BB met alle leuke momenten. Om het terug te zien, dat lijkt me wel apart. Judith : Deze twee dagen alleen al. Het lijkt me wel moeilijk om er later in te komen. Laurens : Als je in Portugal had gezeten had je gezegd, ik ben blij dat ik hier ben. Ze bespreken dat ze op moeten letten als gevolg van de regels. Laurens : Ik mis af en toe muziek. Judith : Het lijkt me niks er na één dag uit te moeten. Martijn had echt geen zin. Laurens zegt dat het hem niet leuk lijkt er als eerste uit te moeten. Laurens : Het heeft ook een voordeel er als eerste uit te gaan. Judith : Ik zou het geen drama vinden er als eerste uit te moeten. Al vind ik het niet leuk.
(Jeanette trok ook haar bikini uit, maar deed dat onder de handdoek)
quote:preutsheid ten top
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:45 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor... we hebben de volgende man naakt gezien. Dit keer was Bo zo 'vrijpostig'.... De dames lopen nog steeds een jaar of 50 achter.
In de tuin zit de rest van de bewoners in de jakuzzi. Mustapha heeft volgens mij de hele dag nog geen woord gezegd(Jeanette trok ook haar bikini uit, maar deed dat onder de handdoek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |