'k heb wel eens 2 maanden op een hub moeten wachten, omdat ze in dat amateuristische winkeltje eerst vergaten om m'n bestelling op te nemen, en vervolgens tot 3 keer toe mijn hub gewoon in de verkoop hebben gegooid.
en uiteindelijk heb ik er nog zwaar extra voor moeten betalen ook, en er bleek een amerikaanse powercable bij te zitten... AAAARGH!
quote:nee, bij CTW
Op donderdag 29 augustus 2002 15:14 schreef amnesiac het volgende:
besteld bij alternate
quote:Waarom ga je dan na een paar weken niet naar een ander ? er zijn zat winkels die hub's verkopen.
Op donderdag 29 augustus 2002 15:16 schreef Jordy-B het volgende:
dus?'k heb wel eens 2 maanden op een hub moeten wachten, omdat ze in dat amateuristische winkeltje eerst vergaten om m'n bestelling op te nemen, en vervolgens tot 3 keer toe mijn hub gewoon in de verkoop hebben gegooid.
en uiteindelijk heb ik er nog zwaar extra voor moeten betalen ook, en er bleek een amerikaanse powercable bij te zitten... AAAARGH!
quote:toen niet hier in Assen... En deze was lekker dichtbij...
Op donderdag 29 augustus 2002 15:25 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Waarom ga je dan na een paar weken niet naar een ander ? er zijn zat winkels die hub's verkopen.
quote:soms zijn ze snel, soms traag.
Op donderdag 29 augustus 2002 15:24 schreef Aaargh! het volgende:[..]
nee, bij CTW
1 dagje wachten en je hebt het in huis
en alles wat op die site staat is in voorraad
quote:Behalve dan dat ze niet heb moederbord hebben dat ik wil.
Op donderdag 29 augustus 2002 15:34 schreef dikkebanaan het volgende:
Bestel je zut dan ook gewoon bij Eynstein1 dagje wachten en je hebt het in huis
en alles wat op die site staat is in voorraad
quote:Tjah, dan houd het idd op..
Op donderdag 29 augustus 2002 15:51 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Behalve dan dat ze niet heb moederbord hebben dat ik wil.
* EvilPlatypus kijkt tevreden naar z'n mobo
quote:je bent zó trots dat je een kijkglaasje in je computer hebt gezet, en de case aan de muur hebt gehangen?
Op donderdag 29 augustus 2002 17:45 schreef EvilPlatypus het volgende:
Had je toch bij dezelfde winkel moeten shoppen als ik he* EvilPlatypus kijkt tevreden naar z'n mobo
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 18:09 schreef Jordy-B het volgende:[..]
je bent zó trots dat je een kijkglaasje in je computer hebt gezet, en de case aan de muur hebt gehangen?
* dikkebanaan snapt nog steeds niet waarom mensen een kijkglaasje inbouwen.. (misschien ben ik toch niet nerd genoeg )
quote:LOL, nee, hij zit in een aquarium dus ik heb er goed zicht op.
Op donderdag 29 augustus 2002 18:09 schreef Jordy-B het volgende:[..]
je bent zó trots dat je een kijkglaasje in je computer hebt gezet, en de case aan de muur hebt gehangen?
maar op dit moment nog steeds geen PTT ...
* dikkebanaan heeft maandag iets bij Eynstein besteld en heeft het nu al bijna 4 dagen in z'n systeem zitten
* Noteert : nooit wat bestellen bij CTW
Oh, datzelfde bordje is dus al 2 weken constant op voorraad geweest in Bummum he.. ik denk, ik zeg het even ASAP (Aaargh! Schitterend Asosiaal Pesten).
Dit is vast de laatste keer dat je bij CTW besteld he.
quote:Zit er dik in ja
Op vrijdag 06 september 2002 21:12 schreef EvilPlatypus het volgende:
Dit is vast de laatste keer dat je bij CTW besteld he.
Persoonlijk vind ik het gestoord dat je 2 weken op een mobo (moederbord) moet wachten. Nog irritanter wordt het als je daarna email krijgt dat het binnen is en ASAP verstuurd wordt, je daar geld voor in huis haalt (je kan er %$^$%&$% niet eens op rekenen dat je kan pinnen bij die postbodes) en dan zelf contact op moet nemen om tot de ontdekking te komen dat ze naar jouw niets hebben verstuurd.
quote:
Geachte Heer, Mevrouw,IK HEB EVEN NAVRAAG GEDAAN BIJ MIJN COLLEGA.
ER WAREN ER 20 BESTELD EN ZE ZIJN GEGAAN NAAR DE EERSTE 20 BESTELLINGEN.
MAAR ZE ZIJN ER ALS HET GOED IS WEER WOENSDAG.
SORRY DAT DIT ALLES ZO LANG HEEFT GEDUURD.
Met vriendelijke groet,-knip naam weg-
Afdeling Verkoop
Comptechworld.
quote:Hebben ze daar nooit van een Caps Lock gehoord? Of weten ze niet hoe ze die uit kunnen zetten?
Op zondag 08 september 2002 12:51 schreef Aaargh! het volgende:
Het irritantste is dat ze ook nog gaan schreeuwen ook:
[..]
Enne, kun je die bestelling niet annuleren en dan dat bord ergens anders halen?
quote:Snap ik trouwens nog iets niet: als je meer dan 20 van die dingen al hebt verkocht, dan bestel je er toch mindstends zoveel als er werkelijk besteld zijn en normaalgesproken zelfs meer om een kleine eigen voorraad te hebben... Nadenken zal wel niet het sterkste punt zijn bij die schreeuwlelijken.
Op zondag 08 september 2002 12:51 schreef Aaargh! het volgende:
Het irritantste is dat ze ook nog gaan schreeuwen ook:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |