De volgende verklaring, gegeven door TARAraboemdijee, zal huis aan huis over het eiland worden verspreid en tegelijkertijd worden uitgezonden over radio en televisie.
Mijn waarde eilanders.
Vandaag werd ons eiland opgeschrikt door een tragedie die zijn omvang in de geschiedenis van het eiland niet kent. Onze geliefde prinses Pluisje, mijn ex-schoonzus en opvolgster, werd vandaag rond middernacht door onbekenden ontvoerd in het FOK! National Park. Toen ik dit vreselijke nieuws ontving ben ik direct naar het paleis afgereisd en heb daar mijn intrek genomen om zo te voorkomen dat deze in verkeerde handen zou komen te vallen. Evenals een op handen zijnde revolutie af te wenden.
Als rechtmatig troonbezitter is de troon momenteel weer in mijn bezit en zal ik de titel prins van FOK!eiland weer tot mij nemen. Op deze manier hoop ik te voorkomen dat de leiding van het eiland bij de booswichten terecht komt die achter de ontvoering van onze prinses zitten.
Mijn eerste taak als prins is het instellen van een onderzoekscommissie die de ontvoering van onze prinses tot op de bodem zal gaan uitzoeken en hopelijk oplossen. Laten wij allen hopen dat Pluisje niets zal overkomen en snel weer terecht zal zijn.
In tijden van slecht nieuws heb ik ook goed nieuws. De bevolking van het eiland is verder niet in gevaar, daar zal ik persoonlijk voor zorgen. Verder wil ik jullie voorstellen aan mijn verloofde. Haar naam is Angelique van Plessis-Bellière. Ze is tegelijkertijd met mijn hernoeming tot prins tot prinses gekroond. Binnenkort zal het huwelijk tussen ons plaatsvinden.
Mensen van FOK!eiland, blijft kalm, wij zorgen voor alles.
Uw prins Tara van FOK!eiland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |