Leeftijd: 29
Beroep: Afslankconsulent
Favoriete eten: Thais met mie en champagne
Trefwoorden: recht voor z'n raap, vastberaden, energiek
Judith danst al haar hele leven en volgde toneelles bij Bert Klunder. Ze is een opvallende vrouw, die met haar tomeloze energie en enthousiasme mensen weet te motiveren en op te vrolijken.
Als superman strijdt zij tegen het onrecht en hoopt dat de mensen weer tot elkaar komen.
Judith's motto is: "Everything happens for a reason".
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 13-09-2002 17:00]
quote:en het is haar foto die er bij staat?
Op woensdag 28 augustus 2002 17:23 schreef SmashBro het volgende:Beroep: Afslankconsulent
quote:Zo ook onrecht.
Op woensdag 28 augustus 2002 17:23 schreef SmashBro het volgende:Judith's motto is: "Everything happens for a reason".
quote:Diėtiste heet dat in 'Olland.
Op woensdag 28 augustus 2002 17:23 schreef SmashBro het volgende:
..
..
On-topic:
Met haar wil ik wel een paar calorietjes verbranden.
quote:Ok, van dit naieve kutwijf ga ik echt heel veel walgen.
Judith's motto is: "Everything happens for a reason".
quote:
quote:Nee, beslist niet! Een diėtiste heeft een 4-jarige HBO opleiding met goed gevolg afgesloten en mag dieten voorschrijven. Afslank-consulente is geen beschermd beroep en dus kan zelfs je buurvrouw die titel gebruiken (ze zal wel een LOI-hobby-cursusje gedaan hebben). Zij mogen alleen voedingsadviezen geven, nooit dieten voorschrijven!
Op woensdag 28 augustus 2002 18:44 schreef sooty het volgende:
Diėtiste heet dat in 'Olland.
Een diėtiste doet ook veel meer dan helpen bij het afvallen, bijv. dieten voor topsporters, dieten bij allerlei stofwisselingsproblemen, ziektes en allergiėn, adviezen in dieetkeuken van ziekenhuizen, adviezen in levensmiddelenindustrie... etc etc. Mag (en vooral KAN) een "afslankconsulente" allemaal niet.
Gelukkig heb ik geen hoge vereisten
quote:Vrede op aarde.
Op woensdag 28 augustus 2002 17:23 schreef SmashBro het volgende:Als superman strijdt zij tegen het onrecht en hoopt dat de mensen weer tot elkaar komen.
quote:Binnenkort zul je dat wel nog beter kunnen beoordelen
Op donderdag 29 augustus 2002 20:27 schreef hp22 het volgende:
Ze ziet er wel goed uit
quote:Ja op tv..maar ik had t dus over de streams
Op donderdag 29 augustus 2002 20:28 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Binnenkort zul je dat wel nog beter kunnen beoordelen
Deze club is opgericht door de directe familie van Judith. Samen met jou willen we er een succes van maken! We hopen samen met jullie veel plezier te beleven aan Judith's aanwezigheid in het Big Brother huis.
Op dit moment zijn we achter de schermen druk bezig voor deze club en Judith's eigen website.
Bron : http://fan.clubs.nl/judith
quote:Nou, ik wil niet veel zeggen, maar Mustapha deed die eerste dagen idd behoorlijk 'eng'. (niet op tv geweest trouwens). Dus ik gaf haar groot gelijk dat ze daar iets over zei tegen Mustapha. Ik vond het eigenlijk een pluspunt voor Judith.
Op dinsdag 03 september 2002 00:14 schreef Maurisico het volgende:
jongens, jongens ( en meisjes natuurlijk), Die Judith is dus niet leuk. Loopt erg populair door het huis heen, beetje zeiken op Mustapha ( wat anders is, is eng), steeds met die batterij van der in beeld ( wat nou afslankconsulante?). Nee, geen punten voor Judith, deruit met die eenheidsworst!
Tjee, dan ben ik ook eng!
Mijn punt is: Waarom zegt Judith meteen tegen Mustapha dat ze hem eruit gaat stemmen? Puur en alleen omdat hij niet het stereotype pubergedrag vertoont wat de anderen tot nu toe wel laten zien. Dat is eerder een beetje eng van Judith lijkt me= iemand doet anders, dus moet ie weg.
quote:Nee, maar een kwartier in de tuin rondjes lopen en een heel verhaal tegen jezelf houden in het duits over dat iedereen 'krank in den kopf ist', gevolgd door opmerkingen als 'in Deutschland ist es viel schöner' en meer pro-duitse zaken, vind ik een klein beetje eng (understatement). Maar zoals gezegd, dat lijkt nu voorbij te zijn.
Op dinsdag 03 september 2002 00:48 schreef Maurisico het volgende:
Is op je bed liggen, niet als een huppeltje door het huisheen kirren, maar gewoon heel relax op de bank liggen, is dat eng?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |