abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 16:29:00 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5572413
Zo, alweer zo'n vertrouwd topic.

Hierin ga ik dus zelf weer mededelingen doen over mijn wijze van modereren. Maar jullie mogen hier natuurlijk ook klagen over dingen die ik verkeerd doe of die beter kunnen.

Eerste mededeling:
BB4 begint nu zo'n beetje op gang te komen en ik ga proberen het gaandeweg een beetje serieuzer te krijgen. Al te onzinnige opmerkingen worden 'gewoon' verwijderd, er is een centraal topic om te klagen over BB, doe dat dus daar en niet dwars door alle topics heen: [Centraal] BB sux!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5572524
First post.
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5572535
Ow ik dacht dat dit je eerste rap-CD was, Cynix!
En vast!
  woensdag 28 augustus 2002 @ 16:35:06 #4
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_5572538
2e post

edit : 3e

[Dit bericht is gewijzigd door Vleermuis op 28-08-2002 16:35]

pi_5572542
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:34 schreef Trammelant het volgende:
First post.
-10 ongewenst
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 28 augustus 2002 @ 16:37:24 #6
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_5572578
ook weer dit jaar veel succes ermee gewenst. Zal soms wel niet meevallen.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_5572590
Cynix kan de eerste 5 reacties alweer verwijderen
Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 17:18:52 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5573393
Kritiek is natuurlijk toegestaan. We zijn géén fansite! Gelieve echter kotssmileys en 'onzinnige' opmerkingen dat alles ook wel in één topic kan, etc, achterwege te laten of in het centrale klaagtopic te plaatsen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_5573415
Ah, je wist al dat Ting in het huis kwam!
pi_5574345
Cynix is het een idee om de topics over de bewoners sticky te maken?
dan krijg je niet dat ze naar beneden zakken en wildgroei ontstaat met topics over desbetrefende bewoners.
o ja kunnen ze ook centraal??
pi_5574375
ja, ik keek net in m'n post geheugen..

veel topics, maar kon er nergens m'n reacties terug vinden

Er
is
nochtans
H O O P
pi_5574400
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
Kritiek is natuurlijk toegestaan. We zijn géén fansite! Gelieve echter kotssmileys en 'onzinnige' opmerkingen dat alles ook wel in één topic kan, etc, achterwege te laten of in het centrale klaagtopic te plaatsen.
beetje late mededeling..

maarja, beter ooit dan nooit..

Er
is
nochtans
H O O P
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 18:35:12 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5574419
Ok, het gaat misschien nog helemaal goed komen met jou.
pi_5574445
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
voorbarige reactie....
dat heb ik eerder gehoord...
Er
is
nochtans
H O O P
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 18:36:30 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5574448
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:31 schreef berney het volgende:
Cynix is het een idee om de topics over de bewoners sticky te maken?
dan krijg je niet dat ze naar beneden zakken en wildgroei ontstaat met topics over desbetrefende bewoners.
o ja kunnen ze ook centraal??
Wat mij bewtreft mag er best in gepost worden, dus sticky hoeft niet per sé. Ik zet wel wat algemene dingen over de bewoners in het sticky reglementen-topic bovenin.
pi_5574514
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat mij bewtreft mag er best in gepost worden, dus sticky hoeft niet per sé. Ik zet wel wat algemene dingen over de bewoners in het sticky reglementen-topic bovenin.

Is ook goed!!
pi_5576012
he Cynix we mogen toch af en toe wel ff kotsen met een leuke smiley
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2002 @ 20:36:48 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5576107
Tuurlijk, als daar een goede reden voor is, mag je best een keer je eten naar buiten gooien.

Het gaat mij er om dat het niet zinvol is om in elk topic te zeggen wat voor een hekel je aan BB4 hebt. Kijk dan niet en lees de topics hier ook niet, denk ik dan, en post gezellig in een ander forum.

† In Memoriam † donderdag 29 augustus 2002 @ 10:11:32 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5582491
Het lijkt hier in het BB4-forum tot nu toe al drukker te zijn dan vorig jaar, er komt dus iig een duomod bij binnenkort. Maar wie iets ziet waar even ingegrepen moet worden, mag me natuurlijk altijd ff inseinen. 's Avonds staat meestal ICQ wel aan (74111637) en/of MSN (cynix001@hotmail.com).

Oh ja, voor wie het interesseert: Het BB4-forum is na 1 dag al het bestbekeken forum van FOK!
Bedankt iedereen, voor deze kick-off, ook de 'lurkers'!

donderdag 29 augustus 2002 @ 10:15:22 #20
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5582523
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:11 schreef Cynix ® het volgende:
Bedankt iedereen, voor deze kick-off, ook de 'lurkers'!
Ur welcome

* Lorelei lurkt gezellig mee

Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2002 @ 11:45:32 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5681630
*Even omhoog, want ik geloof dat Qt een mededeling wil doen*
pi_5681877
Hey Cynix.. thnx Ik wilde alleen ff de aandacht vestigen op dit topic..

Dus: Vind je dat een slotje onterecht was, dat de modjes hier geen humor hebben of heb je andere grieven over de regels hier... dit is de plaats om ze te spuien

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_5702500
kijkcijfers tellen, dat is de enige norm die telt!

Zo denkt Hummie ook, en dat wilde ik nu net zeggen, zo denkt BierNix ook en dat wilde ik ook maar zeggen..

(maar buitendat, likken helpt ook, Biernix, zal ik je likken?)

pi_5824744
Zeg Cynix waarom heb je in alle bewoner-topics de openingspost zitten editten? Heb je een "elke zin op een nieuwe regel"-tik ofzo?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5825303
zeg Qt waarom doe jij zo narrig tegen mensen die willen streamen en dit nog nooit hebben gedaan

Fam van juf Ju? pfffff

verheug jij je ook wel eens op een dooie mus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')