quote:Ik heb zojuist aan Verbal zelf gevraagd om dat te doen . En de opmerking van Ulx laat ik fijn even staan. Ik ben pas vandaag weer begonnen met moddereren, had gisteren absoluut geen tijd, en die opmerking staat ver vóór jouw volledige offtopic opmerking. Vanaf jouw offtopic posts worden alle offtopic posts ge-edit.
Op donderdag 29 augustus 2002 10:00 schreef X-Ray het volgende:[..]
Verwijder je ook even de off-topic opmerkingen van Verballeke en Ulx dan, lief off-topic prinssesje?
Of is dat niet zo eng? Immers, je zou maar logisch beredeneren he?
Dan wil ik verzoeken om verder commentaar op moderatie in dit topic in FB te plaatsen of mij te mailen. Dankan de discussie hier gewoon ontopic verder
quote:Nog maar eens uitleg geven, je kan immers niet verwachten dat iedereen simpele dingen begrijpt:
Op donderdag 29 augustus 2002 09:58 schreef ElizabethR het volgende:[..]
X-Ray geeft een mening/oplossing aangaande mensen van buitenlandse afkomst die hier in Nederland wonen, dat mag, maar de mening die hij hier verwoordde had gewoon helemaal niets met die site te maken en draaide het gesprek een heel andere wending op. Dus dat was wel degelijk offtopic.
quote:Nogmaals X-Ray, de discussie hier gaat over het al dan niet in de lucht mogen zijn van dergelijke sites. Jouw verwijderde opmerking had daar niets mee te maken en is daarom verwijderd. Ik zal deze hernieuwde post laten staan om je niet het gevoel te geven dat ik je beknot in je mening (hoewel die mening in DIT topic niet thuishoort).
Op donderdag 29 augustus 2002 10:11 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nog maar eens uitleg geven, je kan immers niet verwachten dat iedereen simpele dingen begrijpt:
De mensen van dat forum (maroc.NL) kankeren flink op dit kikkerlandje en verheerlijken Marokko. Dan is het niet zo vreemd dat opgemerkt wordt: nou, ga dan daarheen.
Sim-pel.
Misschien kun je dan verder gewoon ontopic mee praten over het al dan niet hebben van bestaansrecht van dergelijke sites???
quote:m'n beste,
Op donderdag 29 augustus 2002 10:16 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Nogmaals X-Ray, de discussie hier gaat over het al dan niet in de lucht mogen zijn van dergelijke sites. Jouw verwijderde opmerking had daar niets mee te maken en is daarom verwijderd. Ik zal deze hernieuwde post laten staan om je niet het gevoel te geven dat ik je beknot in je mening (hoewel die mening in DIT topic niet thuishoort).
Misschien kun je dan verder gewoon ontopic mee praten over het al dan niet hebben van bestaansrecht van dergelijke sites???
quote:Discussie over gehad met FA. We hebben dus in overleg besloten dat de links naar de andere fora verwijderd worden wegens (wellicht onbedoelde) spam. Mensen die deze fora willen bezoeken kunnen door het doen van wat moeite er toch wel terecht komen. Wellicht is het ook beter om commentaar op de inhoud van dergelijke sites aldaar bespreekbaar te maken in plaats van op FOK!
Op donderdag 29 augustus 2002 09:58 schreef ElizabethR het volgende:Ik wil dit topic, nadat ik heb nagevraagd aan een FA (als die online komt) of de links mogen blijven staan, gewoon tot de oorspronkelijke discussie beperken
Hoe dan ook, de discussie of zulke sites überhaupt op het internet moeten worden toegestaan is weer wel een interessante, dus dit topic kan gewoon doorgaan zonder links en dergelijke. En ontopic natuurlijk.
quote:Dit snap ik niet. Allerlei verkapte spam wordt oogluikend toegestaan, en dit, wat je met de beste wil van de wereld niet als spam (maar meer als bron!) kan worden bestempeld, wordt verwijderd. Is het om tere kinderzieltjes te beschermen? Zo ja, dan kan die sex-shop banner ook wel de prullenbak in.
Op donderdag 29 augustus 2002 10:37 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Discussie over gehad met FA. We hebben dus in overleg besloten dat de links naar de andere fora verwijderd worden wegens (wellicht onbedoelde) spam.
quote:En hoe moet men nu een oordeel vellen over die site als er geen link naartoe staat?
Op donderdag 29 augustus 2002 10:37 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Discussie over gehad met FA. We hebben dus in overleg besloten dat de links naar de andere fora verwijderd worden wegens (wellicht onbedoelde) spam. Mensen die deze fora willen bezoeken kunnen door het doen van wat moeite er toch wel terecht komen. Wellicht is het ook beter om commentaar op de inhoud van dergelijke sites aldaar bespreekbaar te maken in plaats van op FOK!
Hoe dan ook, de discussie of zulke sites überhaupt op het internet moeten worden toegestaan is weer wel een interessante, dus dit topic kan gewoon doorgaan zonder links en dergelijke. En ontopic natuurlijk.
quote:Nee, aangeven dat je het met de inhoud van dergelijke sites niet of wel eens bent kan uiteraard.
Op donderdag 29 augustus 2002 10:34 schreef realist_ik het volgende:[..]
of zie ik dat nou verkeerd?
Echter, de discussies die daaruit voortvloeien lopen/liepen in honderden andere topic op FOK! ook en voegen niets toe aan de vraagstelling die jij zelf concludeert juist door de inhoud van die sites, namelijk of ze wel bestaansrecht hebben.
Dat is immers je vraagstelling
quote:In concreto:
Wie kan mij vertellen hoe dat forum zo snel mogelijk offline gehaald kan worden??
sorry voor mijn ietwat verlate antwoord, ik had telefoon
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:52 schreef X-Ray het volgende:[..]
En hoe moet men nu een oordeel vellen over die site als er geen link naartoe staat?
quote:Bovendien is het beter om commentaar op andere fora op DIE fora bekend te maken. Normaal gesproken worden dit soort topic dan ook gesloten met het verzoek om op dat andere forum te gaan klagen over inhoud ervan.
Mensen die deze fora willen bezoeken kunnen door het doen van wat moeite er toch wel terecht komen
De vraagstelling van realist_ik vond ik echter wel interessant, vandaar dat dit topic ook nog open is.
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 19:58 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Nou, dan wachten we eerst een reactie af alvorens we kafka en het MDI er van te beschuldigen dat ze niks doen. Ze kunnen overigens niks doen omdat de server in het buitenland staat, zoals je al 10 keer hebt kunnen lezen.
quote:nog ff wachten dus...
Geachte heer, mevrouw,Dit is een automatisch bericht. U heeft een melding gestuurd
naar het Meldpunt Discriminatie Internet in verband met de
openbaarmaking/verspreiding van discriminerende uitingen.
Uw melding is in behandeling genomen door het meldpunt.Indien de door u gedane melding voldoet aan de criteria zoals
vastgelegd in artikel 137c t/m g WvS & artikel 132 WvS, zal
het meldpunt verdere aktie ondernemen tegen de verspreider.N.B.: over het algemeen krijgt u binnen maximaal 5 werkdagen
nader bericht van ons.Voor vragen over de stand van zaken kunt u altijd contact met
ons opnemen via: meldpunt@meldpunt.nlMeer informatie over het MDI kunt u vinden op:
http://www.meldpunt.nlHoogachtend,
Meldpunt Discriminatie Internet, 1e lijn meldingsafhandeling.
quote:Nou mooi niet dus: Iemand enig idee waarom maroc.nl opeens..
Op woensdag 28 augustus 2002 15:03 schreef SpaceCake het volgende:[..]
Inderdaad. Evenals het MDI.
En nu niet meer huilen dat het MDI alleen rechtse sites aanpakt.
quote:je weet niet dat het MDI daar voor heeft gezorgd, ik heb een mailtje gestuurd over in de eerste plaats het forum van AEL en terloops Maroc.NL even vermeld. Ik had niet gedacht dat er zo snel iets zou gebeuren, en ben er ook helemaal niet van overtuigd dat MDI er iets mee te maken heeft. Mede door het feit dat ze me op de hoogte zouden houden van verdere ontwikkelingen... en ik heb nog niks gehoord.
Op maandag 02 september 2002 08:48 schreef ullie het volgende:[..]
Nou mooi niet dus: Iemand enig idee waarom maroc.nl opeens..
En nu niet meer huilen dat het MDI alleen rechtse sites aanpakt.
quote:Zou idd erg vet zijn FOK!-Maroc.NL 1-0
Op maandag 02 september 2002 10:05 schreef X-Ray het volgende:
Ben erg benieuwd als het echt zo is.
quote:
Op maandag 02 september 2002 23:27 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Zou idd erg vet zijn FOK!-Maroc.NL 1-0
We horen het vast wel in een nieuw topic als realist_ik een mailtje heeft teruggehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |