quote:Ik gebruik mediaspy. Dan heb je ook vier camera's in beeld!
Op donderdag 29 augustus 2002 20:07 schreef Golfen het volgende:
Ik mis de postzegels, 4 beelden in een beeld. Nou weet ik nooit of ik de leukste camera heb.
quote:Hoewel Roache volgens mij stiekem hoopt op Mustapha, zou Bo weleens het knaapje van het stel kunnen zijn.
Op donderdag 29 augustus 2002 20:34 schreef Remquito het volgende:
Bo en Stefan zijn nu weer in de keuken bezig. Rijst en vlees gaan ze regelen. De kippesoep wordt weggegooit in de plee. Bo lijkt een beetje het assistentje. Vraagt aan Stefan hoe ze het moeten aanpakken (volgens mij was hij gisteren ookal Martijn`s hulpje!).
quote:We hebben zes streams toch ?
Op donderdag 29 augustus 2002 20:07 schreef Golfen het volgende:
Ik mis de postzegels, 4 beelden in een beeld. Nou weet ik nooit of ik de leukste camera heb.
Als je behalve je mediaspy ook nog je Mediaplayer opent dan kun je dus 5 beelden tegelijk bekijken. Verder zijn er in principe steeds twee streams hetzelfde....vanavond zijn dat bijvoorbeeld HI 1 en LO 2 ...een van de twee kun je dus gerust links laten liggen.
Op deze manier heb je dus elke stream zonder dat je bang hoeft te zijn dat je de leukste mist...
quote:Kan toch niet zo moeilijk zijn gewoon ff spelen met de capture mogelijkheden!
Op donderdag 29 augustus 2002 20:50 schreef Odie het volgende:
Heeft iemand toevallig zin om uit te leggen hoe hypersnap werkt? Heb het net gedownload, maar hoe verder ???
quote:Probeer anders Snagit! Die is makkelijker.
Op donderdag 29 augustus 2002 20:50 schreef Odie het volgende:
Heeft iemand toevallig zin om uit te leggen hoe hypersnap werkt? Heb het net gedownload, maar hoe verder ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |