Geregisseerd door Gore 'Mousehunt' Verbinski; The Ring blijkt een waar hype-festijn te worden/zijn.
Uit de testscreenings is gebleken dat veel mensen zowel de trailer als de hele film 'disturbing' vinden. Nou is algemeen bekend dat de Amerikaanse kijk op films ietwat verschilt met die van veel Europeanen dus bekijk de trailer en oordeel zelf
http://www.ring-themovie.com/trailer/ring_qt_240.mov Kleine versie
http://www.ring-themovie.com/trailer/ring_qt_352.mov Medium versie
http://www.ring-themovie.com/trailer/ring_qt_480.mov Grote versie
'Disturbing' is IMO een juiste omschrijving...ik ben benieuwd en hoop dat er weer eens een goeie, echt enge horrorfilm uitkomt !!
quote:Ehm...ken je de film Piranha II - The Spawning uit 1981 over vliegende (!) vleesetende vissen ?? Geregiseerd door ene James Cameron
Op donderdag 22 augustus 2002 15:44 schreef spacemangraig het volgende:
een goede horrorfilm van de regisseur van mouse hunt en the mexican :s lijkt me sterk
Ze moeten allemaal een keer beginnen...
quote:lol! maar het gaat dr mij meer om, dat het een heel ander genre is.
Op donderdag 22 augustus 2002 16:23 schreef Fokkie het volgende:[..]
Ehm...ken je de film Piranha II - The Spawning uit 1981 over vliegende (!) vleesetende vissen ?? Geregiseerd door ene James Cameron
Ze moeten allemaal een keer beginnen...
p.s. ik heb voor de zekerheid maar ff een kopie van Sadako's video gemaakt en verstuurd. Nu maar hopen dat ie ff gekeken word binnen een week tijd
quote:
Op woensdag 25 september 2002 22:59 schreef KumA het volgende:
Heb 'm net gezien, althans de originele japanse versie dan, en vond 'm echt heel goed! Vraag me af of de westerse versie net zo goed is.
Wil wel Ring2 zien. Op de DVD stond er een trailer van, maar is die al uit?p.s. ik heb voor de zekerheid maar ff een kopie van Sadako's video gemaakt en verstuurd. Nu maar hopen dat ie ff gekeken word binnen een week tijd
sterker nog ring 2 en ring 0 zijn al uit
quote:Ringu is de Japanse titel van Ring. Ring 0 wordt dus Ringu 0 (of om helemaal volledig te zijn Ringu 0: Baasudei)
Op donderdag 26 september 2002 08:29 schreef KumA het volgende:
Ring 0?
Is dat 't zelfde als "Ringu"?
me eerste indruk is dat het een hele vage film, maar ik kan het mis hebben
Kijk em alleen niet overdag.
quote:Waarom dan niet?
Op donderdag 19 december 2002 19:38 schreef Duiveltja het volgende:
Kijk em alleen niet overdag.
Ring 2 en 0 heb ik niet gezien, btw.
*spoiler ?*
kwartier voor het eind ofzo, dacht echt van, dit is het, happy end enzo blijkt dat het nog even doorgaat en niet zo happy eindigt
Maar wat ik goed begrijp is dat ze een kopie moeten maken en deze doorgeven ? (zodat die dus bijna altijd dood gaat wat aan haar gezicht wel af was te lezen dat ze dat realiseerde...)
Misschien is het wat duidelijk in de orginele versie of kan een fok!ker het iets meer verduidelijken
*spoiler*
mwja ..zal wel aan mij liggen
De sfeer in de film is heel erg beklemmend en grauw. (het lijkt wel alsof het in dat soort films nooit mooi weer kan zijn) In het kort; Nadat haar nichtje Katie van 16 aan een hartaanval is gestorven, gaat journaliste Rachel op onderzoek uit aangezien de omstandigheden op z'n minst vreemd zijn. Precies een week voor haar dood heeft Katie met wat vrienden 'per ongeluk'; een vreemde video gekeken, en Rachel gaat op zoek naar de herkomst van de tape.
Verder ga ik niks vertellen, is alleen maar zonde voor de mensen die hem nog willen zien. Wat ik wel kan zeggen is dat de film ontzettend enge scenes bevat, je zit voortdurend op het puntje van je stoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |