abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2002 @ 14:40:27 #1
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_5491272
Hype of heftig ?

Geregisseerd door Gore 'Mousehunt' Verbinski; The Ring blijkt een waar hype-festijn te worden/zijn.
Uit de testscreenings is gebleken dat veel mensen zowel de trailer als de hele film 'disturbing' vinden. Nou is algemeen bekend dat de Amerikaanse kijk op films ietwat verschilt met die van veel Europeanen dus bekijk de trailer en oordeel zelf

http://www.ring-themovie.com/trailer/ring_qt_240.mov Kleine versie
http://www.ring-themovie.com/trailer/ring_qt_352.mov Medium versie
http://www.ring-themovie.com/trailer/ring_qt_480.mov Grote versie

'Disturbing' is IMO een juiste omschrijving...ik ben benieuwd en hoop dat er weer eens een goeie, echt enge horrorfilm uitkomt !!

"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_5492067
Ja lijkt me ook een kewle film, ALLEEN, kijk
eens goed naar de trailer van fear dot com, die was eerder uitgekomen.
Het verhaal van de ring : Mensen die naar een bepaalde videoband kijken sterven na 2 dagen.
Fear dot com : mensen die naar een bepaalde website kijken sterven na een week ..
Misschien is het allebei wel heel anders uitgewerkt, dat hoop ik dan iig ...
pi_5492122
een goede horrorfilm van de regisseur van mouse hunt en the mexican :s lijkt me sterk
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  donderdag 22 augustus 2002 @ 16:23:39 #4
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_5492716
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 15:44 schreef spacemangraig het volgende:
een goede horrorfilm van de regisseur van mouse hunt en the mexican :s lijkt me sterk
Ehm...ken je de film Piranha II - The Spawning uit 1981 over vliegende (!) vleesetende vissen ?? Geregiseerd door ene James Cameron

Ze moeten allemaal een keer beginnen...

"Van voor naar achter, van links naar TON"
  donderdag 22 augustus 2002 @ 16:24:21 #5
17431 pazuzu
verry, very drunk.
pi_5492731
Ik betwijfel dat The Ring ook maar in de buurt komt van het japanse origineel van enkele jaren geleden.
Grappig dat ook feardotcom een bijna identiek plot lijkt te hebben als het japanse Kaïro. Voeg daarbij dat Tom Cruise de rechten gekocht heeft van de chinese horror-sensatie The Eye, en het wordt weer eens duidelijk hoezeer Hollywood lijdt aan bloedarmoede van de hersenen. Geld zat, maar fantasie?
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."
pi_5495803
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 16:23 schreef Fokkie het volgende:

[..]

Ehm...ken je de film Piranha II - The Spawning uit 1981 over vliegende (!) vleesetende vissen ?? Geregiseerd door ene James Cameron

Ze moeten allemaal een keer beginnen...

lol! maar het gaat dr mij meer om, dat het een heel ander genre is.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  woensdag 25 september 2002 @ 22:59:43 #7
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_5974497
Heb 'm net gezien, althans de originele japanse versie dan, en vond 'm echt heel goed! Vraag me af of de westerse versie net zo goed is.
Wil wel Ring2 zien. Op de DVD stond er een trailer van, maar is die al uit?

p.s. ik heb voor de zekerheid maar ff een kopie van Sadako's video gemaakt en verstuurd. Nu maar hopen dat ie ff gekeken word binnen een week tijd

no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  donderdag 26 september 2002 @ 00:25:42 #8
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_5976421
quote:
Op woensdag 25 september 2002 22:59 schreef KumA het volgende:
Heb 'm net gezien, althans de originele japanse versie dan, en vond 'm echt heel goed! Vraag me af of de westerse versie net zo goed is.
Wil wel Ring2 zien. Op de DVD stond er een trailer van, maar is die al uit?

p.s. ik heb voor de zekerheid maar ff een kopie van Sadako's video gemaakt en verstuurd. Nu maar hopen dat ie ff gekeken word binnen een week tijd

sterker nog ring 2 en ring 0 zijn al uit

donderdag 26 september 2002 @ 08:29:25 #9
31971 KumA
pi_5978157
Ring 0?
Is dat 't zelfde als "Ringu"?
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  donderdag 26 september 2002 @ 11:49:37 #10
17431 pazuzu
verry, very drunk.
pi_5980241
quote:
Op donderdag 26 september 2002 08:29 schreef KumA het volgende:
Ring 0?
Is dat 't zelfde als "Ringu"?
Ringu is de Japanse titel van Ring. Ring 0 wordt dus Ringu 0 (of om helemaal volledig te zijn Ringu 0: Baasudei)
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."
  donderdag 26 september 2002 @ 12:22:43 #11
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_5980740
ring 0 is dus de prequel van ring 1 het vertelt het verhaal van sadako
  donderdag 26 september 2002 @ 12:36:19 #12
31971 KumA
pi_5980921
Sorry zat scheef te kijken. Zag op imdb bij de Ring en Ringu virschillende release data. Dus dacht dat 't verschillende films waren, maar hij's hier natuurlijk gewoon later gekomen
pi_6463158
kan iemand wat meer over deze film vertellen

me eerste indruk is dat het een hele vage film, maar ik kan het mis hebben

pi_7280125
Ja, ik kan wat meer vertellen. In de VS is het een superhit, al meer dan 125 miljoen dollar opgebracht en dat voor een horror.
pi_7284402
ik heb die japanse ring gezien volgens mij (al zie ik door alle bomen het bos ECHT NIET MEER MENSEN!!!!!! ring, ringu, ringu 1/2/0, the ring baasudeiaarrghggh!!!!) en ik vond hem best ok. al moet ik zeggen dat ik nou niet echt bang werd dat ik zelf dood zou gaan of zo... daar ben ik dan te nuchter voor.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_7431338
Trailer zag er leuk uit.
  donderdag 19 december 2002 @ 18:31:14 #17
42349 carin
Happen naar het baasje??
pi_7431786
Ik heb 'm in zijn geheel al gezien. Hij ademt heel erg de sfeer van The Others en The Sixth Sense en volgens een kennis is het een uitstekende verfilming van het origineel (dat ik niet heb gezien overigens) aanrader............
Markiezin van Kwaakmaarraak
pi_7433467
Ik heb laatst de originele japanse versie hoewel het verhaal je doet denken aan een b-film, moet ik zeggen dat dit een van de betere horrorfilms is die ik de laatste tijd heb gezien.

Kijk em alleen niet overdag.

vrijdag 20 december 2002 @ 01:04:20 #19
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_7442104
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:38 schreef Duiveltja het volgende:
Kijk em alleen niet overdag.
Waarom dan niet?
Heb ik juist wel gedaan, 12u 's middags of zo.
The short weekend begins with longing...
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 december 2002 @ 08:48:12 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_7444073
Ik vond het origineel erg sterk. In spookyhorror genre zeker een van de betere films die ik gezien heb. De trailer van de remake lijkt wat meerde nadruk op het zoontje te leggen.

Ring 2 en 0 heb ik niet gezien, btw.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_7695050
zo inderdaad een weirde maar zeer goede film vooral

*spoiler ?*

kwartier voor het eind ofzo, dacht echt van, dit is het, happy end enzo blijkt dat het nog even doorgaat en niet zo happy eindigt
Maar wat ik goed begrijp is dat ze een kopie moeten maken en deze doorgeven ? (zodat die dus bijna altijd dood gaat wat aan haar gezicht wel af was te lezen dat ze dat realiseerde...)
Misschien is het wat duidelijk in de orginele versie of kan een fok!ker het iets meer verduidelijken

*spoiler*

maandag 20 januari 2003 @ 19:22:24 #22
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_8011449
Ik heb die japanse versie gezien ...eerlijk gezegd vond ik er geen zak aan.
Beetje simpel verhaaltje en eng vond ik em al HELEMAAL niet.

mwja ..zal wel aan mij liggen

pi_8011609
Ik heb hem in oktober in Amerika gezien en ik vond het echt een super vette film, vond alleen dat zoontje van die muts irritant waarom precies weet ik ook niet
www.narf.nl
I think, therefor i Mac.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 januari 2003 @ 09:26:12 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8021313
Ik heb de Japanse versie incl. subs gedownload. Welke versie is beter?
pi_8023749
Ik heb gisteren de remake in de Sneak gezien. Was aangenaam verrast, ik heb in tijden niet zo'n spannende film gezien. Op het eerste gezicht dacht ik aan de 'zoveelste gillende tienerfilm a la Urban Legend, I Know What..' maar niks niets is minder waar! Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de Japanse versie niet heb gezien, dus ik weet niet in hoeverre deze remake slechter/beter is.

De sfeer in de film is heel erg beklemmend en grauw. (het lijkt wel alsof het in dat soort films nooit mooi weer kan zijn) In het kort; Nadat haar nichtje Katie van 16 aan een hartaanval is gestorven, gaat journaliste Rachel op onderzoek uit aangezien de omstandigheden op z'n minst vreemd zijn. Precies een week voor haar dood heeft Katie met wat vrienden 'per ongeluk'; een vreemde video gekeken, en Rachel gaat op zoek naar de herkomst van de tape.
Verder ga ik niks vertellen, is alleen maar zonde voor de mensen die hem nog willen zien. Wat ik wel kan zeggen is dat de film ontzettend enge scenes bevat, je zit voortdurend op het puntje van je stoel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')