Mijn advies luidt dan ook....gooi Leo eruit en haal Litmanen en Bergkamp terug!!
Litmanen wilt zelf graag terug..onbegrijpelijk dat hij er nog niet is en misschien ook niet komen gaat.
"jullie"(?) hebben nu toch een nieuwe ballarina / zaalvoetballertje : Van de Vaart....
is dat niet genoeg...???? al die ouwe knarren terug... hhmm winter is ook al 112....
treurig.... wat is er mis met jong talent....????
Ik op Aj*x
[Dit bericht is gewijzigd door GaMbiNo op 22-08-2002 13:36]
Maar ja een speler als Bergkamp en/of Litmanen mistaat in geen enkel elftal
Limanen zie ik daar entegen graag terugkomen.
quote:Hahaha you are funny, kan jij zien op teletekst hoe die shirts eruit zien dan...hahahha
Op donderdag 22 augustus 2002 13:36 schreef Ez3 het volgende:
Neem eerst maar es een usericon met een echt ajax-shirt, dan praten we verder...
* dontcare is tevreden met vd vaart en pienaar ....
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 13:36 schreef Ez3 het volgende:
Neem eerst maar es een usericon met een echt ajax-shirt, dan praten we verder...
quote:Nee dat kun ik, appelflap
Op donderdag 22 augustus 2002 13:38 schreef superjoden het volgende:[..]
Hahaha you are funny, kan jij zien op teletekst hoe die shirts eruit zien dan...hahahha
quote:Dat blijkt wel. Het komt allemaal niet echt intelligent over. Er is niks mis met jong talent. Ik denk dat Ajax daar op het moment juist een voorbeeld van is. Daarom kan je het wel aanvullen met oudere spelers, om de jonkies te dragen. Bij Ajax komen spelers nou eenmaal wel graag terug...
Op donderdag 22 augustus 2002 13:36 schreef Qlimax het volgende:
opzouten met Leo Cohen... en helemaal opzouten met dat stink Aj*x..."jullie"(?) hebben nu toch een nieuwe ballarina / zaalvoetballertje : Van de Vaart....
is dat niet genoeg...???? al die ouwe knarren terug... hhmm winter is ook al 112....
Ik
op Aj*x
quote:ik bespeur enige jaloezie+angst
Op donderdag 22 augustus 2002 13:36 schreef Qlimax het volgende:
opzouten met Leo Cohen... en helemaal opzouten met dat stink Aj*x..."jullie"(?) hebben nu toch een nieuwe ballarina / zaalvoetballertje : Van de Vaart....
Ik
op Aj*x
quote:Volgens mij heeft hij het over de streepjes op je ajax shirt. Een echte ajaxied zou zich zo nooit vertonen.
Op donderdag 22 augustus 2002 13:38 schreef superjoden het volgende:[..]
Hahaha you are funny, kan jij zien op teletekst hoe die shirts eruit zien dan...hahahha
Verder is deze discussie zinloos want over voetbal valt niet te praten met 16 jarigen die om het hardst roepen dat hun cluppie het beste is.
Kom over een jaar of drie maar weer eens terug...
Cart,
quote:nee ik noem mezelf deurmat.... loop maar over me heen.. das intelligent
Op donderdag 22 augustus 2002 13:40 schreef deurmat het volgende:[..]
Dat blijkt wel. Het komt allemaal niet echt intelligent over. Er is niks mis met jong talent. Ik denk dat Ajax daar op het moment juist een voorbeeld van is. Daarom kan je het wel aanvullen met oudere spelers, om de jonkies te dragen. Bij Ajax komen spelers nou eenmaal wel graag terug...
gewoon ff on-topic blijven
quote:wel wat meer als enige
Op donderdag 22 augustus 2002 13:41 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik bespeur enige jaloezie+angst
quote:Respect voor Carterman
Op donderdag 22 augustus 2002 13:42 schreef Carterman het volgende:[..]
Volgens mij heeft hij het over de streepjes op je ajax shirt. Een echte ajaxied zou zich zo nooit vertonen.
Verder is deze discussie zinloos want over voetbal valt niet te praten met 16 jarigen die om het hardst roepen dat hun cluppie het beste is.
Kom over een jaar of drie maar weer eens terug...Cart,
quote:De successupporters beginnen zich te roeren....
Op donderdag 22 augustus 2002 13:39 schreef Ez3 het volgende:[..]
Nee dat kun ik, appelflap
quote:dus dat weer?
Op donderdag 22 augustus 2002 13:43 schreef superjoden het volgende:[..]
De successupporters beginnen zich te roeren....
* dontcare heeft nu al 19 jaar een seizoenskaart en jij ?
quote:hahaha jij bent weer 1 van die successupporters die zich weer het hardst begint te roeren zodra het weer goed gaat met Ajax....
Op donderdag 22 augustus 2002 13:42 schreef Carterman het volgende:[..]
Volgens mij heeft hij het over de streepjes op je ajax shirt. Een echte ajaxied zou zich zo nooit vertonen.
Kom over een jaar of drie maar weer eens terug...Cart,
quote:respect!
Op donderdag 22 augustus 2002 13:45 schreef dontcare het volgende:[..]
dus dat weer?
* dontcare heeft nu al 19 jaar een seizoenskaart en jij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |