Fok! National Park, de ultieme plaats voor een vakantie van een dag of 3!! Noteer hier welke dieren je gezien hebt! Let op, het park is ontzettend groot, dus het is goed mogelijk een dag rond te rijden en niets te zien!!
Voor de goede orde even een lijstje met dieren die zoal te vinden zijn in het reservaat:
Leeuwen, luipaarden, cheetahs, olifanten, giraffe, wrattenzwijnen, impala's, kudu's, nijlpaarden, neushoorns, bavianen, krokodillen, mongoose, wilde honden, buffels, gnoes, zebra's.
En verder nog een enorme verscheidenheid aan vogels, kleine katsoorten, slangen, insecten en knaagdieren.
Binnenkort zal ik hier de park-plattegrond publiceren.
Verder worden er vanuit het kamp nachtsafari's georganiseerd. Mocht je geen auto hebben kun je er bij de ingang eentje huren. Mocht je ook niet kunnen rijden, dan knu je meegaan met de safaribus, deze vertrekt vanaf de ingang!
Hmm lekker hapjes .. altij mooi die verse voedselgebieden.
Een fractie van een seconde later begint hij te rennen, de bus voor hem slaat niet af. Hij blijft rennen. Op dat moment verdwijnt de bus om de hoek. Dagobert neem het risico dat er geen blokkades op zijn weg liggen en gaat de andere zijweg in. Hij blijft rennen, hij eist het uiterste van zijn lichaam. Aan de horizon verschijnt een soortement van huis, het kamp zoals later zal blijken. Hij steekt het hoogland over en stopt aan de rand van het kamp. Een groep toeristen loopt rond, ze loopt ertussen. Je pikt haar er zo uit, een lady in blue is niet veel voorkomend op het eiland.
Dagobert wacht een ogenblik, en grijpt dan zijn kans. Hij rent het kamp in, tilt pluisje op en rent weer terug. Zijn vermoeide lichaam verzet zich hevig en halverwege het hoogland stopt hij. Met enkele stevige grassen bind hij pluisje vast en valt in slaap. Het is nu de beurt aan TARA.
deze elite groep soldaten is speciaal getraint om de ontvoerde prinses te bewaken maar ook om haar het leven in deze benarde situatie te vergemakkelijken.
Zo, eindelijk maar toch. Ons doel bereikt
* Dagobert ijsbeert wat in de rondte om te bedenken wat de volgende stap zal zijn. Ze moet naar een veilig plaats gebracht worden waar niemand haar zal vinden.
* Hij denkt.... en denkt...... en denkt.... en dan plots stopt hij zijn regelmatige tred en komt tot stilstand.
Ik heb het denk ik, we moeten haar in mijn oude hotel zien te krijgen. Daar komt niemand die haar zal opmerken.
Jij was toch altijd zo lief?
Waarom doe je dit??
Wil je me soms van mijn ranja beroven? Want dat mag best hoor
heer dagobert? wat doen we met deze onruststoker?
quote:Maar Ollie de superolifant en inkie's beste vriend trapt alle soldaten plat en inkie is gered!
Op donderdag 29 augustus 2002 18:56 schreef rebel_girl het volgende:
* inkie wordt snel en niet al te zachtzinnig tegen de grond gewerkt door een van de soldaten.heer dagobert? wat doen we met deze onruststoker?
Op naar het Hotel mannen!
* Num gaat verder
quote:Ik zou er maar niet doorheen wandelen!! Dat is gevaarlijk, er lopen leeuwen rond, luipaarden, olifanten, neushoorns enz!! Je kunt wel met de safaribus mee of zelf met je auto erdoor rijden!
Op donderdag 29 augustus 2002 21:09 schreef sweek het volgende:
als niet van het eiland komende toerist zou ik ook wel es door dit park willen wandelen hoor... wat is het hier prachtig!
De aflossing stuit op een safaribus. Op de bodem van de bus ligt een omgevallen bekertje ranja. Tot de laatste druppel wordt het keurig opgeruimd.
De mieren wachten af of er nog meer ranja komt. Ze willen alle toekomstige ranja op het eiland opdrinken. Ook in het safaripark.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |