Eerste vraag meteen aan Cynix. Hebbie Sjon al ffies lopen pesten voor streamcodes ??
Zat toevallig ut topic nog ff terug te lezen op http://forum.fok.nl/showtopic.php/61502/1/25
Weet alleen niet of ut me dit jaar gaat lukken
quote:ik reken eigenlijk weer op je hoor!
Op donderdag 22 augustus 2002 00:38 schreef meneer draak het volgende:
ghehe, had vorig jaar wel voortijdig beeld![]()
Zat toevallig ut topic nog ff terug te lezen op http://forum.fok.nl/showtopic.php/61502/1/25
Weet alleen niet of ut me dit jaar gaat lukken
quote:Ghehe, ik ga mijn best doen
Op donderdag 22 augustus 2002 00:40 schreef Sanshine het volgende:[..]
ik reken eigenlijk weer op je hoor!
Maar Big Brother is watching here
quote:U hoort van mij
Op donderdag 22 augustus 2002 08:42 schreef Grolsch35 het volgende:
Heb nog geen poorten op de bb server kunnen vinden, maar blijf rustig zoeken
quote:portscanner maybe?
Op donderdag 22 augustus 2002 11:23 schreef StephanL het volgende:
Hoe zoek je dat dan?
quote:portscanning is niet legaal
Op donderdag 22 augustus 2002 11:26 schreef StephanL het volgende:
Welk progje dan? Ik wil ook wel zoeken.
Erg handig in ieder geval !
quote:Maar wel heel erg leuk.....het is te hopen dat Endesnol wat makkelijker is dit jaar
Op donderdag 22 augustus 2002 11:27 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
portscanning is niet legaal
quote:Tegen wie of wat heb je het Cynix??
Op maandag 26 augustus 2002 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Hier moet je zijn, Vleermuis.
quote:ik zie het
Op maandag 26 augustus 2002 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Hier moet je zijn, Vleermuis.
wanneer gaan we weer zuipen
quote:OK, Vleermuis is gevvonden!!
Op maandag 26 augustus 2002 21:19 schreef Vleermuis het volgende:[..]
ik zie het
wanneer gaan we weer zuipen
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/61921/1/25
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:40 schreef meneer draak het volgende:
Heeft iemand de IP adressen van de streams van vorig jaar toevallig nog???
quote:Kee dan, thanx.
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:47 schreef Golfen het volgende:[..]
http://forum.fok.nl/showtopic.php/61921/1/25
Dan weet ik voldoende! BB Mag wat mij betreft beginnen. Ik verwacht wel weer voortijdig streams te hebben
In profiel staat mijn mail.
of lig je nog met loedertje in 1 bed?
quote:ghehe, heb je nummer net gekregen via de ICQ dus ut komt echt wel goed, je kunt met een gerust hard gaan slapen
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:19 schreef Sanshine het volgende:
* Sanshine doet geen oog meer dicht vannacht
quote:eum, ben ik tot antwoorden verplicht of mag ik me net zoals Volkert van der G van mijn zwijgrecht gebruik maken?
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:26 schreef Golfen het volgende:
Heb je dr lang naar moeten zoeken, Draak?
quote:WIE> nu weer?
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:14 schreef itsme het volgende:
of lig je nog met loedertje in 1 bed?
quote:Je mag zwijgen!!!
Op woensdag 28 augustus 2002 00:35 schreef meneer draak het volgende:[..]
eum, ben ik tot antwoorden verplicht of mag ik me net zoals Volkert van der G van mijn zwijgrecht gebruik maken?
quote:Dat mag best, maar dan ook zonder eten naar bed.
Op woensdag 28 augustus 2002 00:35 schreef meneer draak het volgende:
eum, ben ik tot antwoorden verplicht of mag ik me net zoals Volkert van der G van mijn zwijgrecht gebruik maken?
quote:ach gos. zie linkje naar topic vorig haar in dit topic.
Op woensdag 28 augustus 2002 00:48 schreef Loedertje het volgende:[..]
WIE> nu weer?
Daar zijn wel wat voorwaarden aan verbonden. Morgen volgt een uitgebreide toelichting.
quote:Mogelijk wel.
Op donderdag 22 augustus 2002 12:45 schreef joost_dorr het volgende:
mediaspy = gratis streams??
Heb je wel een goede virusscanner?
(je ontvangt bij het aanklikken op deze site nl tegelijkertijd het I-Worm-Magistra virus).
quote:owww, ik heb een hekel aan betalen dus wellicht....
Op zondag 01 september 2002 03:04 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® wil ook hier alvast even melden dat er (een beperkt) aantal gratis streamcodes beschikbaar komt.Daar zijn wel wat voorwaarden aan verbonden. Morgen volgt een uitgebreide toelichting.
quote:Sorry Cynix voor het sturen van het emailtje van mijn kant over gratis stream codes. Ik lees dit stukje net
Op zondag 01 september 2002 03:04 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® wil ook hier alvast even melden dat er (een beperkt) aantal gratis streamcodes beschikbaar komt.Daar zijn wel wat voorwaarden aan verbonden. Morgen volgt een uitgebreide toelichting.
quote:Bedoel je op de HP van Lans?
Op zondag 01 september 2002 03:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:Mogelijk wel.
Heb je wel een goede virusscanner?
(je ontvangt bij het aanklikken op deze site nl tegelijkertijd het I-Worm-Magistra virus).
quote:er is enigzins begrip allen het eerste slotje vind ik een erg stomme rede hebben, ennuh om er maar op terug te komen, kan het te maken hebben met het mailtje wat ik je gestuurd heb?
Op maandag 02 september 2002 17:27 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is idd het goede topic.
Sorry, we moeten een beetje letten op al teveel wildgroei van losse kreten overal. Ik hoop dat je ook vind dat het dan prettiger leesbaar blijft.
quote:alsof ik het niet snap ofzo
StefanFM bedoelt ws mms://62.250.11.52/stream07 Daar is momenteel beeld, ik heb zelf geen geluid btw. Het lijkt me dus de gratis stream, was er vorig jaar ook alleen toen wastie in 4en gedeeld.
quote:Nee, want dat zie ik nu pas. Maar ik kan je er niet verder mee helpen, helaas.
Op maandag 02 september 2002 17:30 schreef StefanFM het volgende:
kan het te maken hebben met het mailtje wat ik je gestuurd heb?
En mochten in de toekomst dit soort dingen weer voorvallen, kun je me altijd ff mailen of het moderating methods topic omhoog schoppen.
quote:ja maar je schrijft (zie wat posts omhoog) dat ik de 4in1 zit te kijken, je maakt me in mijn ogen een beetje belachelijk (ik hoop dat je het niet zo bedoeld)...
Op maandag 02 september 2002 17:51 schreef Qt het volgende:
Ik begrijp dat je het niet eens bent met het slotje. Jammer dat je de reden niet begrijpt, maar in mijn ogen is het slotje echt terecht, aangezien we meerdere topics hebben over de streams en zoals eerder gemeld jij de enige lijkt te zijn die stream 2 gratis zag. Vandaar ook mijn verwijzing naar de echte gratis stream, ik kan ook niet weten hoe goed jij op de hoogte bent. Sorry dat je het gevoel kreeg onheus bejegend te zijn, dat was niet mijn bedoeling![]()
En mochten in de toekomst dit soort dingen weer voorvallen, kun je me altijd ff mailen of het moderating methods topic omhoog schoppen.
dat bedoel ik dus QT...
BTW, we raken wel erg offtopic zo. Ms kun je moderating methods omhoog kicken als je er verder over wilt babbelen?
quote:we kunnen het hier nog veel langer over hebben, maar ik vind dit jij vind dat... maar maakt niet uit.. ik schijn dus een appart geval te zijn met het gratis kijken van BB4
Op maandag 02 september 2002 18:23 schreef Qt het volgende:
Neej, ik schreef dat de gratis stream vorig jaar 4 in 1 was. Dit jaar heb je een ongedeeld beeld. Ik begin het idee te krijgen dat jij misschien niet helemaal goed gelezen hebtMaar iig wil ik je zeker niet belachelijk maken.
BTW, we raken wel erg offtopic zo. Ms kun je moderating methods omhoog kicken als je er verder over wilt babbelen?
echt te goed!
Is het een coockie ofzo??? ik heb er wel een staan
dit is de inhoud!
code:en nee de streamcode staat hier niet tussen, dus probeer het niet eensRT_id
1545611
big-brother.startkabel.nl/
1600
2684107136
29511959
2280991728
29511957
*
RT_page
0
big-brother.startkabel.nl/
1600
2684107136
29511959
2281191728
29511957
*
Stranded
quote:ja ik kan dus om een of andere vage rede gewoon kijken... maar je moet wel betalen in principe
Op maandag 02 september 2002 22:48 schreef Stranded het volgende:
word moe van grrr waar de tief kan je nou die streams gratis kijken of zeggen jullie het niet meer na deze opmerking!Stranded
Stranded
quote:[Off topic]
Op maandag 02 september 2002 16:12 schreef plas-pop het volgende:
alleen jammer dat er een packet filter tussen staat
En Stranded, dat soort dingen gebeurden vorig jaar ook wel eens. BB kon toen zien of de code verbinding had gemaakt en na een mailtje kregen de mensen dan hun code vergoed. Dus haal ff diep adem, relax.. alles komt vast wel weer goed
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-09-2002 23:40]
quote:ik denk dat je mij bedoeld... nee sorry ik weet niet wat het is
Op maandag 02 september 2002 23:55 schreef fiscus_primus het volgende:
Stranded, kunnen wij op een of andere manier meeprofiteren van jou oneindige stream?
en wat bedoel je met die code ??
bewijsje ff over die gratis streaming
[Dit bericht is gewijzigd door Stranded op 03-09-2002 00:48]
quote:Heb je Norton Firewall oid draaien? Als je dat disabled werkt het wel. Ik had deze inlogproblemen vorig jaar ook (toen ik nog wel geinteresseerd was in live-beelden)...
Op dinsdag 03 september 2002 00:13 schreef Stranded het volgende:
heeeeej welke mediaspy heb jij? kheb volgens mij een hele andere komt die van jou van de site van Rob Lans? en welke stream code? ik heb 30256 voor 30min die werkt niet als ik vanaf de site van yorin inlog... watis er nou loos ??? sow 2 uur code werkt ook al niet lekkere zooi grafpest!!! grrr
[CHANNELS]
BB Stream 4 Low=mms://62.250.11.51/stream04
BB Stream 5 Low=mms://62.250.11.51/stream05
Big Brother 1 (Hi)=mms://62.250.11.51/stream01
Big Brother 2 (Hi)=mms://62.250.11.51/stream02
Big Brother 4 (Lo)=mms://62.250.11.51/stream06
BB Stream 3 Low=mms://62.250.11.51/stream03
§tr@nded
[Dit bericht is gewijzigd door Stranded op 03-09-2002 15:22]
(ik 'draai' win98 SE)
[Dit bericht is gewijzigd door PHOBoS op 05-09-2002 19:41]
quote:Ik krijg hem niet aan de praat. Als ik die exe file download en open krijg ik:
Op donderdag 05 september 2002 00:39 schreef Dlocks het volgende:
Dus dat tooltje waar ze het in de thread Speciale tool kijken big brother streams WERKT!!?? over hebben werkt echt en is virusvrij?
quote:
Component comctl32.ocx or one of its dependencies not crrectly registered: a file is missing or invalid
Failed to load control "Statusbar" from Comctl32.ocx. Your version of Comctl32.ocx may be outdated. Make sure you are using the version of the control that was provided with your application.
Ehhh wat nu?
draai ook XP-prof, met Norton PF en Antivirus aan...perfect beeld hier...
Dit ter info, niet om iemand lekker te maken...
- offtopic:
Sinds ik mediaplayer 9 heb geinstalled kan ik overigens geen filmpjes meer af kijken (maar wel stream bekijken). Is er toevallig iemand die hetzelfde probleem heeft of had?
quote:Vaag.. Jij hebt een andere comctl32.ocx denk ik.. Maar ik had hem helemaal niet.. Het is een ActiveX control en is volgens mij ook onderdeel van Visual Basic?
Op donderdag 05 september 2002 00:49 schreef Sergio het volgende:
draai ook XP-prof, met Norton PF en Antivirus aan...perfect beeld hier...
In je system32 map staat die ocx, mail em anders even naar mij als je wil..
Oh en MP 9 is bij MS nog niet eens te downloaden, waar hebben jullie die nou weer vandaan?
BigBill is watching too....
quote:Don't think so. Ik heb mediaplayer 8.00 die standaard bij XP zit en het werkt dus typisch niet...
Op donderdag 05 september 2002 00:53 schreef Sergio het volgende:
Probleem zit'em waarschijnlijk in mediaplayer 9....
ehhhh...denk ik.
Heb zelf ook anti-spyware voor (tegen) xp erop staan..BigBill is watching too....
Ik heb weer wat gevonden, de bb4tool.zipfile! Zie:
http://www.beginpoint.com/downloads
Goh, wat ben ik weer aardig voor jullie.
Je kan ook NEO DVD downloaden daar, zag ik.
quote:Daar moet je ook al WMP 9 voor hebben... Wat zit er toch in 9 wat niet in 8 zit???
Op donderdag 05 september 2002 00:59 schreef jbxs het volgende:
Hoi,Ik heb weer wat gevonden, de bb4tool.zipfile! Zie:
http://www.beginpoint.com/downloads
Goh, wat ben ik weer aardig voor jullie.
![]()
Je kan ook NEO DVD downloaden daar, zag ik.
quote:Ik krijg nu een foutmelding over wmp.dll, jij ook? Naja ik ben XP SP1 aan het downloaden, zit daar MP 9 in toevallig?
Op donderdag 05 september 2002 01:02 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Daar moet je ook al WMP 9 voor hebben... Wat zit er toch in 9 wat niet in 8 zit???
quote:Ik krijg die foutmelding ook ja. In SP1 zit MP9 niet trouwens. MP9 is alleen nog beta, en zo labiel als de pest. Daarom begin ik er niet aan. SP1 hoor ik trouwens ook weinig goeds over...
Op donderdag 05 september 2002 01:04 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik krijg nu een foutmelding over wmp.dll, jij ook? Naja ik ben XP SP1 aan het downloaden, zit daar MP 9 in toevallig?
http://www.webwereld.nl/nieuws/12259.phtml
Of wou je zeggen dat je er voor betaald had?
quote:Deze pc is keurig legaal uitgerust met Win XP Corporate, wij als MCP hebben een VLK en aangezien ik op deze pc werk mag ik daar op installeren wat ik wil..
Op donderdag 05 september 2002 01:11 schreef jbxs het volgende:
Beetje off-topic, maar pas op met XP SP1, zie maar weer:http://www.webwereld.nl/nieuws/12259.phtml
Of wou je zeggen dat je er voor betaald had?
[edit]
Na installatie van MP 9 werkt het als een zonnetje.. Inderdaad wat snurkt die Bo hard! Naja ik ga pitten, trusten en bedankt iedereen!
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 05-09-2002 01:17]
Dit werkt als een tiet! lekker strak beeld, en het gesnurk is ook duidelijk te horen!
Ik ben een blij mens!!!
toch maar eens kijken hoelang dit blijft werken....
quote:Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met 'Dan kan je erna er gewoon weer op als je tijd nog niet verstreken is'.
Op donderdag 05 september 2002 01:36 schreef -Pi-air- het volgende:
Ja werkt perfectheb mediaplayer 8.0. En heb mediaplayer 6.4 zelfs als default player. En kan gewoon gratis kijken!
.
[cut]
En browser scherm sluiten is niet erg als je de directe link maar weet naar de viewer op de BB site. Dan kan je erna er gewoon weer op als je tijd nog niet verstreken is
.
Bij mij wel iig en dat zonder MP9.
quote:Ik zie, maar na het aanpassen krijg ik de melding dat het geen geldige win32 toepassing is.
Op donderdag 05 september 2002 01:50 schreef jbxs het volgende:
Nou erg mooi proggie, alleen staat er een harde verwijzing naar c:\windows in dus als je windows niet daar staat op 2 plaatsen editen met ultra-edit of winhex en het draait!Bij mij wel iig en dat zonder MP9.
Tevens zie ik die twee verwijzingen verwijzen naar:
1. comctl32.oca
2. wmp.oca
En die heb ik dus niet. Ik heb wel de dll versies...
[Dit bericht is gewijzigd door Dlocks op 05-09-2002 02:06]
quote:Dat is voor de mensen die om 1 andere reden dat progje niet willen
Op donderdag 05 september 2002 01:43 schreef APK het volgende:[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met 'Dan kan je erna er gewoon weer op als je tijd nog niet verstreken is'.
Als het een programma is dat de codes omzeilt kan de tijd toch niet verstreken zijn
Heb eens zitten kijken in de source van dat programma.
Enige wat die doet is verwijzen naareen bepaalde URL op site van de maker.
Dus met deze url gelijk in mediaplayer kom je er ook op . Geen problemen met programma dat niet wil werken.
Dat programma is dus niet perse nodig.
[Dit bericht is gewijzigd door -Pi-air- op 05-09-2002 11:33]
Ik weet alleen niet hoe je het audiokanaal moet veranderen. Als ik dat probeer krijg ik een pop-up.
(En ik heb nu het geluid van Bo. )
Maar verder inderdaad: Sssssst!
Edit: De audiokanalen stonden allemaal aan bij mij. Gewoon op het speakertje klikken.
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 05-09-2002 02:54]
Alvast bedankt
Oja goeiemorgen!!
quote:Same here
Op donderdag 05 september 2002 09:41 schreef Yisc het volgende:
Heb die tool van Xon gedownload (de aangepaste voor de betaalde streams) maar als ik hem start krijg in bij het openen van een stream, connecting to media en daarna ready maar verder niets. Ik gebruik XP-pro met mediaplayer 8. Zie ik iets over het hoofd??
Maar je moet eik MP9 gebruiken. Heb ik nog niet gedaan!
quote:Ik ga jou niet mailen in ieder geval.. Als je van dit topic de laatste 2 pagina's door hebt gelezen zou je genoeg moeten weten.. Veel makkelijker dan wat hier staat KAN namelijk niet..
Op donderdag 05 september 2002 10:41 schreef BIGMAMA het volgende:
Het werkt niet bij mij , wat moet ik doen????
Moet je perse mediaplayer 8.0 hebben?
wie wil mij even mailen?
vouwfiets@hotmail.com
quote:
Op donderdag 05 september 2002 10:31 schreef TripleM het volgende:
Op dit moment krijg ik "Network connection failed" bij het openen van de Triballs streams..
quote:Dat bedoel ik dus met lezen.. Sjongejonge..
Op donderdag 05 september 2002 10:56 schreef BIGMAMA het volgende:
Doet ie het bij jullie nog dan??????
quote:Werkt bij mij niet...
Op donderdag 05 september 2002 11:12 schreef -Pi-air- het volgende:
http://www.*************
Kan iemand effe checken of deze werkt?
Edit: Link weggehaald...
[Dit bericht is gewijzigd door niq2001 op 05-09-2002 11:37]
qoute van xon.nl :
5/9 update
Door de overweldigende interesse op het fok forum is de stream weer zo dood als een pier..hou deze site in de gaten voor updates
Xon-Team
please post aub de streams van xon hier niet meer jullie zijn echt freaks hier pfft
Nogmaals het blijft een spel.
Rene
xon
quote:Oh en jij mag er wel naar kijken maar wij niet? Da's eigenlijk wat je zegt.. Egoistisch heet dat..
Op donderdag 05 september 2002 11:30 schreef antifok het volgende:
is gewoon zo heb 3 dagen lekker zitten kijken totdat vannacht de urls hier werden gepost is niet meer tof zo. vind gewoon dat een mod van dit forum vanaf openbaar posten van streams of proggies mot bannen
Kijk ik vind het ook vervelend dat de streams het niet doen, maar goed nieuws verspreidt zich snel en op Fok lopen heel wat BB-fans rond..
Ik hoop dat de streams het snel weer doen..
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 05-09-2002 12:06]
quote:dat zeg ik niet maar ik post zo"n streams niet op een forum waar 100.000 mensen zitten dus een beetje redelijk kunnen we toch wel zijn of hou zoiets private
Op donderdag 05 september 2002 11:56 schreef TripleM het volgende:[..]
Oh en jij mag er wel naar kijken maar wij niet? Da's eigenlijk wat je zegt.. Egoistisch heet dat..
Kijk ik vind het ook vervelend dat de streams het niet doen, maar goed nieuws verspreidt zich snel en op Fok lopen heel wat BB-fans rond..
Ik hoop dat de streams het snel weer doen..
quote:Duh, als je iets private wilt houden, post je het toch niet op internet? Nergens op internet bedoel ik dus.
Op donderdag 05 september 2002 12:19 schreef antifok het volgende:[..]
dat zeg ik niet maar ik post zo"n streams niet op een forum waar 100.000 mensen zitten dus een beetje redelijk kunnen we toch wel zijn of hou zoiets private
quote:duh de stream heeft 4 dagen goed gelopen en wordt hier gepost en is dood dus waar ligt de fout ? nu jij weer
Op donderdag 05 september 2002 12:56 schreef stuifzand het volgende:[..]
Duh, als je iets private wilt houden, post je het toch niet op internet? Nergens op internet bedoel ik dus.
1.Technisch is het dus mogelijk om zonder code te kijken.
2.Als je dit soort info leest niet moet zeiken "bij mij werkt het niet" -> daardoor werkt het nu voor niemand meer.
Vragen:
Stuurt Triballs de streams opnieuw het net op en waren wij dus bij Triballs aan het kijken? Of doet Triballs een soort "handover" naar de Endemol streams. Dus dat de mediaplayer contact maakt met Triballs en dan wordt je overgedragen aan Endemol.
ZIJN ER NOG ANDERE MENSEN DIE DIT KUNNEN? HEREN PROGRAMMEURS?
quote:Oke, nu ik weer
Op donderdag 05 september 2002 13:11 schreef antifok het volgende:[..]
duh de stream heeft 4 dagen goed gelopen en wordt hier gepost en is dood dus waar ligt de fout ? nu jij weer
DUS: pas op zou ik zo zeggen! [/alarmmode]
quote:en nog wat: meldt het gewoon liever helemaal niet op het forum!
Op donderdag 05 september 2002 13:13 schreef HenriPaul het volgende:
Maar goed, wat hebben we dus nu geleerd?:1.Technisch is het dus mogelijk om zonder code te kijken.
2.Als je dit soort info leest niet moet zeiken "bij mij werkt het niet" -> daardoor werkt het nu voor niemand meer.
quote:Toch niet, mijn maand is alweer op
Op donderdag 05 september 2002 13:46 schreef plas-pop het volgende:[..]
niemand , alleen je portomenee
Dus het moet ff goedkoper
quote:dan zit er helaas nix anders op dan te gaan werken
Op donderdag 05 september 2002 13:55 schreef HenriPaul het volgende:
Toch niet, mijn maand is alweer op
Dus het moet ff goedkoper
als ik nou een pool aanbied waar je voor een vast bedrag kan kijken per week/maand is dat een idee ?
[Dit bericht is gewijzigd door plas-pop op 05-09-2002 14:08]
quote:Paniekzaaister.. Dat jouw pc door welke reden dan ook over de zeik gaat, wil niet zeggen dat het aan een VB progje ligt dat 4 instances van Media Player opent met selecteerbaar geluid..
Op donderdag 05 september 2002 13:33 schreef la.femme.nikita het volgende:
[alarmmode] ...ik heb NORTON-antivirus, wat ik elke dag automatisch update... DESALNIETTEMIN ligt mijn laptop nu in PUIN (zie: [help!] WinXP-compu crash!). Ik heb LANNNG na zitten denken HOE dat nou kwam, virus is duidelijk... maar HOE; er is maar één ding mogelijk; Mail-NIET, geen-onlangs-geinstalleerde-bestanden... BEHALVE dat ik de allerlaatste keerdat hij het nog gewoon deed; 2 of drie verschillende BB spy dingen heb gedownload (varianten, en een record-programma)... (DOMDOMDOMMMM!
)
DUS: pas op zou ik zo zeggen!
[/alarmmode]
quote:Maybe laat maar horen
Op donderdag 05 september 2002 14:07 schreef plas-pop het volgende:[..]
dan zit er helaas nix anders op dan te gaan werken
of mij lief aan kijkenals ik nou een pool aanbied waar je voor een vast bedrag kan kijken per week/maand is dat een idee ?
quote:Hear hear!
Op donderdag 05 september 2002 13:33 schreef HenriPaul het volgende:
Laten we maar ophouden te janken....Belangrijker is: WIE KAN DIT OPNIEUW VOOR ONS FIXEN????
zou jij dit kunnen doen dan HenriPaul
?
quote:ik heb niet gezegd gratis
Op donderdag 05 september 2002 14:16 schreef fiscus_primus het volgende:
Zet mij dan maar in de email lijst voor de gratis streams, ik heb me nu al blauw betaald! Zonderzon@hotmail.com
quote:ik denk dat ie bedoelt dat een iemand betaald voor de streams en dat dan anderen kunnen meeliften op zijn id
Op donderdag 05 september 2002 14:31 schreef stuifzand het volgende:
plas-pop, ik snap niet zo goed wat je bedoelt met een pool. Uitleg is welkom. (of vraag ik nou iets stoms?)
quote:Dat scriptje op triball doet niks anders als zorgen dat de stream in internet explorer cache word gelade en vandaar uit af gelijk word gespeeld. in dat script staat gewoon de mms:blabla van bigbrother. Volgens mij word er normaal in mediaplayer een certificaat/cookie/ander bestand geladen zo gauw je de goede code hebt ingevoerd die weer word gecheckt door een cgi scriptje wat er voor zorgt dat er maar zolang (half uur , 2 uur) verbinding kan worden gemaakt. Ik weet alleen niet waar mediaplayer dat soort bestanden dingen opslaat. IIg door dat scriptje word (nu dus werd) dat omzeild. Daarna hebben ze het IP veranderd en nog iets.. maar wat..
Op donderdag 05 september 2002 13:13 schreef HenriPaul het volgende:
Maar goed, wat hebben we dus nu geleerd?:1.Technisch is het dus mogelijk om zonder code te kijken.
2.Als je dit soort info leest niet moet zeiken "bij mij werkt het niet" -> daardoor werkt het nu voor niemand meer.Vragen:
Stuurt Triballs de streams opnieuw het net op en waren wij dus bij Triballs aan het kijken? Of doet Triballs een soort "handover" naar de Endemol streams. Dus dat de mediaplayer contact maakt met Triballs en dan wordt je overgedragen aan Endemol.
ZIJN ER NOG ANDERE MENSEN DIE DIT KUNNEN? HEREN PROGRAMMEURS?
quote:nee , is helemaal niet stom.
Op donderdag 05 september 2002 14:31 schreef stuifzand het volgende:
plas-pop, ik snap niet zo goed wat je bedoelt met een pool. Uitleg is welkom. (of vraag ik nou iets stoms?)
als ze dit niet willen dan zijn er altijd nog andere mogelijkheden.
maar ja daar moeten jullie zelf maar achter komen meer zeg ik niet *hint* maak het zelf
quote:sorry maar dit is complete onzin
Op donderdag 05 september 2002 14:38 schreef -Pi-air- het volgende:[..]
Dat scriptje op triball doet niks anders als zorgen dat de stream in internet explorer cache word gelade en vandaar uit af gelijk word gespeeld. in dat script staat gewoon de mms:blabla van bigbrother. Volgens mij word er normaal in mediaplayer een certificaat/cookie/ander bestand geladen zo gauw je de goede code hebt ingevoerd die weer word gecheckt door een cgi scriptje wat er voor zorgt dat er maar zolang (half uur , 2 uur) verbinding kan worden gemaakt. Ik weet alleen niet waar mediaplayer dat soort bestanden dingen opslaat. IIg door dat scriptje word (nu dus werd) dat omzeild. Daarna hebben ze het IP veranderd en nog iets.. maar wat..
Over dat er in mediaplayer een certificaat/ander bestand word geladen weet ik niet zeker. dat vermoed ik. Zou ook anders kunnen zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door -Pi-air- op 05-09-2002 14:44]
quote:1 ja ik weet wat het is
Op donderdag 05 september 2002 14:43 schreef -Pi-air- het volgende:
sla de msdn van microsft over asx bestanden er maar eens op na als je weet wat dat is.. Wat daar staat is precies hetelfde als wat in die ASX staat +wat het doet.
quote:sorry maar dan blijft het onzin.
Op donderdag 05 september 2002 14:38 schreef -Pi-air- het volgende:[..]
Dat scriptje op triball doet niks anders als zorgen dat de stream in internet explorer cache word gelade en vandaar uit af gelijk word gespeeld.
hier staat toch dat het gedownload word in het cache?
of ik lees het weer verkeerd
quote:Mister-know-it-all... Shut up!
Op donderdag 05 september 2002 14:07 schreef TripleM het volgende:[..]
Paniekzaaister.. Dat jouw pc door welke reden dan ook over de zeik gaat, wil niet zeggen dat het aan een VB progje ligt dat 4 instances van Media Player opent met selecteerbaar geluid..
Het idee om voor een vast bedrag per week of maand naar de streams te kunnen kijken zou een zeer wenselijke oplossing zijn.. Ben hier zeer in geintresseerd.. Heb ook al meerdere malen hierover mailtjes naar HMG gestuurd,, maar niemand daar schijnt zich de moeite te nemen om even een berichtje terug te sturen (niet eens een berichtje van u bericht is ontvangen U krijgt nog antwoord) Helemaal geen reactie...
Dus als je iets kan regelen bij HMG GRAAG!!!!!!
quote:dat weet ik wel zeker, maar waarom heb jij het dan gepost??? Ik weet namelijk ook dat die persoon mij vriendelijk heeft gevraagd de nieuwe tool buiten ut forum te houden...
Op donderdag 05 september 2002 11:52 schreef xon het volgende:
Ja streams zijn inderdaad weer dood. het blijft een spel. Overigens ben ik ben niet de geen die de tool heeft gemaakt weet wel dat de geen die deze tool maakt vast wel weer zijn best zal doen.Nogmaals het blijft een spel.
Rene
xon
quote:mee eens!
Op donderdag 05 september 2002 11:30 schreef antifok het volgende:
is gewoon zo heb 3 dagen lekker zitten kijken totdat vannacht de urls hier werden gepost is niet meer tof zo. vind gewoon dat een mod van dit forum vanaf openbaar posten van streams of proggies mot bannen
soms kan je dingen beter niet posten
quote:.ASX files zijn een soort van playlist, je kan een volgorde aangeven van verschillende media streams welke afgespeeld dienen te worden als de .asx geopend wordt door de mediaplayer.
Op donderdag 05 september 2002 14:43 schreef -Pi-air- het volgende:
sla de msdn van microsft over asx bestanden er maar eens op na als je weet wat dat is.. Wat daar staat is precies hetelfde als wat in die ASX staat +wat het doet.
2) de werkelijke URL is aan te passen zonder een nieuwe streaming tool uit te brengen.
Wat mij opvalt in dit Forum is het lage clue gehalte..
Iedereen kan de streams hacken, alleen lijkt het wel of de wereld te stom is..:-)
[Dit bericht is gewijzigd door JaZZman op 05-09-2002 19:55]
als iemand me nou eens zegt hoe ze controleren hoe lang je aan het streamen bent, de cookie kon ik niet vinden maar die moet je toch naar plain tekst kunnen omzetten en hoe werkt dat timer gedoe eigenlijk? die codes met een proggie kraken werkt niet worden als ik het niet fout heb (ja dat gebeurt ook wel eens) pas aangemaakt op het moment dat je naar dat 0900-maakyorinrijk nummer belt...
klein beetje uitleg over wat er nou precies door hen op me pc word gedaan (waar overigens nix over word gezegt door yorin of de aanbieder) zou gewenst zijn...
groetjes §tr@nded (streamer voor het eerste uur, tot ik ervoor moest gaan betalen dan...)
quote:Als je dan zo vriendelijk zou zijn mij het te leren
Op donderdag 05 september 2002 19:35 schreef JaZZman het volgende:[..]
Iedereen kan de streams hacken, alleen lijkt het wel of de wereld te stom is..:-)
quote:Mij ook...
Op donderdag 05 september 2002 19:35 schreef JaZZman het volgende:
quote:ghehe, mooi gesproken Jazzman!!
Op donderdag 05 september 2002 19:35 schreef JaZZman het volgende:Wat mij opvalt in dit Forum is het lage clue gehalte..
Maar zijn wij te dom of ben jij te slim??
Greetz,
Dr@gon
quote:Ik denk dat het zooooo simpel is dat een beetje intelligent persoon daar niet op komt. Je moet zelf een beetje simpel zijn om de simpelheid te kunnen bevatten
Op vrijdag 06 september 2002 00:56 schreef meneer draak het volgende:[..]
ghehe, mooi gesproken Jazzman!!
Maar zijn wij te dom of ben jij te slim??
Greetz,
Dr@gon
quote:Als je je code inhakt heeft je IP# toegang voor bepaalde tijd, tijd om toegag weg..
[b]
als iemand me nou eens zegt hoe ze controleren hoe lang je aan het streamen bentoest gaan betalen dan...)
Ik had er zelf op kunnen komen :-)
quote:Ik weet niet alles, en beweer dat ook niet.. Bovendien is het sterk dat jij meer van computers weet dan mij, anders had je niet met zoveel zekerheid gezegd dat een beschadiging van een systeembestand wel moet komen door een virus, da's namelijk al onzin, er zijn op dit moment geen actieve virussen die Windows 2000/NT/XP systeembestanden in puin leggen.. Dat allereerst..
Op donderdag 05 september 2002 16:14 schreef la.femme.nikita het volgende:
Mister-know-it-all... Shut up!
Ik weet misschien uiteindelijk nog wel meer van computers dan jij. Wacht maar dat jij een keer in die hell zit door die 'ow-zo-leuke- BB-gadgets als BB-spy's (ik heb het ook over varianten hier!!! en eigengemaakte (sept dit jr) shit van mensen....
Ik zit nooit in een 'hell' wat betreft computers omdat ik weet wat ik wel en niet met veiligheid kan doen.. De BB programma's zijn niets anders dan VB programma's die Media Player meerdere keren openen om bepaalde streams te bekijken.. Als je een fatsoenlijke virusscanner draait en die is goed bijgewerkt, dan zou jij de eerste zijn in Nederland die last heeft van een virus dat nog niet is ontdekt door de heren/dames van McAfee, Norton en consorten.. Kortom, het is heel ver gezocht om te roepen dat er een virus op je pc actief is, laat staan een uit een van de genoemde BB programmaatjes..
Dan, de manier waarop je het meldt, dat bedoel ik met paniekzaaien.. Er zijn hier ik-weet-niet-hoeveel mensen die het programmaatje gebruik(t)en en die hebben allemaal nog een prima werkende computer.. Aan wie zou het dan liggen denk je? Juist..
Die BB security omzeilen; ik heb me hier helemaal niet in verdiept en ik ga het ook niet doen maar als ik ff gewoon beetje filosofeer dan:
a. ze controleren op ip
b. er zijn vermoedelijk main streams maar die zullen versleuteld zijn?
c. er zijn servers die al die honderden, duizenden kijkers bedienen. De servers zullen aan load balancing e.d. doen.
a. omzeil je vrij makkelijk in wezen maar je weet geen ip / code combinatie dus dat wordt niks of je moet een methode vinden om een ander zn stream te hijaacken
b. Ligt voor de hand, als je de versleuteling kraakt heb je een stream. Weinig kans verder denk ik voor de gemiddelde kijker.
c. dit zijn de betaal servers, schiet verder niet op dus.
Wie het weet mag het zeggen
-edit: ik heb het trouwens al eens geopperd maar als je iemand van de UT hebt (die hebben 100mbit) die zo'n stream wil betalen en daarna re-broadcasten (tegen sponsering bedragen) dan ben je flink goedkoper uit. Zo'n station zou wel 20 a 40 clients moeten kunnen bedienen zonder haperingen in het beeld schat ik zo.)
quote:Hey perfect zeg. thanks!
Op zaterdag 07 september 2002 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok mensen, gratis breedband stream.. vraag me niet hoe het werkt, maar het werkt:[adres ge-edit op verzoek]
Nu hopen dat er wat gebeurd.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 07-09-2002 14:05]
quote:doen het ook!
Op zaterdag 07 september 2002 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik durf m'n stream niet uit te zetten.. maar als iemand ook dit nog wil proberen
[adres ge-edit op verzoek]stream01 is een vage porno zo lijkt het
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 07-09-2002 14:08]
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 07-09-2002 14:14]
quote:Ja, helaas maar een paar seconden
Op zaterdag 07 september 2002 13:42 schreef Dlocks het volgende:
Klopt het dat ik hier [adres verwijderd, porno is niet toegestaan]
Verder werkt het tot en met stream07 volgens mij, waarvan 2 lowband (?)
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 07-09-2002 14:25]
Edit: huiz was sneller
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 07-09-2002 13:46]
[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 07-09-2002 14:06]
quote:Ik ben het met je eens Sanshine, vorig jaar was er een ICQ mailinglist, werkte goed, alleen voor hoever is het waterdicht zo'n list??? Maar het is het proberen waard
Op zaterdag 07 september 2002 13:59 schreef Sanshine het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is dit in dit topic te melden. We weten zeker dat ze hier meelezen. Kunnen we niet de vaste streamers deze adressen geven middels een e-mail, icq?
[Dit bericht is gewijzigd door BIGMAMA op 07-09-2002 14:33]
-knip-
(dit bericht is gewijzigd door Jappie op 07/09/02 om 14.45 uur)
quote:Ze doen er toch niets op uit , net als vorig jaar worden de echte fans in de kou gezet
Op zaterdag 07 september 2002 14:47 schreef Sollog het volgende:
Ik wil ook gratis streams!!!!
Hummie, luister naar me, en geef me gratis streams!!!
quote:De BB'ers die bij mij in mijn contactlijste van ICQ staan hebben inmiddels een berichtje gekregen.
Op zaterdag 07 september 2002 14:21 schreef BIGMAMA het volgende:[..]
Ik ben het met je eens Sanshine, vorig jaar was er een ICQ mailinglist, werkte goed, alleen voor hoever is het waterdicht zo'n list??? Maar het is het proberen waard
quote:Da's knap! Een bericht wijzigen twee minuten eerder dan hij geplaatst is... Hoe doe je dat???
Op zaterdag 07 september 2002 14:47 schreef Jappie het volgende:
(dit bericht is gewijzigd door Jappie op 07/09/02 om 14.45 uur)
quote:thanx
Op zaterdag 07 september 2002 14:53 schreef Sanshine het volgende:[..]
De BB'ers die bij mij in mijn contactlijste van ICQ staan hebben inmiddels een berichtje gekregen.
meneer draak
quote:Da's al erg genoeg wrijf het er nog maar een keer in.
Op zaterdag 07 september 2002 17:14 schreef MR.db het volgende:
stop maar met vragen naar de streams ze werken al niet meer.
quote:Streamverslagen lezen is leuker
Op zaterdag 07 september 2002 17:24 schreef BIGMAMA het volgende:Da's al erg genoeg wrijf het er nog maar een keer in.
We zullen gewoon moeten betalen, ik nooit dus!!!!
En idd jammer dat er geen gratis streams zijn. Toch fijn dat Fok nog codes krijgt om te streamen, anders was ik allang afgehaakt denk ik
Ik snap het aan de ene kant ook wel. Als duizenden mensen aan die streams gaan hangen moet je een ongeloofelijke bandbreedte beschikbaar stellen en dat kost ook allemaal poen. Aan de andere kant moet het programma het gewoon hebben van regelmatige kijkers want als je er niet een beetje inzit is het hele concept niks aan.
Naja ik vind stream verslagen lezen ook heel gaaf. En nu en dan s 45 euro cent uitgeven is nou ook niet echt een probleem. Zonder stream verslagen was ik trouwens ook al afgehaakt
Ik heb net een streamcode opgevraagd en zit nu te kijken, maar op de een of andere manier kan ik alleen camera 1 breedband aanklikken. Alle anderen springen meteen weer op die eerste terug als ik erop klik. Iemand enig idee hoe dat komt?
Als ik snap hoe het werkt, wil ik ook best een keertje streamverslagen namelijk; ze zijn zo leuk om te lezen en ik wil best een keer wat terug doen zeg maar. :-)
quote:* meneer draak wordt er een beetje gek van:
Op zaterdag 07 september 2002 17:14 schreef MR.db het volgende:
stop maar met vragen naar de streams ze werken al niet meer.
Wel werkende streams en 2 minuten later niet werkende streams
quote:Gister waren er werkende gratis streams, maar die zijn tegen 23:30 stopgezet, ik heb vanaf 16:00 tot 23:30 gratis BB kunnen volgen.
Op zondag 08 september 2002 16:09 schreef meneer draak het volgende:[..]
* meneer draak wordt er een beetje gek van:
Wel werkende streams en 2 minuten later niet werkende streams
![]()
Proberen jullie mn code s, kijken of het lukt. Misschien is slechts 1 ip per code beschikbaar maar wie weet.
code 12121
De code lijkt fake maar is echt. Aangezien de stream me niet boeit lijkt het me even grappig om te testen
quote:Jep, hebben we vorig jaar ook meerdere keren getest. Slechts 1 ip kan een code gebruiken....
Op zondag 08 september 2002 17:52 schreef Sumer het volgende:
Proberen jullie mn code s, kijken of het lukt. Misschien is slechts 1 ip per code beschikbaar maar wie weet.
quote:Vorig jaar hebben we ook tot aan het eind toe personen gehad die gratis streams wilden kijken (of ze wel of niet streamverslagen wilden schrijven laat ik even in het midden). Sommigen gingen zelfs zo ver dat ze diverse topics bleven openen waarom zij geen gratis HMG-code konden krijgen van Cynix, en waren nogal verontwaardigd omdat ze niet gratis konden kijken.
Ik zit alles hier eens te lezen en denk ....ja leuk dat jullie mekaar kennen en sturen en als iemand vraag zijn ze er nou wel of niet je antwoord krijg van ja als ze er zijn dan hou je je mond dicht! Ik vind vragen staat vrij toch en zou ook wel weten weten waar ik gratis kan kijken maar ik ben bang niemand zal het vertellen!
De streams zijn nou eenmaal niet gratis. Soms komt het bij toeval voor dat iemand een manier vindt om toch gratis streams te kijken. Zoals gisteren. Ik heb er zelf even gebruik van gemaakt en gelijk een stukje verslag getypt. Persoonlijk sta ik wel achter het idee om de informatie over gratis streams niet op het forum te verspreiden zodat iedereen gratis kan kijken. Waarom niet?
Nou, het is heel simpel, de streams zijn niet gratis dus als het wel kan dan zal HMG/Vuurwerk er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te blokkeren. Mijn mening is dat de meest bekende streamers er meer aan hebben om verslagen te schrijven dan dat iedereen opeens gratis kan kijken. In dat geval raakt het veel sneller bekend dat er via een achterdeurtje gekeken wordt.
Wen er nou maar aan dat je niet tot het vaste groepje streamers behoort en dat je geen "rechten" hebt om gratis te kijken. Je moet gewoon betalen voor de streams, net als iedereen. Dus niet zo zeuren dat hier een vast kliekje is die zulke info voor hunzelf houdt, je krijgt er veel voor terug in de vorm van verslagen.
Ik vind het namelijk wel leuk om zo nu en dan die verslagen te maken, vind het ook prima als ik daar zo nu en dan even een beetje geld tegenaan moet smijten (ik heb tenslotte ook de lol van het kijken) maar als het niet de bedoeling is dat ik dat vervolgens ga posten...?
Simone
quote:Oei nee dat bedoel ik natuurlijk niet
Op zondag 08 september 2002 23:12 schreef Joef het volgende:
Betekent dat ook dat je liever niet hebt dat er mensen verslagen gaan schrijven die gewoon een betaalde code hebben? Zoals ik vanmiddag even heb zitten doen.Ik vind het namelijk wel leuk om zo nu en dan die verslagen te maken, vind het ook prima als ik daar zo nu en dan even een beetje geld tegenaan moet smijten (ik heb tenslotte ook de lol van het kijken) maar als het niet de bedoeling is dat ik dat vervolgens ga posten...?
Simone
Ik behoor ook niet tot een vast kliekje die elkaar op de hoogte houden, ik wilde alleen even reageren op het feit dat mensen denken dat ze ook recht hebben op gratis kijken en dan nogal verontwaardigd over zijn als ze geen HMG-codes krijgen van Cynix of informatie als er streams gekraakt zijn. Ik was toevallig gister online en kwam het tegen, daarom heb ik gelijk even een stukje verslag geschreven terwijl ik er gebruik van maakte.
Ik lees de streams altijd met veel genoegen en waardeer het ten zeerste dat iedereen daar zoveel moeite voor doet om te schrijven. Maar vorig jaar waren er ook een aantal mensen die wel gratis wilden kijken maar nooit verslagen schreven. Daarom wilde ik er even op reageren omdat dit nu ook het geval leek te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 09-09-2002 22:28]
Ik heb HMG al een mail gestuurd met de vraag wat nu, maar weet iemand hier het antwoord?
quote:proxy gebruiken?
Op zondag 08 september 2002 18:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Jep, hebben we vorig jaar ook meerdere keren getest. Slechts 1 ip kan een code gebruiken....
Toch heb ik het nog even getest... en idd... no luck.
Ik zat eens ff overal te kijken en kwam dit tegen en wilde toch wel reageren.
Ten eerste wilde ik niet alleen gratis kijken,ik had me ook aangemeld om verslagen te schrijven!
Ten tweede ben ik er nu van overtuigd dat diegene die nu streamverslagen maken "toppers"zijn
Maar dat neemt niet weg dat je niet iedereen over een kant moet scheren.
mailadres staat in profiel!
quote:Ik zat eens ff overal te kijken en kwam dit tegen en wilde toch wel reageren.
Op vrijdag 13 september 2002 18:29 schreef late_vogel het volgende:
Maar vorig jaar waren er ook een aantal mensen die wel gratis wilden kijken maar nooit verslagen schreven. Daarom wilde ik er even op reageren omdat dit nu ook het geval leek te zijn.
kijk vogeltje, dat ben ik nou es met je eens (hoe kan het ook anders he?)
quote:Ik zat eens ff overal te kijken en kwam dit tegen en wilde toch wel reageren.
Op vrijdag 13 september 2002 18:29 schreef late_vogel het volgende:
Maar vorig jaar waren er ook een aantal mensen die wel gratis wilden kijken maar nooit verslagen schreven. Daarom wilde ik er even op reageren omdat dit nu ook het geval leek te zijn.
GO VOGEL GO !!! Haha kassie!!
Jammer , had graag verslagen van je gelezen
Of is dat een dom plan
ben je iemand met een beetje computer ervaring en ben je ook BB fan, help dan mee aan deze site. het idee is eenvoudig, via de gratis software van MS "encoder" stel je anderen in staat mee te luisteren naar de streams van BB. afhankelijk van je verbinding kunnen zo ongeveer 10 mensen met je mee luisteren naar bigbrother. hoe meer mensen de encoder gebruiken hoe meer mensen er kunnen luisteren.
steeds vaker krijg ik de vraag of dit legaal is. het antwoord daarop is JA. HMG kan niet wettelijk bewijzen en/of opleggen met hoeveel mensen je naar de streams mag kijken of luisteren. ook mogen een copyright en algemene voorwaarden niet bepalen hoe je netwerk er uitziet, wie betaalt voor de streams ( misschien zit je wel met tien man te luisteren en betaal je elk 11,5 eurocent) en of en hoe anderen toegang tot je computer hebben en zo mogelijkerwijs mee kunnen luisteren.
quote:Das heel lief van je
Op zondag 15 september 2002 05:05 schreef misterrrxxx het volgende:
Lijkt me goed plan!
Ik wil wel een code doneren
quote:
Op woensdag 18 september 2002 16:42 schreef Dolfijntje het volgende:
Moet je de streamcode gelijk gebruiken of kan je de gekochte tijd in delen gebruiken. Ik heb gisteren een code voor 2 uur gekocht en maar 15 minuten gekeken. vandaag wou ik inloggen maar hij deed het niet meer. Wie weet hier meer van?
quote:ja dat kan niet, je bent verplicht om ook volle de 2 uur uit te kijken anders lacht endemol je gewoon uit en mag je lekker opnieuw betalen
Op woensdag 18 september 2002 16:42 schreef Dolfijntje het volgende:
Moet je de streamcode gelijk gebruiken of kan je de gekochte tijd in delen gebruiken. Ik heb gisteren een code voor 2 uur gekocht en maar 15 minuten gekeken. vandaag wou ik inloggen maar hij deed het niet meer. Wie weet hier meer van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |