quote:*dankt*
Op zondag 18 augustus 2002 15:28 schreef SoDamnInsane het volgende:[..]
Het enige probleem is dat de kleding, en dan vooral de zwart/wit modellen en met die grote leeuw erop, veel worden gedragen door racisten. Dit omdat wit op zwart een teken van die groep is, denk bv ook aan zwarte kistjes met witte veters.
Jij kunt best met die kleding rond lopen, maar dan loop je kans in dat hokje te worden geduwt.
That ain't right, but is the way it is.
Jij snapt het
beetje standaard..
zou het niet kopen, en als ik het zou krijgen zou ik het nog niet eens aandoen..!
LoNSDAle (denk de P erachter), er is ook een nep kledingsmerk genaamd Consdaple, wat erop lijkt.
Persoonlijk doen de kleren me helemaal niets, een vriend van me loopt er veel mee, maar ik vind ze saai. Totaal geen design ofzo en een lelijk merk.
quote:O, komt het daardoor,
Op zondag 18 augustus 2002 15:35 schreef speknek het volgende:
Nee hij snapt het helemaal niet, het komt door:LoNSDAle (denk de P erachter), er is ook een nep kledingsmerk genaamd Consdaple, wat erop lijkt.
Gedachte daarachter is namelijk: kijk, kijk, wat ben ik stoer met mijn lonsdale, gucci, versaci, nike, noem het maar op kleding.
quote:Ja, en daarom moet je er een bomber overheen dragen, met de ritssluiting open, zodat je alleen nog maar NSDA ziet staan.. tadaaa
Op zondag 18 augustus 2002 15:35 schreef speknek het volgende:
Nee hij snapt het helemaal niet, het komt door:LoNSDAle (denk de P erachter), er is ook een nep kledingsmerk genaamd Consdaple, wat erop lijkt.
Persoonlijk doen de kleren me helemaal niets, een vriend van me loopt er veel mee, maar ik vind ze saai. Totaal geen design ofzo en een lelijk merk.
quote:Heb al wel heel wat Multigrooves en andere feesten meegemaakt knakker, en inderdaad niet de allereerste, maargoed loop toch al wel sinds '94 mee, dus Mr. betweter, zou ff beetje rustig doen!
Op zondag 18 augustus 2002 15:29 schreef De_Dag_Dipper het volgende:Denk niet dat je er ooit geweest bent? Heeft niks met generaliseren te maken, is gewoon de waarheid.
Heb namenlijk een grafhekel aan mensen als jouw, die dus WEL generaliserend denken!
quote:Thanx, ik kots ook op brildragers en mensen met rood haar.
Op zondag 18 augustus 2002 15:48 schreef Hardliner het volgende:[..]
Heb namenlijk een grafhekel aan mensen als jouw, die dus WEL generaliserend denken!
Misschien dat ze in Kampen Lonsdale dragen omdat ze het mooi vinden, maar in omgeving A'dam in ieder geval niet.
Ik denk (oftewel generaliseer) dat niet van die mensen, maar die mensen geven dat ook gewoon toe. Heeft niks met generaliseren te maken, dat gaat namelijk alleen maar om jouw gedachte bij iets terwijl de werkelijkheid anders kan zijn. Dat is nu dus niet zo, want het is gewoon zo.
Met je grafhekel...
quote:kijk door gasten zoals jou, heb ik het maar uit getrokken.. lonsdale zelf is niet rasistisch, het merk sponsord grote anti rasisme feesten op dat te promoten.
Op zondag 18 augustus 2002 15:29 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Denk niet dat je er ooit geweest bent? Heeft niks met generaliseren te maken, is gewoon de waarheid.
tegen woordig lopen de echt RECHTSE skinhead niet meer met lonsdale. ja stel je voor... sukkols hier lopen er ook mee dus...
orgineel waren het LINKSE (eigen lijk NIET politiek gezinde skinheads) uit engeland die dat droegen, maar skinhead is voor de meesten meteen rechts. dus generaliseering. en kijk opeens trekken alle rasisten het aan om hun meening te promoten...
het word ook als vervangen voor de australian door gabbers gedragen... gabbers, zijn meestal licht rasistich (je moet niet overdrijven, iedere nler heeft z zijn meening over het asielbelijd) en ja er liepen ook een paar skinhead op feesten en die hebben dat geintroduceerd....(dat zijn op 10 000 man misschien een hand vol echte skinhead (die vind je niet eens op hardcore feesten duh!)
en op dit moment, is dat kaartje rasistische kleding alleen verdoezeld... ze dragen het nu alleen omdat je gabber bent (net als de aus)
maarjah ieder z`n meening... merk zelf is niet rasistisch... en je kunt alleen er vanuit gaan dat het een rasistisch persoon is, als hij andere ken merken draagd.
anders zouden hier in de stad, vet veel rasistische lui rond lopen.... ook negers... mohamet ali (bokser) hij werd gesponserd door lonsdale
Ik vond het eerst wel mooi, maar het is bijna allemaal hetzelfde. standard soort kleren met een merk opdruk... ik koop nu gewoon lijpe kleren als ik ze zie hangen...
[Dit bericht is gewijzigd door hmtwm op 18-08-2002 16:16]
quote:Mag ik hieruit concluderen dat je een enquete c.q Marktonderzoek hebt gehouden onder 20.000 Londsdale dragenden? Of trek je deze conclusies uit je eigen selectief bepaalde onderzoeksgroep?
Op zondag 18 augustus 2002 16:00 schreef De_Dag_Dipper het volgende:Ik denk (oftewel generaliseer) dat niet van die mensen, maar die mensen geven dat ook gewoon toe. Heeft niks met generaliseren te maken, dat gaat namelijk alleen maar om jouw gedachte bij iets terwijl de werkelijkheid anders kan zijn. Dat is nu dus niet zo, want het is gewoon zo.
Met je grafhekel...
En als jij het vindt, is het zo kerel, "wake up" zou ik zeggen en pleur die vooroordelen eens aan de kant!
En néé, ik draag geen Londsdale
En néé ik vond het ook niet mooi
Lonsdale is natuurlijk ook geen racistisch merk, het is (volgens jou was) vaak gedragen door racisten (die dat ook werkelijk toegaven, dus mijn mening doet er wat dat betreft niet eens toe.
-edit- kunnen onze energie beter in nuttige dingen stoppen http://www.voedselhulp.nl/index1.html# -edit-
quote:Lonsdale komt van een engelse boksclub, waar alleen echte volbloed ariers lid van mochten worden. Er is dus wel degelijk een zeer duidelijke link naar racisme.
Op zondag 18 augustus 2002 15:37 schreef De_Dag_Dipper het volgende:[..]
O, komt het daardoor,
quote:lonsdale heeft die club gesponserd ja, maar dat gebeurd nu echt niet meer... anders promoten ze niet op hun website met donkere modellen.
Lonsdale komt van een engelse boksclub, waar alleen echte volbloed ariers lid van mochten worden. Er is dus wel degelijk een zeer duidelijke link naar racisme.
quote:Wat iemand anders al post, Mike Tyson was er ook.
Op zondag 18 augustus 2002 18:38 schreef i_defy het volgende:[..]
Lonsdale komt van een engelse boksclub, waar alleen echte volbloed ariers lid van mochten worden. Er is dus wel degelijk een zeer duidelijke link naar racisme.
quote:op de polo's staat 't in het klein.
Op maandag 19 augustus 2002 01:47 schreef Ener-G het volgende:
niet echt mijn ding, ik vind grote merknamen op kleding ronduit lelijk eigenlijk
ik draag het niet meer, voornamelijk vanwege de link die iedereen bijna automatisch met extreem-rechts trekt.
draag nu andere merken polo's.
las laatst ook in een topic dat nazi's lonsdale zagen voor de afkorting:
Laat
Ons
Nederlanders
Samen
Die
Allochtonen
Langzaam
Executeren
Ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar vind het behoorlijk ziek.
quote:Als er ook maar 1 lul is die zo denkt, dan kan het in m'n kast blijven.
Op maandag 19 augustus 2002 01:56 schreef Vision het volgende:Laat
Ons
Nederlanders
Samen
Die
Allochtonen
Langzaam
Executeren
Een mening is 1 ding, dit is idioot...
quote:ik weet het, het is ronduit triest.
Op maandag 19 augustus 2002 02:13 schreef The-What het volgende:Als er ook maar 1 lul is die zo denkt, dan kan het in m'n kast blijven.
maar ja, je wordt er wel mee geassocieerd als je 't aanhebt
quote:pfff, doe niet zo ontzettend triest zeg. Is gewoon een afkorting die iemand bedacht heeft. Is te vergelijken met al die namen die ze verzonnen hebben voor auto merken. (dus dat bijv. Opel ook ergens een afkorting van zou zijn net als volvo enz enz)
Op maandag 19 augustus 2002 02:13 schreef The-What het volgende:[..]
Als er ook maar 1 lul is die zo denkt, dan kan het in m'n kast blijven.
Maar om maar terug te komen op de vraag Mooi of Niet?
Ik vind het logo best mooi
quote:Als ik al 3 jaar geleden mensen met hun rechteram omhoog zag staan, wat zou dat betekend hebben?
Op maandag 19 augustus 2002 02:18 schreef djdano het volgende:pfff, doe niet zo ontzettend triest zeg.
quote:dat ze zich aan 't uitrekken waren?
Op maandag 19 augustus 2002 03:25 schreef The-What het volgende:[..]
Als ik al 3 jaar geleden mensen met hun rechteram omhoog zag staan, wat zou dat betekend hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |