abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 19:33:24 #1
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_5418784
voor als je verband bent ?
ben vandaag naar scheveningen geweest , lekker ligge bakken in de zon , meedere malen ingesmeerd met factor 30 suncream maar toch ben ik zo rood als de pleuris , ik gloei helemaal.
iemand wat tips voor me om de pijn te verzachten of een tip omdat ik geen zin heb dat de vellen eraf komen straks

ja ik lijk op die smiley

Plz wel serieus

[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_5418794
Aftersun
of joghurt schijnt ook verkoelend te werken
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_5418801
smerig idee, maar schijnt te werken -> koude yoghurt op je lijf smeren, verkoelt en verfrist en verminderd de rode kleur.
hare majesteit de anarchist *roll eyes* :P
pi_5418807
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:33 schreef Sinaasappel het volgende:
Aftersun
of joghurt schijnt ook verkoelend te werken
jij leest de Fancy
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 19:35:21 #5
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_5418810
jeah.. aftersun of een heel koud bad is ook lekker..
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_5418829
Gebruik yogurt, en laat het daarna door je vriend/vriendin eraf likken :p kan leuk worden
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 19:37:35 #7
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_5418841
ik ga zo eerst een lekkere koude douche nemen , want dat zoute water is ook nie alles
als ik me bovenlip lik is het fuckin zout lol

ik heb geen aftersun meer , maar ik loop wel eff naar de avondwinkel beneden die heeft het opzeker

[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_5418848
ijskoud bad

of ff met een koud washandje

To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_5418849
komkommer erop, maar dat moet eigenlijk meteen.... weet niet of het nog werkt
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_5418860
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:35 schreef o.romie het volgende:

[..]

jij leest de Fancy

Nee al jaren niet meer

heb t vast wel een keer ergens gelezen

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_5418894
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:38 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Nee al jaren niet meer

heb t vast wel een keer ergens gelezen

ik dacht het, het stond namelijk in de fancy van deze maand
pi_5418895
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:33 schreef TheFluGuy het volgende:
voor als je verband bent ?
Ik zou zeggen: ga werken in het ziekenhuis.
En als je verbrand bent: Aftersun helpt het best denk ik, of evt. huidcreme/ zonnebrand.
Sterkte.
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 19:46:47 #13
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_5418945
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:41 schreef Howlin_Mad het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: ga werken in het ziekenhuis.
En als je verbrand bent: Aftersun helpt het best denk ik, of evt. huidcreme/ zonnebrand.
Sterkte.

oops typfoutje
pi_5418959
Vervellen niks tegen te doen. Trek wel ZIJDE KLEREN aan zoals de pyjama van je moeder, dit verkoelt heel erg.
pi_5418978
zwitsa creme schijnt ook te werken, verder zou ik komkommer nemen en ja, yoghurt, dies nieuw voor mij, maarja, zal denk ik wel werken
pi_5418985
Ff doorbijten
Pijn is fijn en bloed moet
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_5419216
quote:
Vervellen niks tegen te doen. Trek wel ZIJDE KLEREN aan zoals de pyjama van je moeder, dit verkoelt heel erg.

Hoe weet jij dat zijn moeder een zijde pyama heeft?

I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_5419308
Aftersun kan je trouwens blijven smeren. Dus wanneer het je huid is ingetrokken gewoon nog een keer net zolang totdat het er niet meer intrekt.

Houd ook de paracetamol bij de hand (of kopen) wanneer het te erg wordt. Vriend van me was in z-frankrijk ook een keer prima kreeft geworden (tja niet smeren he! ) en die werd snachts helemaal gek, dus die hebben we toen volpropt met paracetamol, werkte afdoende

pi_5420808
vortaan niet meer op t strand liggen he! of evt. met de zijde pyama van je ma aan........ of toch dat verband he, helemaal inwikkelen....... succes, enneh, geen warme douche!!

Doo
pi_5420832
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:38 schreef The_Wanderer het volgende:
ijskoud bad
Dit lijkt me niet verstandig...
Op het moment zelf is het heerlijk natuurlijk maar als je weer een tijdje uit bad bent begint het juist nog meer te gloeien.
pi_5421358
Wij hebben hier thuis van die zogenaamde brandgaasjes. Ruikt naar menthol enzo. Gaasjes nachtje op je schouders en de brand is weg. Echt goed spul. Kan je bij de Drogist krijgen volgens mij.
Erm een dag niet gelachen... Is een dag niet.. erm Gelachen? :o)
  zondag 18 augustus 2002 @ 00:31:59 #22
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5421382
natusan zalf!

Werkt echt geweldig

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5422406
Niks... ik ben ook lichtelijk verbrand voor het eerst deze vakantie (eindelijk , normaal doet zon me bijna niks)
W8en tot het weg is/bruiner is.
pi_5422438
Van koud douchen gaat het erna nog erger branden, lauw tot warme douche haalt de brand er een beetje af.
-edit- zegt mijn mama tenminste

[Dit bericht is gewijzigd door -Sven- op 18-08-2002 02:21]

zondag 18 augustus 2002 @ 02:21:33 #25
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5422453
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 02:19 schreef -Sven- het volgende:
Van koud douchen gaat het erna nog erger branden, lauw tot warme douche haalt de brand er een beetje af.
Ik denk dat ie daar inmiddels al achter is...
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')