abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5403211
laten we hier eens een handleiding maken over hoe je eht beste kan vingeren.

ik weet toevallig (van ex) dat vrouwen het niet lekker vinden als je gelijk die vinger erinramt omdat ze vaak nog niet nat zijn en dan doet het pijn.

nu jullie tips

vrijdag 16 augustus 2002 @ 13:30:22 #2
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5403228
je vinger erin doen is voor veel vrouwen zowiezo niet echt opwindend ofzo. Je kan beter de clitoris stimuleren...maar goed, als je dat nu nog niet weet
To infinity…and beyond!
pi_5403282
No offence, maar dit klinkt als een topic van iemand van 12 die net gehoord heeft van z'n vriendje van 13 wat vingeren is..
pi_5403311
Je hebt vingeren en vingeren, net zoals je verschillende manieren/stijlen hebt in 'neuken'.
De ene keer kan het snel en (enigzins) ruw, de andere keer juist langzaam en teder.

In ieder geval NOOIT je vinger er zo inrammen idd, want das niet prettig. Tenzij jouw vrouwtje al door andere zaken enigzins verhit is geraakt (strelingen, kussen, etc).
Voor mij betekent vingeren veel meer dan alleen het fysiek inbrengen/bewegen van een of meerdere vingers, maar zoals eerder gemeld meer het stimuleren van de clitoris.
Daarna kunnen eventueel (al naar de vrouw dit prettig/aangenaam vindt) een of meerdere vingers ingebracht worden. Mijn vrouw vindt de combinatie van vinger (beter: tong) op clitoris en twee tot drie vingers langzaam in- en uit een geweldige combinatie.

Suc6

[edit] typfoutje [edit]

[Dit bericht is gewijzigd door SmilingPeter op 16-08-2002 13:36]

pi_5403330
Klinkt in ieder geval niet als iemand die ooit een naakt vrouwenlichaam gezien heeft. ja, van zijn moeder misschien of van een foto.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_5403370
Wat mijn vdin lekker vind is als ik ondertussen ook nog het gebied tussen haar vulva en anus bewerk of gewoon beetje anuskriebelen. en bij diep vingeren je hand beetje kracht naar boven om toch ook de clit mee te nemen.
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 14:07:04 #7
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5403680
komt ie weer de zin die in zoveel topics is geweest...

pak een pot vaseline stauw je hand in die vaseline en RAM je hand in die kut!!!!

[on-topic] zorg eerst dat ze flink opgewonden is.. en dan kan je alles doen, maar doe het niet te hard, dan doet het auw [/on-topic]

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_5403879
Correct me if I'm wrong, maar in de vagina aan de achterkant van de clitoris zit een ruw stukje wat je met je vingers nog het beste kan bereiken. Dit schijnt een goeie G-spot te zijn, en voor de mensen met een lange tong.. daarvan mogen de vriendinnen zich gelukkig achten
Where facts are few, experts are many.
pi_5403935
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar in de vagina aan de achterkant van de clitoris zit een ruw stukje wat je met je vingers nog het beste kan bereiken. Dit schijnt een goeie G-spot te zijn, en voor de mensen met een lange tong.. daarvan mogen de vriendinnen zich gelukkig achten
... een goede G-spot ...

Dat IS de G-spot, een samensmelting van een aantal zenuwuiteinden en adertjes wat erg gevoelig is. Stimulatie ervan kan bij sommige vrouwen een 'plas'-gevoel geven.

pi_5404064
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:21 schreef SmilingPeter het volgende:

[..]

... een goede G-spot ...

Dat IS de G-spot, een samensmelting van een aantal zenuwuiteinden en adertjes wat erg gevoelig is. Stimulatie ervan kan bij sommige vrouwen een 'plas'-gevoel geven.

Dacht dat er 7 waren en dat dit de belangrijkste was

-edit- Ik weet t al, ik ben in de war met de erogene zones ...

[Dit bericht is gewijzigd door Atreidez op 16-08-2002 14:38]

Where facts are few, experts are many.
pi_5404193
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:29 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dacht dat er 7 waren en dat dit de belangrijkste was

Could be.... misschien moet ik die andere nog ontdekken....
  zondag 18 augustus 2002 @ 01:32:36 #12
32979 FranZanoVa
All rights reserved
pi_5422014
Het zal allemaal best, het enige dat ik weet is dat me vriendin ervan geniet en dat is voldoende.
Als je het verderop gaat zoeken, zul je toch dichtbij moeten beginnen.
  zondag 18 augustus 2002 @ 16:37:59 #13
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5426954
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 13:28 schreef PlaceR het volgende:
laten we hier eens een handleiding maken over hoe je eht beste kan vingeren.
Je bedoelt dat je het zelf niet weet en wilt eigenlijk vragen "Zeggeh, hoe moet je vingeren?"

Onbegonnen werk. Dat is namelijk voor elke vrouw anders. Gek he?

Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
pi_5429573
Gewoon rustig met je hand naar haar vagina gaan en dan geeft zij wel aan hoe ze je vingers wil hebben. Dan wel door middel van sturen met haar eigen hand of zeggen. Nooit je eigen weg gaan, want dat vinden vrouwen/meiden niet leuk, je moet wel luisteren.

En als ze wat begint te kreunen kan je er van opaan dat je goed zit.

zondag 18 augustus 2002 @ 22:23:44 #15
12780 Dutch
This is redonculous!
pi_5430565
het is hetzelfde met beffen en neuken ook. De truuk is meestal om heel vaak je beweginen af te wisselen, dus niet als je aan het vingeren bent, voor 10 minuten lang met 2 vingers in en uit met dezelfde snelheid. gewoon fftjes in en uit, dan links recht, op en neer, etc...afwisselen is de key.
om te beginnen gewoon eerst een beetje over haar clit vrijven, dan zachtjes (!) met een vinger en dan kan je meer doen, en je kan ook terwijl je vingers erin zit met je duim haar clit bevredigen.
da's mijn tactiek! en ik heb nog geen complaints gehad.
Representing Red Sox Nation!
  maandag 19 augustus 2002 @ 01:18:42 #16
19010 marciemarc
Ja ik lul vaag he?
pi_5433645
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 22:23 schreef Dutch het volgende:
da's mijn tactiek! en ik heb nog geen complaints gehad.
En dan doe je het goed

Als je denkt dat je het verkeerd doet, gewoon vragen werkt het beste. Als dat niet mogelijk is (harde muziek of whatever) gewoon nergens aankomen wat niet goed nat is dan doe je dr iig geen pijn

Living in the VIP area, we talk about Frank Sinatra.. you know Frank Sinatra? He's dead, dead.. muhuhuhahaha! To be famous isse niiiiceeee! Suck my dick, lick my ass. In limousines we have sex, every night with my famous frieeeeeeeends.. nice..
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 00:20:41 #17
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_5512431
Als je een meisje wil vingeren begin dan niet meteen in het 'kruisgebied'.

1 Tijdens het zoenen gebeurt het vaak al dat je elkaar begint te strelen. Tijdens het strelen maak je enkele 'uitstapjes' richting de vaginale zone. Af en toe dichtbij de vagina en dan weer niet. Dit brengt een extra opwinding met zich mee die bij meisjes als prettig wordt ervaren.

2 Op een gegeven moment verplaatst het strelen zich richting de vagina en concentreer je je op de bovenzijde van de vagina. Ook daar streel je zachtjes rondom de plek waar de schaamlippen samenkomen. Ook hier verplaats je je hand/vingers af en toe naar meer tussen de benen.

3 Als de vagina vochtig genoeg is, voel je dat vaak al een beetje aan de buitenzijde en streel je langzaam in de lengterichting van de vagina, zodat je vinger steeds ietsje meer naar binnen glijdt.
Gaat dit nog wat moeizaam, concentreer je dan weer wat meer op punt 2.

4 eenmaal aangekomen op het punt dat je hand/vingers de vagina makkelijk binnenkomen, moet je voorkomen dat je niet hard op en neer beweegt, maar rustig aan blijven doen. met je duim, die meestal buiten de vagina blijft, probeer je dan de bovenkant van de vagina te stimuleren. en met de overige vingers de G-plek. (voelt aan als iets sponzigs/ribbelig aan de bovenzijde van de binnenkant van de vagina.

5 Mijn ervaring is dat stimulering van de vagina op een steeds dezelfde wijze, dus niet steeds de bewegingen wijzigen, een orgasme tot gevolg kan hebben.

Persoonlijke ervaring is dat de meest ideaale lighoudig tijdens het vingeren niet naast de persoon is, maar meer met het hoofd tussen de benen van de persoon. Zo kun je je hand en arm horizontaal houden, geen moeilijke taferelen uithalen en toch goed de G-plek bereiken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')