abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5396194
In dit topic: Euro dance Toppers had ik de Diva's of Dance al aangekondigd.

Op de Gay Parade gingen ze 'in premiere' en a.s. zaterdag staat er een paginagroot artikel in de Telegraaf... De website is net online (www.divasofdance.com) en ik mag de nieuwe foto's eindelijk posten!

Waarschijnlijk zitten sommigen hier niet op te wachten, but who cares anyway? Here you go:

De reacties zijn nu al overweldigend, en er is nu al veel vraag naar een single. Maar die staat helaas pindakaas voor de mensen die er om vroegen, nog niet in de planning.

Hehe, wat lucht het op om het nieuwe materiaal eindelijk te kunnen showen.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_5400054
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 21:44 schreef CJ het volgende:
Waarschijnlijk zitten sommigen hier niet op te wachten
Enkele uurtjes later is het hier nog steeds akelig stil, (ook geen reacties van nachtelijke Fok!kers).....

Ik geloof het ook niet nee.

Erg hoogstaande muziek verwacht ik niet (en dat zal ook niet de bedoeling zijn) maar het is natuurlijk wel een leuk stukje nostalgie en dat is ook al heel wat.

pi_5400231
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 06:37 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Enkele uurtjes later is het hier nog steeds akelig stil, (ook geen reacties van nachtelijke Fok!kers).....

Ik geloof het ook niet nee.

Hehe, ik ging er natuurlijk niet van uit dat het hier storm zou lopen. En in bepaalde Fok-gevallen is de zin 'geen nieuws is goed nieuws' wel van toepassing.
quote:
Erg hoogstaande muziek verwacht ik niet (en dat zal ook niet de bedoeling zijn) maar het is natuurlijk wel een leuk stukje nostalgie en dat is ook al heel wat.
Nostalgie is leuk. En aan de reacties te zien tijdens de eerste paar optredens bij o.a. de Gay Parade en de PSV Open Dag (!) , zijn er veel mensen die wel van nostalgie houden.
pi_5416001
En ja hoor! Ze stonden vandaag in de Telegraaf:

Het staat dus in de weekendbijlage TV Weekeinde, en ze staan er dus op de cover en hebben een 3 pagina's lang artikel (inclusief grote cover-foto). Heb nu even geen tijd om het artikel hier neer te zetten, dus dat doe ik later.

zaterdag 17 augustus 2002 @ 13:07:58 #5
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_5416027
Het achterliggende initiatief is goed.
Muzikaal gezien denk ik niet dat ze enige indruk zullen maken.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_5416114
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 13:07 schreef Sjaakman het volgende:
Het achterliggende initiatief is goed.
Muzikaal gezien denk ik niet dat ze enige indruk zullen maken.
Dat laatste is ook niet echt de bedoeling. Tenminste we gaan er niet van uit dat er grote hits worden gescoord, vandaar ook dat er geen nieuw repertoire is geschreven. Tenzij natuurlijk de vraag groot is... de dames staan er in ieder geval open voor, maar het belangrijkste is hun functie als ambassadrice van de Doe Een Wens Stichting.
pi_5416141

Wat een grap is dit!

pi_5416590
Ik zie het al aankomen:

Diva's of Dance - No Limit 2002 (Diva Edit)
Diva's of Dance - Sex on the beach 2003 (Diva's having sex on the beach club edit)
Diva's of Dance - Never Alone 2004 (Without Anita's singing edit)
Diva's of Dance - 2 Unlimited Hitmedley
Diva's of Dance - T-Spoon Hitmedley
Diva's of Dance - 2 Brothers on the 4th floor hitmedley

pi_5416693
Diba's? Jaja, gaan we weer... Zijn ze ook nog Hollands alledrie?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_5416696
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 14:32 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zie het al aankomen:

Diva's of Dance - Sex on the beach 2003 (Diva's having sex on the beach club edit)

Jusqu'ici tout va bien...
pi_5416704
zijn dat nou travo's of gewoon lelijke hoeren met een rot kop?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5417592
The 90's those were the days.
Ik heb hier nog wel dat 2 brothers on the 4th floor cdtje liggen

Wel jammer, alledrie zijn het toch redelijk goede zangeressen, maar als dit niet lukt kunnen ze beter de sessie muzikant uit gaan hangen. Misschien backvocal koor voor 'Het gevoel van...'

pi_5422611
wat een plastic hoofd heeft die Desiree toch. Anita Doth ziet er nog altijd appetijtelijk uit. Voor de rest valt er denk ik weinig van te zeggen. Ondanks de achterliggende gedachte.
pi_5422619
quote:
Ik zie het al aankomen:

Haha, zoeits gok ik ook!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 18 augustus 2002 @ 02:48:28 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5422680
Oe, jeugdsentiment.
The Internets, I needs it..
pi_5424902
quote:
Ik zie het al aankomen:

Het is natuurlijk heel moeilijk om begrijpend te kunnen lezen, dat snap ik... Maar ik had toch echt al eens duidelijk gezegd dat er in eerste instantie geen singles worden uitgebracht en dat het puur voor de Make A Wish-foundation is. En mochten er wel singles worden uitgebracht, dan is het zeker geen remix van hun eigen nummers, maar zal het iets nieuws worden.
pi_5424949
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 16:57 schreef Apfel het volgende:
The 90's those were the days.
Ik heb hier nog wel dat 2 brothers on the 4th floor cdtje liggen

Wel jammer, alledrie zijn het toch redelijk goede zangeressen, maar als dit niet lukt kunnen ze beter de sessie muzikant uit gaan hangen. Misschien backvocal koor voor 'Het gevoel van...'

Het leuke van dit project is dat het niet hoeft te 'lukken'. Er zit geen prestatiedrang achter. Er komen geen singles uit en de boekingen komen wel binnen. Dus showtechnisch gezien is het al een succes.

Als er één van de drie dames een beetje prestatiedrang zou hebben dan is het misschien Anita, zoals ze zelf ook al aangaf in het artikel:

"Bovendien zijn Dees en Linda prima zangeressen en ik wil graag laten zien dat ik tussen hen niet uit de toon val."

zondag 18 augustus 2002 @ 13:29:16 #18
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5424965
Volgens mij kwamen ze elkaar tegen bij het GAK, en hadden zoiets van: "hey, kunnen we samen niet wat geld verdienen?".
Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
  zondag 18 augustus 2002 @ 13:49:10 #19
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_5425151
Blijkt dus weer overduidelijk, CJ, dat je verstand hebt van slechte muziek........
pi_5425211
Ik hoorde het een paar weken geleden. Nobel streven natuurlijk, maar dit soort dingen bevestigen natuurlijk wel dat de dames in de nadagen van hun carriere zitten.

* Meril opteert voor een reünie van Def Dames Dope

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  zondag 18 augustus 2002 @ 14:02:49 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5425300
De Dutch Diva's zijn leuker.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5425682
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 13:55 schreef Meril het volgende:
Die heb ik een tijdje geleden in zo'n Het gevoel van-programma of zo weer bij elkaar zien komen, playbackend en al.

Het stelde niet veel voor en ze zagen er ook niet erg geweldig meer uit.

pi_5425701
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 13:29 schreef Devnull het volgende:
Volgens mij kwamen ze elkaar tegen bij het GAK, en hadden zoiets van: "hey, kunnen we samen niet wat geld verdienen?".
Tuurlijk. Daar ben je ze zelf natuurlijk ook tegengekomen.
pi_5425754
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 13:55 schreef Meril het volgende:
Ik hoorde het een paar weken geleden. Nobel streven natuurlijk, maar dit soort dingen bevestigen natuurlijk wel dat de dames in de nadagen van hun carriere zitten.

Dan heb je geluk. Ze zijn namelijk terug!!! De nieuwe Def Dames Dope komt er aan:

Def Dames Dope - Beep Beep Beep.

En het is altijd leuk om te horen hoe andere mensen toch maar steeds weer speculeren over 'de nadagen', ontmoeting bij de Gak blablabla etc. Blijkbaar kan niemand wat aannemen als ze rechtstreeks uit de bron horen dat het niets met een 'comeback' of iets dergelijks te maken heeft en dat dit project is voortgekomen als idee voor de Make A Wish Foundation. Lijkt de Privé wel, die verzinnen ook allemaal hun eigen verhaaltjes.

pi_5425933
CJ, dat het ontstaan is uit die stichting weet ik ook allemaal wel. Maar je kunt niet ontkennen dat de drie dames gewoon mee willen liften op de eurohouse-hype (al is daar in de hitparade weinig van te merken) van de laatste tijd.
Niks mis mee ook, maar maak ze niet nobeler dan ze zijn.

Hoe heetten de Def Dames Dope ook weer? Snake en H20 weet ik nog wel, maar verder...

[Dit bericht is gewijzigd door Meril op 18-08-2002 15:12]

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')