quote:hoe vaak moet ik het nog zeggen amber! het komt toch wel uit dat little eric van becky is en niet van jou en als rick dat hoort dan gaat hij lekker naar kimberly en dan slaat stephanie je op je hoofd!
Op donderdag 15 augustus 2002 10:57 schreef Amber_Forrester het volgende:
Doei.
quote:Nietes, want Becky gaat dood. Morte. Mors. Tot. Finito. Hasta la pasta. The end. Ciao. Au revoir. Grüss Gott. Sayonara. Exit. Toedeloe. Tschüs!
Op donderdag 15 augustus 2002 10:58 schreef Artificial_M het volgende:[..]
hoe vaak moet ik het nog zeggen amber! het komt toch wel uit dat little eric van becky is en niet van jou en als rick dat hoort dan gaat hij lekker naar kimberly en dan slaat stephanie je op je hoofd!
quote:en als ik nou eens ff naar rick toestap en eens ff ga zeggen waar jij allemaal mee bezig bent!
Op donderdag 15 augustus 2002 10:59 schreef Amber_Forrester het volgende:[..]
Nietes, want Becky gaat dood. Morte. Mors. Tot. Finito. Hasta la pasta. The end. Ciao. Au revoir. Grüss Gott. Sayonara. Exit. Toedeloe. Tschüs!
quote:I don't care.
Op donderdag 15 augustus 2002 11:01 schreef Artificial_M het volgende:[..]
en als ik nou eens ff naar rick toestap en eens ff ga zeggen waar jij allemaal mee bezig bent!
quote:jongen rick waar ben je mee bezig zeg!
Op donderdag 15 augustus 2002 11:10 schreef Rick_Forrester het volgende:[..]
I don't care.
quote:jah ze heeft wel een bescheten kop dat wel (ze kijkt alsof ze altijd moet schijten) en die vader van haar is ook niet alles maar goed ze is wel lekkerder als amber en ze is nog maagd! ow en wat is er nou gebeurd met je zusje?
Op donderdag 15 augustus 2002 11:13 schreef Rick_Forrester het volgende:
Kimberly is een zeikwijf.
[Dit bericht is gewijzigd door Artificial_M op 15-08-2002 11:21]
quote:is dat echt of? was nl een tijdje weg en toen heb ik de afleveringen waarin ze wegging gemist maar goed... ridge stinkt enzo en hou je niet van oudere vrouwen? anders moet je iets aanknopen met taylor want ide is wel lekker!
Op donderdag 15 augustus 2002 11:17 schreef Rick_Forrester het volgende:
Mijn zusje Bridget moest naar haar kamer van mijn moeder Brooke omdat ze coke had gesnoven. En nu heeft ze 3 jaar huisarrest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |