stel ik koop een fiets van een junk voor zeg 10 euro. ik weet dus dat ie gejat is.
vinden jullie me nu net zo fout als die junk? of niet?
ben benieuwd!
quote:als ik jouw was bracht ik em nou meteen naar de politie want anders ben je schuldig aan helling en dat is oko strafbaar maar goed dat is mijn mening
Op woensdag 14 augustus 2002 15:24 schreef Mister_Puke het volgende:
ik vraag me af wat jullie vinden van helen.stel ik koop een fiets van een junk voor zeg 10 euro. ik weet dus dat ie gejat is.
vinden jullie me nu net zo fout als die junk? of niet?
ben benieuwd!
Maar ja,...je kan niet alles juist en koosjer doen..
quote:ja maar je ken ook spare voor een niewe fiets en dan gewoon in de winkel kopen
Op woensdag 14 augustus 2002 15:28 schreef Ribert het volgende:
Even fout....door dit soort acties blijven zwervers op groote schaal fietsen stelen.Maar ja,...je kan niet alles juist en koosjer doen..
Maar goed...is dus idd fout ja!! Je weet dat ie gejat is, dus je koopt gewoon gejatte spullen...
quote:Ja!
Op woensdag 14 augustus 2002 15:29 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja maar je ken ook spare voor een niewe fiets en dan gewoon in de winkel kopen
quote:en dan wordt die fiets van 900 euro weer lekker gejat
Op woensdag 14 augustus 2002 15:29 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja maar je ken ook spare voor een niewe fiets en dan gewoon in de winkel kopen
nee dat werkt!
[Dit bericht is gewijzigd door Cheese op 14-08-2002 15:40]
quote:Ik vind dat je een goedkope fiets hebt !!
[b]Op woensdag 14 augustus 2002 15:24 schreef vinden jullie me nu net zo fout als die junk? of niet?
Alleen niet zeuren als er van jou ook eens eentje wordt gepikt !
quote:Jij bent echt heel slim he...
Op woensdag 14 augustus 2002 15:29 schreef ivetje het volgende:
koop je in het donker die fiets van die zwerver, omdat je eigen fiets gejat was...kom je de volgende dag beneden, blijkt dat je je eigen fiets terug hebt gekochtMaar goed...is dus idd fout ja!! Je weet dat ie gejat is, dus je koopt gewoon gejatte spullen...
Prima opmerking weer die de kern van de zaak raakt...
quote:ooit gehoord van verzekeren van je fiets
Op woensdag 14 augustus 2002 15:29 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
en dan wordt die fiets van 900 euro weer lekker gejat
nee dat werkt!
quote:natuurlijk niet dom oor want als iedereen een niewe fiets koopt en niet meer van een junk dan heb et ook geen zin meer om fieste te jatten
Op woensdag 14 augustus 2002 15:29 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
en dan wordt die fiets van 900 euro weer lekker gejat
quote:hehe als mijn gejatte fiets gejat wordt een paar weken later ga ik gewoon aangifte doen
Op woensdag 14 augustus 2002 15:30 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Ik vind dat je een goedkope fiets hebt !!
Alleen niet zeuren als er van jou ook eens eentje wordt gepikt !
quote:haha, het is mij nooit overkomen hoor...ik houdt me niet bezig met dit soort vuile zaakjes. Maar het kan je zomaar overkomen natuurlijk
Op woensdag 14 augustus 2002 15:30 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
Jij bent echt heel slim he...
Prima opmerking weer die de kern van de zaak raakt...
Je mag pas een gestolen fiets kopen als er ooit van jouw eens een fiets gestolen is...
Mij boeit het niet... gestolen of eerlijk.. maar zelf stelen doe ik niet natuurlijk.. dat is mij wel geleerd.
Wat staat er voor straf op heling eigenlijk???
quote:pomtiedom. ff in je profiel kijken. ah zie het al 1986!
Op woensdag 14 augustus 2002 15:31 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
natuurlijk niet dom oor want als iedereen een niewe fiets koopt en niet meer van een junk dan heb et ook geen zin meer om fieste te jatten
ventje het werkt niet zo. een idiale maatschappij zal NOOIT bestaan. leef jij maar lekker in die groenlinks gedachte (als iedereen goed is voor het milieu gaat het goed)
quote:ik ook niet...
Op woensdag 14 augustus 2002 15:32 schreef Ribert het volgende:
Wie heeft er eigenlijk weleens zelf een fietst gejat hier?Ik nooit trouwens.....
quote:Zelfs stelen doe je niet...maar iemand z'n gejatte fiets kopen wel
Op woensdag 14 augustus 2002 15:33 schreef LangeJan het volgende:
Mij boeit het niet... gestolen of eerlijk.. maar zelf stelen doe ik niet natuurlijk.. dat is mij wel geleerd.
* ivetje kan zo boos worden over dit soort mensen...leuk als je fiets gejat is idd...grrr, mij al 3 keer overkomen...heel leuk ja
[Dit bericht is gewijzigd door ivetje op 14-08-2002 15:35]
quote:Ga het nou even niet afschuiven op leeftijd
Op woensdag 14 augustus 2002 15:33 schreef Mister_Puke het volgende:[..]
pomtiedom. ff in je profiel kijken. ah zie het al 1986!
jong broekie dus.ventje het werkt niet zo. een idiale maatschappij zal NOOIT bestaan. leef jij maar lekker in die groenlinks gedachte (als iedereen goed is voor het milieu gaat het goed)
As if kikkerlikker..:X
Ik voel me niet schuldig want hij wordt net zo hard weer gejat.
En mensen die niet in een (rand) stad wonen hebben der waarschijnliijk minder last van... En zullen daardoor ook ander reageren op deze vraag!!!!
ps
ik woon in Rotterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |