Ik begin wel :
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat ze eerst maar eens auto's uitvinden die NIET te water gaan, dat is denk ik een veel belangrijker iets...
Ik stel voor om mensen te kweken die geen ongelukken veroorzaken. Dat zou pas een oplossing zijn!
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja hoor !!! Als wij alle berichtgeving moeten geloven dan is Al-Qaeda stiekem bezig de wereld te veroveren en zijn wij eigenlijk ook leden van de Al-Qaeda beweging...Bull, crap, onzin dus !!!
Ik heb het al een keer eerder verteld en zeg het nu nog eens:
MEDIA !!! STOP AUB MET DE SLECHTE BERICHTGEVING OVER AL-QAEDA !!!
...
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:Van die multi-vitmanine krijg ik lichtgevende plas als ik ga pissen, zo geel is het. Is dit wel goed ???
![]()
...
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
En hier zeg je:
[..]
Is erg tegenstrijdig wat je dus beweert, maar goed, aub on-topic !!!...
quote:Precies, dat is wat ik x-ray ook heb duidelijk gemaakt, arabieren zijn semieten, dus ze kunnen helemaal geen anti-semieten zijn...
Op donderdag 15 augustus 2002 23:52 schreef HiZ het volgende:[..]
Nee, jij bent dom omdat je niet begrijpt dat woorden van inhoud en lading kunnen veranderen.
Dussuh... Wie geeft er nu toe dat-ie dom is?
quote:Wat is dit nou weer voor topic ??? Ik ben maar een paar uurtjes weggeweest, ik ben een mens en heb andere dingen te doen dan alleen maar Fok!, en dan zie ik dat er weer eens topic uit de grond wordt gestampt, en deze keer niet door anti-semiet (semiet-arabier etc.) x-ray maar door een andere voor mij onbekende proleet
Op woensdag 14 augustus 2002 11:55 schreef Cynica het volgende:
In plaats van AN&M topics te verneuken door daar op zijn opmerkingen in te gaan, heb je nu hier de mogelijkheid zijn posts te quoten, en van de juiste hoeveelheidsmilies
en eventueel begeleidend commentaar te voorzien.Ik begin wel
:
[..]
Ik stel voor om mensen te kweken die geen ongelukken veroorzaken. Dat zou pas een oplossing zijn!
Vreemd hoor...
quote:Wie de sgoen pasd trekke hem ahn !
Op woensdag 14 augustus 2002 12:08 schreef Stofzuiger het volgende:
Je zou bijna een bantopic gaan aanmaken ...
quote:Suggereer jij hier dat "mensen" als x-ray, r@b, milagro erg dom zijn ???
Op woensdag 14 augustus 2002 12:16 schreef Tha_Mav het volgende:
domme mensen heb je overal en dus ook op FOK!mav out
quote:Sorry, ik was vergeten jou in het rijtje te zetten, mijn excuses, hier nogmaals:
Op zaterdag 17 augustus 2002 17:45 schreef Strolie75 het volgende:
mongool
Suggereer jij hier dat "mensen" als x-ray, r@b, milagro en Strollie75 erg dom zijn ???
quote:nee dat suggereert hij niet.
Op zaterdag 17 augustus 2002 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:Sorry, ik was vergeten jou in het rijtje te zetten, mijn excuses, hier nogmaals:
Suggereer jij hier dat "mensen" als x-ray, r@b, milagro en Strollie75 erg dom zijn ???
begrijpend lezen is ook een kunst!
quote:neen.
Op zaterdag 17 augustus 2002 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Is Bansheeboy nu de officiële FOK!-DorpsGek?
Om een dorpsgek kun je over het algemeen nog lachen.
quote:Precies en tevens exactly !!! Mij vergelijken met een dorpsgek is hetzelfde als proberen een bal te kopen en vervolgens gaan lopen door de regen, het is dus een gekke redenatie.
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:14 schreef Vision het volgende:[..]
neen.
Om een dorpsgek kun je over het algemeen nog lachen.
O jah, ik lach je niet toe maar ik lach je uit
quote:Hoezo ???
Op zaterdag 17 augustus 2002 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Is Bansheeboy nu de officiële FOK!-DorpsGek?
quote:Da's nou toevallig, dat doen wij al weken!
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:
O jah, ik lach je niet toe maar ik lach je uit
Nu niet gaan huilen, ga maar vrolijk buiten in de regen spelen en tegen een koe trappen ofzo.
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoezo ???Ik weet zeker dat ik word erkent als 1 van de meest neutrale achterlijke Fok!kers...
quote:Ik woon in Nederland, jij in België, dat verklaart gelijk het verschil in weer, wij hebben hier in Nederland nl. een heerlijk zonnetje op dit moment ofschoon jij lekker in Brussel door de regen loopt
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Da's nou toevallig, dat doen wij al weken!
Nu niet gaan huilen, ga maar vrolijk buiten in de regen spelen en tegen een koe trappen ofzo.
Wat betreft een koe trappen ??? Ik weet niet waar je woont anders had ik je gerust getrapt (jij=koe)
Nu nog leren gebruiken.
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 17-08-2002 19:50]
quote:Precies en tevens exactly !!! Dat is juist het vreemde eraan, je woont in Maastricht maar tegelijkertijd voel jij je 100% Belg en waan jij jezelf wonend en lopend door de regen in Brussel ofschoon ik daar natuurlijk niks op tegen heb
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
Aardrijkskunde is zeker geen onderdeel van de integratiecursus he? Zover ik weet ligt Maastricht nog altijd in Nederland en niet in Belgie.
quote:Klopt ja! En hij heeft ook "tevens" gevonden.
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
Hij heeft trouwens het woord 'ofschoon' ontdekt.Nu nog leren gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |